Hij was gisteren zo jaloers dat hij nooit een naamtopic kreeg, dat hij uit pure frustratie riep dat we moesten kappen met naamtopics.quote:
Maar is het ook een goede samenvatting? Dat is wat je ook moet afvragen he. Ik kan ook een samenvatting van een scheikunde-boek maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte samenvatting gevonden voor mijn vak.
Kon nergens anders een betere vinden.
Ja, het is een goede samenvatting. Ik heb de stof al eerder doorgenomen het correspondeert.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar is het ook een goede samenvatting? Dat is wat je ook moet afvragen he. Ik kan ook een samenvatting van een scheikunde-boek maken.
Nou, veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, het is een goede samenvatting. Ik heb de stof al eerder doorgenomen het correspondeert.
Mijn instelling staat er overigens niet bij, dus dat gaat dan lastig worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vaak wel, ja. Geen tijd/zin om boeken van 500-1000 bladzijdes te lezen.
Wanneer tentamen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn instelling staat er overigens niet bij, dus dat gaat dan lastig worden.
CookieSlikker had in al zijn wijsheid besloten haar UI eruit te gooien. Supersof haar UI staat er nu weer in.quote:
Bedankt muto.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:55 schreef Muto het volgende:
[..]
CookieSlikker had in al zijn wijsheid besloten haar UI eruit te gooien. Supersof haar UI staat er nu weer in.
Geen dank.
Is het nou een hij of een zij? Je post impliceert beide geslachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:55 schreef Muto het volgende:
[..]
CookieSlikker had in al zijn wijsheid besloten haar UI eruit te gooien. Supersof haar UI staat er nu weer in.
Geen dank.
Mijn post impliceert enkel een hij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is het nou een hij of een zij? Je post impliceert beide geslachten.
Hello, wanneer heb je die date nou?quote:
Goodmorninggg ofnouja, middagquote:
Over 8 dagen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hello, wanneer heb je die date nou?
bahquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik droomde dat mn mandarijntjes beschimmeld waren van binnen en nu hoefk ze niet meer.
Meh. Ouders komen straks langs. Geen zin in.quote:
Nog even volhouden, je bent er bijnaquote:
Hopelijk wel ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh. Ouders komen straks langs. Geen zin in.
[..]
Nog even volhouden, je bent er bijna
Dit zijn ringen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
de baas die deze gemaakt heeft
(ik wil ze met 1908 er in of FRFC , maar dan zijn ze rond de 600 p/s![]()
)
Oh dankuwelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet boos kijken.
Hier is wat liefde![]()
quote:
quote:
quote:
Flash is kut.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:14 schreef badschaap het volgende:
omg ik wordt helemaal gestoord van fucking flash. geen enkele video wil bufferen, alleen de captions enzo kan ik zien.
Zet hem op html5 danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:14 schreef badschaap het volgende:
omg ik wordt helemaal gestoord van fucking flash. geen enkele video wil bufferen, alleen de captions enzo kan ik zien.
Ik heb een oude belastingvrije chopper, maar die kan ik pas rijden als mn kawasaki verkocht isquote:
verkoop je kawa danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb een oude belastingvrije chopper, maar die kan ik pas rijden als mn kawasaki verkocht is
Ze controleren toch niet altijd?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verdomme kut ov chipkaart. Iets fout gegaan bij het incheckenBeter kan ik zo heel snel in en uit vliegen om in te checken, dan krijg ik geen boete heuj
Krijg je sowieso niet als ze zien dat je 't oprecht bent vergeten en toch gratis kon reizen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verdomme kut ov chipkaart. Iets fout gegaan bij het incheckenBeter kan ik zo heel snel in en uit vliegen om in te checken, dan krijg ik geen boete heuj
Jawel. Dure grap, bijna 60 euro.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Krijg je sowieso niet als ze zien dat je 't oprecht bent vergeten en toch gratis kon reizen.
Ja, maar nu dus welquote:
Heb al wel een keer een ''officiele waarschuwing'' gehad. Voor zover dat bestaatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Krijg je sowieso niet als ze zien dat je 't oprecht bent vergeten en toch gratis kon reizen.
Je kan ook nog een kat en muis spel proberen te spelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar nu dus wel
[..]
Heb al wel een keer een ''officiele waarschuwing'' gehad. Voor zover dat bestaat
ik kreeg 60 euro teveel terug toen ik dat meldde bij de nsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, of nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan ook nog een kat en muis spel proberen te spelen.
Ben ik al een tijdje mee bezigquote:
Aandachttekort dus. Je lijkt Rezania wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks, ik zeg alleen 'hoi' omdat ik aardig ben.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aandachttekort dus. Je lijkt Rezania wel.
ZX6rr, kawa groen uiteraardquote:
Jazeker, kan t geld hard genoeg gebruiken en ben het onderhouden zat.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
nog eentje om het af te leren
Wat een mooi ding!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
nog eentje om het af te leren
Alles draait enzo bij de PC? Er van uitgaande dat blauw aan is en oranje stand byquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Wie kan mij helpen?!
Pc start op - beeld blijft zwart, led lampje op monitor oranje ipv blauw
geen signaal melding bij opstarten
heb alle stekkers gecontroleerd
piept ie nog als je hem opstart?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Wie kan mij helpen?!
oranje is stand byquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles draait enzo bij de PC? Er van uitgaande dat blauw aan is en oranje stand by
Keertje tegen aan slaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Wie kan mij helpen?!
hdmi kabel al gewisseld?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pc werkt gewoon maar monitor vindt geen signaal
Hij heeft wel eens screenshots gepost van zichzelf en dat waren allemaal 4:3 dingen, dus ik schat gewoon VGAquote:
misschien is je kabel verrotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik denk vga kabel maar heb alles er al opnieuw ingedaan ja
moet je in de bijlmer doen dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga zo langs het lelijkste stadion in NL
Welke is datquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga zo langs het lelijkste stadion in NL
VGA kabel is bij elke electronicaboer te halen voor 5 euro ofzo. Is het dat niet, kan je dezelfde dag met bon terug brengen. Lijkt mequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:
We hebben geen andere kabels hier geloof ik, heb alles er opnieuw ingedaan maar verder geen nieuwe kabels of zo
Dat mot mn pa maar halen danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VGA kabel is bij elke electronicaboer te halen voor 5 euro ofzo. Is het dat niet, kan je dezelfde dag met bon terug brengen. Lijkt me
Andere poort proberen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pc werkt gewoon maar monitor vindt geen signaal
blauw of wit?quote:
quote:
Ik slaap de laatste tijd echt veelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
hai
En ehm blijkbaar kunnen wij met minder slaap
Al kan fokit uitslapen en was ik om tien over acht al weer wakker
Hey JanCeesquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef JanCees het volgende:
Ik wordt gestalkt door:
http://fotoboek.fok.nl/0.
Die plaatjes haha. Ik gok een hippiequote:
ik?quote:
jij jaquote:
helemaal nietquote:
Leugens.quote:
Daar ben ik blij om, dalijk raakte je helemaal verdwaald en waren we je voor altijd kwijt !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:43 schreef supersof het volgende:
Jimbo ik zit in de bus en heb nog geen teken van instorten gekregen
Wellusquote:
Wat een tof dingquote:
quote:
ik weet de weg wel een beetje hoor bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, dalijk raakte je helemaal verdwaald en waren we je voor altijd kwijt !
Maar je bent te moe om die dan te onthoudenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet de weg wel een beetje hoor bij mij in de buurt
Hoe kom jij nou weer aan een abo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet de weg wel een beetje hoor bij mij in de buurt
Oh ja shitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar je bent te moe om die dan te onthouden
fokit en va gaven tegelijk een abo dus nu heb ik dubbel zo langquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
fokit en va gaven tegelijk een abo dus nu heb ik dubbel zo lang
quote:
Ik ben jaloer ';(quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
fokit en va gaven tegelijk een abo dus nu heb ik dubbel zo lang
Rotterdamquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag net een man bijna neergestoken worden omdat hij om een servetje vroeg en de Turkse pizza maker in kwestie "gierig" noemde
Wonderlijke wereld van Rotterdam.
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben jaloer ';(
was ik ook maar een vrouw
Om een servetje vragen is codetaal. Je weet niets jongequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag net een man bijna neergestoken worden omdat hij om een servetje vroeg en de Turkse pizza maker in kwestie "gierig" noemde
Wonderlijke wereld van Rotterdam.
De andere man was overigens een neger. Het moet wel een geloofwaardig verhaal blijven.quote:
23-02quote:
Negersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De andere man was overigens een neger. Het moet wel een geloofwaardig verhaal blijven.
Stelletje debielen
Ik zal het overwegen.quote:
Haha homoquote:
Geen tijd voor. Wat overigens niet direct zal inhouden dat ik aan het werk ga.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:07 schreef Jimbo het volgende:
LR Gister hadden we het over WOW.
Dit weekend is the elder scrolls online gratis.
Mss leuk/
Oneerlijk ja. Nu blijf ik hangen rond de 222. Hoe kan ik Sof zo nou verslaan met 4 sterren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben jaloer ';(
was ik ook maar een vrouw
222? wat 222?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oneerlijk ja. Nu blijf ik hangen rond de 222. Hoe kan ik Sof zo nou verslaan met 4 sterren.
Pantoffeldiertje. Na mijn koffie overweeg ik weer na te denkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:11 schreef Muto het volgende:
Jaloezie is een slechte zaak. Jullie bescheidenheid met weinig sterren laat zien wie jullie daadwerkelijk zijn. Koester je eigen geluk en wees niet zo materialistisch als alle andere users die pronken met hun abo's.
Postsquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:11 schreef Muto het volgende:
Jaloezie is een slechte zaak. Jullie bescheidenheid met weinig sterren laat zien wie jullie daadwerkelijk zijn. Koester je eigen geluk en wees niet zo materialistisch als alle andere users die pronken met hun abo's.
Ik blijf het raar vinden dat je niet de 400 topt op een reguliere dagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pantoffeldiertje. Na mijn koffie overweeg ik weer na te denken
[..]
okquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:11 schreef Muto het volgende:
Op z'n minst een note.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:17 schreef Jimbo het volgende:
ik hoop vooral dat je nu een ban krijgt wegens spammne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |