SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benieuwd of hij op het middenveld wat meer brengt. Ik vind hem op rechtsvoor echt heel matig![]()
quote:Leerzaam jaar voor Deense tegenpolen
De Denen Viktor Fischer en Lucas Andersen zijn zowel landgenoten als leeftijdsgenoten. Verder delen de 19-jarige aanvallers de voorkeur voor de linksbuitenpositie. Tot zover de overeenkomsten, want verder zijn er vooral verschillen. Tijdens het trainingskamp in het Turkse Belek praten ze op uitnodiging van Ajax.nl over zichzelf en over elkaar.
De grootste verschillen tussen het trainingskamp van vorig jaar in Brazilië en die van dit jaar in Turkije? Uiteraard het weer, het trainingsveld en de omstandigheden. Maar Viktor Fischer heeft nog een belangrijk verschil ontdekt: zijn kamergenoot Lucas Andersen praat deze week meer dan een jaar geleden. Veel meer zelfs. En dat is een goed teken. ,,Vorig jaar was Lucas een nieuwkomer in de groep. Hij maakte toen ongeveer hetzelfde door wat iemand als Jairo Riedewald nu meemaakt.” Andersen: ,,Ik ken nu veel meer mensen en maak sinds dit seizoen vast onderdeel uit van de selectie. Vorig jaar pendelde ik nog veel tussen de A1, Jong Ajax en het eerste elftal. Bovendien was ik pas een paar maanden bij Ajax. Ik kon lastig mijn rol vinden. Inmiddels is het veel overzichtelijker. Ik train met het eerste team en speel veel met Jong Ajax in de Jupiler League. Van die wedstrijden leer ik veel.” Fischer: ,,Na een jaar ken je je medespelers, trainers en bovendien jezelf beter. Je komt steeds meer in je ‘comfortzone’.”
De levens van Fischer en Andersen zijn het afgelopen jaar steeds meer op elkaar gaan lijken. Beide Denen kennen elkaar al jarenlang vanuit Denemarken, maar sinds een halfjaar draaien ze nu ook dagelijks hetzelfde programma. ,,We zien elkaar dagelijks bij Ajax. Daardoor heb je ook veel meer om te delen. Zeker ook als je nu een hele week 24 uur per dag in elkaars gezelschap bent. Het is niet zo dat we extra veel naar elkaar toe trekken, maar het contact is zeker toegenomen”, zegt Fischer. ,,Onze jonge landgenoot Marcus Bay zit nu eigenlijk in een soortgelijke situatie als wij ook hebben gezeten. Hij is net nieuw bij de club. We zien hem alleen niet vaak omdat onze schema’s veel van elkaar verschillen. Wij trainen ’s ochtends, terwijl hij ’s middags op de club is.” Andersen: ,,Als we Marcus dan wel eens tegenkomen is het leuk om ervaringen uit te wisselen. We weten wat hij nu doormaakt. Alles is nieuw voor hem.”
Christian Eriksen, Nicolai Boilesen en Viktor Fischer maakten er de afgelopen jaren een sport van wie het snelste Nederlands sprak. Lucas Andersen moet in deze wedstrijd vooralsnog even passen. De aanvaller uit Aalborg begrijpt de Nederlandse taal na anderhalf jaar prima, maar zijn uitspraak wil hij eerst nog verder verbeteren. Tot die tijd redt hij zich vooral in het Engels. Fischer: ,,Vergeet niet dat Christian Eriksen anderhalf jaar in een gastgezin heeft gewoond. Datzelfde geldt voor mij. Daardoor moet je de hele dag wel Nederlands spreken. Toen ik in de A-junioren begon sprak ik de hele dag met Davy Klaassen, Mickey van der Hart en Stefano Denswil. Dan krijg je de taal snel onder de knie.” Andersen woonde slechts twee maanden in een gastgezin. Daarna ging hij met zijn Deense vriendin samenwonen: ,,Het scheelt dat ik inmiddels van Almere-Buiten naar Amsterdam ben verhuisd. Ik woon nu veel dichter bij jongens als Viktor in de buurt. Maar het blijft verleidelijk om in gezelschap van al mijn Deense teamgenoten bij Ajax af en toe even onze eigen moedertaal te spreken. Viktor keek in het begin wel eens naar Goede Tijden Slechte Tijden om de taal te leren. Ik heb dat ook gedaan, maar daar ben ik er snel mee gestopt.” Fischer: ,,Ik vond het een vreselijk slecht programma, maar het was wel goed voor mijn Nederlands.”
In de spelersgroep zijn beide linksbuitens tegenpolen van elkaar. Andersen: ,,We zijn twee totaal verschillen personen. Viktor hoor en zie je altijd en overal. Dat zit in zijn karakter.” Fischer: ,,Lucas weet wanneer hij iets goed of fout doet, maar dat zal hij zelden openlijk delen. Ik ben daar veel extraverter in. Het is denk ik zowel een sterk als een zwak punt van Lucas dat hij zich daar niet zo in uit. Maar aan de andere kant: als iemand weet wat hij wil, is het Lucas wel. Hij is altijd bezig om beter te worden. Die eigenschap heb ik ook wel in me. Daarin lijken we dan wel weer op elkaar.”
Het jaar 2013 werd uiteindelijk een even gedenkwaardig als leerzaam jaar voor Fischer. Zijn goals tegen Feyenoord en PSV leverde hem in januari en maart tot twee keer toe een trofee voor het Doelpunt van de Maand op. Enkele maanden later werd hij verkozen tot Talent van het Jaar tijdens de kampioenshuldiging van Ajax. ,,Dat waren stuk voor stuk prachtig momenten. Maar ik vond het hele proces er naartoe ook mooi. Het huidige seizoen begon niet zo goed voor mij. Ik was echte wekenlang uit vorm. Lange tijd zocht ik naar de goede vorm van het begin. Pas de laatste weken voor de winterstop heb ik mijn vorm weer een beetje teruggekregen. Toen kwamen de goals en assists ook weer. Ook in mindere tijden is het belangrijk dat je dicht bij jezelf blijft en gewoon hard blijft werken. Dat heeft zich nu uitbetaald. Om die reden ben ik ook trotser op het wisselvallige laatste halfjaar dan het geweldige eerste halfjaar van 2013. Dat klinkt misschien vreemd, maar ik heb de afgelopen maanden veel meer geleerd. Als jonge speler wissel je goede en slechte momenten vaak met elkaar af. Het duurt lang voordat je een constant niveau te pakken hebt en je onder alle omstandigheden hetzelfde presteert. In dat opzicht was het een heel leerzame periode voor mij. Maar na één jaar ben je er nog lang niet. Je moet jezelf continu blijven ontwikkelen. Dat wordt een mooie uitdaging voor 2014.”![]()
Dat wordt niet verteld als je hier komt wonen??quote:Viktor keek in het begin wel eens naar Goede Tijden Slechte Tijden om de taal te leren. Ik heb dat ook gedaan, maar daar ben ik er snel mee gestopt.” Fischer: ,,Ik vond het een vreselijk slecht programma, maar het was wel goed voor mijn Nederlands.”
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Laten we dat maar niet doen inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar voordat mensen denken dat LitmanenAFCA mij lief vindt kies ik toch een ander..![]()
Prima hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar voordat mensen denken dat LitmanenAFCA mij lief vindt kies ik toch een ander..
Was ook een iets te makkelijk inkoppertje![]()
![]()
Welke post danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar voordat mensen denken dat LitmanenAFCA mij lief vindt kies ik toch een ander.."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Engels medium brengt drietal Ajacieden in verband met Chelsea
Vrijdag, 10 januari 2014 om 14:54
Hoe betrouwbaar het bericht is, is maar de vraag, maar Niklas Moisander, Daley Blind én Siem de Jong worden vrijdag in verband gebracht met een transfer naar Chelsea. De Ajacieden zouden volgens talkSport in beeld zijn om John Terry, Ashley Cole en Frank Lampard na dit seizoen op te volgen. José Mourinho wil zijn selectie verjongen en komt dus mogelijk uit in Amsterdam.
De 24-jarige De Jong heeft al laten weten dat het de bedoeling is dat hij na dit seizoen naar het buitenland vertrekt en ook de 28-jarige Moisander voelt wel wat voor een verhuizing naar een Europese topcompetitie. De middenvelder en verdediger hebben beiden een contract dat tot medio 2015 doorloopt en Ajax moet het duo dus in de zomer verkopen, wanneer zij niet bijtekent.
Bij de 23-jarige Blind is die haast er niet. De linksback annex verdedigende middenvelder verlengde in het vorige kalenderjaar nog zijn contract bij Ajax en ligt nog voor tweeënhalf jaar vast, tot de zomer van 2016. Terry, Cole en Lampard hebben aflopende contracten bij Chelsea en lijken na dit seizoen plaats te moeten maken voor verse krachten.![]()
![]()
Fox sportsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Is die wedstrijd van vanavond ergens te zien?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Er staat bovenaan het bericht 'engels medium' , en daardoor dacht ik even dat er iemand met een wichelroede transfernieuws zat te voorspellen.
-nee-![]()
Ze zullen bij Chelski wel echt staan te springen om de Jong ja. Als vervanger van Lampard haha. Al kan Lampard er ook geen reet van.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze zullen bij Chelski wel echt staan te springen om de Jong ja. Als vervanger van Lampard haha. Al kan Lampard er ook geen reet van.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze zullen bij Chelski wel echt staan te springen om de Jong ja. Als vervanger van Lampard haha. Al kan Lampard er ook geen reet van.
RED ONS HENNIEGOD![]()
'In het hotel met Joël'![]()
Waardige opvolger van topverslaggever Eyong!-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
ERRORquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef Heeinz het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
Joël
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)-op-wedstrijddag.htm
@ 0:55
An error occurred at the address you tried to reach.
url : /Ajax-TV/194617/Flinke-training-op-wedstrijddag.htm
response : Service Unavailable
status : 503
xid code : 4293676098
-=(o)=-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wel potjandorie. Bij mij doet hij het nog gewoonquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
ERROR
An error occurred at the address you tried to reach.
url : /Ajax-TV/194617/Flinke-training-op-wedstrijddag.htm
response : Service Unavailable
status : 503
xid code : 4293676098
-=(o)=-![]()
Hier inmiddels ook weerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel potjandorie. Bij mij doet hij het nog gewoon
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgens mij is ie nog niet voorbij gekomen. De Jong gaat voor de spitspositie, goede zaak
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)-spits-te-spelen.htm
![]()
![]()
Zou wat zijn als hij zei dat hij gewoon weer op het middenveld wou staanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:14 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij is ie nog niet voorbij gekomen. De Jong gaat voor de spitspositie, goede zaak
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)-spits-te-spelen.htm
![]()
![]()
Ik zie hem ook nog wel aanvoerder worden eigenlijk als Blind weggaat. Praat zo rustig die jongen en straalt al zoveel volwassenheid uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:38 schreef Burrito het volgende:
Veltman lijkt wel een coach op de manier dat ie loopt en praat. "Troep hier Les'![]()
Is over 5 dagen ook al 22.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nog wel aanvoerder worden eigenlijk als Blind weggaat. Praat zo rustig die jongen en straalt al zoveel volwassenheid uit.![]()
Riedewald baasis.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Van der Hart en Kishna blijven op de bank dus.twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 18:21:15Bank: Vermeer, Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Duarte, Schöne, Poulsen, Andersen, Sigthórsson, Hoesen, De Sa, Van der Hart, Kishna #galaja reageer retweet
![]()
Jammer, van mij had De Sa niet eens mee gehoeven met de trainingsweek...(dan had mooi Kishna kunnen spelen). Die gaat het toch niet redden bij Ajax. Die hoort gewoon in het rijtje "blinde" dravers die we eerst opleidden, zoals Lukoki.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Hart en Kishna blijven op de bank dus.twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 18:21:15Bank: Vermeer, Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Duarte, Schöne, Poulsen, Andersen, Sigthórsson, Hoesen, De Sa, Van der Hart, Kishna #galaja reageer retweet
![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:20 schreef wieisboos het volgende:
De volgende wedstrijd wordt niet uitgezonden?![]()
Jawel, is alleen nog niet bekend of ze zaterdag of zondag moeten he.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:20 schreef wieisboos het volgende:
De volgende wedstrijd wordt niet uitgezonden?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Oh vandaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel, is alleen nog niet bekend of ze zaterdag of zondag moeten he.![]()
![]()
Ja gelukkig ging het dit jaar met Ajax totaal niet mis met Celtic en Milanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd met die kut Turken, als je die loot in de EL gaat het weer los in Amsterdam
kanjermohool![]()
mad?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja gelukkig ging het dit jaar met Ajax totaal niet mis met Celtic en Milan
kanjermohool![]()
En dan zijn we allemaal racisten als we er wat over zeggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd met die kut Turken, als je die loot in de EL gaat het weer los in Amsterdam![]()
Ik zeg toch ook niet dat het alleen met Turkse ploegen is? Maar goed geprobeerd verderquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja gelukkig ging het dit jaar met Ajax totaal niet mis met Celtic en Milan
kanjermohool![]()
![]()
Gelukkig kom je met kut Turken aanzetten tyfus hollanderquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het alleen met Turkse ploegen is? Maar goed geprobeerd verder![]()
Je hebt ook hele toffe Turkse mensen alleen geven die niets om voetbalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig kom je met kut Turken aanzetten tyfus hollander![]()
Oh vreemd ik ken geen toffe nederlandersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt ook hele toffe Turkse mensen alleen geven die niets om voetbal![]()
Tyfus hollander, en dan een Nederlandse ploeg supporten... right.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig kom je met kut Turken aanzetten tyfus hollander![]()
ga janken lamzak, waar bemoei jij je meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tyfus hollander, en dan een Nederlandse ploeg supporten... right.![]()
Het bewijs dat Ajax grensoverschrijdend is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tyfus hollander, en dan een Nederlandse ploeg supporten... right."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoger dan onze discussie gisteren. Kudos voor de heren debateurs.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoger dan onze discussie gisteren. Kudos voor de heren debateurs.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Aldus jij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ga janken lamzak, waar bemoei jij je mee![]()
Het zwakzinnigenuurtje is ook weer aangebroken klaarblijkelijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
*melt zig*quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef Monolith het volgende:
Het zwakzinnigenuurtje is ook weer aangebroken klaarblijkelijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Barcelona huurlingen falen altijd bij Ajax kijk maar naar Cuenca en nu Bojan ook nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meteen terugtrappen naar waar die vandaan komt
gr gr![]()
Ze hebben wel veel techniekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Barcelona huurlingen falen altijd bij Ajax kijk maar naar Cuenca en nu Bojan ook nog
Gr![]()
En zelfs barcelona '''''''''áankopen''''''quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Barcelona huurlingen falen altijd bij Ajax kijk maar naar Cuenca en nu Bojan ook nog![]()
Omg japieHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Aankopen ook zoals Oleguerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Barcelona huurlingen falen altijd bij Ajax kijk maar naar Cuenca en nu Bojan ook nogRED ONS HENNIEGOD![]()
Waar is het trouwens te zien?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De linkse kraker.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb deze week 60 uur gewerkt, alles is langs me heen gegaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is zo'n 86x in de media geweest.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Marco van Basten haalde wel pareltjes toen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen Robbie Wielhaas .
Kwam geen muis door![]()
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen had die bal gewoon moeten klemmen![]()
Die van 16 miljoen kwam het beste terechtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marco van Basten haalde wel pareltjes toen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toen hadden we ook nog Snoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van 16 miljoen kwam het beste terecht![]()
.
![]()
Wie is deze vreselijk zouteloze commentator trouwens?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sno als stormram in de spitsquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Galatasary is 2x hard afgedroogd door Real.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Heeinz het volgende:
Laten we onthouden dat dit een wedstrijd is om weer ritme te krijgen, dat maakt het wat draaglijkerWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Er vlagt een vrouw![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Galatasaray knikkert een Italiaanse ploeg uit de CL.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Galatasary is 2x hard afgedroogd door Real.![]()
Met alle geluk van de wereld op een veld waar ik mijn hond niet eens op zou uitlaten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Galatasaray knikkert een Italiaanse ploeg uit de CL.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Chokerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Heeinz het volgende:
Fischer twijfelt zo veel tegenwoordig, niet normaal![]()
Juventus "een Italiaanse ploeg" noemenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Galatasaray knikkert een Italiaanse ploeg uit de CL.Jij hebt niet veel van het spelletje begrepen volgens mij.
![]()
Was geen slechte keuze.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Heeinz het volgende:
Fischer twijfelt zo veel tegenwoordig, niet normaalVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alsof er "Engelse ploegen" bestaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Juventus "een Italiaanse ploeg" noemenJij hebt niet veel van het spelletje begrepen volgens mij.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Rochdalequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof er "Engelse ploegen" bestaan
RED ONS HENNIEGOD![]()
Cillessen ging ook al een paar keer eerder dit seizoen onder de bal door net zoals Vermeer. Maar toen hoorde je daar niemand overquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
En dan was het thema van deze week betrouwbaarheid. Ook lullig voor zo'n Cillessen.![]()
Oké.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cillessen ging ook al een paar keer eerder dit seizoen onder de bal door net zoals Vermeer. Maar toen hoorde je daar niemand over![]()
quote:quote:1-0 achter tegen Galatasaray en we zijn blij met wat actiesquote:So far, I am disappointquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:16 schreef Drxx het volgende:
Minder dan een overtuigende overwinning vandaag zou een schande zijn voor Ajax.
Is er al wat bekend of Sneijder meespeelt?![]()
![]()
Meen je dit serieusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cillessen ging ook al een paar keer eerder dit seizoen onder de bal door net zoals Vermeer. Maar toen hoorde je daar niemand over![]()
?
![]()
Het maakt toch geen reet uit of je met 4-0 wint of verliest vandaag?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
1-0 achter tegen Galatasaray en we zijn blij met wat acties
[..]
So far, I am disappoint![]()
Hij is gewoon ook niet super goed dat is wat ik probeer te zeggen. Al begint dat hele gedoe natuurlijk met een kansloze bal van mijn grote vriend Sereroquote:![]()
Dit dus. Gewoon naar PSV toeleven, ritme opdoen, talenten in actie zien, etcquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het maakt toch geen reet uit of je met 4-0 wint of verliest vandaag?![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vermeer heeft 100 miljoen keer onder de bal door mogen duiken. Cillessen zou dat dan ook mogen doen + dat sinds de komst van Cillessen onder de lat de defensie 100x rustiger speelt.quote:![]()
Omdat het een oefenwedstrijd is misschien? Minuten maken is het belangrijkste, samen met geen blessures krijgen natuurlijk.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
... Dus?quote:Heerlijke houdingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat het een oefenwedstrijd is misschien? Minuten maken is het belangrijkste, samen met geen blessures krijgen natuurlijk.![]()
Je speelt tegen Galatasaray. Niet Bayern Munchen of zo.![]()
Ben wel benieuwd naar Kishna. Verder boeit de uitslag weinig inderdaad.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee zo werkt het helaas niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer heeft 100 miljoen keer onder de bal door mogen duiken. Cillessen zou dat dan ook mogen doen + dat sinds de komst van Cillessen onder de lat de defensie 100x rustiger speelt.![]()
Wat? Ik hoop toch maar dat Overmars de ontslagbrief aan het tikken is momenteel. De Boer rot op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Echter heeft Cillissen genoeg krediet opgebouwd met prima wedstrijden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee zo werkt het helaas niet.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Leg het dan maar uit, professor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee zo werkt het helaas niet.
Vermeer is soms de enige die 800x fouten mag maken?![]()
Ha-ha. Dat bedoel ik natuurlijk ook weer niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat? Ik hoop toch maar dat Overmars de ontslagbrief aan het tikken is momenteel. De Boer rot op.![]()
Oh absoluut, maar ik geef alleen aan dat Cillessen ook geen fantastische keeper is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Echter heeft Cillissen genoeg krediet opgebouwd met prima wedstrijden.![]()
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat? Ik hoop toch maar dat Overmars de ontslagbrief aan het tikken is momenteel. De Boer rot op.![]()
Oké, ik wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ha-ha. Dat bedoel ik natuurlijk ook weer niet.![]()
Voor Eredivisie begrippen wel. Een stuk beter dan Vermeer iig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar ik geef alleen aan dat Cillessen ook geen fantastische keeper is.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Niemand zegt dat Cillessen gewisseld moest worden oid. Dat hij die eerlijke kans verdient mag duidelijk zijn, maar dat maakt niet dat hij geen gelijk heeftquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer heeft 100 miljoen keer onder de bal door mogen duiken. Cillessen zou dat dan ook mogen doen + dat sinds de komst van Cillessen onder de lat de defensie 100x rustiger speelt.. Ik ben erg blij met Cillessen op doel, maar ik vind dat Vermeer wel vaak iets te veel afgezeken wordt en er wordt gedaan alsof we met Cillessen de CL kunnen winnen, waar we met Vermeer zouden strijden om degradatie.
![]()
Alleen heeft Ajax met hem onder de lat het 100x mindere doorgelaten dan onder vermeer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar ik geef alleen aan dat Cillessen ook geen fantastische keeper is.![]()
Dit Galatasaray is ook wel erg matig trouwens.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt maar het is een lachertje dat Cillessen in Oranje speelt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor Eredivisie begrippen wel. Een stuk beter dan Vermeer iig.![]()
Vermeer is alleen een goede lijnkeeper. Voor de rest kan hij echt niets.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niemand zegt dat Cillessen gewisseld moest worden oid. Dat hij die eerlijke kans verdient mag duidelijk zijn, maar dat maakt niet dat hij geen gelijk heeft. Ik ben erg blij met Cillessen op doel, maar ik vind dat Vermeer wel vaak iets te veel afgezeken wordt en er wordt gedaan alsof we met Cillessen de CL kunnen winnen, waar we met Vermeer zouden strijden om degradatie.
![]()
Idem voor Krul, Vorm, Stekelenburg imhoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar het is een lachertje dat Cillessen in Oranje speelt.![]()
Meevoetballend ook sterk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer is alleen een goede lijnkeeper. Voor de rest kan hij echt niets.![]()
Tja, Vorm vind ik ook geen geweldenaar. Krul vind ik de beste, maar ook die is hartstikke wisselvallig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar het is een lachertje dat Cillessen in Oranje speelt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die zijn toch wel een heel stuk beter dan Cillessen. Ik zeg niet dat hij een waardeloze keeper is maar hij is echt niet zo fantastische als sommige hier zeggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idem voor Krul, Vorm, Stekelenburg imho![]()
Ja, want de aanvoerder gaan we wel eruit halen voor zo'n non-voetballerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Interessante strijd tussen Sigthorsson en de Jong aldus de commentator.
Wat een mongool die commentator.
![]()
Steek mits fit is gewoon de beste daarna op korte afstand Krulquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, Vorm vind ik ook geen geweldenaar. Krul vind ik de beste, maar ook die is hartstikke wisselvallig.![]()
Steek heeft het al jaren niet meer laten zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Steek mits fit is gewoon de beste daarna op korte afstand KrulWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Teren op het verleden kan veel spelers nog ver laten komen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Steek heeft het al jaren niet meer laten zien.![]()
Steek had gewoon moeten kiezen voor een rustige club ipv Roma en daarna Fulham. Maar geld hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Steek heeft het al jaren niet meer laten zien.![]()
![]()
Sneijdertje bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teren op het verleden kan veel spelers nog ver laten komen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja nu staat hij in de spits he, dat zie je meteenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
De Jong schoot de bal niet eens over bij een vrije trap!!!![]()
De Turkse commentator kan de Nederlandse namen behoorlijk goed uitspreken trouwens. Veel beter dan de gemiddelde Turken in Nederland![]()
![]()
"Het goede gevoel"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja nu staat hij in de spits he, dat zie je meteen![]()
Kunnen we hem niet ruilen voor die van ons?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Drxx het volgende:
De Turkse commentator kan de Nederlandse namen behoorlijk goed uitspreken trouwens. Veel beter dan de gemiddelde Turken in Nederland![]()
Wollah mattie deze kun jij niet zeggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet ruilen voor die van ons?![]()
Erger kan het niet worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet ruilen voor die van ons?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik neuk jullie allemaal de moederquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wollah mattie deze kun jij niet zeggen![]()
Halve tammequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wollah mattie deze kun jij niet zeggenRED ONS HENNIEGOD![]()
Bijna altijd als Van Rhijn de bal krijgt speelt hij hem terug, of speelt hij hem op zo'n manier naar een medespeler dat die de bal wel terug móet spelen.![]()
Iets met Lucky en Ajaxquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk is het wel sneu dat we niet met 2 goals voor staan![]()
Het gaat daarvoor al fout, een back moet de bal helemaal niet krijgen in de opbouw.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef Heeinz het volgende:
Bijna altijd als Van Rhijn de bal krijgt speelt hij hem terug, of speelt hij hem op zo'n manier naar een medespeler dat die de bal wel terug móet spelen.![]()
Idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef Heeinz het volgende:
Als ik Bojan positie zie kiezen bij die bal van Fischer op de achterlijn moet ik wel heel hard lachen eigenlijk.quote:![]()
Ajax heeft had het vorige seizoenshelft doorgaans enorm moeilijk met ploegen die met 10 man op eigen helft spelen en met 5 man in de eigen zestien. Dat is nu niet anders.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk is het wel sneu dat we niet met 2 goals voor staanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Kan wel mits de back meters kan maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het gaat daarvoor al fout, een back moet de bal helemaal niet krijgen in de opbouw.![]()
Denkt dat die een Riquelme isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sneijder kom op man, kap eens met die pseudo toffe balletjesRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is dan ook weer zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het gaat daarvoor al fout, een back moet de bal helemaal niet krijgen in de opbouw.![]()
Enige verschil is dat je nu gewoon goede kansen creëertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft had het vorige seizoenshelft doorgaans enorm moeilijk met ploegen die met 10 man op eigen helft spelen en met 5 man in de eigen zestien. Dat is nu niet anders.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:04 schreef Heeinz het volgende:
Wie gaat er in de tweede helft linksback staan dan? Duarte?![]()
Ik geloof dat Litmanen de commentator is, hij zei precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef Heeinz het volgende:
Ik geloof dat Litmanen het eens is met de commentator![]()
![]()
Bojan staat zo slecht opgesteld voor de goal en dat zou dan spits moeten spelen volgens sommige hier![]()
![]()
Ze hebben vooralsnog weinig te vrezen voor Fischer, de Jong en Bojanquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan staat zo slecht opgesteld voor de goal en dat zou dan spits moeten spelen volgens sommige hier![]()
![]()
Gemiddelde van 3,5 doelpunten per wedstrijd in 1000 wedstrijden in de jeugdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Ja maar, bij Barcelona schoot hij.... laat maarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan staat zo slecht opgesteld voor de goal en dat zou dan spits moeten spelen volgens sommige hier
Over teren op oude prestaties gesprokenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja maar, bij Barcelona schoot hij.... laat maarEn dat was nog in de jeugd ook
![]()
![]()
Stagiairequote:
Wel een heerlijke techniekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over teren op oude prestaties gesprokenEn dat was nog in de jeugd ook
![]()
![]()
van Rhijn, wat doe je
Fischer KAN NIKS
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon de Catalaanse Freddy Adu joh.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef Gruisman het volgende:
gvd Bojan waarom stel je me zo vaak teleurWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wij kijken ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal graag een vlag in haar reet willen stekenquote:
En daarom horen vrouwen gewoon achter het aanrecht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vrouwelijke grensrechters moeten dan ook verboden wordenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
+ keukenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef wieisboos het volgende:
mompelt iets over vrouwen en buitenspel![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Gruisman het volgende:
Fischer staat trouwens als een van de weinigen prima te spelen![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Gruisman het volgende:
Slechte timing jongenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Gruisman het volgende:
laat maarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Gruisman het volgende:
Fischer KAN WERKELIJK HE-LE-MAAL NIETS
Dit zijn de naweeën van Boerrigter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fischer gaat zeker te veel om met Bojan![]()
Op 2 slippertjes na, primaquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit zijn de naweeën van Boerrigter.
Die had hem harder naast geschotenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit zijn de naweeën van Boerrigter.![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef Shreyas het volgende:
Vrouwelijke grensrechters moeten dan ook verboden worden![]()
Is het eten al klaar?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ah daar ben je eindelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |