Als iemand douche in een zin gebruikt ben ik echt beledigd hoor. Walgelijkquote:
zouden ze nu meteen bellen voor de koeling vd melk ?quote:
Maandag een bankrekening, dus dan komt het goed,quote:
Die gaat links door de draadjes ?quote:
lijkt mij wel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat die energierekening nou van hun budget af?
Lijkt mij welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat die energierekening nou van hun budget af?
Ik denk het niet. Dat zou veel te logisch zijn, dat zijn ze allang vergeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
zouden ze nu meteen bellen voor de koeling vd melk ?
ze komen over 3 a 4 weken kijken wat er verbruikt is en dan gaan ze kijken naar een soort van voorschotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maandag een bankrekening, dus dan komt het goed,
Wel vreemd, heeft de elektriciteitsboer geen rekeningnummer nodig. Tikken ze dat contant af?
TV, DVD, KARAOKESET, DOLBY SURROUNDSET, MAGNETRON, OVEN, FOHN ETCquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Mallika het volgende:
Ok de stroom werkt.
Nu ff een bestellijst voor alles waar een stekker aanzit
En hebben ze al een KvK nummer? Betalen ze belasting etcquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maandag een bankrekening, dus dan komt het goed,
Wel vreemd, heeft de elektriciteitsboer geen rekeningnummer nodig. Tikken ze dat contant af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |