quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
nog eentje om het af te leren
Wat een mooi ding!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
nog eentje om het af te leren
Alles draait enzo bij de PC? Er van uitgaande dat blauw aan is en oranje stand byquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Wie kan mij helpen?!
Pc start op - beeld blijft zwart, led lampje op monitor oranje ipv blauw
geen signaal melding bij opstarten
heb alle stekkers gecontroleerd
piept ie nog als je hem opstart?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Wie kan mij helpen?!
oranje is stand byquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles draait enzo bij de PC? Er van uitgaande dat blauw aan is en oranje stand by
Keertje tegen aan slaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Wie kan mij helpen?!
hdmi kabel al gewisseld?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pc werkt gewoon maar monitor vindt geen signaal
Hij heeft wel eens screenshots gepost van zichzelf en dat waren allemaal 4:3 dingen, dus ik schat gewoon VGAquote:
misschien is je kabel verrotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik denk vga kabel maar heb alles er al opnieuw ingedaan ja
moet je in de bijlmer doen dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga zo langs het lelijkste stadion in NL
Welke is datquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga zo langs het lelijkste stadion in NL
VGA kabel is bij elke electronicaboer te halen voor 5 euro ofzo. Is het dat niet, kan je dezelfde dag met bon terug brengen. Lijkt mequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:
We hebben geen andere kabels hier geloof ik, heb alles er opnieuw ingedaan maar verder geen nieuwe kabels of zo
Dat mot mn pa maar halen danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VGA kabel is bij elke electronicaboer te halen voor 5 euro ofzo. Is het dat niet, kan je dezelfde dag met bon terug brengen. Lijkt me
Andere poort proberen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pc werkt gewoon maar monitor vindt geen signaal
blauw of wit?quote:
quote:
Ik slaap de laatste tijd echt veelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
hai
En ehm blijkbaar kunnen wij met minder slaap
Al kan fokit uitslapen en was ik om tien over acht al weer wakker
Hey JanCeesquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef JanCees het volgende:
Ik wordt gestalkt door:
http://fotoboek.fok.nl/0.
Die plaatjes haha. Ik gok een hippiequote:
ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|