Ik heb een beetje in die scene gezeten. En dat is lang niet zo pais en vree als ze de buitenwereld doen geloven. Als het klapt, dan klapt het goed en dan vechten (met handen) zelfs vrouwen met mannen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:03 schreef IPA het volgende:
Wel grappig, als mensen minder douchen of minder schone kleren aan hebben ontstaat er blijkbaar meteen een soort hippie-cultuur. Overal peace, love, happiness. Behalve qua gedrag dan.
ik kan gewoon 'wasmachine' typen daar hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
EN probeer deze zin eens op de utopia chat in te vullen
weet iemand waar de wasmachine en douche staat ?
die komt NIET door, heeft al 4 man geprobeerd
Ik vind het prima verder. Jij jouw waarheid.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
klopt
maar heb jij ook overal een douchegordijn rondslingeren vlak bij de handwas in utopia dan he !
En weet je hoe dat komt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
ok sorryquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou nou eens op met continu onwaarheden te spuwen.
Zometeen komen er weer mensen vragen of dat echt waar is.
Is dat echt waar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Tja, waterdicht bewijsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:05 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ik heb die zin ook getypt daar en idd komt 'ie niet doorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:06 schreef tonja het volgende:
[..]
ik kan gewoon 'wasmachine' typen daar hoor.
Omdat douche een scheldwoord is.... Zucht. Fuck en cunt pakt ie ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb die zin ook getypt daar en idd komt 'ie niet door
Komt wrs door het woord douche, ik schat dat fuck ook niet doorkomt...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb die zin ook getypt daar en idd komt 'ie niet door
Word inwoner en doe je dingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:07 schreef kevinjpg het volgende:
Ik vind die verf overal echt spuuglelijk.. Maarja, wat heb ik te zeggen
Hehe! Eindelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Komt wrs door het woord douche, ik schat dat fuck ook niet doorkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |