Amateursquote:Wanneer ze de keuze zouden krijgen, willen Nederlanders eerder stoppen met werken. Het liefst zouden zij al bij 64,2 jaar met pensioen gaan
als je op je 30ste met pensioen wilt gaan heb je 3 miljoen euro nodig, en dan ben je weer 20 uur per week bezig met je geld, dus eigenlijk werk je dan nog steeds.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:22 schreef SeLang het volgende:
[..]
Amateurs
Dat is precies het probleem tegenwoordig. Mensen hebben geen ambitie meer. 64,2Zet die pensioentarget op 35jr, dan praten we tenminste ergens over.
dat past niet bij de propaganda van tsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:41 schreef Rezania het volgende:
Er wordt trouwens niet gesproken over jongeren maar over Nederlanders.
onzin, het is de slavenmentaliteit die dan verbloezemdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:21 schreef Xaryna het volgende:
Vergeet ook niet dat je perceptie van tijd verandert als je ouder wordt. Als je 10 bent, lijkt iemand van 30 erg oud en volwassen. Als je 25 bent, lijkt 65 echt ontzettend ver weg en heb je geen zin om zo lang full time te moeten werken. Vooral als je zelf nog studeert is het lastig voor te stellen. Als je 40 bent, is het al een stuk dichterbij en kun je het beter overzien.
TS ziet natuurlijk liever dat alle jongeren van nu tot hun 70ste werken, kan hij lekker op z'n 55ste met de VUT.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat past niet bij de propaganda van ts
dat is ook zo, iemand die nu 20 is moet tot zijn 72ste werken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS ziet natuurlijk liever dat alle jongeren van nu tot hun 70ste werken, kan hij lekker op z'n 55ste met de VUT.
Dat idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:23 schreef MichaelScott het volgende:
Gelijk hebben ze, als je leeft om te werken is het toch wel erg treurig met je gesteld.
Neuh.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS ziet natuurlijk liever dat alle jongeren van nu tot hun 70ste werken, kan hij lekker op z'n 55ste met de VUT.
Jaloerse jongeren, ouderen moeten langer doorwerken anders moeten wij dat!!!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef moussie het volgende:
Wat een achterlijk onderzoek .. natuurlijk wil bijna iedereen zo vroeg mogelijk met pensioen! Hoe eerder je stopt des te groter je kans dat je gezond genoeg bent om ervan te kunnen genieten.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Jaloerse jongeren, ouderen moeten langer doorwerken anders moeten wij dat!!!!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:05 schreef withxhonor het volgende:
Wat jongeren vaak vergeten in dit verhaal is dat hun ouders en de generaties daarvoor al veer eerder begonnen met werken. En niet tot hun 25e op school zat, maar met een jaar of 15 al op de werkvloer stonden. Dus, al vind ik het zelf ook geen leuk vooruitzicht, ik kan het ergens wel begrijpen.
Net alsof jij dat allemaal niet had. Je bent 33 man, geen 55.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:40 schreef betyar het volgende:
"Wij zijn zo zielig" we kunnen geen nieuwe iphone kopen, huizen zijn te duur, een krot kopen doe ik niet want dan krijg ik eelt op mijn handen en ik wil vooral in een gespreid bedje de arbeidsmarkt op.
Ik werk vanaf mijn 16e, oké 1 dag in de week naar school tot mijn mijn 20e. Ik heb een huis waar we op de voorgevel en dak na zowat alles hebben gesloopt. Gadgets ben ik niet van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij dat allemaal niet had. Je bent 33 man, geen 55.
Met hun huizen die in 20 jaar 3x over de kop gingen, bizarre regelingen konden treffen, leefden op een gasbel en vooral nadachten over zichzelf.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:40 schreef Rezania het volgende:
Luie varkens? Zeg dat lekker tegen de babyboomers die op hun 55ste met de VUT gingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |