abonnement Unibet Coolblue
pi_135306952


Introductie
De dramaserie Boardwalk Empire wordt vanaf 2010 in de VS uitgezonden door HBO in HD1080. In Nederland wordt Boardwalk Empire door BNN (Nederland 3) uitgezonden.

Boardwalk Empire
De serie speelt zich af in het Amerika van de jaren 20 van de vorige eeuw. Atlantic City, een stadje dat als een trekpleister voor toeristen begon, groeit dankzij de drooglegging in korte tijd uit tot de bakermat van corruptie, gokken en prostitutie..

Het verhaal van Boardwalk Empire is dan ook grotendeels op de waarheid gebaseerd. De serie draait vooral om Enoch 'Nucky' Thompson, de extreem corrupte treasurer oftewel penningmeester van Altantic City, die met zijn functie de meeste macht in handen heeft.


Boardwalk Empire-hoofdpersonen

Enoch 'Nucky' Thompson

De machtige en corrupte Atlantic City-treasurer.

Margaret Thompson

Ierse immigrante, getrouwd met Nucky. Voorheen Margaret Schroeder

James 'Jimmy' Darmody

Eerste Wereldoorlog-veteraan en voormalig protégé van Nucky.

Nelson Van Alden

Een zwaar christelijke voormalige Federal Prohibition-agent, tegenwoordig op de vlucht voor zijn voormalige collega's.

Elias 'Eli' Thompson

Voormalige sheriff van Atlantic County en Nucky's jongere broer.

Louis 'The Commodore' Kaestner

Nucky's voorganger in Altantic City en vader van Jimmy

Gillian Darmody

Professioneel danseres en moeder van Jimmy.

Lucy Danziger

Een temperamentvolle voormalig professioneel Ziegfeld Follies-danseres.

Al Capone

Een ietwat gestoorde gangster uit Chicago.

Richard Harrow

Eerste Wereldoorlog-veteraan.

Chalky White

De onofficiële burgemeester van de zwarte gemeenschap in Atlantic City.

Arnold Rothstein

Een machtige en intelligente gangster uit New York.

Charles 'Lucky' Luciano

Siciliaans-Amerikaanse gangster en ambitieuze zakenpartner van Rothstein.

Manny 'Munya' Horvitz

Slager, Jood en gangster uit Philadelphia waar niet mee te spotten valt.

Topicreeks
Boardwalk Empire

Links
Officiële site: http://www.hbo.com/boardwalk-empire
IMDb: Boardwalk Empire (TV Series 2010– ) - IMDb
TV.com: http://www.tv.com/boardwalk-empire/show/75748/summary.html
List of Boardwalk Empire episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Boardwalk_Empire_episodes
Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boardwalk_Empire
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Boardwalk_Empire
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:02:29 #2
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_135307317
Daar moet wel een mooie spinoff te maken zijn. Het verhaal in AC is wel klaar idd.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_135308263
Jammer zeg, vooral het verhaal van Capone had zoveel verder gekund nog.
pi_135308476
Final season? :N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_135308737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Final season? :N
Yes -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_135309953
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:39 schreef Funzel het volgende:
Jammer zeg, vooral het verhaal van Capone had zoveel verder gekund nog.
valt ook wel weer mee
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135310117
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]

valt ook wel weer mee
Ik had wel graag de val van de Moustache Petes willen zien.....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_135310264
Jammer
  vrijdag 10 januari 2014 @ 11:55:21 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135310642
Ach wie weet komt er een spin-off met Capone in de hoofdrol of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_135310786
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:55 schreef jogy het volgende:
Ach wie weet komt er een spin-off met Capone in de hoofdrol of zo.
Genoeg films over Capone, ben eigenlijk meer geinteresseerd in Luciano, Lansky en Masseria.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_135312140
Tyfus. Final Season. Dat had ik niet verwacht.

Er lopen nog zoveel verhaallijnen...

Rothstein
Huwelijk Margaret en Nucky
Eli, Chalky.. etc etc.
pi_135312620
Welk seizoen is dan het laatste seizoen? 4?
Er kwam toch nog een vijfde?
pi_135312653
Seizoen 4 hebben we net gehad.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_135312745
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Seizoen 4 hebben we net gehad.
Ja, dat weet ik, maar ik dacht dat er daarna dus niks meer kwam, ondanks eerdere berichten over seizoen 5.
Maar ik begrijp dus dat seizoen 5 het laatste seizoen zal zijn? ;(
pi_135313578
Zonde, erg zonde. Seizoen 1 en 2 waren bij uitstek het sterkst maar 3 en 4 waren ook meer dan prima. Jammer om te zien dat dit soort series met enige diepgang niet zo hard aanslaan bij het gepeupel. Die willen liever series waar ze niet over hoeven na te denken.

Maarja, we hebben iig nog 1 seizoen te gaan. Ben wel benieuwd of ze alles een bevredigend einde kunnen geven. Hoorde ook iets dat het maar 8 afleveringen zouden zijn ;(
Conscience do cost.
pi_135313963
Wtf.. :{w
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_135320017
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef neilpad het volgende:
Wtf.. :{w
idd wtf

had het idee dat hbo hier nog jaren mee vooruit kon :(
laten we hopen dat er idd een spinoff met capone en de rest komt. Epische bazen genoeg...
pi_135320655
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Genoeg films over Capone, ben eigenlijk meer geinteresseerd in Luciano, Lansky en Masseria.
dat is veel interessanter inderdaad. Capone zijn strijd met Moran kan nog best in seizoen 5 en daarna is zijn verhaal wel klaar. De levens van Luciano en Lansky zijn een stuk boeiender.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135320751
Er komt geen spin-off waarschijnlijk. De makers willen zich geloof ik focussen op een HBO serie geschreven met Mick Jagger met Bobby Canavalle (Gyp Rosetti) in de hoofdrol.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135320830
Serie trekt waarschijnlijk te weinig betalende klanten naar HBO. Hier ook genoeg users trouwens die hem gratis van het net afplukken. Moet je nu niet gaan zeiken natuurlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135321131
Dat is natuurlijk onzin. Ik kijk alle series via het net, mag ik het toch wel jammer vinden dat zo´n goede serie er mee stopt...
pi_135321403
Had liever gezien dat ze GoT gecancelt hadden..
Mag hopen dat ze met nog wat meer kwaliteit komen, die seventies rock'n'roll serie spreekt me vooralsnog weinig aan.

HBO blijft by far the beste zender in de VS maar ze hebben er ook een handje van goede series te cancelen. Mogen achteraf blij zijn dat Sopranos en The Wire zolang gelopen hebben.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_135321559
Hopen op een awesome seizoen dan maar
pi_135321674
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:36 schreef Zeepsop92 het volgende:
Dat is natuurlijk onzin. Ik kijk alle series via het net, mag ik het toch wel jammer vinden dat zo´n goede serie er mee stopt...
als jij er niet voor wil betalen moet je niet gaan zeuren dat het stopt omdat te weinig mensen ervoor betalen... als alle mensen zoals jij gewoon een tientje per maand voor HBO zouden lappen was de serie wellicht niet gecancelled.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135321996
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

als jij er niet voor wil betalen moet je niet gaan zeuren dat het stopt omdat te weinig mensen ervoor betalen... als alle mensen zoals jij gewoon een tientje per maand voor HBO zouden lappen was de serie wellicht niet gecancelled.
Er is geen HBO hier... -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_135322060
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Er is geen HBO hier... -O-
Ja als het niet kan kan het niet maar in bijna heel Nederland kun je HBO krijgen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135322092
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

als jij er niet voor wil betalen moet je niet gaan zeuren dat het stopt omdat te weinig mensen ervoor betalen... als alle mensen zoals jij gewoon een tientje per maand voor HBO zouden lappen was de serie wellicht niet gecancelled.
Hoe kom jij aan de wijsheid dat de serie stopt omdat er onvoldoende mensen voor willen betalen?
Daarbij hebben hele volksstammen een abonnement op HBO, en daarnaast hebben ze nog plenty inkomsten aan de verkoop van de soundtrack-cd's en de dvd's. Boardwalk Empire kost ¤ 40 per seizoen op dvd (bijna 90 gulden!) terwijl de productiekosten van zo'n dvd-box een schijntje zijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_135322164
Grote kans natuurlijk dat het een financiele kwestie is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135322292
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:42 schreef neilpad het volgende:
Had liever gezien dat ze GoT gecancelt hadden..
GoT zit prima in elkaar. Neem dan één van de andere duizenden series die onterecht veel seizoenen krijgen :P
quote:
HBO blijft by far the beste zender in de VS maar ze hebben er ook een handje van goede series te cancelen. Mogen achteraf blij zijn dat Sopranos en The Wire zolang gelopen hebben.
Het probleem is dan ook denk ik dat de gemiddelde kijker zich helemaal niet interesseert voor 'goed'. Die willen alleen maar spanning en spektakel. Walking Dead is een goed voorbeeld daarvan. Serietechnisch is het een van de grootste wanproducten die momenteel op TV te vinden is maar alsnog is de populariteit gigantisch. Zoiets haal je simpelweg niet met een serie waar de kwaliteit zich toont in de details, daar het gros dat gewoon niet ziet.

Wel moet ik erbij zeggen dat, ondanks dat ik BE een prachtserie vond, ik hem net niet in dezelfde league kan plaatsen als pareltjes als Sopranos en Wire.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

als jij er niet voor wil betalen moet je niet gaan zeuren dat het stopt omdat te weinig mensen ervoor betalen... als alle mensen zoals jij gewoon een tientje per maand voor HBO zouden lappen was de serie wellicht niet gecancelled.
:z
Conscience do cost.
pi_135322329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:01 schreef Nielsch het volgende:
Grote kans natuurlijk dat het een financiele kwestie is.
En waar baseer je dat op? Het is ook goed mogelijk dat Scorcese er geen zin meer in heeft, of dat Buscemi het te druk heeft met andere projecten om maar wat redenen te noemen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_135326529
Jammer wel, maar ergens ook begrijpelijk.
pi_135326627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:58 schreef naiipajiiau het volgende:
Jammer wel, maar ergens ook begrijpelijk.
Begrijpelijk? Ze zaten pas in 1923! Ze hadden nog jaren door kunnen gaan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_135330166
Ik denk dat het misschien ook aan de acteurs gelegen heeft wellicht. Zaten toch wat grote namen in die misschien geen zin hadden om nog 2+ jaar aan het project verbonden te zitten. Of is dit een raar idee?
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_135330428
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef neilpad het volgende:
Ik denk dat het misschien ook aan de acteurs gelegen heeft wellicht. Zaten toch wat grote namen in die misschien geen zin hadden om nog 2+ jaar aan het project verbonden te zitten. Of is dit een raar idee?
Vast inkomen, in een rol kunnen groeien en toenemende populariteit/naamsbekendheid lijkt me niet echt een probleem.
Wat ik me wel voor kan stellen is dat het daarna moeilijk wordt als een ander personage in een andere film/serie. Zo'n rol bakt aan je vast.
pi_135330777
Ik denk dat het met niets anders te maken heeft dan de benjamins. Als de serie genoeg kijkers trok was het heus niet vroegtijdig beëindigd.
Conscience do cost.
pi_135331701
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:


[..]

Begrijpelijk? Ze zaten pas in 1923! Ze hadden nog jaren door kunnen gaan.
Denk dat het moeilijk is om de acteurs die mee doen zolang betrokken te houden. Vooral Buscemi ...
pi_135332320
Rome zat pas rond 10. Daar hadden dus al minimaal 50 seizoenen van moeten zijn! 8-)
Conscience do cost.
pi_135336521
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:58 schreef naiipajiiau het volgende:
Jammer wel, maar ergens ook begrijpelijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Begrijpelijk? Ze zaten pas in 1923! Ze hadden nog jaren door kunnen gaan.
Dit! De drooglegging duurt nog tot 1933!

Had ook graag de oorlogen gezien in NY en de vorming van de commissie. Zoveel gebeurd in die periode, gaan ze stoppen.
Eeuwig zonde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Red_85 op 10-01-2014 21:57:22 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_135336636
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Denk dat het moeilijk is om de acteurs die mee doen zolang betrokken te houden. Vooral Buscemi ...
Het is voor Buscemi juist een buitenkans gebleken om een prominente rol te spelen, die kerel speelt nooit de hoofdrol in een film.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_135336704
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het is voor Buscemi juist een buitenkans gebleken om een prominente rol te spelen, die kerel speelt nooit de hoofdrol in een film.
'Shut the fuck up Donny!'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_135338599
Ik heb me nooit gestoord aan het trage verloop van de serie omdat ik wel verwachtte dat alles uiteindelijk samen zou komen, maar dat lijkt me in één laatste seizoen vrij lastig. Vooral de verhaallijn van Al Capone heeft nog heel veel potentie, maar is eigenlijk elk seizoen zwaar onderbelicht gebleven.

Eigenlijk is in 4 dan bar weinig gebeurd, als je in ogenschouw neemt dat het over 12 afleveringen al afgelopen is.
Amen.
pi_135338803
Denk dat seizoen 5 zich nu vooral gaat focussen op het afronden van het verhaal van Nucky / Eli / Willie.

De geschiedenis van Capone, Luciano, Meyer en Masseria is bekend en kan nagelezen worden. Jammer dat we niet meer te zien krijgen van Luciano en Meyer; echt veel interessanter dan Capone.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nielsch op 10-01-2014 23:06:57 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135339011
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef Nielsch het volgende:

De geschiedenis van Capone, Luciano, Meyer en Masseria is bekend en kan nagelezen worden. Jammer dat we niet meer te zien krijgen van Luciano en Meyer; echt veel interessanter dan Capone.
Want het nalezen op Wikipedia/willekeurige andere bron geeft net zo'n ervaring als het beleven in een serie als Boardwalk Empire :').

Ik ben het totaal niet met je eens. Ik vind met name de acteur die Al Capone speelt erg sterk en het samenkomen van diens verhaallijn met die Van Alden was een van de hoogtepunten van seizoen 4. Lucky vind ik juist een vrij inwisselbaar gangster-type met weinig charisma en derhalve niet zo interessant
Amen.
pi_135339428
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Want het nalezen op Wikipedia/willekeurige andere bron geeft net zo'n ervaring als het beleven in een serie als Boardwalk Empire :').

Ik ben het totaal niet met je eens. Ik vind met name de acteur die Al Capone speelt erg sterk en het samenkomen van diens verhaallijn met die Van Alden was een van de hoogtepunten van seizoen 4. Lucky vind ik juist een vrij inwisselbaar gangster-type met weinig charisma en derhalve niet zo interessant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarom de verfilming van de acties van Luciano mij een stuk toffer lijken dan die van Capone. Maar ieder zijn mening natuurlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135339711
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarom de verfilming van de acties van Luciano mij een stuk toffer lijken dan die van Capone. Maar ieder zijn mening natuurlijk.
Dat kan allemaal wel wezen, maar ik kijk in deze niet zozeer naar de daadwerkelijke historie, maar eerder naar de historie van de serie. En over de gehele serie gezien vind ik de scenes van Al Capone vele malen interessanter dan die van Lucky. Vooral nu Van Alden - mijn favoriete bijpersonage - zich bij hem gevoegd heeft. Ik vind Boardwalk Empire interessant door de setting en de personages, niet zozeer door historische gebeurtenissen. Maar ieder zijn mening natuurlijk.
Amen.
pi_135339809
Maar anyway, kut is het wel. Het is onmogelijk om de verhaallijnen van de historische figuren af te sluiten; daarom denk ik ook niet dat ze daarop gaan focussen. Focus zal dus op Nucky liggen en dan vooral op het persoonlijke vlak. Wellicht iets met Gillian ofzo.

Wellicht dat ze een tijdsprong doen en dat Rothstein de grote tegenstander is in seizoen 5. Hoopte eerst op Narcisse in seizoen 5 en Rothstein in 6, maar nu er geen S6 komt zie ik liever Rothstein dan Narcisse.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135340307
Er zijn trouwens ook geruchten dat S5 maar 8 episodes zal hebben in plaats van de gebruikelijke 12.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135340629
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:02 schreef Nielsch het volgende:
Er zijn trouwens ook geruchten dat S5 maar 8 episodes zal hebben in plaats van de gebruikelijke 12.
Dat zou helemaal dieptriest zijn. Het is net of ze de serie zo snel mogelijk willen afraffelen. En dan te bedenken dat een matige show als True Blood al in z'n zevende seizoen zit. Maarja, dat zal wel een stuk minder kosten.

Maar laten ze die Narcisse maar vergeten, inderdaad. Vond ik totaal geen boeiend personage.
Amen.
pi_135342777
Ik ben vanavond begonnen seizoen 3 te herkijken, had een tijdje terug 1&2 ook al herkeken en straks 4 er ook achteraan. Vanavond 3 afleveringen achter mn kiezen, wat een verschrikkelijke vent is Gyp Rosetti toch, en wat een contrast met die vermoeiende Narcisse uit S4.
pi_135345207
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is waarom de verfilming van de acties van Luciano mij een stuk toffer lijken dan die van Capone. Maar ieder zijn mening natuurlijk.
Ondanks dat ik de details altijd heb proberen te vermijden (aangezien ik dacht dat het wel in BE zou komen) lijkt me zelf NY ook veel interessanter. Ik vind Capone erg goed, maar bijna al mijn favoriete karakters zitten in NY. :)

quote:
9s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:09 schreef Jivis het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat een matige show als True Blood al in z'n zevende seizoen zit. Maarja, dat zal wel een stuk minder kosten.
Ja jammer, TB is eigenlijk te lang doorgegaan terwijl er bij BE nog zo veel interessante zaken te behandelen zijn. TB is een stuk populairder helaas, altijd veel betere kijkcijfers gehad. Niet dat kijkcijfers heel belangrijk zijn voor HBO, maar het zal wel een serie zijn dat meer abonees trekt.
pi_135348286
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarom de verfilming van de acties van Luciano mij een stuk toffer lijken dan die van Capone. Maar ieder zijn mening natuurlijk.
Dit dus. Ik zou bijna zeggen dat Luciano een eigen serie verdient. Maar ja, helaas.... Ik ben bang dat, ondanks dat het waarschijnlijk een topseizoen zal worden, er heel veel open blijft... Zoals met Carnivale, wat ook opeens werd gecancelled.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_135349261
Ik lees dat de schrijvers en HBO het niet eens konden worden, waardoor men nu tot dit besluit is gekomen. Erg jammer..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:03:57 #53
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135350301
Ik vind dit toch wel erg jammer, was toch een periode van mijn leven :{

Ben zelfs naar Atlantic City geweest door die serie :')
pi_135354352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef Mishu het volgende:
Ik vind dit toch wel erg jammer, was toch een periode van mijn leven :{

Ben zelfs naar Atlantic City geweest door die serie :')
Ik heb een jaar of 5 geleden geslapen in een klassiek hotel in Palermo omdat Luciano daar in de jaren '50 een grote maffiabijeenkomst heeft georganiseerd.

Niet speciaal daarvoor naar Palermo gegaan maar toen ik er toch was wilde ik ook wel in dat hotel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135368864
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb een jaar of 5 geleden geslapen in een klassiek hotel in Palermo omdat Luciano daar in de jaren '50 een grote maffiabijeenkomst heeft georganiseerd.

Niet speciaal daarvoor naar Palermo gegaan maar toen ik er toch was wilde ik ook wel in dat hotel.
Het is overigens niet zeker dat die bijeenkomst ooit heeft plaatsgevonden.
anonieme razernist
pi_135370455
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:21 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Het is overigens niet zeker dat die bijeenkomst ooit heeft plaatsgevonden.
Er is een Italiaans politierapport over de bijeenkomst dat ook naar de FBI is gegaan. Er waren in die tijd diverse Amerikaanse en Italiaanse gangsters in Palermo (waaronder Bonnano), verbleven in het hotel maar het was inderdaad geen conferentie als de bekende in Atlantic City, Havana en de compleet mislukte in Appelachen. Tenminste, dat is het meest aannemelijke verhaal.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135371386
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er is een Italiaans politierapport over de bijeenkomst dat ook naar de FBI is gegaan.
Die bijeenkomst was elders, in een restaurant Spanò geheten, maar niet in dat hotel, daar is geen enkel bewijs voor, voor zover ik weet.
anonieme razernist
pi_135372568
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Die bijeenkomst was elders, in een restaurant Spanò geheten, maar niet in dat hotel, daar is geen enkel bewijs voor, voor zover ik weet.
Maar ze moesten toch ergens slapen he.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135458259
Godver... :'(
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:59:45 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_135769851
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef fratsman het volgende:
Godver... :'(
Jammer he.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_135795836
Ik wil deze serie gaan kijken, maar is het ook wat? :P
Want er moet een sterk verhaal plus een constant aanwezige sfeer zijn, heeft Boardwalk Empire dit?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135795858
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik wil deze serie gaan kijken, maar is het ook wat? :P
Want er moet een sterk verhaal plus een constant aanwezige sfeer zijn, heeft Boardwalk Empire dit?
2x bingo. Dé kenmerken van de Boardwalk
pi_135795872
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef planethugo het volgende:

[..]

2x bingo. Dé kenmerken van de Boardwalk
dit
pi_135796072
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik wil deze serie gaan kijken, maar is het ook wat? :P
Want er moet een sterk verhaal plus een constant aanwezige sfeer zijn, heeft Boardwalk Empire dit?
Dus nu je overtuigd bent, zou ik maar wegblijven uit dit topic tot je seizoen 1-4 gezien hebt, want spoilers maken meer kapot dan je lief is. ;)
pi_135796390
Vind het ook een superleuke serie. Ben nu bijna bij seizoen 3 vooral lucky vind ik super
pi_135802045
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:07 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Dus nu je overtuigd bent, zou ik maar wegblijven uit dit topic tot je seizoen 1-4 gezien hebt, want spoilers maken meer kapot dan je lief is. ;)
Overtuigd ben ik nog niet ;)

Kan een echte Boardwalk kenner even kort vertellen wat voor soort sfeer het is? Want ik heb niet veel vrije tijd om series te kijken, dus wil ik wel de juiste kijken ;)

Is het een beetje een donkere, mysterieuze sfeer? Of is het een onjuist soort serie daarvoor?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135802314
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Overtuigd ben ik nog niet ;)

Kan een echte Boardwalk kenner even kort vertellen wat voor soort sfeer het is? Want ik heb niet veel vrije tijd om series te kijken, dus wil ik wel de juiste kijken ;)

Is het een beetje een donkere, mysterieuze sfeer? Of is het een onjuist soort serie daarvoor?
Lastig om te beschrijven. Het is soms donker, maar soms ook heel feestelijk. Het gaat over politici, corruptie, alcohol, de maffia maar ook over het dagelijkse leven van de jaren '20 in de VS.

Soms hangt er een maffiasfeer, soms een hele vrolijke familiesfeer, soms een sfeer van dood en verderf, soms hangt er een feestsfeer (met geweldige muziek), soms een sfeer van list en bedrog en soms een desolate en kille sfeer van gedesillusioneerde WW1-veteranen.

De karakters zijn absoluut fantastisch, de beelden / cinematografie zijn briljant. Het acteerwerk is zeer goed en de verhalen zijn erg gelaagd en soms ook erg complex. De verwijzingen naar bekende gebeurtenissen zijn erg interessant en soms ook mooi in beeld gebracht (de presidentsverkiezing van 1920, de Ierse onafhankelijkheidsstrijd, de KKK, de maffiabazen van New York en Chicago).

Ik vind het een briljante serie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135802936
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Lastig om te beschrijven. Het is soms donker, maar soms ook heel feestelijk. Het gaat over politici, corruptie, alcohol, de maffia maar ook over het dagelijkse leven van de jaren '20 in de VS.

Soms hangt er een maffiasfeer, soms een hele vrolijke familiesfeer, soms een sfeer van dood en verderf, soms hangt er een feestsfeer (met geweldige muziek), soms een sfeer van list en bedrog en soms een desolate en kille sfeer van gedesillusioneerde WW1-veteranen.

De karakters zijn absoluut fantastisch, de beelden / cinematografie zijn briljant. Het acteerwerk is zeer goed en de verhalen zijn erg gelaagd en soms ook erg complex. De verwijzingen naar bekende gebeurtenissen zijn erg interessant en soms ook mooi in beeld gebracht (de presidentsverkiezing van 1920, de Ierse onafhankelijkheidsstrijd, de KKK, de maffiabazen van New York en Chicago).

Ik vind het een briljante serie.
Precies op zo een reactie had ik gehoopt, die de sferen uitlegt. Dank _O_

Spreekt me erg aan, vooral de maffia, politiek en corruptie.

Nadat ik Dexter en Breaking Bad af heb ga ik deze kijken. :).
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:16:24 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_135803385
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Lastig om te beschrijven. Het is soms donker, maar soms ook heel feestelijk. Het gaat over politici, corruptie, alcohol, de maffia maar ook over het dagelijkse leven van de jaren '20 in de VS.

Soms hangt er een maffiasfeer, soms een hele vrolijke familiesfeer, soms een sfeer van dood en verderf, soms hangt er een feestsfeer (met geweldige muziek), soms een sfeer van list en bedrog en soms een desolate en kille sfeer van gedesillusioneerde WW1-veteranen.

De karakters zijn absoluut fantastisch, de beelden / cinematografie zijn briljant. Het acteerwerk is zeer goed en de verhalen zijn erg gelaagd en soms ook erg complex. De verwijzingen naar bekende gebeurtenissen zijn erg interessant en soms ook mooi in beeld gebracht (de presidentsverkiezing van 1920, de Ierse onafhankelijkheidsstrijd, de KKK, de maffiabazen van New York en Chicago).

Ik vind het een briljante serie.
En ook niet onbelangrijk als reclameslogan: er zit het nodige bloot in. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_135803669
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef golfer het volgende:

[..]

En ook niet onbelangrijk als reclameslogan: er zit het nodige bloot in. :')
ah ja, een hoop naakte vrouwen!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:47:06 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_135923509
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:06 schreef SherlockHolmes het volgende:

Nadat ik Dexter en Breaking Bad af heb ga ik deze kijken. :).
Je hebt iig smaak.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_135925559
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

Je hebt iig smaak.
Vergeet True Detective niet ;)

Aangezien jij mijn smaak smaak vindt, nog meer tips? :7
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135925990
Sopranos en The Wire natuurlijk :7

Oh, en dexter is wack :P
Conscience do cost.
pi_135926065
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:20 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Vergeet True Detective niet ;)

Aangezien jij mijn smaak smaak vindt, nog meer tips? :7
Sherlock
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:45:32 #75
356891 Abed
hooggeleid
pi_135926185
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

Je hebt iig smaak.
Dexter :') :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_135927599
Dexter 1-4 _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 27 januari 2014 @ 19:01:28 #77
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_136017101
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:36 schreef ems. het volgende:
Sopranos en The Wire natuurlijk :7

Oh, en dexter is wack :P
Dat, Dexter tot Trinity was het goed, daarna werd het minder.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_140240067
Zit nu bijna aan het einde van Seizoen vier. Wat vind ik die Van Alden/Mueller goed spelen zeg, nondeju.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_142153882
quote:
#BoardwalkEmpire's final season will consist of eight episodes and return Sept. 7 on HBO.
Wel heel kort laatste seizoen :(
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_142155294
laatste seizoen zal zich afspelen in 1931... 7 jaar vooruit...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:17:13 #81
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_142156082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:55 schreef Nielsch het volgende:
laatste seizoen zal zich afspelen in 1931... 7 jaar vooruit...
Dus in wezen doen ze vrijwel niks met de hele opbouw van het vorige seizoen? En dan ook nog eens maar 8 afleveringen.
Ok stelletje hokboeren
pi_142156617
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:55 schreef Nielsch het volgende:
laatste seizoen zal zich afspelen in 1931... 7 jaar vooruit...
hedde gij een bronneke?
pi_142157125
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:31 schreef Drankster het volgende:

[..]

hedde gij een bronneke?
quote:
. The first four seasons took place during the 1920s. In the final season, which takes place in the depths of the Depression in 1931, Nucky recalls his Atlantic City roots and plots a post-Prohibition future.
http://tvbythenumbers.zap(...)ber-7-on-hbo/281624/
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_142158864
quote:
15s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:17 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dus in wezen doen ze vrijwel niks met de hele opbouw van het vorige seizoen? En dan ook nog eens maar 8 afleveringen.
Als dat zo is vergooien ze inderdaad 4 ijzersterke seizoenen en zal het de boeken ingaan als een van de grootste teleurstellingen op televisiedrama gebied.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 11 juli 2014 @ 00:57:36 #85
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142158976
quote:
15s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:17 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dus in wezen doen ze vrijwel niks met de hele opbouw van het vorige seizoen?
Wat was er nog verder te doen dan? Ik denk niet dat er nog zoveel uit te halen viel na 4 seizoenen. Ik zie het niet meteen als iets slechts.

8 afleveringen is dan wel weer erg jammer :'(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 11 juli 2014 @ 00:59:08 #86
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142159001
En ook geen Rothstein meer -O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_142160737
1931 is op zich wel een logisch jaar om het af te ronden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_142160778
Veel flashbacks waarschijnlijk.
anonieme razernist
pi_142160956
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:52 schreef Nielsch het volgende:
1931 is op zich wel een logisch jaar om het af te ronden.
Dat wel ja, maar het is wel een erg grote sprong voorwaarts in tijd......
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_142161039
Ik heb het idee dat ze het daar altijd wilden laten eindigen, maar het plots met minder seizoenen moesten doen.
pi_142161181
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:56 schreef Nic1 het volgende:
Ik heb het idee dat ze het daar altijd wilden laten eindigen, maar het plots met minder seizoenen moesten doen.
dit inderdaad... waarschijnlijk gingen ze zelf uit van 7 seizoenen ipv 5 ofzo...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_142161356
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:56 schreef Nic1 het volgende:
Ik heb het idee dat ze het daar altijd wilden laten eindigen, maar het plots met minder seizoenen moesten doen.
Te weinig kijkers geloof ik, dus ze moesten er een einde aan brijen. Jammer hoor, ik had echt gehoopt op meer seizoenen. -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_142162462
Teaser trailer seizoen 5:


Tagline: All Empires Fall (wat wel toepasselijk is voor 1931)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_142162626
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Te weinig kijkers geloof ik, dus ze moesten er een einde aan brijen. Jammer hoor, ik had echt gehoopt op meer seizoenen. -O-
En maar 8 afleveringen, ipv 10 of 12. :(

Blijkbaar is Terrence Winter bezig met een andere serie. Wellicht is dat, naast dat het geen kijkcijferkanon is, een reden.

http://screenrant.com/boardwalk-empire-last-season-5/
quote:
Oddly enough, Cannavale might wind up being one of the primary reasons Boardwalk is ending its run after five seasons. Although there has been no official announcement yet, one of the prevailing theories as to why Winter and HBO came to such an amicable (and seemingly sudden) agreement on when to close out the show is that they are both eager to begin production on another period drama: The ’70s-set rock ‘n’ roll series Winter has cooked up with Boardwalk executive producer and Wolf of Wall Street director, Martin Scorsese, and producer Mick Jagger.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 10:07:32 #96
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142162991
Jammer, heel jammer.
Maar ik laat me verassen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142166829
idd klote nieuws, dat dit het laatste seizoen is was al zwaar teleurstellend, dat ze een flinke tijdsprong maken ook en nu dus ook nog maar 8 afleveringen. Een spinoff met Capone zou vet zijn maar dat zal wel een utopie zijn :(

En hbo gaat hun series natuurlijk ook niet aan bijv netflix verpatsen vermoed ik
pi_142167375
Serie gaat als een nachtkaars uit. Jammer. -O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:56 schreef Nic1 het volgende:
Ik heb het idee dat ze het daar altijd wilden laten eindigen, maar het plots met minder seizoenen moesten doen.
Daar lijkt het wel op.
pi_142167605
Wtf 8 afleveringen maar?! Dat klinkt echt afgezaagd
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:04:04 #100
133369 Jivis
Critikut
pi_142168046
Erg spijtig ja. Hoewel ik het laatste seizoen ook niet heel sterk vond, in vergelijking met die madness met Rosseti.
Amen.
pi_142173835
Ja ik baal er ook van. Aangezien ik deze serie, tot nu toe, de beste serie vind die ik ooit heb gezien. Boven the Wire, GOT, the Sopranos.
pi_142173893
AAAh nee!!! :'(
Ik vind dit ook echt een goeie serie. Balen, laatste seizoen. Maar is niet anders.... -O-
pi_142173896
Boven wire en sopranos? Also also.
Conscience do cost.
pi_142173942
Nee, de Sopranos vind ik dan echt de allerbeste serie ooit. :)
The Wire alleen seizoen 1 gezien, vriendlief moet de rest maar eens downloaden.
pi_142174201
The Wire _O_ Fuck, wat een bazenserie was dat zeg _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_142321063
Laatste seizoen heeft maar 8 episodes.
pi_142322053
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee, de Sopranos vind ik dan echt de allerbeste serie ooit. :)
The Wire alleen seizoen 1 gezien, vriendlief moet de rest maar eens downloaden.
Dat moet hij sowieso!

Ik vind boardwalk empire echt geweldig, maar het niveau van Sopranos en Wire weet het wat mij betreft niet te halen.

Desalniettemin eeuwig zonde. Ik had BE nog makkelijk 3 seizoenetjes volgehouden O+
Conscience do cost.
pi_143148182
Kom er toevallig dat de acteur die Manny Horvitz speelt (William Forsythe) tevens Al Capone speelde in de tv-serie The Untouchables, uit begin jaren '90.



Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_143153230
Grappig, die Bill McCoy uit seizoen 4 (kerel in Florida) is het eerste personage dat voorkomt in S1E1... Vandaag pas achter gekomen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:08:16 #110
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143283527
Volledige trailer voor season 5:

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:11:28 #111
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_143283682
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef seto het volgende:
Volledige trailer voor season 5:

^O^
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_143283723
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef seto het volgende:
Volledige trailer voor season 5:

Ben benieuwd! ^O^

Zal nog even duren...
pi_143296083
Zag ik nou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143296707
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:42 schreef BasvB het volgende:
Zag ik nou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat klopt...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_143297388
Is het nu ineens 1931? Dat gaat snel!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_143297771
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Is het nu ineens 1931? Dat gaat snel!
ja ze slaan een paar jaar over, ze stoppen ermee.
pi_143302820
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:41 schreef Drankster het volgende:

[..]

ja ze slaan een paar jaar over, ze stoppen ermee.
Ja, dat was al lang en breed bekend, maar ik wist niet dat ze ineens een sprong van 8 jaar in de toekomst zouden maken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_143343368
Vanavond trailer ff kijken. Jammer dat deze serie zo gaat eindigen...
pi_143351652
trailer beloofd iig veel goeds
pi_144085172
3 in 1, what else could it be?


Ah man wat ga ik deze serie missen. :'(
pi_144241107
wordt heavy heavy

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:06 schreef Barbusse het volgende:
The Wire _O_ Fuck, wat een bazenserie was dat zeg _O_
shiiiiiiiit

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2014 16:17:08 ]
  zondag 7 september 2014 @ 16:39:27 #122
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144275703
Morgen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 7 september 2014 @ 20:40:17 #123
168739 Red_85
'echt wel'
pi_144286115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef planethugo het volgende:
trailer beloofd iig veel goeds
Tijdperk van de Castellammarese..

Eest nog even 4 nog eens bekijken en dan hierop concentreren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_144287996
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:16 schreef andreas612 het volgende:

shiiiiiiiit
*sheeeiiiiiiiiit
Conscience do cost.
pi_144293013
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef ems. het volgende:

[..]

*sheeeiiiiiiiiit
_O_
pi_144295759
jammer laatste seizoen

hopelijk komt er een soort van spin-off
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_144303875
Vanavond eens aflevering 1 van seizoen 5 gaan bekijken!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_144312015
Die bodyguard van Nucky is wel vet!
pi_144319857
Helemaal niet meegekregen dat het alweer begon. Zal 'm snel eens binnen harken.
pi_144319931
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:19 schreef Funzel het volgende:
Helemaal niet meegekregen dat het alweer begon. Zal 'm snel eens binnen harken.
pi_144320311
Vette episode _O_
  maandag 8 september 2014 @ 19:23:56 #132
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144322836
Meh, ze zijn te ver vooruit gegaan in de tijd. Nu gaat de FBI al meteen achter Capone aan, crash van 1929 gemist, dood van Rothstein off-screen etc. Die hele verhaallijn van Nucky kan me sowieso niet echt meer boeien, de andere karakters vind ik veel interessanter. En ook nog eens flashbacks en Margareth ( :r ) in een afsluitend seizoen van maar acht afleveringen.

Maar misschien wordt het nog spannend!
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_144324551
quote:
9s.gif Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef seto het volgende:
Meh, ze zijn te ver vooruit gegaan in de tijd. Nu gaat de FBI al meteen achter Capone aan, crash van 1929 gemist, dood van Rothstein off-screen etc. Die hele verhaallijn van Nucky kan me sowieso niet echt meer boeien, de andere karakters vind ik veel interessanter. En ook nog eens flashbacks en Margareth ( :r ) in een afsluitend seizoen van maar acht afleveringen.

Maar misschien wordt het nog spannend!
Dat tijd shiften is een beetje jammer idd
  maandag 8 september 2014 @ 21:00:11 #134
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_144327951
Die flashbacks kunnen me ook gestolen worden

Voor de rest best wel een aardige aflevering
Ok stelletje hokboeren
pi_144328967
Ondanks dat ik wel weer ervan genoten heb vond ik het toch een trage aflevering. Ergens ook wel begrijpelijk aangezien je alles even aan de gang moet krijgen met zo'n flash-forward. Die flashbacks van Nucky stoorde me niet, maar ik vond ze wel wat voorspelbaar en overdreven symbolisch. Had liever gehad dat ze wat meer tijd besteden aan het heden gezien daar óók nog maar weinig ruimte voor is in krap 8 afleveringen.

Wel jammer van Masseria. Ik vond het altijd leuk hoe hij zo vies Italiaans spreekt.
Conscience do cost.
pi_144336186
Ik heb het idee dat er nog wel een confrontatie komt tussen Nucky en Margaret en dat de verdachte omstandigheden rondom de moord op AR daarvoor de aanleiding zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144336278
Jamner dat Masseria nu al dood is, maar met maar 8 afleveringen kun je niet uitgebreid de Castellammarese War gaan coveren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144340550
Leuk dat ze een heel seizoen aan materiaal even skippen. ;( Rothsteins dood even tussen neus en lippen doornoemen. En Masseria zo makkelijk dood. Jammer van zo'n serie met klasse.
pi_144342756
Toch denk ik dat 1931 een mooi jaar is om alles full circle te maken. Tuurlijk, 1929 had ook mooie gebeurtenissen maar als je dan toch nog maar 1 seizoen hebt denk ik dat 1931 een beter jaar is om op film te zetten. De downfall van Masseria en Capone, het nieuwe beleid van de US government ten opzichte van alcohol (en dus eigenlijk het verhaal van Nucky) en de oprichting van The Commission door Luciano.

AR z'n dood gaat echt nog wel een rol spelen in dit seizoen, een soort van "who shot AR?" en ik denk dat Margaret en Nucky in die verhaallijn spelen. Toch een stuk interessanter dan haar verhaallijn over het ziekenhuis.

Chalky vs. Narcisse gaat ook bruut worden denk ik, nadat Chalky alles is kwijtgeraakt wat hij ooit had.

Gillian zullen we nog wel zien, maar niet veel denk ik en ook niet in een grote verhaallijn. Op zich wel prima, meer ruimte voor anderen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144342799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:03 schreef pervertedhermit het volgende:
Leuk dat ze een heel seizoen aan materiaal even skippen. ;( Rothsteins dood even tussen neus en lippen doornoemen. En Masseria zo makkelijk dood. Jammer van zo'n serie met klasse.
Makkelijk als in? Zo is hij in het echt ook doodgeschoten. Of bedoel je vroeg in het seizoen zonder een duidelijke backstory over zijn oorlog met Salvatore Maranzano (die man waar Luciano op het eind voor knielde)?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 9 september 2014 @ 11:06:24 #141
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144343206
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Makkelijk als in? Zo is hij in het echt ook doodgeschoten. Of bedoel je vroeg in het seizoen zonder een duidelijke backstory over zijn oorlog met Salvatore Maranzano (die man waar Luciano op het eind voor knielde)?
Denk het tweede, zonder aanloop gewoon even snel geliquideerd.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_144343601
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:06 schreef seto het volgende:

[..]

Denk het tweede, zonder aanloop gewoon even snel geliquideerd.
ja dat is wel jammer, aangezien die aanloop er wel was. Begrijp het wel, dat verhaal is te lang om in een seizoen te vertellen als je ook nog de nasleep wil vertellen (oprichting van The Commission). Verhaal lijkt zich daar op te focussen. Masseria was heel erg van een capo di tutti capi, dat zag je gisteren ook in zn betoog. Luciano en zn medestanders zijn heel erg tegen dat concept en wil dat afschaffen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144347686
In de eerste aflevering zagen we een mislukte aanslag op het leven van Nucky terwijl hij in Cuba was. Heel "toevallig" was Meyer Lansky ook in Cuba met zijn zogenaamde vrouw die later een Cubaanse hoer bleek te zijn. Het heeft er schijn van dat Lansky achter de aanslag op Nucky zit. De vraag is waarom?

Mijn theorie, met enkele historische spoilers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144361442
8 afleveringen lijkt me allemaal wat kort als je nagaat wat er nog allemaal speelt
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:25:58 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_144363758
Ik vond het een saaie eerste aflevering van het nieuwe seizoen en die vreselijk voorpelbare terugblikken op z'n jeugd waren volkomen overbodig.
Het verhaal rondom 'Lucky' Luciano is ook al uitgebreid bekend.
Ben wel benieuwd hoe de verhaallijn tussen Lansky en Thomson verder gaat en ook hoe het met Chalky verder gaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_144367757
Vond de ep wel tof, alleen jammer van de enorme sprongen in de tijd en de abrupte dood van Rothstein.
pi_144374978
Geen Van Alden.
anonieme razernist
pi_144379927
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:17 schreef NoCigar het volgende:
Geen Van Alden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Mike op 10-09-2014 11:48:42 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144388952
prima aflevering, op die flashbacks na. Met zo weinig tijd moeten ze niet de spaarzame tijd aan zulke dingen besteden

aflevering 1 is trouwens voor iedereen op www.hbogo.nl te bekijken, met subs uiteraard
pi_144393986
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus modje, het is geen feit maar een verwachting... Hoezo moet dat in een spoiler?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144409353
Goeie eerste aflevering.. Deed me sterk aan the Godfather: part II denken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_144410929

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144411898
quote:
2s.gif Op donderdag 11 september 2014 01:07 schreef Drankster het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is zelfs nog een wat oudere acteur dan dat jongetje ingehuurd om Nucky als jonge twintiger te spelen... Dus duurt nog wel ff.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144412416
Ik vond het geen slechte aflevering, maar die 'gap' is wel jammer. Ik heb het idee dat de makers nog wel twee volle seizoenen hadden willen maken. Dat je er in een bijzin achter komt dat een zorgvuldig opgebouwd personage als Arnold Rothstein ineens dood is, klopt gewoon niet.
Amen.
pi_144412951
idd, als ze dan toch met flashbacks werken, laat dan zien wat met Rothstein gebeurt is ipv zo een cliche verhaaltjes uit iemands jeugd wat al 100x gedaan is. Maar misschien komt dat nog wel
pi_144413003
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:02 schreef planethugo het volgende:
idd, als ze dan toch met flashbacks werken, laat dan zien wat met Rothstein gebeurt is ipv zo een cliche verhaaltjes uit iemands jeugd wat al 100x gedaan is. Maar misschien komt dat nog wel
Ik denk dat de dood van Rothstein nog wel een rol gaat spelen tussen Nucky en Margaret. Heck, misschien is het wel de aanleiding van de hit op Nucky door Meyer Lansky in S5E1.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144414978
quote:
2s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:20 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het geen slechte aflevering, maar die 'gap' is wel jammer. Ik heb het idee dat de makers nog wel twee volle seizoenen hadden willen maken.
7 seizoenen was mooi geweest. :( Jammer, de meeste series die ik kijk gaan te lang door (zoals True Blood dat net is afgelopen), terwijl er hier nog zoveel te vertellen is zonder het kunstmatig te moeten rekken.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:02 schreef planethugo het volgende:
idd, als ze dan toch met flashbacks werken, laat dan zien wat met Rothstein gebeurt is ipv zo een cliche verhaaltjes uit iemands jeugd wat al 100x gedaan is. Maar misschien komt dat nog wel
Ik hoop dat dat nog gaat komen, AR was een van mijn favoriete karakters. :)
pi_144418118
Jammer van de grote sprong, verder genoten, al ben ik wel een beetje klaar met Nucky. Die flashbacks hoeven voor mij niet. Ik zie liever meer van Lucky en Lansky.
  maandag 15 september 2014 @ 20:00:37 #159
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_144561335
Vond hem weer prima. Alle flashbacks lekker geskipt. Gillian stukjes ook.
Ok stelletje hokboeren
pi_144561492
De heer van Alden liet ook weer van zich horen.
anonieme razernist
  maandag 15 september 2014 @ 20:11:53 #161
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144561778
quote:
6s.gif Op maandag 15 september 2014 20:00 schreef padlarf het volgende:
Vond hem weer prima. Alle flashbacks lekker geskipt. Gillian stukjes ook.
Heb je wel haar heerlijke tetters gemist.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_144575578
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:11 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Heb je wel haar heerlijke tetters gemist.
grote tepels wel..
pi_144576449
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:11 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Heb je wel haar heerlijke tetters gemist.
Leek vanuit die camerapositie wel een body double, wat op zich raar is want ze heeft haar tieten vaak genoeg laten zien.

Then again voor Margaret gebruikten ze ook een body double terwijl ze in Trainspotting wel naakt ging.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144577333
Ergens was het wel tof geweest als Van Alden de mol was in Capone's organisatie in plaats van die Marc D'Angelo.

Mooi om te zien hoe Nucky weer interacteert met historische figuren uit de politiek (Joe Kennedy, vader van JFK) en crime boss Maranzano. Dat vind ik toch altijd wel de tofste verhaallijnen.

Tof dat Bugsy Siegel wat meer screentime en tekst kreeg als partner van Meyer Lansky. "He does funny things sometimes". Al met al een prima episode.



[ Bericht 36% gewijzigd door Nielsch op 16-09-2014 08:59:08 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144581422
Begin steeds meer te geloven in deze aanpak van het laatste seizoen en de enorme tijdsprong, erg goed episode.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_144581901
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Begin steeds meer te geloven in deze aanpak van het laatste seizoen en de enorme tijdsprong, erg goed episode.
Same here, 1928 / 1929 waren ook interessante jaren geweest om te laten zien, maar als je dan toch nog maar 1 seizoen hebt dan is 1931 denk ik wel een prima keuze. Je voelt nog steeds de ellende van de Depressie, het einde van het alcoholverbod is in zicht en de maffia ontwikkelt zich steeds verder als landelijke criminele organisatie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144586566
fantastische scene's met capone die nu duidelijk de man is, deed me aan the sopranos denken hoe iedereen zo nep lacht om alles wat hij zegt, alleen omdat de grote leider zelf lacht.
pi_144586956
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:39 schreef planethugo het volgende:
fantastische scene's met capone die nu duidelijk de man is, deed me aan the sopranos denken hoe iedereen zo nep lacht om alles wat hij zegt, alleen omdat de grote leider zelf lacht.
die scene is gebaseerd op een daadwerkelijk verschenen artikel in Variety, het blad waar die reporter ook van was.

http://variety.com/2014/t(...)l-capone-1201305823/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144587309
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

die scene is gebaseerd op een daadwerkelijk verschenen artikel in Variety, het blad waar die reporter ook van was.

http://variety.com/2014/t(...)l-capone-1201305823/
geweldig hoe ze zelfs zulke details erbij halen _O_
pi_144587704
Ben benieuwd of Nucky de strijd met Luciano en Lansky gaat overleven. Toffe verhaallijn wel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144587735
Meer background informatie over Joseph "Joe" Kennedy, met wie Nucky dit seizoen blijkbaar een zakelijke relatie aangaat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_P._Kennedy,_Sr.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144592630
Capone liet anders wel een van zijn gorilla's een bezoekje brengen aan de maker/regisseur/producent (ik weet het niet meer precies, en heb geen zin om naar boven te lopen om zijn biografie te halen) van de film Scarface. Dus het deed hem wel íets.
Wat nerveus zei man die dat 'Scarface' helemaal niet over Capone ging.
'Waarom noem je hem dan zo?'
'Om iedereen te laten denken dat ie wel over Capone gaat.'
Zoiets konden ze wel waarderen denk ik, niemand van de film heeft er meer last van gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 16-09-2014 19:13:03 ]
anonieme razernist
pi_144592826
Grappig artikel trouwens, dat van Variety. Wel wordt hij daar beschreven als rustig. Toch een iets ander verhaal dan de schreeuwende flapdrol uit de aflevering van gisteren.
anonieme razernist
pi_144628600
Prima ep weer. Ik verwacht een mooie strijd tussen Nucky en Meyer/Luciano dit seizoen.
pi_144660858
Synopsis voor de komende aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144812843
Beetje trage ep, wel vermakelijk maar haalde het niet bij episode 1 en 2; vooral de scenes van Chalky duurden erg lang terwijl het al zeer snel duidelijk was dat Chalky die andere neger ging vermoorden.

Die scene(s) tussen Nucky en Kennedy over familie en nalatenschap vond ik overigens briljant. Toont eens te meer aan hoe Nucky eigenlijk helemaal niets heeft; dat werd wel heel pijnlijk duidelijk. Heel koud, maar briljant gedaan.

Ben benieuwd waar de verhaallijn tussen Nucky en Margaret naartoe gaat. Hopelijk krijgen we wat meer backstory over de dood van AR.

Luciano vs Narcisse is op zich leuk maar zal denk ik wel voorspelbaar gaan aflopen.

De trailer voor volgende week zag er in ieder geval gaaf uit!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144813346
Matige aflevering inderdaad, onnodig die scènes met Chalky en ook de flash-backs voegden weer weinig toe.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 23 september 2014 @ 09:01:10 #178
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_144813867
Ik mis ook de grote VFX-shots. De sfeer van de eerste twee seizoenen is ver weg. En het wordt erg voorspelbaar.
pi_144814433
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:01 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik mis ook de grote VFX-shots. De sfeer van de eerste twee seizoenen is ver weg. En het wordt erg voorspelbaar.
zal te maken hebben met budget cuts...

Daarnaast zullen ze denk ik ook bewust de "gezelligheid op de boardwalk"-sfeer niet meer laten zien. Dat was een ander leven van Nucky; toen hij nog politicus was.

Ik vond de Cuba sfeer trouwens wel mooi gedaan; die grote club van Sally Wheet op Cuba is trouwens een gebouw in een park in New York.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:11:35 #180
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144815249
Dat gedoe met Chalky ging echt nergens over. Alle andere karakters stevenen zo'n beetje af op het einde van hun verhaallijn maar Chalky zat maar vast in dat huis met drie karakters waarvan je na de eerste vijf minuten al wist dat je ze nooit meer ging zien.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_144816103
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:11 schreef seto het volgende:
Dat gedoe met Chalky ging echt nergens over. Alle andere karakters stevenen zo'n beetje af op het einde van hun verhaallijn maar Chalky zat maar vast in dat huis met drie karakters waarvan je na de eerste vijf minuten al wist dat je ze nooit meer ging zien.
Dit inderdaad... beter hadden ze die tijd besteed aan wat backstory waarom hij in de gevangenis zat en voor een set-up voor het einde van zijn verhaallijn (wraak op Narcisse ofzo, of weet ik veel). Nu is er veel tijd van deze ep aan Chalky opgegaan terwijl zijn verhaal geen micrometer verder is gekomen. Waste of time.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144822887
eens met de reacties hier. Wat me nog het meest tegenstaat is dat het maar 8 afleveringen zijn en we dus volgende week al op de helft zijn. Om dan zoveel tijd aan een nietszeggend verhaal van Chalky te besteden is dan gewoon zonde. Als het seizoen 13 eps zou zijn dan was het nog ok, maar nu is het pure tijdsverspilling. Eigenlijk kwam deze aflevering alles in beeld dat ik niet wil zien in dit korte seizoen, een zinloos verhaal met chalky, Margaret en flashbacks van Nucky. Al zullen die flashbacks wel elke ep blijven komen :(
pi_144822952
Ik moet zeggen dat ik de verhaallijn van Margaret best leuk vind en ik ben erg benieuwd waar deze heen gaat. Als Nucky haar aan haar lot overlaat en Rothstein gaat inderdaad door met haar rechtzaak dan kan ze wel eens gekke dingen gaan doen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144823035
Maar damn, die scenes tussen Kennedy en Nucky, die waren wel echt briljant. Eerst die in dat restaurant, waarin Kennedy even superieur doet ten opzichte van Irish-Americans die wel veel drinken (Nucky of course) en daarna die scene in het kantoor van Nucky waarin Kennedy zich ontpopte tot een ware familieman en Nucky keihard confronteerde met het feit dat hij helemaal niets heeft; geen vrienden, geen gezin, geen kinderen waarvoor hij iets kan nalaten... Dat shot waarin Kennedy een whisky voor hem inschenkt; heb Nucky nog nooit zo eenzaam en alleen gezien. Damn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144823082
Ik vind de flashbacks eigenlijk wel tof.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144823498
verhaal Margaret tot nu toe is wel aardig, maar nu zal het wel weer in dat gezever met Nucky overgaan zoals we dat al eerder gezien hebben. En Nucky zal haar nu wel alles geven wat ze wil, anders heeft ie niemand om iets na te laten
pi_144823896
Ik vond de flashbacks op zich wel interessant en goed gedaan, alleen jammer dat ze in een seizoen zitten dat maar uit 8 afleveringen bestaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nic1 op 24-09-2014 00:54:19 ]
pi_144824522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef Nic1 het volgende:
Ik vond de flashbacks op zich wel interessant en goed gedaan, alleen jammer dat ze in een seizoen zitten dat maar op 8 afleveringen bestaat.
precies, kwalitatief is er weinig op aan te merken. Al is het hele idee hierachter ook niet echt origineel meer
pi_144988962
Matige aflevering.
pi_145030416
Nou dag Sally. Toch maar een matig personage.
  maandag 29 september 2014 @ 20:59:36 #191
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_145032550
Wat zetten ze Capone toch als een gek neer, misschien niet waarheidsgetrouw, maar wel heerlijk om naar te kijken :D
Ik vond t een goeie aflevering, mooie flashbacks.. ben heel erg benieuwd naar volgende week als ik de trailer zo bekijk! *O*
pi_145033532
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef Loserkid het volgende:
Wat zetten ze Capone toch als een gek neer, misschien niet waarheidsgetrouw, maar wel heerlijk om naar te kijken :D
Ik vond t een goeie aflevering, mooie flashbacks.. ben heel erg benieuwd naar volgende week als ik de trailer zo bekijk! *O*
Hij is echt enorm over the top, maar wel tof om te zien. Wel een beetje jammer dat hij Darmody niet meer herinnerde, maar dat zal wel bij zijn personage horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 29-09-2014 21:34:54 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 29 september 2014 @ 21:24:03 #193
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_145033658
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 21:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hij is echt enorm over the top, maae wel tof om te zien. Wel een beetje jammer dat hij Darmody niet meer herinnerde, maar dat zal wel bij zijn personage horen.
Nou ik ken ook niet iedereen meer waar ik twaalf jaar geleden mee om ging hoor als ik eerlijk ben, en ik heb me hersens niet verpest met harddrugs zelf gestookte drank en heb geen syfilis ;)
En ken laaang niet zoveel mensen als Capone in die jaren heeft leren kennen en heeft zien gaan.
pi_145034117
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Nou ik ken ook niet iedereen meer waar ik twaalf jaar geleden mee om ging hoor als ik eerlijk ben, en ik heb me hersens niet verpest met harddrugs zelf gestookte drank en heb geen syfilis ;)
En ken laaang niet zoveel mensen als Capone in die jaren heeft leren kennen en heeft zien gaan.
True, maar ik vond hun vriendschap altijd wel mooi. Veel scenes samen gehad, zowel zakelijk als prive.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145034491
Maar goed, Capone lijkt dus aan de zijde van Nucky te staan. Wel tof!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145036075
Dat bureau van Louis Kaestner met al die plaatjes van jonge meisjes, voordat hij ze "begroef" onder een kaart van het toekomstige Atlantic City. Symbolisch en pedofilistisch ziek tegelijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145036233
Verhaallijn Narcisse die wordt aangepakt boeit me ook nog wel.

Denk dat het trouwens niet voor niks is geweest dat Chalky zoveel screentime krijgt....zal later nog wel een staartje krijgen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_145037619
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef Nic1 het volgende:
Ik vond de flashbacks op zich wel interessant en goed gedaan, alleen jammer dat ze in een seizoen zitten dat maar uit 8 afleveringen bestaat.
Dat ja. Kwaliteit, maar als ik dan moest kiezen had ik toch liever iets meer "heden" in dit korte tijdsbestek.

Verder heerlijke aflevering. Die voetjes van Kennedy en Margeret waren geweldig 8-)
Conscience do cost.
pi_145039862
Nog maar 4 afleveringen.. Meh niet echt overtuigd door deze laatste.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_145042428
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef Loserkid het volgende:
Wat zetten ze Capone toch als een gek neer, misschien niet waarheidsgetrouw, maar wel heerlijk om naar te kijken :D
Ik vond t een goeie aflevering, mooie flashbacks.. ben heel erg benieuwd naar volgende week als ik de trailer zo bekijk! *O*
IK vond het nogal makkelijk, een soort goedkope Joe Pecsi als Tommy di Simone in Goodfellas. Capone kon tamelijk onhandelbaar zijn als hij dronken was. maar zo? Nooit gelezen. Hij had destijds wel het meest lucratieve syndicaat in de VS, dat altijd multi cultureel is gebleven (als je enkel Europeanen, maar niet Italianen als zodanig telt) en uiteindelijk hoefde hij met niemand meer rekening te houden. Zeker niet met mensen uit New York, en dat hebben ze daar in Chicago ook nooit hoeven doen.
Maar goed, het is fictie en ik vind Capone nogal onbegrepen :X .
anonieme razernist
pi_145042487
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef Nielsch het volgende:
Maar goed, Capone lijkt dus aan de zijde van Nucky te staan. Wel tof!
Vond het wel mooi dat hij meteen Nucky belde. Sowieso leuk wanneer de verhaallijnen elkaar kruizen, zoals Luciano in Chicago. :)
pi_145042521
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 03:27 schreef NoCigar het volgende:

[..]

IK vond het nogal makkelijk, een soort goedkope Joe Pecsi als Tommy di Simone in Goodfellas. Capone kon tamelijk onhandelbaar zijn als hij dronken was. maar zo? Nooit gelezen. Hij had destijds wel het meest lucratieve syndicaat in de VS, dat altijd multi cultureel is gebleven (als je enkel Europeanen, maar niet Italianen als zodanig telt) en uiteindelijk hoefde hij met niemand meer rekening te houden. Zeker niet met mensen uit New York, en dat hebben ze daar in Chicago ook nooit hoeven doen.
Maar goed, het is fictie en ik vind Capone nogal onbegrepen :X .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Nielsch op 30-09-2014 05:48:37 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145045664
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 05:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anonieme razernist
pi_145054645
Capone steelt toch wel de show idd, prachtig neergezet maar hoop dat we hem nu wat anders in actie gaan zien dan alleen maar wat stoer doen in zijn hotelkamer. En van Alden scheet (logisch) toch wel in zijn broek, naar die verhaallijn kijk ik nog het meeste uit. Zonde dat de flashbacks steeds meer tijd lijken te krijgen :(

Al met al misschien wel de beste ep van het seizoen, het verhaal komt nu hopelijk wat meer op gang, moet ook wel met nog maar 4 afleveringen te gaan. Ik hoop alleen niet dat Capone en co weer een aflevering overgeslagen worden zoals dat tot nu toe wel is gebeurd.
pi_145055204
Goedkope Joe Pesci's zijn nog altijd beter dan geen Joe Pesci's trouwens! :(
Conscience do cost.
pi_145055469
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:55 schreef planethugo het volgende:
Capone steelt toch wel de show idd, prachtig neergezet maar hoop dat we hem nu wat anders in actie gaan zien dan alleen maar wat stoer doen in zijn hotelkamer. En van Alden scheet (logisch) toch wel in zijn broek, naar die verhaallijn kijk ik nog het meeste uit. Zonde dat de flashbacks steeds meer tijd lijken te krijgen :(

Al met al misschien wel de beste ep van het seizoen, het verhaal komt nu hopelijk wat meer op gang, moet ook wel met nog maar 4 afleveringen te gaan. Ik hoop alleen niet dat Capone en co weer een aflevering overgeslagen worden zoals dat tot nu toe wel is gebeurd.
Capone zal nog wel veel tijd krijgen; enerzijds lijkt hij een alliantie te hebben met Nucky in zijn strijd tegen Luciano en Lansky en anderzijds is er ook nog Elliot Ness die zijn onderzoek tegen Capone doet.

Ik vind dat ze in 4 episodes een hoop karakters hebben gecovered (en geïntroduceerd) en hun verhalen ook op een vermakelijke manier verder hebben gebracht; Nucky, Margaret, Luciano, Lansky, Capone, Kennedy, Maranzano, Marc D'Angelo, Sally Wheet, Mueller / Van Alden en zelfs Gillian Darmody en Willie Thompson. De enige waar dit een beetje voor tegenvalt is Chalky White; we weten nog steeds niet waarom hij in de gevangenis zat en wat zijn doel is dit seizoen, maar wellicht vinden we dit komende uitzending uit.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145055830
Plotsynopsis voor de komende aflevering (King of Norway):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145056346
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Capone zal nog wel veel tijd krijgen; enerzijds lijkt hij een alliantie te hebben met Nucky in zijn strijd tegen Luciano en Lansky en anderzijds is er ook nog Elliot Ness die zijn onderzoek tegen Capone doet.

Ik vind dat ze in 4 episodes een hoop karakters hebben gecovered (en geïntroduceerd) en hun verhalen ook op een vermakelijke manier verder hebben gebracht; Nucky, Margaret, Luciano, Lansky, Capone, Kennedy, Maranzano, Marc D'Angelo, Sally Wheet, Mueller / Van Alden en zelfs Gillian Darmody en Willie Thompson.
Eens ja, eigenlijk is bijna iedereen wel goed behandeld. Eli alleen niet zo, en ik ben eerlijk gezegd vergeten waarom hij ookweer in Chicago zit.
anonieme razernist
pi_145056670
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:49 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Eens ja, eigenlijk is bijna iedereen wel goed behandeld. Eli alleen niet zo, en ik ben eerlijk gezegd vergeten waarom hij ookweer in Chicago zit.
idd dat ben ik ook wat kwijt, had ie het niet weer verbruid bij Nucky en heeft ie hem daarom naar Chicago gestuurd?
pi_145057059
Ja, in seizoen 2 wilde hij Nucky al laten vermoorden (hij primair en Capone secundair waren de drijvende krachten achter de mislukte moordaanslag op Nucky die Jimmy Darmody uiteindelijk met veel tegenzin en schoorvoetend goedkeurde). Toen had Nucky hem nog vergeven als hij maar een tijd naar de gevangenis ging om een schuld op zich te nemen. In seizoen 4 wilde hij Nucky weer vermoorden nadat hij had toegegeven samen te hebben gewerkt met de FBI tegen Nucky (en dat was ook bijna gelukt ware het niet dat Willie net binnen kwam lopen). Toen was het klaar voor Nucky en mocht hij opdonderen naar Chicago.

Nu is hij een low-level gangster die zijn familie in de steek heeft moeten laten. Beter gaat het niet meer worden voor hem, heel veel slechter ook niet. Zijn rol is wel klaar denk ik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145057213
Ownee, het was juist Nucky die Eli wilde vermoorden nadat Eli had verteld dat hij met die FBI agent had samengewerkt. Eerder had Eli die agent trouwens al vermoord uit frustratie. Terwijl Nucky een pistool richtte op Eli kwam Willie binnen en dat heeft het leven van zijn vader gered.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145078153
Het gaat trouwens erg slecht met Atlantic City vandaag de dag. Van de 12 casinos zijn er dit jaar al 4 gesloten en een vijfde sluiting zit eraan te komen. Duizenden mensen hebben hun baan verloren.

http://www.washingtonpost(...)ve-closed-this-year/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:47:33 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_145090060
Vond het tot nu toe de beste aflevering van het seizoen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_145091463
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:11 schreef Nielsch het volgende:
Ownee, het was juist Nucky die Eli wilde vermoorden nadat Eli had verteld dat hij met die FBI agent had samengewerkt. Eerder had Eli die agent trouwens al vermoord uit frustratie. Terwijl Nucky een pistool richtte op Eli kwam Willie binnen en dat heeft het leven van zijn vader gered.
klopt idd, en toen is ie door nucky gestationeerd in Chicago, maar wat daar precies de bedoeling van was? Behalve dat hij ver weg was?
pi_145092602
quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

klopt idd, en toen is ie door nucky gestationeerd in Chicago, maar wat daar precies de bedoeling van was? Behalve dat hij ver weg was?
Het was de bedoeling om hem te vermoorden maar toen dat niet meer doorging is hij naar Chicago gestuurd om maar weg te zijn. Ik denk gewoon dat dat de bedoeling was; opsodemieteren uit mn blikveld. Plus het is natuurlijk wel een mooie link met Capone's organisatie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145099383
Commodore was echt creepy met al die foto's van jonge meisjes op zijn bureau
pi_145185751
Al Capone is echt heel sterk gespeeld imho. Echt geweldig. Jammer dat er nog maar 4 ep's komen tot het definitieve einde. :(
pi_145187050
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:26 schreef BasvB het volgende:
Commodore was echt creepy met al die foto's van jonge meisjes op zijn bureau
tis een vieze pedofiel
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145219095
quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:47 schreef golfer het volgende:
Vond het tot nu toe de beste aflevering van het seizoen.
Absoluut.

Capone, misschien niet helemaal waarheidsgetrouw, is geweldig.

Dit seizoen is voor het eerst in alle seizoenen dat de verhaallijn van Margaret mij interesseert.
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:42:14 #220
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145254060
Ik krijg echt een bijna onbedwingbare neiging om de jonge Nucky voor zn bek te stompen.

(al heeft de acteur wel heel goed de trekjes van Steve overgenomen)
Ok stelletje hokboeren
pi_145266302
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:42 schreef padlarf het volgende:
Ik krijg echt een bijna onbedwingbare neiging om de jonge Nucky voor zn bek te stompen.

(al heeft de acteur wel heel goed de trekjes van Steve overgenomen)
Zijn kunstgebit vooral.
anonieme razernist
pi_145271785
Ik vind het een beetje freaky hoeveel hij erop lijkt, qua maniertjes.

Die dokter van Gillian is trouwens ook freaky.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Henry_Cotton_(doctor)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:05:25 #223
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145274059
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het een beetje freaky hoeveel hij erop lijkt, qua maniertjes.

Die dokter van Gillian is trouwens ook freaky.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Henry_Cotton_(doctor)
Nightmare fuel dit :X
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_145276529
Uitstekende aflevering. Jonge Nucky is erg goed gecast.. ook de ontwikkelingen in het 'heden' lijken nu in een stroomversnelling te komen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_145282032
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het een beetje freaky hoeveel hij erop lijkt, qua maniertjes.

Die dokter van Gillian is trouwens ook freaky.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Henry_Cotton_(doctor)
quote:
''If a cure was not achieved after these procedures, other organs were suspected of harboring infection. Testicles, ovaries, gall bladders, stomachs, spleens, cervixes, and especially colons were suspected as the focus of infection and removed surgically.''
Dat zagen we dus :r :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 07-10-2014 01:24:55 ]
pi_145283332
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het een beetje freaky hoeveel hij erop lijkt, qua maniertjes.

Die dokter van Gillian is trouwens ook freaky.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Henry_Cotton_(doctor)
Yikes :|W
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:57:07 #227
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_145292587
Wat een geweldsorgie gaat dit worden. :9~
pi_145292837
de poppetjes staan op de plaats, laat die laatste 3 afleveringen maar komen _O_

En de jonge Nucky is idd fantastisch gecast, je geloofd zo dat het de jongere versie van Buscemi is. Bij de jonge Commodor vind ik dat ook trouwens.

Die ene gast wat nu Eli en Van Alden in de tang heeft werkt toch ook gewoon voor Capone, maar dat is dus blijkbaar een undercover of heb ik iets gemist
pi_145293858
Dan heb je iets gemist inderdaad, was 2 afleveringen geleden al bekend.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_145294250
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan heb je iets gemist inderdaad, was 2 afleveringen geleden al bekend.
vorige ep vond ie die foto van van alden idd, of was er nog iets
pi_145296157
Dat is Marc D'Angelo (schuilnaam waarschijnlijk) en dat is inderdaad een undercover FBI agent. In aflevering 1 of 2 van dit seizoen zag je hem al op het kantoor van de FBI aan het werk, vlak nadat Eliot Ness zijn toespraak had gehouden over dat hij Capone ging aanpakken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145459911
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het een beetje freaky hoeveel hij erop lijkt, qua maniertjes.
Die dokter van Gillian is trouwens ook freaky.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Henry_Cotton_(doctor)
Freaky inderdaad. :D

Toch vraag ik me af waarom de Gillian verhaallijn doorgezet wordt. Ik bedoel ze is toch helemaal niet meer van belang voor Nucky en zijn omgeving?

Nog maar 3 afleveringen.... -O-
pi_145459961
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:40 schreef Nielsch het volgende:
Dat is Marc D'Angelo (schuilnaam waarschijnlijk) en dat is inderdaad een undercover FBI agent. In aflevering 1 of 2 van dit seizoen zag je hem al op het kantoor van de FBI aan het werk, vlak nadat Eliot Ness zijn toespraak had gehouden over dat hij Capone ging aanpakken.
Een undercover agent die het ene moment in dezelfde kamer is als Capone en het volgende moment gewoon op het FBI kantoor rondloopt. Is dat geloofwaardig? De maffia zal bij de FBI ook wel hun informanten hebben.
pi_145459974
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Freaky inderdaad. :D
Toch vraag ik me af waarom de Gillian verhaallijn doorgezet wordt. Ik bedoel ze is toch helemaal niet meer van belang voor Nucky en zijn omgeving?
Nog maar 3 afleveringen.... -O-
zal wel iets te maken hebben met het moment waar de flashbacks naartoe werken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarnaast heeft hij ook nog die brief van Gillian uit het gesticht die hij nog niet gelezen heeft.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145459994
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een undercover agent die het ene moment in dezelfde kamer is als Capone en het volgende moment gewoon op het FBI kantoor rondloopt. Is dat geloofwaardig?
nee, dat niet
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145460005
quote:
6s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zal wel iets te maken hebben met het moment waar de flashbacks naartoe werken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarnaast heeft hij ook nog die brief van Gillian uit het gesticht die hij nog niet gelezen heeft.
Zoiets zal het zijn ja.
pi_145460079
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zoiets zal het zijn ja.
we gaan het zien... ik denk dat er nog wel een soort van moment komt tussen Gillian en Nucky. Kan me niet voorstellen dat dit enorm belangrijk is voor de verhaallijn, maar wel een soort van closure / morele boodschap / whatever...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145460122
Ben trouwens benieuwd of we een duidelijk einde krijgen (Nucky leeft / Nucky is dood) of dat ze toch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 13 oktober 2014 @ 12:24:25 #239
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145487533
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 oktober 2014 @ 13:19:38 #240
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_145489364
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:24 schreef Mani89 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Chalky.. :(

Het is nu trouwens wel 100% duidelijk wie die brief schreef naar Nucky.
  maandag 13 oktober 2014 @ 13:38:35 #241
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_145490001
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:24 schreef Mani89 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
  maandag 13 oktober 2014 @ 13:42:17 #242
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145490118
Overigens dacht ik juist dat die FBI agent gewoon "gekocht" was door Capone en Capone wist wie hij was. Om er daarna achter te komen dat die gozer een "tripple cross" uitvoerde tegen Capone.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_145494942
Van Alden en Chalky dood, dat is zonde zeg.
  maandag 13 oktober 2014 @ 18:27:26 #244
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145500271
Matige eindes voor die karakters zeg.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:52:42 #245
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145504175
Matige laatste woorden van Chalky. Had natuurlijk gewoon Get on with it, motherfuckers! moeten zijn.
Ok stelletje hokboeren
pi_145506621
quote:
6s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:17 schreef Nielsch het volgende:
Ben trouwens benieuwd of we een duidelijk einde krijgen (Nucky leeft / Nucky is dood) of dat ze toch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kweenie welke sopranos jij gekeken hebt, maar ik vond 't toch wel een vrij duidelijk einde.
  maandag 13 oktober 2014 @ 21:03:23 #247
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_145507494
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Kweenie welke sopranos jij gekeken hebt, maar ik vond 't toch wel een vrij duidelijk einde.
Het enige wat je echt zeker weet is dat het scherm zwart werd, verder is het gissen.
pi_145509857
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het enige wat je echt zeker weet is dat het scherm zwart werd, verder is het gissen.
blijf jij lekker gissen jong :')
pi_145510584
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:49 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Kweenie welke sopranos jij gekeken hebt, maar ik vond 't toch wel een vrij duidelijk einde.
ik ook, maar lang niet iedereen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145510667
Epic last words van Van Alden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145510762
Er is iets met dat joch... die Jim Harper

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145510917
Wel een mooi einde voor Chalky, met die goede daad voor Daughter en zijn dochter. Hopelijk houdt Narcisse zich aan zijn woord.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145512074
in de trailer stond iets van 'nobody goes quietly' ... 'k vond chalky maar wat quiet gaan.. zeker voor zo'n belangrijke personage
pi_145512443
Iedereen wordt dus afgeschoten en dan is het afgelopen. Mwa.

[ Bericht 5% gewijzigd door NoCigar op 13-10-2014 22:56:02 ]
anonieme razernist
  maandag 13 oktober 2014 @ 22:21:23 #255
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145512482
Het doet allemaal wat afgeraffeld aan inderdaad.
Ok stelletje hokboeren
pi_145512653
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:54 schreef Nielsch het volgende:
Er is iets met dat joch... die Jim Harper

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt er op, dat vond ik ook al. Tenminste als dat dat ventje met die boterhammen was.
anonieme razernist
pi_145512922
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef andreas612 het volgende:
in de trailer stond iets van 'nobody goes quietly' ... 'k vond chalky maar wat quiet gaan.. zeker voor zo'n belangrijke personage
volgens mij bedoelen ze daarmee: niemand neemt genoegen met wat hij heeft en gaat rustig met pensioen...

zelfs Johnny Torrio niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145513051
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen waren dus afgeschoten en dan is het afgelopen. Mwa.
het zijn gangsters... die werden meestal niet zo oud...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 13 oktober 2014 @ 22:48:16 #259
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_145514322
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
blijf jij lekker gissen jong :')
Je kunt wel met dedain reageren, maar je moet het doen met wat je krijgt, en wat kreeg je? Een zwart scherm.
Als de makers expliciet wilde dat Tony dood ging hadden ze dat wel laten zien.
Het einde was juist zo goed omdat het gewoon stopte, iedereen mag zelf invullen of Tony nog leeft, net zoals iedereen zelf kan invullen wat er met Jesse Pinkman is gebeurt in Breaking Bad.
Tuurlijk kun je het interpreteren als het einde van Tony, zoals zovelen het doen, maar het is nooit bevestigd dat dit ook was hoe de schrijvers het voor ogen hadden

Maar om weer ontopic te gaan; Wat wordt de jonge Nucky goed neergezet zeg, echt briljant en wat was het mooi dat dat kind Gillian was! Ik dacht echt dat het Mickey Doyle was op de één of andere manier :)
En wat heb ik stiekem toch nog gelachen om deze aflevering..
I wanna fuck you.. both en I can vouch for that _O-

Ben benieuwd of de deal met Bacardi nog iets aan t verhaal toe gaat voegen en kan niet wachten om de laatste twee afleveringen te zien hoewel ik het verschrikkelijk vind dat het de laatste twee afleveringen zijn..
pi_145522357
Van de 14 castmembers van S1E1 zijn er inmiddels 7 dood (Jimmy Darmody, Nelson van Alden, Chalky White, Arnold Rothstein, Eddie Kessler, Louis Kaestner en Angela Darmody).

6 leven er nog (Nucky Thompson, Eli Thompson, Margaret Schroeder, Al Capone, Lucky Luciano en Mickey Doyle).

1 is er verdwenen en haar lot is onbekend (Lucy Danziger).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:00:26 #261
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145522424
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:57 schreef Nielsch het volgende:
1 is er verdwenen en haar lot is onbekend (Lucy Danziger).
Gelukkig maar, wat een vervelende actrice is dat.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_145522681
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:00 schreef seto het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wat een vervelende actrice is dat.
blijkbaar is de actrice (Paz de la Huerta) ook redelijk zoals haar karakter, dus vaak nogal compleet vd kaart op straat :) Volgens mij kwamen ze daar ook nog even op terug tijdens dat 'gezellige' diner waar die chick van van Alden even zei dat ze met Eli neukte :')

Eigenlijk wel een teleurstellend en abrupt einde voor Van Alden, zijn verhaal was dit seizoen wel erg mager, net als dat van Chalky die eigenlijk helemaal niets toevoegde (wtf doe je als je naar Narcisse toekomt en je dan zo makkelijk laat afmaken). Het komt allemaal wat afgeraffeld over en dat ligt natuurlijk aan het beperkte aantal afleveringen, maar andere niet boeiende stukken krijgen wel genoeg aandacht en dat is zonde. Vooral Van Alden was 1 van mijn favoriete karakters van de serie en die wordt even pats boem afgeserveerd.
pi_145523961
De verhaallijn van Chalky had volgens mij twee doelen; 1) afsluiten van het karakter en 2) aantonen dat Narcisse nog steeds een klootzak is. Dat is allebei gebeurd. Chalky had alles verloren (zijn dochter, zijn gezin, zijn status, zijn rijkdom, zijn terrein) en kon geen kant meer op. Hij zat zelfs in de gevangenis en werd gezocht door de autoriteiten. Er waren eigenlijk maar twee opties; dood of terug naar de gevangenis. Dat laatste was voor hem geen optie, dus koos hij voor de eerste optie. Het liefste wilde hij Narcisse meenemen in zijn val, maar toen hij hoorde dat Narcisse er verantwoordelijk voor was dat Daughter nergens meer aan de bak kwam als zangeres maakte hij een deal met de duivel om Daughter (en zijn eigen dochter) te helpen. Deze deal toonde nog maar weer eens aan dat Chalky een goed hart heeft en Narcisse een lul is. Helemaal toen Narcisse uiteindelijk besloot om Chalky te vermoorden. Op zich vond ik het wel een mooi einde voor een tragisch karakter; meer zat er toch niet in.

Alternatief einde dat me trouwens wel toffer had geleken:

Chalky gaat akkkoord met de deal om voor Narcisse te werken als Narcisse er voor zorgt dat Daughter weer kan optreden. Narcisse pakt de telefoon op en regelt dat Daughter het komende jaar kan werken als zangeres in een club in New York. Narcisse legt de telefoon neer en Daughter vertrekt met haar dochter. Chalky en Narcisse praten nog wat na en op dat moment wordt duidelijk dat Narcisse hem wil vermoorden. Hij geeft zijn bodyguards de opdracht om Chalky mee te nemen naar buiten en BAM!!!! Net op dat moment stormen de mannen van Charlie Luciano naar binnen om Narcisse een lesje te leren. Niet willen betalen aan Maranzano? Meh, dacht het niet Doctor! Met hun Tommy guns schieten ze de hele club kapot en zowel Narcisse als Chalky sterven in de kogelregel. Klaar. Einde. Zowel Chalky als Narcisse winnen niet.

Maar goed, zoals het nu is gegaan gaat Narcisse waarschijnlijk nog een factor worden in de strijd tussen Luciano en Nucky en dat kan ook wel interessant uitpakken.

Voorspelling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Nielsch op 14-10-2014 11:08:15 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:14:04 #264
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145524498
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
blijkbaar is de actrice (Paz de la Huerta) ook redelijk zoals haar karakter, dus vaak nogal compleet vd kaart op straat :) Volgens mij kwamen ze daar ook nog even op terug tijdens dat 'gezellige' diner waar die chick van van Alden even zei dat ze met Eli neukte :')
Ik erger me mateloos aan die 'sexy' act van haar, met die stem voelt het net alsof er een loopse teef tegen je been aan staat te rijden.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_145524527
Ik vond Van Alden trouwens echt wel baas in zijn allerlaatste scene. Na jaren van schuilen onder de alias George Mueller kwam al die opgebouwde en opgekropte frustratie er in één keer uit en was hij weer de jesusfreak als vanouds!

I... AM NELSON KASPAR VAN ALDEN. I... am a sworn agent of the United States Treasury. AND I SWEAR BY JESUS OUR LORD THAT JUSTICE WILL RAIN DOWN UPON YOU IF IT IS MY LAST... BAM!!!!!!!

En hij heeft wel gelijk gekregen. Door zijn outburst tegen Capone kreeg D'Angelo zijn kans om echt het vertrouwen te winnen van Capone door Van Alden neer te knallen. Hierdoor kreeg hij de ledgers waar de FBI naar op zoek is. Heeft Van Alden toch mooi geregeld. Goed, hij is wel dood maar uiteindelijk gaat zijn laatste actie wel het einde van een van de meest beruchte gangsters ooit inleiden.

Ik vond het wel een tof einde. Afgeraffeld? Neuh, niet echt. Hij was een gangster geworden. Die gingen in die tijd nu eenmaal vaak jong dood.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145524546
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:14 schreef seto het volgende:
[..]
Ik erger me mateloos aan die 'sexy' act van haar, met die stem voelt het net alsof er een loopse teef tegen je been aan staat te rijden.
Ik vond haar een vies wijf, met haar 'daddy' de hele tijd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145528608
Wel een goede aflevering weer. Hoogtepunt was de scene met Capone en Van Alden/Eli. Nog maar 2... :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_145533620
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145535063
Spoilers voor mensen die nog niet hebben gekeken, misschien even in acht nemen (allen).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_145535284
wanneer zijn aflevering 'good to go' om zonder spoiler te bespreken?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145535349
Op het moment dat de aflevering uitkomt in Amerika. Dus mensen die nog niet hebben gekeken moeten simpelweg niet in dit topic zijn.
Conscience do cost.
pi_145535584
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:34 schreef ems. het volgende:
Op het moment dat de aflevering uitkomt in Amerika. Dus mensen die nog niet hebben gekeken moeten simpelweg niet in dit topic zijn.
Je moet ook bedenken dat dit topic over een tijdje doodbloedt en mensen die over een tijd dan aan deze serie beginnen dit topic wellicht tegen kunnen komen. Gewoon allemaal even wat extra aandacht hiervoor lijkt me niet al teveel gevraagd.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_145536240
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je moet ook bedenken dat dit topic over een tijdje doodbloedt en mensen die over een tijd dan aan deze serie beginnen dit topic wellicht tegen kunnen komen. Gewoon allemaal even wat extra aandacht hiervoor lijkt me niet al teveel gevraagd.
Letterlijk alle serie-topics werken op deze manier en het lijkt mij niet meer dan logisch dat als je een serie nog niet gezien hebt je geen topics erover moet lezen. Net zoals dat ik dit topic vermijd als ik de laatste aflevering nog moet zien en dat ik topics van series die ik nog helemaal niet heb gezien maar eventueel later wel wil kijken niet aanklik :P

Ik begrijp wat je bedoelt verder, maar dit is simpelweg niet de juiste plek om moeilijk te doen over spoilers als de serie al 5 seizoenen lang loopt.
Conscience do cost.
pi_145537121
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je moet ook bedenken dat dit topic over een tijdje doodbloedt en mensen die over een tijd dan aan deze serie beginnen dit topic wellicht tegen kunnen komen. Gewoon allemaal even wat extra aandacht hiervoor lijkt me niet al teveel gevraagd.
snap ik... maar voor mensen die nog aan deze serie moeten beginnen zou je alles vanaf seizoen 1 moeten spoileren...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145538879
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:21 schreef padlarf het volgende:
Het doet allemaal wat afgeraffeld aan inderdaad.
Precies.
anonieme razernist
pi_145558514
Jullie hebben gelijk heren, nevermind ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 15 oktober 2014 @ 21:59:01 #277
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_145585088
1e 4 seizoenen; briljant.
Deze; mwah.

Het was zó goed opgebouwd, en nu wordt dat allemaal teniet gedaan...
Beetje jammer, maar het ziet er overigens nog steeds heel mooi uit.

AR die dood is, ik had dat wel graag in de serie zelf gezien. Net zoals de castellammarese war en nog wat meer dingen. Begon door seizoen 1 hiervoor te interesseren en in te lezen, allemaal voor niks :'(
pi_145585697
quote:
9s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
Begon door seizoen 1 hiervoor te interesseren en in te lezen, allemaal voor niks :'(
Was het niet leuk om te lezen dan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145585734
Het wordt allemaal wat snel afgeraffeld
Verhaallijn van Margaret/Nucky/AR/vrouw van AR ook al zo snel opgelost.

Hoop nog wel dat Narcisse het loodje legt
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:29:28 #280
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145586403
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:12 schreef sjeppert het volgende:
Hoop nog wel dat Narcisse het loodje legt
Denk het niet. Hij staat ook niet in de credits voor de laatste twee afleveringen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_145586447
Ja vroeg me af of hij nou echt de strijd zou aangaan met Luciano of dat dit enkel een leugen tegen Chalky was.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145586678
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:30 schreef Nielsch het volgende:
Ja vroeg me af of hij nou echt de strijd zou aangaan met Luciano of dat dit enkel een leugen tegen Chalky was.
Hij deelde toch mee dat hij daar tegenwoordig voor werkte op een niks-aan-te-doen-achtige manier. Althans dat meende ik meegekregen te hebben.
anonieme razernist
pi_145587007
Das waar... maar later deed hij net alsof hij met zn leger er naartoe zou gaan... maar dat was dus fake
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:51:06 #284
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145587183
Bij Inside The Episode vertellen ze ook dat de laatste woorden van Chalky bedoeld zijn om voor een lange tijd in Narcisse zijn hoofd te blijven steken, hij blijft dus gewoon leven denk ik.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_145588475
Uhhh wat zei hij dan ook alweer?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145588811
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:24 schreef Nielsch het volgende:
Uhhh wat zei hij dan ook alweer?
Je weet het wel maar je wil gewoon aandacht. _O- Als iemand alles van deze serie weet ben jij het wel.
pi_145588875
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:34 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Je weet het wel maar je wil gewoon aandacht. _O- Als iemand alles van deze serie weet ben jij het wel.
nee geen idee wat hij zei... weet alleen nog dat hij vroeg hoe hij narcisse kon vertrouwen dat hij zijn belofte aan Daughter zou houden... waarop er een vaag antwoord kwam van narcisse... of was dat het?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145589153
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee geen idee wat hij zei... weet alleen nog dat hij vroeg hoe hij narcisse kon vertrouwen dat hij zijn belofte aan Daughter zou houden... waarop er een vaag antwoord kwam van narcisse... of was dat het?
Sorry ik ben dom aan het doen. Maar ik gaf wel nog een compliment, hopelijk maakt dat het goed. O+
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:20:09 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_145591799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:05 schreef planethugo het volgende:

En de jonge Nucky is idd fantastisch gecast, je geloofd zo dat het de jongere versie van Buscemi is. Bij de jonge Commodor vind ik dat ook trouwens.

Marc Pickering. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_145594418
Daughter Maitland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145594440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:43 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Sorry ik ben dom aan het doen. Maar ik gaf wel nog een compliment, hopelijk maakt dat het goed. O+
haha no problem
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145595829
mag toch hopen dat we nog een confrontatie Nucky vs de italianen en Narcisse vs de Italianen gaan zien, eventueel dat ze de krachten bundelen. Maar het lijkt door dit korte seizoen een beetje van de magie verloren te hebben dus ik verwacht er helaas niet al te veel van ;(
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:28:08 #293
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145596126
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:24 schreef Nielsch het volgende:
Uhhh wat zei hij dan ook alweer?
quote:
All a dream to begin with. AIn't nobody ever been free.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 16 oktober 2014 @ 18:34:58 #294
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_145610589
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Was het niet leuk om te lezen dan?
Jawel maar daardoor verheugde ik mij des te meer op aankomende seizoenen...
pi_145630710
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_145668465
Stephen Graham verdiend echt een Emmy voor z'n rol.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:15:11 #297
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145672232
Vind ik ook weer een beetje overdreven.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_145672345
Ja is het ook. :P
pi_145708143
De eindscène van Van Alden vond ik wel mooi, die met Chalky minder. Die liet zich te makkelijk naar de slachtbank leiden.
pi_145738942
_O_
pi_145745181
Gave ep zeg. _O_ Mickey en die Archie dus ook dood, echt niemand lijkt het te gaan halen. :O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')