https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ze horen je wachtwoord niet eens op te kunnen zoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:33 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ja vanaf een ander adres. ik heb al mn gegevens en wachtwoord doorgegeven, dat moet hopelijk voldoende zijn?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, maar juist goed? Stabiliteit, dat is toch waar we naartoe willen?
Ik wil nu ook een crash, ik hoop dat die er eind jan komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dat werkt dan misschien wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:33 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ja vanaf een ander adres. ik heb al mn gegevens en wachtwoord doorgegeven, dat moet hopelijk voldoende zijn?
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Bordje ophangen, begrijpen ze beterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef roislecxe het volgende:
Ik zag net een wesp die naar binnen wilde
Zal hem eens even vertellen dat het januari is.
Met de vliegenmepper zeker..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef roislecxe het volgende:
Ik zag net een wesp die naar binnen wilde
Zal hem eens even vertellen dat het januari is.
Voor 10 uur wakker wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef RoelerMF het volgende:
Als ik bij bitonic nu bitcoins wil kopen en direct naar mijn cryptsy account wil sturen dan moet ik mijn deposit adres opgeven bij bitonic toch?
BTW, wel grappig dat dit topic tot een uur of 10 zo goed als uitgestorven is
Nee dat durf ik niet. Straks sla ik mis en dan prikt ie mequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Met de vliegenmepper zeker..
tis sn8s drukker idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef RoelerMF het volgende:
Als ik bij bitonic nu bitcoins wil kopen en direct naar mijn cryptsy account wil sturen dan moet ik mijn deposit adres opgeven bij bitonic toch?
Wekker gaat om half vijf, om kwart over zes zit ik op het werkquote:
Ik heb weekend ja, dan mag ik uitslapenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef RoelerMF het volgende:
Half 5quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:41 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Wekker gaat om half vijf, om kwart over zes zit ik op het werk
Werk, zo 2013quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:41 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Wekker gaat om half vijf, om kwart over zes zit ik op het werk
Ik heb ook bijna weekend, na 40 uur werken wel aan toe. Heb net 3,5 week vakantie gehad, als ambtenaar "moet" ik tenslotte wel 10 weken vakantie opmaken per jaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb weekend ja, dan mag ik uitslapen
En ik zal de komende dagen alleen maar later verschijnen want zondag weer de nachtdienst in.
Je hoeft mij niet zielig te vinden hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet. Straks sla ik mis en dan prikt ie me
Gewoon je eigen domein registreren en hostingpakket nemen: Heb je zelf controle over je email-adressenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lekker dan, ik zou uberhaupt nooit mijn serieuze of belangrijke mail bij zo'n klein bedrijfje onder brengen. Misschien kunnen ze eenmalig nog wat voor je regelen als je het heel lief vraagt.
Lol nee johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
jij zit nu full time in crypto's?
Ik kan je vraag niet beantwoorden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna weekend, na 40 uur werken wel aan toe. Heb net 3,5 week vakantie gehad, als ambtenaar "moet" ik tenslotte wel 10 weken vakantie opmaken per jaar
[..]
Je hoeft mij niet zielig te vinden hoorWerk van kwart over zes tot drie uur, krijg royaal betaald van jullie belastinggeld en op de koop toe 9 weken vakantie
Maar ehm, iemand die mijn n00b vraag kan beantwoorden? Ik vind mijn eerste bitcoin transactie toch spannender dan ik dacht
Nou met pijn en moeite, had m op 815.9 staan volgens mij. Nou toen er ineens een fatsoenlijke buy order stond op 815 heb ik meteen verkocht. Kon ik tenminste naar bedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is met moeite gelukt he, je 815 sellorder
Waar kan ik btc dan traden voor wdc?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kan je vraag niet beantwoorden.
CryptsyIk begin er niet aan.
Oh ja, volgens mij zou het moeten kunnen, zou niet weten waarom niet. Ik doe wel altijd eerst naar mijn eigen wallet want ik stuur nooit gelijk het hele bedrag ergens anders heen. En die paar cent transactiekosten boeien ook niet zo ontzettend veel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna weekend, na 40 uur werken wel aan toe. Heb net 3,5 week vakantie gehad, als ambtenaar "moet" ik tenslotte wel 10 weken vakantie opmaken per jaar
[..]
Je hoeft mij niet zielig te vinden hoorWerk van kwart over zes tot drie uur, krijg royaal betaald van jullie belastinggeld en op de koop toe 9 weken vakantie
Maar ehm, iemand die mijn n00b vraag kan beantwoorden? Ik vind mijn eerste bitcoin transactie toch spannender dan ik dacht
Geen idee. Ik zit vastgeroest op BTCe, beetje jammer dat die volgens mij nooit iets aan hun site veranderen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Waar kan ik btc dan traden voor wdc?
Thanks!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij zou het moeten kunnen, zou niet weten waarom niet. Ik doe wel altijd eerst naar mijn eigen wallet want ik stuur nooit gelijk het hele bedrag ergens anders heen. En die paar cent transactiekosten boeien ook niet zo ontzettend veel.
Aan de hand hiervan heb ik een vraagje:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef RoelerMF het volgende:
Ik wel naar BTCe, dus verwacht dat Cryptsy ook geen probleem isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Disclaimer vergeten, nooit zelf geprobeerd, geen garantie.
Nou ik denk dat ze al voldoende verdienen daarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit vastgeroest op BTCe, beetje jammer dat die volgens mij nooit iets aan hun site veranderen.
Ze zouden meer kunnen verdienen als ze een paar vage coins eraf zouden gooien en een paar nieuwe interessante erop gooien. Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt me.
Zo'n XPM kunnen ze er makkelijk uitmieteren vind ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze al voldoende verdienen daar
Vergeet EAC niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Stryder het volgende:
Waren geruchten dat trc eruit ging ivm volume, maar die bende staat er ook nog steeds op.
Gewoon ftc/trc/xpm/nvc eraf halen.
En dan tips toevoegen
Ja dacht zal de boel even wakker schuddenquote:
Hahaha inderdaad, ook een PRACHTmunt, mogen we niet vergeten natuurlijkquote:
Heuheuh, mijn EAC voorraad is nog steeds 8 LTC waard hoor!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad, ook een PRACHTmunt, mogen we niet vergeten natuurlijk
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:41 schreef lainke het volgende:
vanmorgen stond ik rond 4u30 op en toe gingen er nog een deel net naar bed :p
Het zet niet doorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dacht zal de boel even wakker schudden
Wat voor werk doe je als ambtenaar? Als je het niet erg vindt om te vertellen natuurlijk. Er is een reden waarom ik dat vraagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
Tips, sjezus neem nou afscheid van die kutcoin.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Stryder het volgende:
Waren geruchten dat trc eruit ging ivm volume, maar die bende staat er ook nog steeds op.
Gewoon ftc/trc/xpm/nvc eraf halen.
En dan tips toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |