Laat ik jullie er dan maar even op wijzen dat er ook in Eindhoven gescheiden wordt gezwommen, georganiseerd door de universiteit. Er zijn aparte zwemuurtjes voor de vrouwen. Mogen jullie raden om wat voor vrouwen het gaat. Dit valt nu onder multicultishit. Bedrijven werken hier aan mee als het extra geld oplevert maar het is toch van de ratten besnuffeld.quote:Gescheiden zwemmen in Den Haag
Niet zo huiliehuilie doen! Die vrouwen kunnen nu ook zwemmen, als ze dat weigeren dan is het dat hun probleem, een probleem wat opgelost moet worden via integratie en niet door de integratie juist tegen te werken via normbevestiging van normen die hier niet gelden.quote:„Zo kunnen de vrouwen die zich niet prettig voelen in een bad met mannen, ook weer gaan zwemmen”
Leer retoriek herkennen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En ik voel mij niet prettig als ik weet dat zulke idioten met kortzichtige gedachtegangen mod mogen zijn op fok. Gaan we dat ook scheiden?
Als jij mij belooft iets te gaan doen aan je narcisme en je arrogantie. Ohja, een post van 11 januari quoten. Wat dacht je: ik ga weer de wijsneus uithangen?quote:
Heel liberaal van je Bram. Valt me van je mee. Ben het er uiteraard helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laat ik jullie er dan maar even op wijzen dat er ook in Eindhoven gescheiden wordt gezwommen, georganiseerd door de universiteit. Er zijn aparte zwemuurtjes voor de vrouwen. Mogen jullie raden om wat voor vrouwen het gaat. Dit valt nu onder multicultishit. Bedrijven werken hier aan mee als het extra geld oplevert maar het is toch van de ratten besnuffeld.
[..]
Niet zo huiliehuilie doen! Die vrouwen kunnen nu ook zwemmen, als ze dat weigeren dan is het dat hun probleem, een probleem wat opgelost moet worden via integratie en niet door de integratie juist tegen te werken via normbevestiging van normen die hier niet gelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zo kennen we jou weer.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Als jij mij belooft iets te gaan doen aan je narcisme en je arrogantie. Ohja, een post van 11 januari quoten. Wat dacht je: ik ga even weer de wijsneus uithangen?
Meneer politicus van FOK
Ik moest lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 02:49 schreef El_Matador het volgende:
en let op, PizzaMizza gaat nu weer over coke beginnen, het gaat immers om de inhoud
Ik ben stiekem best wel liberaal hoor. Ik geloof alleen ook in de noodzaak van ondersteuning van bepaalde groepen zwakkeren, dat wil niet zeggen dat je het ook met alle frasten van bepaalde linkse politieke partijen eens bent.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heel liberaal van je Bram. Valt me van je mee. Ben het er uiteraard helemaal mee eens.
Jah ik dacht, laat ik hem vast nu doodslaan, die trol.quote:
Nee, heb ik ook nooit gezegd.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:53 schreef El_Matador het volgende:
Jij vindt gescheiden zwemmen in een land dat prat gaat op "gelijkwaardigheid van man en vrouw" (whatever that may be) wel prima?
Mooi.quote:
quote:'Gelukkig worden mannen en vrouwen in de wc nog wel van elkaar afgeschermd'
Mannen en vrouwen zouden vaker van elkaar gescheiden moeten worden, vindt Malou van Hintum.
Ik weet niet of u het herkent, maar ik heb een hekel aan gemengde kappers. Daarmee bedoel ik kapperszaken waar mannen en vrouwen door elkaar heen zitten. Het is al erg genoeg dat íémand me ziet als mijn haar alle kanten op staat. En ik voel me extra opgelaten als die iemand een man is. Laat staan een man in meervoud.
Opmaken
Er zijn vrouwen, heb ik me laten vertellen, die er geen been in zien om naar de wc te gaan waar hun partner bij is. Zichzelf te ontharen in het bijzijn van hun geliefde. Ik begrijp dat niet. Net zomin als ik vrouwen begrijp die zichzelf en plein public opmaken. Als er nog wat moet worden bijgestift of gepoederd, doe dat dan in de toiletten. Tot mijn opluchting zijn die nog altijd wél naar sekse gescheiden.
Laatst was ik op een feestje waar iemand uitgebreid begon te vertellen over haar overgangsklachten. Ik vond het gênant om te horen welke soorten vocht onder welke omstandigheden in welke hoeveelheden haar lichaam verlieten. Dat haar man erbij stond, maakte het er niet beter op.
Lingerie
Dat in ziekenhuizen mannen en vrouwen op dezelfde zaal liggen, vind ik ook niks. Toegegeven, er zijn betere redenen om niet in een ziekenhuis terecht te willen komen, maar dit is er voor mij toch ook een.
Mannen in lingeriezaken? Nou, liever niet.
In al die domeinen in het leven die met intimiteit, kwetsbaarheid en (bepaald) ongemak te maken hebben, heb ik liever geen mannen in de buurt - tenzij ze daar om professionele redenen zijn. Bij een mannelijke arts, fysiotherapeut of kapper voel ik me uitstekend op mijn gemak.
Mannelijke blik
Nee, ik ben geen voorstander van seksesegregatie. In het publieke domein horen op alle plekken en posities mannen en vrouwen thuis. Het moet niet uitmaken of de thuiszorgmedewerker, chef of chirurg een man of vrouw is - en dat maakt mij ook niet uit. Maar dat wil niet zeggen dat het prettig is wanneer mannen en vrouwen nooit en nergens van elkaar gescheiden zijn. Die grens ligt nu bij de mannen- en vrouwen-wc's. Maar ik vind dat er wel meer intimiteit rond het vrouwelijk lichaam mag worden afgeschermd van een mannelijke blik.
Dat we professioneel met elkaar samenwerken en privérelaties onderhouden, betekent niet dat we álles met elkaar moeten delen. Misschien juist wel niet.
Bron
Precies. Deze jonge Adonis heeft daar ook met enige regelmaat last van. Maar dan moet je je als man niet aanstellen schijnbaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:08 schreef Ulx het volgende:
Wat een zeikwijf. Gelijk weer alles bij mannenblikken leggen. Ik kan niet eens een kroeg binnenlopen zonder dat er vrouwen naar mij beginnen te staren en de eerste natte plekken op de barkrukken ontstaan.
Wat afschuwelijk dat mannen vrouwen kunnen zien als hun haar in de war zit, dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:02 schreef Charismatisch het volgende:
'Gelukkig worden mannen en vrouwen in de wc nog wel van elkaar afgeschermd'
Mannen en vrouwen zouden vaker van elkaar gescheiden moeten worden, vindt Malou van Hintum.
Ik weet niet of u het herkent, maar ik heb een hekel aan gemengde kappers. Daarmee bedoel ik kapperszaken waar mannen en vrouwen door elkaar heen zitten. Het is al erg genoeg dat íémand me ziet als mijn haar alle kanten op staat. En ik voel me extra opgelaten als die iemand een man is. Laat staan een man in meervoud.
Precies. Die griet moet leren! Ze moet gewoon ingeprent krijgen dat het goed is.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:19 schreef TresBon het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk dat mannen vrouwen kunnen zien als hun haar in de war zit, dat dit kan in Nederland.
Volgens mij is Malou een beetje onzeker. Onzekerheid lijkt me geen goede reden om mannen en vrouwen meer te scheiden.
Nee, gewoon wat minder aanstellen.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Precies. Die griet moet leren! Ze moet gewoon ingeprent krijgen dat het goed is.
Precies. En aangezien ze dat blijkbaar niet kan, dient de overheid in te grijpen en deze mensen in een soort heropvoedingsinstituut te stoppen waarin men leert dat het in de westerse samenleving heel normaal is dat mannen en vrouwen samen naar de kapper gaan.quote:
Heb je niet opgelet bij staatsinrichting 101?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:42 schreef arjan1112 het volgende:
Hm lees op de Wikipedia dat Abdoe eerst bij de islamdemocraten zat en toen kregen ze ruzie en begon ie de partij voor de eenheid, die haalde ook een zetel... en nu heb je ook arnoud van doorn nog... verder in rotterdam nida ... dat zijn dan al 4 moslim partijen, zo word het nooit wat
[..]
Je moet 70.000 stemmen halen voor een zetel ? of 100.000 ?
Relmoslima's, niets nieuws onder de zon. Jaren geleden gingen ze al met een burkini (of hoe je die onzin ook spelt) aan zwemmen, nog langer geleden provoceerden ze met hun hoofdoekjes. Ze willen graag wat provoceren.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:07 schreef Gia het volgende:
Laatst nog gezien, moslima's die met kleren aan wilden zwemmen. Korte broek en een t-shirt. Wat bedekt dat nou meer dan een badpak?
Ik weet niet in hoeverre dat gebeurt maar als zoiets gebeurt dan is het aan de andere zwemmers om hier tegen op te treden, pak met zijn allen zo'n klootzakje aan (zonder hem het ziekenhuis in te slaan uiteraard) en het probleem is snel opgelost.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:35 schreef superniger het volgende:
Tsja, allemaal de schuld van multicultuig die vrouwen lastigvallen in zwembaden.
Malou van Hintum is dus een zielig, verzuurd vrouwtje. Hoeveel katten zal ze hebben?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |