ehm...allemaal hornbach-kortingsbonnen verzamelen en per post opsturen ???quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een of andere fok actie zou wel leuk zijn
Say what?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:03 schreef typemype het volgende:
[..]
ehm...allemaal hornbach-kortingsbonnen verzamelen en per post opsturen ???
Oké. Het is toch niet te bewijzen, dus dan geloof jij gewoon dat ze achter douchen, en een wasmachine hebben staan. Ik ben volgens mij niet naïef, maar mij gaat dat net wat te ver.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik denk dat er wel degelijk een douche is
de was mogen ze niet inleveren, maar ik denk dat er een wasmachine staat wat ze zelf bedienen
ik hoorde vanessa van de week tekeer gaan
het pak waspoeder had iemand achter het douchegordijn gezet waardoor het nu zeiknat was
Whow dat is al heel veel actie die Harold onderneemt vandaag. Die ligt nu vast dagen lang op apegapen.quote:
Inderdaad, alleen aan de oppervlakte. Er broeit zo ontzettend veel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:03 schreef IPA het volgende:
Wel grappig, als mensen minder douchen of minder schone kleren aan hebben ontstaat er blijkbaar meteen een soort hippie-cultuur. Overal peace, love, happiness. Behalve qua gedrag dan.
Horn bach spullen krijgen ze van Ome Johnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:03 schreef typemype het volgende:
[..]
ehm...allemaal hornbach-kortingsbonnen verzamelen en per post opsturen ???
EN probeer deze zin eens op de utopia chat in te vullenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké. Het is toch niet te bewijzen, dus dan geloof jij gewoon dat ze achter douchen, en een wasmachine hebben staan. Ik ben volgens mij niet naïef, maar mij gaat dat net wat te ver.
Hou nou eens op met continu onwaarheden te spuwen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Horn bach spullen krijgen ze van Ome John
kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké. Het is toch niet te bewijzen, dus dan geloof jij gewoon dat ze achter douchen, en een wasmachine hebben staan. Ik ben volgens mij niet naïef, maar mij gaat dat net wat te ver.
Overigens heb je ook waspoeder bij een handwas nodig, helpt enorm bij het schoon en fris krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |