Dat moet hij sowieso!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee, de Sopranos vind ik dan echt de allerbeste serie ooit.![]()
The Wire alleen seizoen 1 gezien, vriendlief moet de rest maar eens downloaden.
quote:
Ben benieuwd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:42 schreef BasvB het volgende:
Zag ik nouja dat klopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ze slaan een paar jaar over, ze stoppen ermee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Is het nu ineens 1931? Dat gaat snel!
Ja, dat was al lang en breed bekend, maar ik wist niet dat ze ineens een sprong van 8 jaar in de toekomst zouden maken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
ja ze slaan een paar jaar over, ze stoppen ermee.
shiiiiiiiitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:06 schreef Barbusse het volgende:
The WireFuck, wat een bazenserie was dat zeg
Tijdperk van de Castellammarese..quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 18:19 schreef Funzel het volgende:
Helemaal niet meegekregen dat het alweer begon. Zal 'm snel eens binnen harken.
Dat tijd shiften is een beetje jammer iddquote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef seto het volgende:
Meh, ze zijn te ver vooruit gegaan in de tijd. Nu gaat de FBI al meteen achter Capone aan, crash van 1929 gemist, dood van Rothstein off-screen etc. Die hele verhaallijn van Nucky kan me sowieso niet echt meer boeien, de andere karakters vind ik veel interessanter. En ook nog eens flashbacks en Margareth () in een afsluitend seizoen van maar acht afleveringen.
Maar misschien wordt het nog spannend!
Makkelijk als in? Zo is hij in het echt ook doodgeschoten. Of bedoel je vroeg in het seizoen zonder een duidelijke backstory over zijn oorlog met Salvatore Maranzano (die man waar Luciano op het eind voor knielde)?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:03 schreef pervertedhermit het volgende:
Leuk dat ze een heel seizoen aan materiaal even skippen.Rothsteins dood even tussen neus en lippen doornoemen. En Masseria zo makkelijk dood. Jammer van zo'n serie met klasse.
Denk het tweede, zonder aanloop gewoon even snel geliquideerd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Makkelijk als in? Zo is hij in het echt ook doodgeschoten. Of bedoel je vroeg in het seizoen zonder een duidelijke backstory over zijn oorlog met Salvatore Maranzano (die man waar Luciano op het eind voor knielde)?
ja dat is wel jammer, aangezien die aanloop er wel was. Begrijp het wel, dat verhaal is te lang om in een seizoen te vertellen als je ook nog de nasleep wil vertellen (oprichting van The Commission). Verhaal lijkt zich daar op te focussen. Masseria was heel erg van een capo di tutti capi, dat zag je gisteren ook in zn betoog. Luciano en zn medestanders zijn heel erg tegen dat concept en wil dat afschaffen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:06 schreef seto het volgende:
[..]
Denk het tweede, zonder aanloop gewoon even snel geliquideerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 13:31:35 ]
quote:
[ Bericht 14% gewijzigd door Mike op 10-09-2014 11:48:42 ]
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]Jezus modje, het is geen feit maar een verwachting... Hoezo moet dat in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 september 2014 01:07 schreef Drankster het volgende:
Er is zelfs nog een wat oudere acteur dan dat jongetje ingehuurd om Nucky als jonge twintiger te spelen... Dus duurt nog wel ff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de dood van Rothstein nog wel een rol gaat spelen tussen Nucky en Margaret. Heck, misschien is het wel de aanleiding van de hit op Nucky door Meyer Lansky in S5E1.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:02 schreef planethugo het volgende:
idd, als ze dan toch met flashbacks werken, laat dan zien wat met Rothstein gebeurt is ipv zo een cliche verhaaltjes uit iemands jeugd wat al 100x gedaan is. Maar misschien komt dat nog wel
7 seizoenen was mooi geweest.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:20 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het geen slechte aflevering, maar die 'gap' is wel jammer. Ik heb het idee dat de makers nog wel twee volle seizoenen hadden willen maken.
Ik hoop dat dat nog gaat komen, AR was een van mijn favoriete karakters.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:02 schreef planethugo het volgende:
idd, als ze dan toch met flashbacks werken, laat dan zien wat met Rothstein gebeurt is ipv zo een cliche verhaaltjes uit iemands jeugd wat al 100x gedaan is. Maar misschien komt dat nog wel
Heb je wel haar heerlijke tetters gemist.quote:Op maandag 15 september 2014 20:00 schreef padlarf het volgende:
Vond hem weer prima. Alle flashbacks lekker geskipt. Gillian stukjes ook.
grote tepels wel..quote:Op maandag 15 september 2014 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je wel haar heerlijke tetters gemist.
Leek vanuit die camerapositie wel een body double, wat op zich raar is want ze heeft haar tieten vaak genoeg laten zien.quote:Op maandag 15 september 2014 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je wel haar heerlijke tetters gemist.
Same here, 1928 / 1929 waren ook interessante jaren geweest om te laten zien, maar als je dan toch nog maar 1 seizoen hebt dan is 1931 denk ik wel een prima keuze. Je voelt nog steeds de ellende van de Depressie, het einde van het alcoholverbod is in zicht en de maffia ontwikkelt zich steeds verder als landelijke criminele organisatie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Begin steeds meer te geloven in deze aanpak van het laatste seizoen en de enorme tijdsprong, erg goed episode.
die scene is gebaseerd op een daadwerkelijk verschenen artikel in Variety, het blad waar die reporter ook van was.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:39 schreef planethugo het volgende:
fantastische scene's met capone die nu duidelijk de man is, deed me aan the sopranos denken hoe iedereen zo nep lacht om alles wat hij zegt, alleen omdat de grote leider zelf lacht.
geweldig hoe ze zelfs zulke details erbij halenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
die scene is gebaseerd op een daadwerkelijk verschenen artikel in Variety, het blad waar die reporter ook van was.
http://variety.com/2014/t(...)l-capone-1201305823/
zal te maken hebben met budget cuts...quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:01 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik mis ook de grote VFX-shots. De sfeer van de eerste twee seizoenen is ver weg. En het wordt erg voorspelbaar.
Dit inderdaad... beter hadden ze die tijd besteed aan wat backstory waarom hij in de gevangenis zat en voor een set-up voor het einde van zijn verhaallijn (wraak op Narcisse ofzo, of weet ik veel). Nu is er veel tijd van deze ep aan Chalky opgegaan terwijl zijn verhaal geen micrometer verder is gekomen. Waste of time.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:11 schreef seto het volgende:
Dat gedoe met Chalky ging echt nergens over. Alle andere karakters stevenen zo'n beetje af op het einde van hun verhaallijn maar Chalky zat maar vast in dat huis met drie karakters waarvan je na de eerste vijf minuten al wist dat je ze nooit meer ging zien.
precies, kwalitatief is er weinig op aan te merken. Al is het hele idee hierachter ook niet echt origineel meerquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef Nic1 het volgende:
Ik vond de flashbacks op zich wel interessant en goed gedaan, alleen jammer dat ze in een seizoen zitten dat maar op 8 afleveringen bestaat.
Hij is echt enorm over the top, maar wel tof om te zien. Wel een beetje jammer dat hij Darmody niet meer herinnerde, maar dat zal wel bij zijn personage horen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef Loserkid het volgende:
Wat zetten ze Capone toch als een gek neer, misschien niet waarheidsgetrouw, maar wel heerlijk om naar te kijken
Ik vond t een goeie aflevering, mooie flashbacks.. ben heel erg benieuwd naar volgende week als ik de trailer zo bekijk!
Nou ik ken ook niet iedereen meer waar ik twaalf jaar geleden mee om ging hoor als ik eerlijk ben, en ik heb me hersens niet verpest met harddrugs zelf gestookte drank en heb geen syfilisquote:Op maandag 29 september 2014 21:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hij is echt enorm over the top, maae wel tof om te zien. Wel een beetje jammer dat hij Darmody niet meer herinnerde, maar dat zal wel bij zijn personage horen.
True, maar ik vond hun vriendschap altijd wel mooi. Veel scenes samen gehad, zowel zakelijk als prive.quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Nou ik ken ook niet iedereen meer waar ik twaalf jaar geleden mee om ging hoor als ik eerlijk ben, en ik heb me hersens niet verpest met harddrugs zelf gestookte drank en heb geen syfilis
En ken laaang niet zoveel mensen als Capone in die jaren heeft leren kennen en heeft zien gaan.
Dat ja. Kwaliteit, maar als ik dan moest kiezen had ik toch liever iets meer "heden" in dit korte tijdsbestek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef Nic1 het volgende:
Ik vond de flashbacks op zich wel interessant en goed gedaan, alleen jammer dat ze in een seizoen zitten dat maar uit 8 afleveringen bestaat.
IK vond het nogal makkelijk, een soort goedkope Joe Pecsi als Tommy di Simone in Goodfellas. Capone kon tamelijk onhandelbaar zijn als hij dronken was. maar zo? Nooit gelezen. Hij had destijds wel het meest lucratieve syndicaat in de VS, dat altijd multi cultureel is gebleven (als je enkel Europeanen, maar niet Italianen als zodanig telt) en uiteindelijk hoefde hij met niemand meer rekening te houden. Zeker niet met mensen uit New York, en dat hebben ze daar in Chicago ook nooit hoeven doen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef Loserkid het volgende:
Wat zetten ze Capone toch als een gek neer, misschien niet waarheidsgetrouw, maar wel heerlijk om naar te kijken
Ik vond t een goeie aflevering, mooie flashbacks.. ben heel erg benieuwd naar volgende week als ik de trailer zo bekijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |