Hoe kom jij nou weer aan een abo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet de weg wel een beetje hoor bij mij in de buurt
Oh ja shitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar je bent te moe om die dan te onthouden
fokit en va gaven tegelijk een abo dus nu heb ik dubbel zo langquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
fokit en va gaven tegelijk een abo dus nu heb ik dubbel zo lang
quote:
Ik ben jaloer ';(quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
fokit en va gaven tegelijk een abo dus nu heb ik dubbel zo lang
Rotterdamquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag net een man bijna neergestoken worden omdat hij om een servetje vroeg en de Turkse pizza maker in kwestie "gierig" noemde
Wonderlijke wereld van Rotterdam.
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben jaloer ';(
was ik ook maar een vrouw
Om een servetje vragen is codetaal. Je weet niets jongequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag net een man bijna neergestoken worden omdat hij om een servetje vroeg en de Turkse pizza maker in kwestie "gierig" noemde
Wonderlijke wereld van Rotterdam.
De andere man was overigens een neger. Het moet wel een geloofwaardig verhaal blijven.quote:
23-02quote:
Negersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De andere man was overigens een neger. Het moet wel een geloofwaardig verhaal blijven.
Stelletje debielen
Ik zal het overwegen.quote:
Haha homoquote:
Geen tijd voor. Wat overigens niet direct zal inhouden dat ik aan het werk ga.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:07 schreef Jimbo het volgende:
LR Gister hadden we het over WOW.
Dit weekend is the elder scrolls online gratis.
Mss leuk/
Oneerlijk ja. Nu blijf ik hangen rond de 222. Hoe kan ik Sof zo nou verslaan met 4 sterren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben jaloer ';(
was ik ook maar een vrouw
222? wat 222?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oneerlijk ja. Nu blijf ik hangen rond de 222. Hoe kan ik Sof zo nou verslaan met 4 sterren.
Pantoffeldiertje. Na mijn koffie overweeg ik weer na te denkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:11 schreef Muto het volgende:
Jaloezie is een slechte zaak. Jullie bescheidenheid met weinig sterren laat zien wie jullie daadwerkelijk zijn. Koester je eigen geluk en wees niet zo materialistisch als alle andere users die pronken met hun abo's.
Postsquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:11 schreef Muto het volgende:
Jaloezie is een slechte zaak. Jullie bescheidenheid met weinig sterren laat zien wie jullie daadwerkelijk zijn. Koester je eigen geluk en wees niet zo materialistisch als alle andere users die pronken met hun abo's.
Ik blijf het raar vinden dat je niet de 400 topt op een reguliere dagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pantoffeldiertje. Na mijn koffie overweeg ik weer na te denken
[..]
okquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:11 schreef Muto het volgende:
Op z'n minst een note.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:17 schreef Jimbo het volgende:
ik hoop vooral dat je nu een ban krijgt wegens spammne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |