Als iemand douche in een zin gebruikt ben ik echt beledigd hoor. Walgelijkquote:
zouden ze nu meteen bellen voor de koeling vd melk ?quote:
Maandag een bankrekening, dus dan komt het goed,quote:
Die gaat links door de draadjes ?quote:
lijkt mij wel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat die energierekening nou van hun budget af?
Lijkt mij welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat die energierekening nou van hun budget af?
Ik denk het niet. Dat zou veel te logisch zijn, dat zijn ze allang vergeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
zouden ze nu meteen bellen voor de koeling vd melk ?
ze komen over 3 a 4 weken kijken wat er verbruikt is en dan gaan ze kijken naar een soort van voorschotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maandag een bankrekening, dus dan komt het goed,
Wel vreemd, heeft de elektriciteitsboer geen rekeningnummer nodig. Tikken ze dat contant af?
TV, DVD, KARAOKESET, DOLBY SURROUNDSET, MAGNETRON, OVEN, FOHN ETCquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Mallika het volgende:
Ok de stroom werkt.
Nu ff een bestellijst voor alles waar een stekker aanzit
En hebben ze al een KvK nummer? Betalen ze belasting etcquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maandag een bankrekening, dus dan komt het goed,
Wel vreemd, heeft de elektriciteitsboer geen rekeningnummer nodig. Tikken ze dat contant af?
Het is wachten tot er twee 'kamers' ontstaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef snetje het volgende:
Billy en Hakim zitten alweer te stoken... willen ze nu Peter eruit hebben?
Dan zal er toch snel inkomsten moeten komen, als de gas en elec op hun rekening komt.. een gezinnetje van 15 is toch al gauw ¤300 p/mquote:
Ik lust ook geen pure chocolade...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef Flow3r het volgende:
Billy tegen Lot: jij bent een heel puur mens
vaak wel ja de slangquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef BB-King het volgende:
Hakim is er altijd bij als er geroddeld wordt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
En weet je hoe dat komt?
Er zit een filter op voor engelse scheldwoorden.
Dus dit complot kun je vergeten.
Hakim is een waardige opvolger van Henk van de meijde.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef BB-King het volgende:
Hakim is er altijd bij als er geroddeld wordt.
Ok..daar ging ik ook wel vanuitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Internet is er alzie foto 11 http://glamora.ma/2013/12/deze_worstelaar_wordt_gedumpt.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |