https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ze horen je wachtwoord niet eens op te kunnen zoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:33 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ja vanaf een ander adres. ik heb al mn gegevens en wachtwoord doorgegeven, dat moet hopelijk voldoende zijn?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, maar juist goed? Stabiliteit, dat is toch waar we naartoe willen?
Ik wil nu ook een crash, ik hoop dat die er eind jan komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dat werkt dan misschien wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:33 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ja vanaf een ander adres. ik heb al mn gegevens en wachtwoord doorgegeven, dat moet hopelijk voldoende zijn?
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Bordje ophangen, begrijpen ze beterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef roislecxe het volgende:
Ik zag net een wesp die naar binnen wilde
Zal hem eens even vertellen dat het januari is.
Met de vliegenmepper zeker..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef roislecxe het volgende:
Ik zag net een wesp die naar binnen wilde
Zal hem eens even vertellen dat het januari is.
Voor 10 uur wakker wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef RoelerMF het volgende:
Als ik bij bitonic nu bitcoins wil kopen en direct naar mijn cryptsy account wil sturen dan moet ik mijn deposit adres opgeven bij bitonic toch?
BTW, wel grappig dat dit topic tot een uur of 10 zo goed als uitgestorven is
Nee dat durf ik niet. Straks sla ik mis en dan prikt ie mequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Met de vliegenmepper zeker..
tis sn8s drukker idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef RoelerMF het volgende:
Als ik bij bitonic nu bitcoins wil kopen en direct naar mijn cryptsy account wil sturen dan moet ik mijn deposit adres opgeven bij bitonic toch?
Wekker gaat om half vijf, om kwart over zes zit ik op het werkquote:
Ik heb weekend ja, dan mag ik uitslapenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef RoelerMF het volgende:
Half 5quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:41 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Wekker gaat om half vijf, om kwart over zes zit ik op het werk
Werk, zo 2013quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:41 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Wekker gaat om half vijf, om kwart over zes zit ik op het werk
Ik heb ook bijna weekend, na 40 uur werken wel aan toe. Heb net 3,5 week vakantie gehad, als ambtenaar "moet" ik tenslotte wel 10 weken vakantie opmaken per jaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb weekend ja, dan mag ik uitslapen
En ik zal de komende dagen alleen maar later verschijnen want zondag weer de nachtdienst in.
Je hoeft mij niet zielig te vinden hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet. Straks sla ik mis en dan prikt ie me
Gewoon je eigen domein registreren en hostingpakket nemen: Heb je zelf controle over je email-adressenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lekker dan, ik zou uberhaupt nooit mijn serieuze of belangrijke mail bij zo'n klein bedrijfje onder brengen. Misschien kunnen ze eenmalig nog wat voor je regelen als je het heel lief vraagt.
Lol nee johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
jij zit nu full time in crypto's?
Ik kan je vraag niet beantwoorden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna weekend, na 40 uur werken wel aan toe. Heb net 3,5 week vakantie gehad, als ambtenaar "moet" ik tenslotte wel 10 weken vakantie opmaken per jaar
[..]
Je hoeft mij niet zielig te vinden hoorWerk van kwart over zes tot drie uur, krijg royaal betaald van jullie belastinggeld en op de koop toe 9 weken vakantie
Maar ehm, iemand die mijn n00b vraag kan beantwoorden? Ik vind mijn eerste bitcoin transactie toch spannender dan ik dacht
Nou met pijn en moeite, had m op 815.9 staan volgens mij. Nou toen er ineens een fatsoenlijke buy order stond op 815 heb ik meteen verkocht. Kon ik tenminste naar bedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is met moeite gelukt he, je 815 sellorder
Waar kan ik btc dan traden voor wdc?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kan je vraag niet beantwoorden.
CryptsyIk begin er niet aan.
Oh ja, volgens mij zou het moeten kunnen, zou niet weten waarom niet. Ik doe wel altijd eerst naar mijn eigen wallet want ik stuur nooit gelijk het hele bedrag ergens anders heen. En die paar cent transactiekosten boeien ook niet zo ontzettend veel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna weekend, na 40 uur werken wel aan toe. Heb net 3,5 week vakantie gehad, als ambtenaar "moet" ik tenslotte wel 10 weken vakantie opmaken per jaar
[..]
Je hoeft mij niet zielig te vinden hoorWerk van kwart over zes tot drie uur, krijg royaal betaald van jullie belastinggeld en op de koop toe 9 weken vakantie
Maar ehm, iemand die mijn n00b vraag kan beantwoorden? Ik vind mijn eerste bitcoin transactie toch spannender dan ik dacht
Geen idee. Ik zit vastgeroest op BTCe, beetje jammer dat die volgens mij nooit iets aan hun site veranderen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Waar kan ik btc dan traden voor wdc?
Thanks!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij zou het moeten kunnen, zou niet weten waarom niet. Ik doe wel altijd eerst naar mijn eigen wallet want ik stuur nooit gelijk het hele bedrag ergens anders heen. En die paar cent transactiekosten boeien ook niet zo ontzettend veel.
Aan de hand hiervan heb ik een vraagje:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef RoelerMF het volgende:
Ik wel naar BTCe, dus verwacht dat Cryptsy ook geen probleem isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Disclaimer vergeten, nooit zelf geprobeerd, geen garantie.
Nou ik denk dat ze al voldoende verdienen daarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit vastgeroest op BTCe, beetje jammer dat die volgens mij nooit iets aan hun site veranderen.
Ze zouden meer kunnen verdienen als ze een paar vage coins eraf zouden gooien en een paar nieuwe interessante erop gooien. Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt me.
Zo'n XPM kunnen ze er makkelijk uitmieteren vind ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze al voldoende verdienen daar
Vergeet EAC niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Stryder het volgende:
Waren geruchten dat trc eruit ging ivm volume, maar die bende staat er ook nog steeds op.
Gewoon ftc/trc/xpm/nvc eraf halen.
En dan tips toevoegen
Ja dacht zal de boel even wakker schuddenquote:
Hahaha inderdaad, ook een PRACHTmunt, mogen we niet vergeten natuurlijkquote:
Heuheuh, mijn EAC voorraad is nog steeds 8 LTC waard hoor!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad, ook een PRACHTmunt, mogen we niet vergeten natuurlijk
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:41 schreef lainke het volgende:
vanmorgen stond ik rond 4u30 op en toe gingen er nog een deel net naar bed :p
Het zet niet doorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dacht zal de boel even wakker schudden
Wat voor werk doe je als ambtenaar? Als je het niet erg vindt om te vertellen natuurlijk. Er is een reden waarom ik dat vraagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
Tips, sjezus neem nou afscheid van die kutcoin.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Stryder het volgende:
Waren geruchten dat trc eruit ging ivm volume, maar die bende staat er ook nog steeds op.
Gewoon ftc/trc/xpm/nvc eraf halen.
En dan tips toevoegen
Volume is te laag ...quote:
Ik werk bij de rijksoverheid in de ICT. Laten we het daar maar even op houdenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Tips, sjezus neem nou afscheid van die kutcoin.
23.5?quote:
Nou ik denk dat niemand afscheid wil nemen van tips, kom op, dat is het nieuwe goudquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Tips, sjezus neem nou afscheid van die kutcoin.
Ik zweer eigenlijk bij CENT. Maar TIPS doet er inderdaad niet veel voor onder.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou ik denk dat niemand afscheid wil nemen van tips, kom op, dat is het nieuwe goud
Ziet er niet verkeerd uitquote:
Pyriet bedoel je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou ik denk dat niemand afscheid wil nemen van tips, kom op, dat is het nieuwe goud
Zit te wachten op visite, dan heb ik weer een goed excuus om al het bier uit de koelkast te trekkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Al gaat het maar naar .8 ofzo. De hele dag niks doen is ook niks.
Allemaal vergane glorie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef Stryder het volgende:
Tips, cent, eac, cat, doge, moon, zoveel moois te koop
Nou nou nou, niet zo negatief. Dan gaat het nooit iets wordenquote:
Investeer gewoon in BTC-LTC-WDC. Dan komt het vanzelf goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo negatief. Dan gaat het nooit iets worden![]()
gpu dood.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Toto69 het volgende:
Iemand?
pc start op - monitor blijft standby staan.
Kabels gecontroleerd
ripquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Toto69 het volgende:
Iemand?
Kabels gecontroleerd
Ik ben ook alleen maar sarcastisch hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Investeer gewoon in BTC-LTC-WDC. Dan komt het vanzelf goed.
Hacksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Toto69 het volgende:
Iemand?
Kabels gecontroleerd
Plukje wdc als experiment, als het mijn geld was.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar sarcastisch hoor, zijn maar twee munten waar ik momenteel geld in steek, BTC en LTC
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dat WDC, behalve dat er een vage organisatie met nog te weinig info over wat en hoe erachterzit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Plukje wdc als experiment, als het mijn geld was.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=370987.0quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dat WDC, behalve dat er een vage organisatie met nog te weinig info over wat en hoe erachterzit?
Actief team er achter, ze hebben laatst 6 full time devs aangenomen als het goed is. En FINcen papieren voor Scharmbeckquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dat WDC, behalve dat er een vage organisatie met nog te weinig info over wat en hoe erachterzit?
Maar wat garandeert je dat het niet weer een pump en dump is, alleen dit keer beter georganiseerd?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef GTAnoob het volgende:
Ik ga binnenkort voor nog 1-2 duizend euro WDC kopen. Heb er een goed gevoel over, veel publiciteit en is toch wel een van de betere altcoins (eigenlijk de beste, naast LTC dan).
Ik verwacht WDC wel rond de $20-25 tegen het eind van dit jaar.
Hij zei cents!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Maar wat garandeert je dat het niet weer een pump en dump is, alleen dit keer beter georganiseerd?
Als je het geld makkelijk kan missen dan moet je het mijns inziens zeker niet laten, maar als je het zonde vind om dit bedrag te verliezen dan zou ik niet zo 1,2,3, blind investeren.
Just my 2 cents
misschien nog een paar scharmbeck aandeeltjes kopen op cryptostock.comquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef GTAnoob het volgende:
Ik ga binnenkort voor nog 1-2 duizend euro WDC kopen. Heb er een goed gevoel over, veel publiciteit en is toch wel een van de betere altcoins (eigenlijk de beste, naast LTC dan).
Ik verwacht WDC wel rond de $20-25 tegen het eind van dit jaar.
Okay, ja ik studeer rechten en vind meerdere rechtsgebieden leuk waaronder ook bestuursrecht. vandaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:07 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik werk bij de rijksoverheid in de ICT. Laten we het daar maar even op houden![]()
Fontasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben bang, wat nou als hij niet liegt?
Toch maar alles verkopen dan?
http://trollboxarchive.co(...)ername&search=fontas
Say who?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben bang, wat nou als hij niet liegt?
Toch maar alles verkopen dan?
http://trollboxarchive.co(...)ername&search=fontas
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:41 schreef GTAnoob het volgende:
En niet alleen omdat ik 0.8 BTC ben verloren, maar omdat hij veel mensen (vooral noobs, ik was toen nog maar een paar dagen begonnen) grote verliezen heeft bezorgd.
En niet alleen omdat ik 0.8 BTC ben verloren, maar omdat hij veel mensen (vooral noobs, ik was toen nog maar een paar dagen begonnen) grote verliezen heeft bezorgd.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef Stryder het volgende:
Maar wat als dit waar zou zijn?![]()
Scorpie 3 Weeks Ago LTC to the moooooooooooooon
Gaat LTC naar de maan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef Stryder het volgende:
Maar wat als dit waar zou zijn?![]()
Scorpie 3 Weeks Ago LTC to the moooooooooooooon
Goeie zet om je LTC te verkopen voor 24 trouwens gister. En ook een goede zet om ze niet op 23.7 weer terug te kopen.quote:
Alleen een beetje jammer dat de koers nu echt niets doet, je zou haast denken dat er iets in de lucht hangt. Positief/Negatief, heb geen idee....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef ulq het volgende:
[..]
Goeie zet om je LTC te verkopen voor 24 trouwens gister. En ook een goede zet om ze niet op 23.7 weer terug te kopen.
Toch wel betere trading-skills dan ik.
Stabiliteit is in principe positief. Als de euro zo zou swingen brak de pleuris uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat de koers nu echt niets doet, je zou haast denken dat er iets in de lucht hangt. Positief/Negatief, heb geen idee....
Wat raar is want Overstock is volgens mij best wel groot, ik had wel een prijsstijging verwachtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat de koers nu echt niets doet, je zou haast denken dat er iets in de lucht hangt. Positief/Negatief, heb geen idee....
Daarom ook gestopt met minen, sporadisch nog eentje. Die aliencoin wellicht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:50 schreef ulq het volgende:
Ik denk trouwens dat je steeds minder profit kan halen met die 5de generatie altcoin pump en dumps. Nu écht iedereen gewoon zo'n coin kan maken en je al websites hebt met mensen die die coins voor jou kunnen maken. Zullen elke dag wel weer 2000 'currencies' bij komen.
Neuh, ik kende het niet. Als het Amazon was geweest misschien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat raar is want Overstock is volgens mij best wel groot, ik had wel een prijsstijging verwacht
dat is al lang in de prijs verwerkt, het is nl oud nieuws.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat raar is want Overstock is volgens mij best wel groot, ik had wel een prijsstijging verwacht
Mee eens. Nu moet je gewoon goed kiezen en naar veel belovende innoverende coins kijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:50 schreef ulq het volgende:
Ik denk trouwens dat je steeds minder profit kan halen met die 5de generatie altcoin pump en dumps. Nu écht iedereen gewoon zo'n coin kan maken en je al websites hebt met mensen die die coins voor jou kunnen maken. Zullen elke dag wel weer 2000 'currencies' bij komen.
Als je grafiek van bitcoinwisdom op een range zet van +4h dan lijkt het een beetje op de periode van voor de 'grote' Chinacrash. Een langzame downtrend/flatline. Al was er in die periode wel iets meer fluctuatie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hoe oud is dat dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dat is al lang in de prijs verwerkt, het is nl oud nieuws.
Jij mined nu helemaal niks meer? Ook geen litecoins/bitcoins oid?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Daarom ook gestopt met minen, sporadisch nog eentje. Die aliencoin wellicht.
Welnee, met deze stroomprijs, en mijn khash. Weinig zin. Elke coin vliegt van diff 0 naar 60 binnen tien minuten. Wilde eerst nog wel een kaart aanschaffen, maar denk dat ik het maar laat zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij mined nu helemaal niks meer? Ook geen litecoins/bitcoins oid?
Oké. Ja ik dacht dat je al van die apparatuur had en deze gewoon niet meer gebruikte. Ik mine ook niks hoor. Heb alleen maar 2 Pc's met NVIDIA kaarten erin.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Welnee, met deze stroomprijs, en mijn khash. Weinig zin. Elke coin vliegt van diff 0 naar 60 binnen tien minuten. Wilde eerst nog wel een kaart aanschaffen, maar denk dat ik het maar laat zitten.
Any thoughts on this? Iemand?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Als je grafiek van bitcoinwisdom op een range zet van +4h dan lijkt het een beetje op de periode van voor de 'grote' Chinacrash. Een langzame downtrend/flatline. Al was er in die periode wel iets meer fluctuatie.
Same.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:56 schreef ulq het volgende:
[..]
Oké. Ja ik dacht dat je al van die apparatuur had en deze gewoon niet meer gebruikte. Ik mine ook niks hoor. Heb alleen maar 2 Pc's met NVIDIA kaarten erin.
Dat ben ik waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:56 schreef ulq het volgende:
[..]
Oké. Ja ik dacht dat je al van die apparatuur had en deze gewoon niet meer gebruikte. Ik mine ook niks hoor. Heb alleen maar 2 Pc's met NVIDIA kaarten erin.
Er moet wel een reden komen om zo diep in te zakken als toen natuurlijk...quote:
Chinacrash part 2 (vanwege 31 januari/eigenaar Huobi wordt geëxecuteerd)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Er moet wel een reden komen om zo diep in te zakken als toen natuurlijk...
Echtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Chinacrash part 2 (vanwege 31 januari/eigenaar Huobi wordt geëxecuteerd)
M.a.w. We hebben geen ideequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:59 schreef ulq het volgende:
Maarja in het verleden was een flatline vaak een voorbode voor een grote stijging. Dat zou ook zo maar kunnen.
terechtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Chinacrash part 2 (vanwege 31 januari/eigenaar Huobi wordt geëxecuteerd)
Eigenlijk vind ik dat elke Chinees die BTC heeft aangeschaft moet worden geexecuteerd. Landverraders..quote:
Haha. Nee dat gaf ik als optie voor een crash. Denk wel dat die gast opgepakt gaat worden. Mocht hij z'n zaak niet sluiten op 31 januari.quote:
Stuk in wallstreet journal dat ze proberen de beursen toch open te houden dmv mazen in de wetgeving.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha. Nee dat gaf ik als optie voor een crash. Denk wel dat die gast opgepakt gaat worden. Mocht hij z'n zaak niet sluiten op 31 januari.
Hmm ok. Maar het lijkt me dat Chinese overheid echt wel groot en ook vooral paranoïde genoeg is om er alles aan te doen om de BTC's ook écht verbieden als ze het als een bedreiging beschouwen. Verwacht niet dat als ze zeggen dat ie op 31 jan. weg moet zijn dat er dan een maand later nog BTC's gehandeld worden door Chinezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Stuk in wallstreet journal dat ze proberen de beursen toch open te houden dmv mazen in de wetgeving.
Zo zwart wit zou ik het ook niet zien, want er zal echt nog wel gehandeld worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:09 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm ok. Maar het lijkt me dat Chinese overheid echt wel groot en ook vooral paranoïde genoeg is om er alles aan te doen om de BTC's ook écht verbieden als ze het als een bedreiging beschouwen. Verwacht niet dat als ze zeggen dat ie op 31 jan. weg moet zijn dat er dan een maand later nog BTC's gehandeld worden door Chinezen.
Hmm. Maar in Nederland executeren ze geen mensen om duistere/onbekende redenen. Daar zullen ze een 'bedreiging' als een bitcoin toch iets minder serieus aanpakken, mochten ze het ook daadwerkelijk verbieden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:11 schreef Stryder het volgende:
[..]
Zo zwart wit zou ik het ook niet zien, want er zal echt nog wel gehandeld worden.
Bitcoin is redelijk anoniem, stel ze verbieden het in NL.
Kan ik nog steeds via paypal oid mijn geld storten naar exchanges en doorgaan met traden.
Doge is ook weer gaan stijgen. Volgens mij vervelen mensen zichquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:11 schreef apacalipto het volgende:
de saaiheid van de markt valt nog wel mee vandaagworldcoin al mooi in de lift vandaag
gaan de goede kant op
Nee ik zie die rally inderdaad ook niet echt gebeuren. Dat nieuws van dat grote Amerikaanse bedrijf was blijkbaar peanuts als je kijkt hoe veel invloed dat nou echt heeft gehad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:21 schreef Stryder het volgende:
China heeft een heel andere moraal, het gokken/speculeren wat wij hier lopen te doen is echt een schande daar. Dat is ook 1 van de redenen dat China hier tegen op treed.
Verwacht dan ook een veel lagere instroom van nieuw geld op het moment, maar het kan zijn dat het geld van de "kleine man" er al uit is gegaan tijdens de laatste daling.
Maar ik kan het niet zo goed plaatsen of de markt nu gespannen is of dat er gewoon gas terug genomen wordt. Beide zijn reeële opties en zonder goede motivatie zie ik een rally naar een hoger niveau niet echt direct komen.
Hmm. Het is wel zo er sinds de BTC 1000$ heeft gepasseerd er 3 keer een grote crash is geweest. Bij de eerste was het minimum 680, te tweede keer 550 en de derde keer 420. Steeds ietsje dieper. Dus dat eerste stuk wat jij schreef dat betwijfel ik een beetje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef Stryder het volgende:
Veel mensen die in paniek hebben verkocht en daar geld mee hebben verloren hebben ook al gezien dat de prijs weer terugkomt naar het oude niveau (om en nabij), mensen leren, gaan vaker vasthouden, waardoor de markt minder volatiel wordt.
Er moet wel echt wel een goede reden komen wil het echt gaan crashen mijns inziens.
Wat betreft overstock, tja. Als Pietje iets wil kopen daar, waarom zou hij dan naar een "bitonic" gaan om zijn geld in te wisselen en dan pas te gaan kopen bij overstock met de kans dat het minder waard is geworden? Nee dan moet ook hij daar een goede reden voor hebben.
Het is leuk dat het voor bitcoinhouders nu geaccepteerd wordt, maar brengt het nieuw geld in de markt? Nee dat denk ik niet, de speculanten hopen dit, dus die gaan weer meer vasthouden of een beetje bijkopen--> minder beweging in de markt.
Zonder significant nieuws zal er niet zo heel veel veranderen ben ik bang.
In Nederland niet, maar in het buitenland hebben ze geen iDEAL. Ik zou denk ik bij bepaalde zaken liever eerst mijn geld omwisselen naar Bitcoin en daarmee betalen dan met CC betalen met alle risico's van dien. Zeker nu de CC maatschappijen moeilijker beginnen te doen over het terug betalen van verloren geld door fraude.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef Stryder het volgende:
Veel mensen die in paniek hebben verkocht en daar geld mee hebben verloren hebben ook al gezien dat de prijs weer terugkomt naar het oude niveau (om en nabij), mensen leren, gaan vaker vasthouden, waardoor de markt minder volatiel wordt.
Er moet wel echt wel een goede reden komen wil het echt gaan crashen mijns inziens.
Wat betreft overstock, tja. Als Pietje iets wil kopen daar, waarom zou hij dan naar een "bitonic" gaan om zijn geld in te wisselen en dan pas te gaan kopen bij overstock met de kans dat het minder waard is geworden? Nee dan moet ook hij daar een goede reden voor hebben.
Het is leuk dat het voor bitcoinhouders nu geaccepteerd wordt, maar brengt het nieuw geld in de markt? Nee dat denk ik niet, de speculanten hopen dit, dus die gaan weer meer vasthouden of een beetje bijkopen--> minder beweging in de markt.
Zonder significant nieuws zal er niet zo heel veel veranderen ben ik bang.
Zal vast wel meer stijgen, ik zou niet te lang wachtenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef RoelerMF het volgende:
Hmpf, uitgerekend de laatste paar uur stijgt WDC ineensNet nu mijn BTC zijn binnengekomen bij cryptsy
Maar bitcoins zijn weer non-reversal en helemaal niet gebacked, zo heeft alles natuurlijk weer twee kanten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In Nederland niet, maar in het buitenland hebben ze geen iDEAL. Ik zou denk ik bij bepaalde zaken liever eerst mijn geld omwisselen naar Bitcoin en daarmee betalen dan met CC betalen met alle risico's van dien. Zeker nu de CC maatschappijen moeilijker beginnen te doen over het terug betalen van verloren geld door fraude.
iDEAL is zo ver ik weet ook niet terug te draaien toch? En aan die backing heb je dus helemaal niks als dat bedrijf niet netjes met je data omgaat en de CC maatschappij niet de schade betaald.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Maar bitcoins zijn weer non-reversal en helemaal niet gebacked, zo heeft alles natuurlijk weer twee kanten.
Aan de andere kant, de markt beweegt twee dagen niet
Je handelt op cryptsy.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:45 schreef RoelerMF het volgende:
Ik probeer een buy order aan te maken op cryptsy, maar ik moet 2x bevestigen en daarna gebeurd er niks. Wat gaat er verkeerd?
Point taken, maar wij kennen de positieve eigenschappen van Bitcoin.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
iDEAL is zo ver ik weet ook niet terug te draaien toch? En aan die backing heb je dus helemaal niks als dat bedrijf niet netjes met je data omgaat en de CC maatschappij niet de schade betaald.
Meer bedrijven gaan Bitcoin accepteren -> Meer mediaberichten over Bitcoin -> Meer mensen die het uit gaan zoeken -> Meer geld in het Bitcoin systeem -> Stabielere koers -> Meer bedrijven gaan Bitcoin accepteren -> ??? -> Profitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Point taken, maar wij kennen de positieve eigenschappen van Bitcoin.
Pietje kent het voornamelijk alleen van de crashes en extreme ATH's in de persberichten, is dan dat kleine stukje acceptatie dat we nu zien direct een motivatie voor hem in zich te gaan verdiepen in bitcoins? Nee dat denk ik niet per definitie.
We zitten mijns inziens in alpha en je zal dan toch eerst naar beta moeten gaan, door ten eerste meer stabiliteit te creeëren en ten tweede bepaalde garanties te kunnen geven, voordat je massa acceptatie gaat zien. En ho, bij fiat zijn je garanties ook eigenlijk helemaal niks waard, maar dat is niet hoe Pietje het ziet.
99% van de wereld heeft moeite om zijn paradigma te veranderen en deze weg zal dan ook niet zonder slag of stoot gaan.
Klopt. Valt echt heel weinig over te zeggen 'op basis van het verleden'. Op basis van andere argumenten trouwens ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef Faazz het volgende:
Spannend... Als je kijkt naar de 12h kaart zie je dat alle grote pieken in een rechte lijn met elkaar verbonden zijn, tot en met dit moment, zelfs op de 1m. Als je verschillende lijnen gaat trekken van alle pieken en dalen, zit de koers nu precies in het midden van alle fluctuaties die zich de afgelopen maanden hebben voorgedaan. Het is echt aan een breekpunt aan het werken en ik denk dat ie de komende uren wel gehaald gaat worden. Hij wijkt nu een beetje uit naar beneden maar blijft nog wel binnen de twee grenzen staan.
Ik denk dat als de prijs van bitcoin de komende uren beneden 4975 Yuan gaat er een nieuwe downtrend wordt ingezet. Boven de 5030 is Up..!
Ik zeg ook niet dat het zomaar even gebeurt hoor, het kan op alle fronten nog stuklopen wat betreft acceptatiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:05 schreef Stryder het volgende:
Ja maar dat is een hele lange reeks van acties die ook nog maar daadwerkelijk moeten gaan gebeuren.
We zitten bij schakel 1: Meer bedrijven gaan Bitcoin accepteren.
En laten we geen misverstanden creëren, ik hoop ook dat het zo gaat! Echter kan het nog op elk punt spaak lopendat maakt me in mijn ogen geen pessimist, maar wel een realist.
Waar is Peercoin op die site?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:54 schreef SosuaCafe het volgende:
WDC op 5.+12.43 %
http://www.cryptmarketcap.com/
peercoin is gecrashed, scam coinquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
Peercoin is ook weg op coinmarketcap
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
peercoin is gecrashed, scam coin
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
peercoin is gecrashed, scam coin
Weinig nieuws en de koers is eigenlijk net hersteld van de enorme chaos van laatst. Geen reden tot paniek maar ik denk ook wel dat men actie wilt zien. Als het naar beneden gaat zal het een relatief harde crash worden itt tot een stijging die wat milder zal wezen. Denk ik... Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:05 schreef ulq het volgende:
[..]
Klopt. Valt echt heel weinig over te zeggen 'op basis van het verleden'. Op basis van andere argumenten trouwens ook niet.
Het is een beetje een 50/50 heb ik het idee. Zo'n flatliner kan denk ik max. nog 24 uur aanhouden dan zal er wel iets spannends gebeuren.
WTF >>> Peercoin is ook van BTCe af ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
Misschien moet ik maar 50/50 fiat/coin gaan. Wat doe jij?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef Faazz het volgende:
[..]
Weinig nieuws en de koers is eigenlijk net hersteld van de enorme chaos van laatst. Geen reden tot paniek maar ik denk ook wel dat men actie wilt zien. Als het naar beneden gaat zal het een relatief harde crash worden itt tot een stijging die wat milder zal wezen. Denk ik... Ik heb echt geen ideeeen beetje spannend is het wel.
All in @ 800quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef ulq het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar 50/50 fiat/coin gaan. Wat doe jij?
Bier ze!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:14 schreef Stryder het volgende:
Hmm.. t is vrijdagmiddag vier uur. Ik zeg, tijd voor bier. Houdoe (nee kom niet uit brabant...)
![]()
Hoor mijn telefoon wel bliepen als het ooit zover is
Ik zou een sell zetten op 23.70 en wachten op eventuele marktimpulsen, maar het jou keuze, dus als het uit de klauwen loopt voel ik me niet verantwoordelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef ulq het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar 50/50 fiat/coin gaan. Wat doe jij?
Haha ja daar is zo'n forum toch voor. Om elkaar waardeloze adviezen te gevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik zou een sell zetten op 23.70 en wachten op eventuele marktimpulsen, maar het jou keuze, dus als het uit de klauwen loopt voel ik me niet verantwoordelijk
50/50 is trouwens denk ik altijd wel de beste strategie als je het niet zeker weet. Ik doe het vaak als ik even een paar dagen niet kan observeren of zo. Nu is het een kwestie van 10% verliezen of 30% gainen áls ie gaatquote:
Dan is je winst wel ERG laag?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
De fees op btc-e zijn net zo hoog als mijn winst. Leuk
btc-e heeft toch geen fees?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
De fees op btc-e zijn net zo hoog als mijn winst. Leuk
Nee, ;quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:20 schreef ulq het volgende:
[..]
0.2%
Dus als je LTC koop op 23.5 en je verkoopt op 23.6 roomt dat ongeveer je winst af.
Ik wil ze wel, ik geef je er 1 LTC voor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:16 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
heb er nog 300 liggen die nu waardeloos zijn.
0.002%? waarom niet 0.2% of 0.002?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nee, ;
Koop 100 x 23.5 = 2,350
Verkoop 100 x 23.60 = 2,360 x 0.002% = 4,72 fees = 5,22 winst
Dus nog best veel winst op een zeer kleine stijging.
quote:
0.2% = 0.002 niet 0.002%quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef GTAnoob het volgende:
[..]![]()
Ok:
We hebben het over percentages hier.
0.2% zou 20% zijn.
0.02 = 2% en 0.002 = 0.2%
Het gaat over percentage fees.quote:
Je vergeet de fee bij aankoopquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nee, ;
Koop 100 x 23.5 = 2,350
Verkoop 100 x 23.60 = 2,360 x 0.002% = 4,72 fees = 5,22 winst
Dus nog best veel winst op een zeer kleine stijging.
geen intrinsieke waarde.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil ze wel, ik geef je er 1 LTC voor.
Ja, nul punt twee procent, niet nul punt nul nul twee procentquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Het gaat over percentage fees.
BTC-e fee is 0.2% (nul punt twee procent).
20 euro dan?quote:
Ja maar je moet niet keer 0.002% doen maar keer 0.2% of keer 0.002 (DUS GEEN PROCENT).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Het gaat over percentage fees.
BTC-e fee is 0.2% (nul punt twee procent).
De fee is niet 0.2 dollar, euro, etc. maar 0.2%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |