Die hertencurry klinkt yum!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:44 schreef minilot het volgende:
Na middernacht naar bed en dan om tien over zes 's morgens 's nachts weer op de fiets naar kantoor, dat blijft lastig.Nou ja, eigen schuld, dikke bult.
De hertencurry gisteren was awesome! Als het een voorbode is van hoe lekker de rest uit dit boek is dan ben ik een heel blij ei! :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schrok om 7:25 wakker. Moest om 8:00 bij de huisarts zijnNiet lekker wakker worden
Nu op kantoor. Zo
Ik zit te wachten op mijn "taxi", moet over een half uurtje in het ziekenhuis zijn. Heb mijn schoenen aangetrokken maar aan mijn ene, dikke, voet knelt ie als een malle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Probeer de goudmerk van de Aldi eens, beter dan DE of K&Gquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit aan m'n tweede sterke bak.
Dit is Kanis en Gunnink koffie ,was in de aanbieding. Is best oke, maar ik heb toch echt liever DE.
Succes in het ziekenhuis dan!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op mijn "taxi", moet over een half uurtje in het ziekenhuis zijn. Heb mijn schoenen aangetrokken maar aan mijn ene, dikke, voet knelt ie als een malle.
quote:Er is teveel P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Is het ook, al is de Nederlandse vertaling een beetje ruk en ontbreekt in deze editie driekwart van de verklarende woordenlijst maar dat mag de pret niet drukken! Er staan veel recepten in met ingrediënten die ik nooit eerder heb gebruikt, dus ik vind het wel een avontuur!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Lijkt me trouwens ook een supergaaf kookboek!
Het roodmerk heb ik vaak.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer de goudmerk van de Aldi eens, beter dan DE of K&G
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes in het ziekenhuis dan!
[..]
Er is teveel P.Veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel
Thanks! En net als bij mij dus. Hoewel mijn suiker nog prima is, maar ik ben dan ook nog jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn taxi heeft zich verslapen, ziekenhuis al gebeld dat ik later ben, gelukkig geen probleem.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik zou graag veel meer Indiaas koken, ik vind het ook altijd heel spannend, al die specerijen en dingen die ik niet kenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Is het ook, al is de Nederlandse vertaling een beetje ruk en ontbreekt in deze editie driekwart van de verklarende woordenlijst maar dat mag de pret niet drukken! Er staan veel recepten in met ingrediënten die ik nooit eerder heb gebruikt, dus ik vind het wel een avontuur!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schrok om 7:25 wakker. Moest om 8:00 bij de huisarts zijnNiet lekker wakker worden
Nu op kantoor. Zo
Hoe probeer je het naar beneden te krijgen? Misschien toch handig om medicatie te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij werd vanmorgen verteld dat medicatie pas gebeurd bij een gemiddelde van 53 en ik probeer dat ten alle kosten te vermijden. Ik ben helemaal niet goed met dagelijkse medicijnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe probeer je het naar beneden te krijgen? Misschien toch handig om medicatie te vragen?
Niet zo heel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:09 schreef minilot het volgende:
P, dat doe je snel - zoeventjes drieënhalve kilo.![]()
Ik ben benieuwd hoe rap het bij mij (een beetje nodig) en mijn lief (harder nodig) weer gaat zakken nu we opnieuw een beetje gaan semi-hardlopen..
Ik snap de terughoudendheid met betrekking tot medicatie, maar als het niet anders kan dan zou ik het uiteindelijk toch voor gaan. Voor mij heeft het positief geholpen, ook met afvallen (30kg en nog steeds verlies ik gewicht), waardoor je lichaam het ook wat rustiger krijgt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mij werd vanmorgen verteld dat medicatie pas gebeurd bij een gemiddelde van 53 en ik probeer dat ten alle kosten te vermijden. Ik ben helemaal niet goed met dagelijkse medicijnen.
Ik wil eerst even zien hoe ver ik het omlaag krijg de komende drie maanden door gewichtsverlies. Dan heb ik weer een controle.
Volgende controle zit ik bij de huisarts. Dan zal ik het eens in de groep gooien! Thnxquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap de terughoudendheid met betrekking tot medicatie, maar als het niet anders kan dan zou ik het uiteindelijk toch voor gaan. Voor mij heeft het positief geholpen, ook met afvallen (30kg en nog steeds verlies ik gewicht), waardoor je lichaam het ook wat rustiger krijgt.
Nou ja, mocht je er verder over willen praten dan hoor ik het wel. De ontkenning had ik ook een lange tijd, acceptatie was lastig, maar een jaar later zie ik het vooral positief in.
Daar valt voor mij geen winst te behalen.. Wat wij afhalen is twee keer per jaar (serieus, hoogstens!) patat/friet en frikandellen van de snackbar. Verder nooit. Alles zelfmaken. En we drinken eigenlijk alleen water en zwarte koffie. Okee, en soms bier en wijn, maar niet zoveel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk hoorJe skipt alle afhaalzooi bij chinees, pizzeria etc. EN de vele koppen Wiener Melange (half koffie, half chocomel) op kantoor
Hey ik vroeg me af he, heb jij ook iets te zeggen of invloed op fotoaccreditatie daar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:02 schreef Lonaa het volgende:
2 mailtjes de deur uit, 1 om ovb wat diensten in te roosteren, 1 voor een gastenlijstplek bij de Jeugd van Tegenwoordig en aan de derde ga ik nu beginnen om eens te hengelen naar een horecabaan.
meer groente eten, volkoren producten, meer bewegen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar valt voor mij geen winst te behalen.. Wat wij afhalen is twee keer per jaar (serieus, hoogstens!) patat/friet en frikandellen van de snackbar. Verder nooit. Alles zelfmaken. En we drinken eigenlijk alleen water en zwarte koffie. Okee, en soms bier en wijn, maar niet zoveel.
Echter, wát ik zelf allemaal bak en kook is veel te lekker.![]()
Maar komt goed hoor.
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor lieve Piet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
meer groente eten, volkoren producten, meer bewegen.
Jij hoeft toch ook eigenlijk niet echt af te vallen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar valt voor mij geen winst te behalen.. Wat wij afhalen is twee keer per jaar (serieus, hoogstens!) patat/friet en frikandellen van de snackbar. Verder nooit. Alles zelfmaken. En we drinken eigenlijk alleen water en zwarte koffie. Okee, en soms bier en wijn, maar niet zoveel.
Echter, wát ik zelf allemaal bak en kook is veel te lekker.![]()
Maar komt goed hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Nou, het is in de herfst/wintermaanden en vooral in december toch allemaal wel wat gaan aantikken hoor. Een kilo of zeven eraf kan beslist geen kwaad. Maar dat lukt meestal wel gewoon altijd in de lente hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hoeft toch ook eigenlijk niet echt af te vallen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Grote amazon doos?
[ afbeelding ]
Wat zou daar nu inzitten?Wow, die doos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Slimme stunt van ze om de krat er zo uit te laten zien als een grote kartonnen doosquote:
Vannacht ook nog even gekeken toen ik matroos hond zijn landgang begeleide, maar niets gezienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:47 schreef regnavetto het volgende:
Geen idee waarom ik het deed. Maar de wekker gezet om kans te hebben om noorderlicht te zien in Nederland. Na 20 seconde naar het noorden staren was et toch snel weer mn bed in om 5 uur.
Wij hebben er inmiddels 3 afleveringen opzitten, goed plot tot nu toe, ben heel benieuwd waar het nu naar toe gaat!quote:Golfer schreef:
Eerste aflevering van Line of Duty (BBC) bekeken. Smaakt naar meer de volgende dagen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Silent Witness op BBC 1 is ook de moeite waard
In tegenstelling tot veel andere series, blijven de silent witness boxes nogal prijzig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben hier ook nog steeds een oude box silent whitness liggen... nog nooit gekeken
En Line of Duty vind ik soms lastig om sommige mensen goed te kunnen volgen (dialect/binnensmonds engels)
Dat is het handige aan netflix: ondertietjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben hier ook nog steeds een oude box silent whitness liggen... nog nooit gekeken
En Line of Duty vind ik soms lastig om sommige mensen goed te kunnen volgen (dialect/binnensmonds engels)
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In tegenstelling tot veel andere series, blijven de silent witness boxes nogal prijzig.
Netflix is best leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is het handige aan netflix: ondertietjesAl moet ik zeggen dat ik deze serie goed zonder kan volgen (ik kijk de helft van de tijd niet omdat ik zit te haken
)
Ik vind het echt super! Staan veel toffe series op, paar toffe docu's en leuke filmsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Netflix is best leukJammer dat mijn TV en mediaplayer het niet ondersteunt
Ik gebruik unblock-us.com. DNS server wijzigen en het werkt. Ook kun je steeds switchen zonder moeite. Kost je 3 euro per maand ongeveer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:07 schreef minilot het volgende:
Het Nederlandse Netflix-aanbod, dat hebben we er al helemaal doorheen gejaagd, zo'n beetje.![]()
Tijd om het Amerikaanse aanbod te ritselen! Vanavond eens kijken of ik dat voor mekaar krijg.
Wat voor mediaspeler heb je Peter?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Netflix is best leukJammer dat mijn TV en mediaplayer het niet ondersteunt
Ha, dat intermittent fasting heb ik vooral op 1 januari ingesteld - in de maand ervoor at ik ongeveer vijftien keer per dag zelfgemaakte heerlijkheden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Mini; je kunt toch niet aankomen van 1x op een dag (en dan ook nog eens gezond) eten
Nou ja, wij kijken vooral Netflix via de X-Box die aan de teevee hangt dus dat moet dan op een andere manier. Maar daar kom ik ongetwijfeld wel uit als ik vanavond thuis ben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gebruik unblock-us.com. DNS server wijzigen en het werkt. Ook kun je steeds switchen zonder moeite. Kost je 3 euro per maand ongeveer.
Dat kan juist op deze manierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, wij kijken vooral Netflix via de X-Box die aan de teevee hangt dus dat moet dan op een andere manier. Maar daar kom ik ongetwijfeld wel uit als ik vanavond thuis ben.
Oh nog lang niet. En aangezien het aanbod ook langzaam maar zeker steeds groter blijft worden denk ik dat we het nog heel lang volhouden zo. ik vind het ideaal: niks op tv of niks te doen: even zoeken en simpelweg iets proberen. En het is erg handig dat onze TV zelf de app heeftquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:07 schreef minilot het volgende:
Het Nederlandse Netflix-aanbod, dat hebben we er al helemaal doorheen gejaagd, zo'n beetje.![]()
Tijd om het Amerikaanse aanbod te ritselen! Vanavond eens kijken of ik dat voor mekaar krijg.
Ik vat niet, dat ik die voornamelijk BBC kijkt deze serie, de langstlopende Krimi op het moment die nog loopt op de britse TV pas vorige week ontdekt heb.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik vergiste me ook, we hebben Waking the dead staan, ook tof. Maar heb volgens mij wel bijna alles gezien van Silent witness
Afgezien van de nieuwste afleveringen dan..
heb je Luther al wel gezien?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vat niet, dat ik die voornamelijk BBC kijkt deze serie, de langstlopende Krimi op het moment die nog loopt op de britse TV pas vorige week ontdekt heb.
HDI Dune B1. Kan heel veel formaten aan, maar de apps voor externe streaming ontbreken. Maakt niet heel veel uit want Sickbeard werkt ook heel prettigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:47 schreef Molleman het volgende:
[..]
Wat voor mediaspeler heb je Peter?
Overigens nog steeds heel tevreden met mijn WD TV live spelertje.
Sickbeard is behoorlijk gave oplossing inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HDI Dune B1. Kan heel veel formaten aan, maar de apps voor externe streaming ontbreken. Maakt niet heel veel uit want Sickbeard werkt ook heel prettig
Ik kijk al jarenlang in principe elke woensdag de KRO detective, daar zijn al heel wat seizoenen SW voorbij gekomenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vat niet, dat ik die voornamelijk BBC kijkt deze serie, de langstlopende Krimi op het moment die nog loopt op de britse TV pas vorige week ontdekt heb.
Sickbeard kijkt of er een nieuwe aflevering van een tvserie beschikbaar is en stuurt vervolgens een downloadprogamma aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef golfer het volgende:
Als ouderwetse analoge TV-kijker heb ik flauw benul waar jullie het over hebben met die zieke baard.
Als ik een serie wil zien programmeer ik het op de DVD-recorder of download ik het ouderwets.
1-2 keer, sprak me niet echt aanquote:
Zie je niet wat ze allemaal bakt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Mini; je kunt toch niet aankomen van 1x op een dag (en dan ook nog eens gezond) eten
Sja, ik neem me eigenlijk altijd voor om mijn collega's vol te stoppen, maar de afgelopen paar weken gingen alle batches versgebakken koekjes en dampende cakes uit de oven gewoon schoon op!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie je niet wat ze allemaal bakt?Ik zie altijd héérlijke dingen voorbij komen, maar ik heb niet genoeg collega's om ook zoveel te bakken. Je moet het toch ergens aan kwijt als je niet tonnetje rond wilt worden.
Vreetzakquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Sja, ik neem me eigenlijk altijd voor om mijn collega's vol te stoppen, maar de afgelopen paar weken gingen alle batches versgebakken koekjes en dampende cakes uit de oven gewoon schoon op!Hihi.
O, ben ik ook absoluut. Ongebreidelde eetlust. En ik lust alles.quote:
HDMI switch erbij nemen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, net de Apple TV geinstalleerd, heb een hdmi aansluiting te weinig
Mijn vroegere collega's waren ook vaak allemaal (nou ja, gelukkig niet echt állemaal) aan het lijnenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
VreetzakIk zit hier met allemaal vrouwen die niet zoveel willen. De cake gister viel wel in erg goede aarde
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef minilot het volgende:
[..]
O, ben ik ook absoluut. Ongebreidelde eetlust. En ik lust alles.
Hier leeft iemand op twee crackers met smeerkaas de hele middagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vroegere collega's waren ook vaak allemaal (nou ja, gelukkig niet echt állemaal) aan het lijnen![]()
Allemaal aan de Sonja Bakker...
En ook weer makkelijk, want dan lust je ook alle gezonde/slanke dingen en kan je je wild eten aan groente en fruitquote:
Gezondquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
Hier leeft iemand op twee crackers met smeerkaas de hele middagEn de dame is iets kleiner dan ik.
Precies. Ik vind het juist handig. Ik kan ook besluiten om twee weken achter elkaar alleen peulvruchten, tofu en duistere bladgroenten te eten en daar maak ik dan net zo makkelijk iets mee dat ik hartstikke lekker vind.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ook weer makkelijk, want dan lust je ook alle gezonde/slanke dingen en kan je je wild eten aan groente en fruit
Sorry, ik kreeg een telefoontje tussendoor, maar ik heb deze er tussen: http://www.bol.com/nl/p/k(...)rt/9200000008854255/quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef minilot het volgende:
Precies. Ik vind het juist handig. Ik kan ook besluiten om twee weken achter elkaar alleen peulvruchten, tofu en duistere bladgroenten te eten en daar maak ik dan net zo makkelijk iets mee dat ik hartstikke lekker vind.
Dat wel. Maar weer per se niet lekkerder dan zelfgemaakt bladerdeeg, dan volvette rauwmelkse kazen of crème brûlée, vers uit de oven. Toch. Echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
yup!
Linzenof grote salades met allerlei knapperige groente
of een heerlijke pompoensoep
Allemaal eigenlijk véél lekkerder dan shoarma, patat en andere k&k zooi!
Dit. Nou ja, het is geen kwestie van mogen, maar ik vind gewoon geen zak aan toetjes en ijs en snoepjes uit de supermarkt, dus dat eet ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag op zich alles van mezelf wel eten, als ik het maar zelf klaar maak. En dus begin ik maar niet aan chocoladekoekjes en taartenTenzij bijzondere gebeurtenis en ik het mee kan brengen.
crème brûlée, dat is al een topic op zich waard. De hoeveelheid troep die je krijgt in restaurants die daar voor door moet gaan. Ik heb er 1 ooit teruggestuurd omdat het een dunne vorm van warme custard was, zeer vloeibaar (nog niet eens vla) met een laagje suiker er over heen. Die was niet te eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat wel. Maar weer per se niet lekkerder dan zelfgemaakt bladerdeeg, dan volvette rauwmelkse kazen of crème brûlée, vers uit de oven. Toch. Echt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ik maak het zelf dan ook van pure slagroom.
Kan ik bij jou eten vanavond?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef minilot het volgende:
Daarover gesproken, ik moet eens rap aan het brooddeeg voor de cheeseburgers van vanavond beginnen!![]()
![]()
![]()
Adieu!
Linzen zijn idd lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
yup!
Linzenof grote salades met allerlei knapperige groente
of een heerlijke pompoensoep
Allemaal eigenlijk véél lekkerder dan shoarma, patat en andere k&k zooi!
Kan ik ook bestellen?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuhhhhhh, echt niet.......quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drive through minilot.Dat klinkt fout he?
Ik heb er inderdaad wat rare beelden bij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:45 schreef Myraela het volgende:
Drive through minilot.Dat klinkt fout he?
Ik maak ze altijd op basis van een flan, door de eieren krijg je een hele mooi binding, die aan een gelatinebinding doet denken, maar veel zachter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
crème brûlée, dat is al een topic op zich waard. De hoeveelheid troep die je krijgt in restaurants die daar voor door moet gaan. Ik heb er 1 ooit teruggestuurd omdat het een dunne vorm van warme custard was, zeer vloeibaar (nog niet eens vla) met een laagje suiker er over heen. Die was niet te eten.
Ik maak het zelf dan ook van pure slagroom. Moddervet, maar hartstikke stevig. En niet goed voor mijn diabetes.
Ratten zijn verbazingwekkend intelligent, net als kraaiachtigen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:46 schreef Lonaa het volgende:
Duiven zijn vliegende ratten. Ratten zijn ook niet zo slim. Daarom?
Tja, zo is er de Beagle, heel stabiele, lieve, niet agressieve hond zonder erfelijke ziektes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:48 schreef golfer het volgende:
Ratten zijn juist wel erg slimme beestjes. Niet voor niet worden ze zoveel gebruikt in laboratoria.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef minilot het volgende:
[..]
O, ben ik ook absoluut. Ongebreidelde eetlust. En ik lust alles.
Mijn opa was een wijs man, als klein pietje leerde ik van hem,quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Sonja Bakker heeft toch weer n nieuw afvalboek. Zag ik op tv. Gezond afvallen voor de hele familie ofzo.
Ik dacht dat ratten veel in labs gebruikt werden omdat ze makkelijk en snel vermenigvuldigen zijn, en een korte levensduur hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:48 schreef golfer het volgende:
Ratten zijn juist wel erg slimme beestjes. Niet voor niet worden ze zoveel gebruikt in laboratoria.
Wat golfer bedoeld is voor psychologische tests, probleem oplossend vermogen bijvoorbeeld en hoe dat door stofjes wordt aangetast.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ratten veel in labs gebruikt werden omdat ze makkelijk en snel vermenigvuldigen zijn, en een korte levensduur hebben.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn opa was een wijs man, als klein pietje leerde ik van hem,
Het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen.
Sonja Bakker is allesbehalve gekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn opa was een wijs man, als klein pietje leerde ik van hem,
Het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen.
Water koken, zout erin, af laten koelen en snuiven maar. Bij voorkeur zelfs je neus in spuiten met een 2 of 5 ml spuitje. Ja, smerig. Ja, akelig. Ja, onaangenaam. Maar het lost het snot in je kop wel opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef minilot het volgende:
Ha, verstopte klempoes.![]()
Verder.. ik geloof er een holte ontstoken is. Al een paar dagen voelt alles in mijn hoofd volgelopen en verstopt aan zodra ik buk, het voelt akelig achter mijn linkerslaap en -oog en vandaag ben ik begonnen met taai geel snot uitrochelen en snuiten.
Fijn. Nou ja, ik kon erop wachten met al mijn nabije collega's flink ziek in de afgelopen twee weken.![]()
Sinaasappels eten en vroeg naar bed dan maar!
O, dat lijkt me zo smerig!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Water koken, zout erin, af laten koelen en snuiven maar. Bij voorkeur zelfs je neus in spuiten met een 2 of 5 ml spuitje. Ja, smerig. Ja, akelig. Ja, onaangenaam. Maar het lost het snot in je kop wel op
Neem een beker lauwwarm water, 38-39 graden, maak het zo zout als een soepje. Neem een eetlepel water en snuif dit op, herhaal dit tot de beker leeg is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef minilot het volgende:
Ha, verstopte klempoes.![]()
Verder.. ik geloof er een holte ontstoken is. Al een paar dagen voelt alles in mijn hoofd volgelopen en verstopt aan zodra ik buk, het voelt akelig achter mijn linkerslaap en -oog en vandaag ben ik begonnen met taai geel snot uitrochelen en snuiten.
Fijn. Nou ja, ik kon erop wachten met al mijn nabije collega's flink ziek in de afgelopen twee weken.![]()
Sinaasappels eten en vroeg naar bed dan maar!
Is het ook. Stomen kan ook. Bak kokend water, drupje pepermunt- of eucalyptus olie erin en er boven hangen met een handdoek over je hoofd. Pluspunt: poriën open. Minpunt: het voelt alsof je niet kan ademen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:05 schreef minilot het volgende:
O, dat lijkt me zo smerig!Ik zit het wel uit hoor. Vooralsnog. Niettemin dank voor de tip
Twee gekken, één ideequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Water koken, zout erin, af laten koelen en snuiven maar. Bij voorkeur zelfs je neus in spuiten met een 2 of 5 ml spuitje. Ja, smerig. Ja, akelig. Ja, onaangenaam. Maar het lost het snot in je kop wel op
Nee, niet doen, dit irriteert je slijmvliezen. Het lijkt los te komen, maar wat je doet is de slijmproductie verhogen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is het ook. Stomen kan ook. Bak kokend water, drupje pepermunt- of eucalyptus olie erin en er boven hangen met een handdoek over je hoofd. Pluspunt: poriën open. Minpunt: het voelt alsof je niet kan ademen.
Het klinkt veel erger dan het is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef minilot het volgende:
Ik krijg het al benauwd als ik aan jullie suggesties denk! Brr.Ik ben een watje, denk ik.
Ik hoef er ook niet in een uur vanaf te zijn hoor. Mag van mij wel even vanzelf uitpruttelen. Ik had toch niet echt wilde plannen de komende dagen.
Ha, tot zover mijn beetje opgebouwde moed!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind met zout spoelen echt afschuwelijk.![]()
Neusdruppels zijn idd verslavend. Mijn man moest ervan afkickenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind met zout spoelen echt afschuwelijk.![]()
Ik ben wel verslaafd aan neusdruppels.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het klinkt veel erger dan het is.
Geloof me, een paar keer en je bent dankbaar dat je het gedaan hebt
Een mens lijdt dikwijls het meest, door het lijden dat men vreestquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef minilot het volgende:
Dank, dames. Nu durf ik helemaal niet meer te neusspoelen met zout. Maaarrrr, ik heb net wel de geur van versgebakken hamburgerbroodjes opgesnoven vanuit mijn warme oven, en dát was in elk geval bijzonder aangenaam.
Je bent wel een wandelende 'tegeltjes'uitspuwer vandaag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Een mens lijdt dikwijls het meest, door het lijden dat men vreest
Gewoon een slok sterke drank. Ben je zo van de vervelende bacteriën afquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef minilot het volgende:
Dank, dames. Nu durf ik helemaal niet meer te neusspoelen met zout. Maaarrrr, ik heb net wel de geur van versgebakken hamburgerbroodjes opgesnoven vanuit mijn warme oven, en dát was in elk geval bijzonder aangenaam.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef minilot het volgende:
Dank, dames. Nu durf ik helemaal niet meer te neusspoelen met zout.
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent wel een wandelende 'tegeltjes'uitspuwer vandaag.
Nog meer clichés in de aanbieding?
Dat klinkt als een puik advies! Ik heb citroenwodka in de vriezer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon een slok sterke drank. Ben je zo van de vervelende bacteriën af
Dirty ol' man die godquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Ken je klassiekers
Een mens lijdt dikwijls 't meest
Door 't lijden dat hij vreest
Doch dat nooit op komt dagen.
Zo heeft hij meer te dragen
Dan God te dragen geeft.
Het leed dat is, drukt niet zo zwaar
Als vrees voor allerlei gevaar.
Doch komt het eens in huis,
Dan helpt God altijd weer
En geeft Hij kracht naar kruis.
Dood alle bacteriën! En bijhouden he!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:49 schreef minilot het volgende:
Dat klinkt als een puik advies! Ik heb citroenwodka in de vriezer.
Optreedsetje, dat klinkt bijna net zo stout als een speelpakjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Vanmiddag lekker op de scoot naar de Cronjé geweest (winkelstraat H'lem) en een leuk optreedsetje bij elkaar gezocht. Mét sale én een fashioncheck gebruikt, dus lekker goedkoop
Kledingvoorschrift was weer zwart en/of rood en/of glim.
En nu heb ik alles
sterkte.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Zo, morgen een crematie. Plots ende zo. Van een oude oud-buurvrouw, maar wel een heel dierbare en belangrijke buurvrouw geweest.
thuis werd er in een stoombad een italiaanse kruiden mix gegooid voor de geur. verder niets, alleen er boven hangen en de neus leeg laten lopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:51 schreef AnneX het volgende:
Spuit elf...spoelen en / of stomen met zout water ok.
Of gewoon minimaal 15 minuten met handdoek over hoofd boven een kom juist gekookt water.
In ieder geval géen pepermunt/ eucalytus druppels enzo. erin doen.
Spuit elf...
...Kracht naar Kruis...![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Zo, morgen een crematie. Plots ende zo. Van een oude oud-buurvrouw, maar wel een heel dierbare en belangrijke buurvrouw geweest.
Ach gossie. Sterkte.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Isabeau het volgende:
http://www.drogisterij.net/producten/400x400/793796.jpgquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Dit is ook wel een handige voor het spoelen met zout, maar in Nederland nog nooit gezien:
[ afbeelding ]
(de Neti-pot)
Wise choise! Scheelt je ook gewoon gedoe met downloaden en zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef golfer het volgende:
Op aandringen van B. vanavond besloten toch maar Netflix te nemen. Kan ze Line of Duty met ondertietjes volgen.
ik wil ook ondersteuning van de tietjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Mijn Engels is best ok, maar met ondersteuning van de tietjes is het perfect
Wut??quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Swetsenegger
Ik heb geen idee meer wat hij mij aandeed
Wut??!?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij heel veel aan sport deed. Weet niet of het een bodybuilder is maar ik vind die extreme sportjunkies hier op het forum een beetje eng en vreselijk dominant/koppig/irritant
Ik heb echt tot mijn 40ste het absolute niets doen tot een ware kunst verheven. De laatste 3 jaar beweeg ik een tikkie maar om me nou 'extreme sporter' te noemenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:17 schreef Myraela het volgende:
Je ziet er inderdaad wel een beetje uit als een gemene bodybuilder.
hoiquote:
Ja dat is best moeilijker dan je denkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Leer het mij, meester!Niets doen als een pro.
Ik zit nog wel in onzekerheid met m'n werk inderdaad. Tot juli contract en het is maar afwachten of dat verlengt wordt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
Heb je al wat zekerheid met je baan nu? Of was jij dat niet. Ik ben zo slecht met namen.
Ach ik ben in ieder geval aan het werk voor het beoogde salaris en heb in de afgelopen maanden weer een hoop bijgeleerd voor op m'n CV. Komt wel goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
Vervelend wel. Had toch wel voor je gehoopt dat je nu al wat zekerheid had.
Hij ziet er verdomd lekker uit op het plaatje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef borisz het volgende:
Wat is
[ afbeelding ]
Toch een lekkere kaas
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef z80 het volgende:
[..]
ik wil ook ondersteuning van de tietjes.
Is het ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij ziet er verdomd lekker uit op het plaatje.
Ik was vanmiidag bij Spanish Harlem in de Cronjé.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef borisz het volgende:
Is het ook.
Meurt lekker en alleen fatsoenlijk te eten met een lepel
Was dat niet iets met een hond ofzo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is alweer jaren geleden eigenlijk dat ik middelpunt van een rel was
De hond... ik dacht al, waar blijft ie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Was dat niet iets met een hond ofzo?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
De hond... ik dacht al, waar blijft ie.
Cronjé. Tijd niet meer geweestquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was vanmiidag bij Spanish Harlem in de Cronjé.
Erg lekkere manchego in knof en pesto gekocht daar
Had ook mosseltjes voor g meengenomen maar die waren té zuur
Je zou zeggen dat mensen in het cul topic wel van een slokje houdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn alzheimer/korzakovje werkt nog steeds niet echt goed.
Zeker ook begonnen met die Eviquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat mensen in het cul topic wel van een slokje houden
En nu naar bed want er staat voor morgen een duurloopje van 3 uur op het programma. Marathontraining
Die AH is leuk iddquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis hier zo vlakbij. Fijn straatje, met een grote Appie en veul winkels
En deHema
Ik heb Evi dan weer overgeslagen, eigenwijs als ik ben. En dat was ook direct bijna het einde van mijn hardloop carriere, want liep uiteraard tegen een heftige overbelastingsblessure opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker ook begonnen met die Evi
Suc6 en groets aan vrouw & kids
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was vanmiidag bij Spanish Harlem in de Cronjé.
Erg lekkere manchego in knof en pesto gekocht daar
Had ook mosseltjes voor g meengenomen maar die waren té zuur
Ook met Evi loop je dat gevaar (spreekt uit ervaring). Maar mocht ik weer lekker lopen kom ik vast wel weer eens in het hardlooptopic kijken, is me nu nog te confronterendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb Evi dan weer overgeslagen, eigenwijs als ik ben. En dat was ook direct bijna het einde van mijn hardloop carriere, want liep uiteraard tegen een heftige overbelastingsblessure op
Doe ik!
Neuh... De rest hier welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat mensen in het cul topic wel van een slokje houden
Hij mag niet naar Anna kijken Pietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Graham Norton nu op bbc1
Stalone en de Niro te gast
Ook op anna loog, Golfer
Sorry, Pjotr, we keken weer even naar iemand anders.quote:
Vond het een leuke film maar niet zo bijzonder helaas.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
The Butler gekeken. Mooie filmAanradertje.
Waar?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
The Butler gekeken. Mooie filmAanradertje.
Ik doe niet anders dan blessures krijgen van hardlopen, wat dat betreft wel jaloers op je zeg. Ik vind hardlopen namelijk echt echt leuk en als je dan steeds niets kan doordat je geblesseerd raaktquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb Evi dan weer overgeslagen, eigenwijs als ik ben. En dat was ook direct bijna het einde van mijn hardloop carriere, want liep uiteraard tegen een heftige overbelastingsblessure op
Doe ik!
Leuk leukquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks opgehaald door zus voor dagje Efteling. Hopelijk zit het weer mee.
Thuis. Download.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waar?
Wil em heel graag zien maar draait niet hier
Sterkte, Isa.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie er heel erg on-Isa idioot netjes uit. Maar goed, niemand daar kent me echt, behalve haar dochter en die heeft wel wat anders aan haar hoofd dan te bedenken hoe ik er uitzie.
Zakdoekjes mee en ik ben klaar. Tijdens Oud en Nieuw zei ik nog tegen mijn ouders dat we 2013 geheel zonder begrafenissen of ernstige ziektes zijn doorgekomen, dat lukt dus niet meer voor 2014.
Dat vind ik ook jammer van hardlopen, het risico op blessures. Je kunt zo makkelijk jezelf overbelasten, want die opbouw is echt wel heel erg belangrijk. Ik heb vorig jaar ook een tijdje dat hardloopschema van Evi aangehouden en ik had daarmee ook altijd het gevoel dat het pas begon als het alweer klaar was. Je wil heel gauw meer, langer, vaker en daar gaat het denk ik ook best vaak fout.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe niet anders dan blessures krijgen van hardlopen, wat dat betreft wel jaloers op je zeg. Ik vind hardlopen namelijk echt echt leuk en als je dan steeds niets kan doordat je geblesseerd raakt
Sterkte vandaag.quote:Kan vandaag eindelijk eens de rok aan die ik wat tè netjes, tè begrafenisachtig vind
Zelfs al hebben ze daar de hele dag lang van tevoren aangekondigde stromende regen, windkracht veel en onweer, dan nog is het er erg druk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Hehe @ plaatje![]()
Tis net geopend en parkeerplaats is nu al bijna vol
Ja,quote:
Hee Isa.. Een dikkequote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja. Dat kan ik zien vanuit kantoor.
Dan is het donkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo rond kwart over zeven vanavond.
Hanneke groenteman gaat weer oproepen te komen rellen in Amsterdam?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:15 schreef borisz het volgende:
Op radio II nu éénmalig In de Rooie Haan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef Lonaa het volgende:
Kan ik een virtuele knuffel krijgen?AiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ff schrikken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Kan ik een virtuele knuffel krijgen?watskeburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Kan ik een virtuele knuffel krijgen?Jemig. En dat valt zomaar rauw op je dak? Wat is er loos dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusserdedekus!Let me see you stripped down to the bone
Kan ik een virtuele knuffel krijgen?HUG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Anderhalf jaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:12 schreef minilot het volgende:
Poh, wat een gedoe. Vervelend zeg!
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar eigenlijk?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:10 schreef Lonaa het volgende:
En eigenlijk zit ik ook gewoon een beetje met mezelf in de knoop.
Pfff.
Dat lijkt me lastig samenwonenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Anderhalf jaar.
Ik hou niet van gedoe, we moeten gewoon allebei ons eigen leven leiden, tijd voor elkaar maken/hebben, communiceren en dan ben ik gelukkig.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig samenwonen
Allebei je eigen leven willen leiden en samenwonen is een lastigequote:
Ik denk dat als je communiceert dat prima haalbaar is. Hij hoeft echt niet altijd met mij op de bank te gaan zitten omdat ik op de bank wil zitten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Allebei je eigen leven willen leiden en samenwonen is een lastige
Och jee, waar te beginnen. Mijn moeder was nog een jong meisje van begin 20 toen ze in de straat kwam wonen met papa en mijn pasgeboren broertje. Buurvrouw, toen al bijna 50, heeft zich toen een beetje over mijn moeder ontfermt. En later werd ik geboren en ik heb mijn hele kindertijd en jeugd heel veel aan buurvrouw gehad. Ze woonde niet naast ons hoor, paar huizen verderop, maar ik kwam er erg veel over de vloer. Stripboeken lezen, verkleden, spelletjes doen, in de tuin rommelen (ze wist veel van planten en kruiden), samen pannenkoeken bakken en naar haar verhalen luisteren. Ik vond haar altijd heel wijs en het was één van de meest menslievende mensen die ik kende. En ze heeft me leren veters strikkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:56 schreef minilot het volgende:
Hee Isa.. Een dikkevoor jou. Vertel eens, waarom zo bijzonder & belangrijk? Ik heb dat nooit gehad met buren, dus ik ben wel nieuwsgierig.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, een knuffel, ik hoop niet dat dit het begin va het einde is
Dat klinkt haast kinderboekesk perfect! Tof.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:41 schreef Isabeau het volgende:
..maar ik kwam er erg veel over de vloer. Stripboeken lezen, verkleden, spelletjes doen, in de tuin rommelen (ze wist veel van planten en kruiden), samen pannenkoeken bakken en naar haar verhalen luisteren..
Dat was het eigenlijk ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:50 schreef minilot het volgende:
Dat klinkt haast kinderboekesk perfect! Tof.
Wat fijn Isa.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was het eigenlijk ookIk heb alleen maar idyllische herinneringen aan haar
En ze is àltijd 'buurvrouw' gebleven
Ik wens je veel sterkte, is niet niks, je relatie in crisisquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik ook niet.
net kreeg ik nog, via een app want hij is z'n hobby aan het uitoefenen, de bevestiging dat hij na moet denken over HOE we verder moeten en niet OF hij wel verder wil. Dat maakt me iets rustiger, maar pff.
Ondertussen ben ik een sollicitatie aan het typen en heb ik het ontzettend koud.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Ach Isa, wat een mooi mens, die buurvrouw. Mooi afscheid ook?
Hadden je ouders ook nog contact met haar ?
Foto's bij een sollicitatie bijvoegen is volslagen onzin.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:12 schreef Lonaa het volgende:
Er staat "een foto bijvoegen kan ook", nu heb ik echt geen recente, representatieve foto, heb afgesloten met: Ik ben helaas niet in het bezit van een goede, representatieve foto. Ik kies er daarom voor geen foto bij te voegen en een goede indruk achter te laten bij een gesprek in plaats van een foto mee te sturen waarbij ik niet tot mijn recht kom.
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Foto's bij een sollicitatie bijvoegen is volslagen onzin.![]()
Je behoort op je ervaring en vaardigheden beoordeeld te worden en niet op jouw uiterlijk of kleur.
Welk filmpje?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een lekker broodje in de oven gedaan. Straks lekker met gerookte zalm opeten met een filmpje.
Ik denk:quote:
Ha, ik las "The trio spend their days listening to endless homemade tapas.."quote:
Hehehehe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, ik las "The trio spend their days listening to endless homemade tapas.."
Volgens mij begin ik honger te krijgen!
Maar film klinkt goed.
Net als buffetrestaurants, wokrestaurants, rijsttafels etcquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:59 schreef Lonaa het volgende:
Kleine beetjes van alles voor mensen die niet kunnen kiezen en alles willen eten.
Mis je niks aan als je die niet zietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:27 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat ik ook een film ga zien.
ik moet nog altijd 2012 zien(heb hem op dvd)
Is dat zoquote:
Bofkontquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef minilot het volgende:
Morgen eerste les van 2 van couch25k-schema. Mag ik al 90 seconden per keer hardlopen!![]()
Ja, ik heb dikke pret gehad! Me precies daarom kostelijk vermaakt in de bios!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Moesten jullie ook zo lachen? Niet dat het een komedie was, maar omdat het allemaal zo enorm over the top was. Totaal ongeloofwaardig, nog extremer dan normaal in films.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Moesten jullie ook zo lachen? Niet dat het een komedie was, maar omdat het allemaal zo enorm over the top was. Totaal ongeloofwaardig, nog extremer dan normaal in films.
Ik weet niet hoe enorm culinair appelflappen van de Aldi zijn, saraquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef sararaats het volgende:
even iets CUL: ik heb heerlijke appelflappen op van Aldi (aanrader)
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef minilot het volgende:
Ja, ik heb dikke pret gehad! Me precies daarom kostelijk vermaakt in de bios!
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe enorm culinair appelflappen van de Aldi zijn, saraVooral niet omdat ik nauwelijks dingen ken die zo eenvoudig zelf te maken zijn en dan lekker warm en knapperig
ja weet ik. ik heb steeds gevechten met bladerdeegquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe enorm culinair appelflappen van de Aldi zijn, saraVooral niet omdat ik nauwelijks dingen ken die zo eenvoudig zelf te maken zijn en dan lekker warm en knapperig
smaken verschillen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Sarabi het volgende:
Sowieso de Aldi brrr wat een vreselijke winkel.
Ja maar dan heb ik het niet alleen over het eten, ook de winkel (+personeel)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
smaken verschillen natuurlijk
ik koop ook bij andere winkels hoor.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef minilot het volgende:
Ik hoor vanuit het thuisfront dat het pizzadeeg uit de koelkast is gehaald en op het aanrecht is gezet om op kamertemperatuur te komen.
afgelopen jaar ook voor het eerst zins 10 jaar geen begrafenis of crematie gehad. hopelijk blijft dit jaar ook zonder deze ellende.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie er heel erg on-Isa idioot netjes uit. Maar goed, niemand daar kent me echt, behalve haar dochter en die heeft wel wat anders aan haar hoofd dan te bedenken hoe ik er uitzie.
Zakdoekjes mee en ik ben klaar. Tijdens Oud en Nieuw zei ik nog tegen mijn ouders dat we 2013 geheel zonder begrafenissen of ernstige ziektes zijn doorgekomen, dat lukt dus niet meer voor 2014.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep eerst helft in ieder geval
Maar jij hebt er niet veel van gezien, volgens mij was je moe
Verschilt per filiaalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Sarabi het volgende:
Sowieso de Aldi brrr wat een vreselijke winkel.
Ken ook een paar erge, binnenstad Amersfoort was vreselijk, maar die in dat nieuwe winkelcentrum aan de noordkant van het spoor is okay.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat geloof ikmaar die bij ons is echt vreselijk.
Eens! Alleen zitten mijn kleedjes te strak en heb geen zin om nieuw te kopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Niets mis met een beetje spek op de heupen.
dun en/of super slank ja. anorexia dun nee dankje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef minilot het volgende:
(Al hou ik zelf wel van van die stokjesdunne meisjes.![]()
![]()
Maar dat hoeft voor mezelf dan weer niet zo nodig. Eet liever koekies.)
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef minilot het volgende:
Morgen keurig verder met kerstkilo's kwijtraken óf morgen dit briochebrood met kokosroom +
palmsuiker maken..
http://www.ladyandpups.com/2012/07/30/as-promised-a-better-brioche-eng/ ->
[ afbeelding ]
..keuzes, keuzes!
Ja, dat lijkt me ook! Maar heb de komende twee dagen niemand om het mee te delen behalve met mijn lief dus misschien maak ik het gewoon wel een keer als ik mensen over de vloer heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |