VGA kabel is bij elke electronicaboer te halen voor 5 euro ofzo. Is het dat niet, kan je dezelfde dag met bon terug brengen. Lijkt mequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:
We hebben geen andere kabels hier geloof ik, heb alles er opnieuw ingedaan maar verder geen nieuwe kabels of zo
Dat mot mn pa maar halen danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VGA kabel is bij elke electronicaboer te halen voor 5 euro ofzo. Is het dat niet, kan je dezelfde dag met bon terug brengen. Lijkt me
Andere poort proberen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pc werkt gewoon maar monitor vindt geen signaal
blauw of wit?quote:
quote:
Ik slaap de laatste tijd echt veelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
hai
En ehm blijkbaar kunnen wij met minder slaap
Al kan fokit uitslapen en was ik om tien over acht al weer wakker
Hey JanCeesquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef JanCees het volgende:
Ik wordt gestalkt door:
http://fotoboek.fok.nl/0.
Die plaatjes haha. Ik gok een hippiequote:
ik?quote:
jij jaquote:
helemaal nietquote:
Leugens.quote:
Daar ben ik blij om, dalijk raakte je helemaal verdwaald en waren we je voor altijd kwijt !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:43 schreef supersof het volgende:
Jimbo ik zit in de bus en heb nog geen teken van instorten gekregen
Wellusquote:
Wat een tof dingquote:
quote:
ik weet de weg wel een beetje hoor bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, dalijk raakte je helemaal verdwaald en waren we je voor altijd kwijt !
Maar je bent te moe om die dan te onthoudenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet de weg wel een beetje hoor bij mij in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |