Die hertencurry klinkt yum!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:44 schreef minilot het volgende:
Na middernacht naar bed en dan om tien over zes 's morgens 's nachts weer op de fiets naar kantoor, dat blijft lastig.Nou ja, eigen schuld, dikke bult.
De hertencurry gisteren was awesome! Als het een voorbode is van hoe lekker de rest uit dit boek is dan ben ik een heel blij ei! :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schrok om 7:25 wakker. Moest om 8:00 bij de huisarts zijnNiet lekker wakker worden
Nu op kantoor. Zo
Ik zit te wachten op mijn "taxi", moet over een half uurtje in het ziekenhuis zijn. Heb mijn schoenen aangetrokken maar aan mijn ene, dikke, voet knelt ie als een malle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Probeer de goudmerk van de Aldi eens, beter dan DE of K&Gquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit aan m'n tweede sterke bak.
Dit is Kanis en Gunnink koffie ,was in de aanbieding. Is best oke, maar ik heb toch echt liever DE.
Succes in het ziekenhuis dan!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op mijn "taxi", moet over een half uurtje in het ziekenhuis zijn. Heb mijn schoenen aangetrokken maar aan mijn ene, dikke, voet knelt ie als een malle.
quote:Er is teveel P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Is het ook, al is de Nederlandse vertaling een beetje ruk en ontbreekt in deze editie driekwart van de verklarende woordenlijst maar dat mag de pret niet drukken! Er staan veel recepten in met ingrediënten die ik nooit eerder heb gebruikt, dus ik vind het wel een avontuur!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Lijkt me trouwens ook een supergaaf kookboek!
Het roodmerk heb ik vaak.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer de goudmerk van de Aldi eens, beter dan DE of K&G
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes in het ziekenhuis dan!
[..]
Er is teveel P.Veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel
Thanks! En net als bij mij dus. Hoewel mijn suiker nog prima is, maar ik ben dan ook nog jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn taxi heeft zich verslapen, ziekenhuis al gebeld dat ik later ben, gelukkig geen probleem.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik zou graag veel meer Indiaas koken, ik vind het ook altijd heel spannend, al die specerijen en dingen die ik niet kenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Is het ook, al is de Nederlandse vertaling een beetje ruk en ontbreekt in deze editie driekwart van de verklarende woordenlijst maar dat mag de pret niet drukken! Er staan veel recepten in met ingrediënten die ik nooit eerder heb gebruikt, dus ik vind het wel een avontuur!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schrok om 7:25 wakker. Moest om 8:00 bij de huisarts zijnNiet lekker wakker worden
Nu op kantoor. Zo
Hoe probeer je het naar beneden te krijgen? Misschien toch handig om medicatie te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij werd vanmorgen verteld dat medicatie pas gebeurd bij een gemiddelde van 53 en ik probeer dat ten alle kosten te vermijden. Ik ben helemaal niet goed met dagelijkse medicijnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe probeer je het naar beneden te krijgen? Misschien toch handig om medicatie te vragen?
Niet zo heel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:09 schreef minilot het volgende:
P, dat doe je snel - zoeventjes drieënhalve kilo.![]()
Ik ben benieuwd hoe rap het bij mij (een beetje nodig) en mijn lief (harder nodig) weer gaat zakken nu we opnieuw een beetje gaan semi-hardlopen..
Ik snap de terughoudendheid met betrekking tot medicatie, maar als het niet anders kan dan zou ik het uiteindelijk toch voor gaan. Voor mij heeft het positief geholpen, ook met afvallen (30kg en nog steeds verlies ik gewicht), waardoor je lichaam het ook wat rustiger krijgt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mij werd vanmorgen verteld dat medicatie pas gebeurd bij een gemiddelde van 53 en ik probeer dat ten alle kosten te vermijden. Ik ben helemaal niet goed met dagelijkse medicijnen.
Ik wil eerst even zien hoe ver ik het omlaag krijg de komende drie maanden door gewichtsverlies. Dan heb ik weer een controle.
Volgende controle zit ik bij de huisarts. Dan zal ik het eens in de groep gooien! Thnxquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap de terughoudendheid met betrekking tot medicatie, maar als het niet anders kan dan zou ik het uiteindelijk toch voor gaan. Voor mij heeft het positief geholpen, ook met afvallen (30kg en nog steeds verlies ik gewicht), waardoor je lichaam het ook wat rustiger krijgt.
Nou ja, mocht je er verder over willen praten dan hoor ik het wel. De ontkenning had ik ook een lange tijd, acceptatie was lastig, maar een jaar later zie ik het vooral positief in.
Daar valt voor mij geen winst te behalen.. Wat wij afhalen is twee keer per jaar (serieus, hoogstens!) patat/friet en frikandellen van de snackbar. Verder nooit. Alles zelfmaken. En we drinken eigenlijk alleen water en zwarte koffie. Okee, en soms bier en wijn, maar niet zoveel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk hoorJe skipt alle afhaalzooi bij chinees, pizzeria etc. EN de vele koppen Wiener Melange (half koffie, half chocomel) op kantoor
Hey ik vroeg me af he, heb jij ook iets te zeggen of invloed op fotoaccreditatie daar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:02 schreef Lonaa het volgende:
2 mailtjes de deur uit, 1 om ovb wat diensten in te roosteren, 1 voor een gastenlijstplek bij de Jeugd van Tegenwoordig en aan de derde ga ik nu beginnen om eens te hengelen naar een horecabaan.
meer groente eten, volkoren producten, meer bewegen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar valt voor mij geen winst te behalen.. Wat wij afhalen is twee keer per jaar (serieus, hoogstens!) patat/friet en frikandellen van de snackbar. Verder nooit. Alles zelfmaken. En we drinken eigenlijk alleen water en zwarte koffie. Okee, en soms bier en wijn, maar niet zoveel.
Echter, wát ik zelf allemaal bak en kook is veel te lekker.![]()
Maar komt goed hoor.
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor lieve Piet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
meer groente eten, volkoren producten, meer bewegen.
Jij hoeft toch ook eigenlijk niet echt af te vallen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar valt voor mij geen winst te behalen.. Wat wij afhalen is twee keer per jaar (serieus, hoogstens!) patat/friet en frikandellen van de snackbar. Verder nooit. Alles zelfmaken. En we drinken eigenlijk alleen water en zwarte koffie. Okee, en soms bier en wijn, maar niet zoveel.
Echter, wát ik zelf allemaal bak en kook is veel te lekker.![]()
Maar komt goed hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Nou, het is in de herfst/wintermaanden en vooral in december toch allemaal wel wat gaan aantikken hoor. Een kilo of zeven eraf kan beslist geen kwaad. Maar dat lukt meestal wel gewoon altijd in de lente hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hoeft toch ook eigenlijk niet echt af te vallen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Grote amazon doos?
[ afbeelding ]
Wat zou daar nu inzitten?Wow, die doos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Slimme stunt van ze om de krat er zo uit te laten zien als een grote kartonnen doosquote:
Vannacht ook nog even gekeken toen ik matroos hond zijn landgang begeleide, maar niets gezienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:47 schreef regnavetto het volgende:
Geen idee waarom ik het deed. Maar de wekker gezet om kans te hebben om noorderlicht te zien in Nederland. Na 20 seconde naar het noorden staren was et toch snel weer mn bed in om 5 uur.
Wij hebben er inmiddels 3 afleveringen opzitten, goed plot tot nu toe, ben heel benieuwd waar het nu naar toe gaat!quote:Golfer schreef:
Eerste aflevering van Line of Duty (BBC) bekeken. Smaakt naar meer de volgende dagen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Silent Witness op BBC 1 is ook de moeite waard
In tegenstelling tot veel andere series, blijven de silent witness boxes nogal prijzig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben hier ook nog steeds een oude box silent whitness liggen... nog nooit gekeken
En Line of Duty vind ik soms lastig om sommige mensen goed te kunnen volgen (dialect/binnensmonds engels)
Dat is het handige aan netflix: ondertietjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben hier ook nog steeds een oude box silent whitness liggen... nog nooit gekeken
En Line of Duty vind ik soms lastig om sommige mensen goed te kunnen volgen (dialect/binnensmonds engels)
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In tegenstelling tot veel andere series, blijven de silent witness boxes nogal prijzig.
Netflix is best leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is het handige aan netflix: ondertietjesAl moet ik zeggen dat ik deze serie goed zonder kan volgen (ik kijk de helft van de tijd niet omdat ik zit te haken
)
Ik vind het echt super! Staan veel toffe series op, paar toffe docu's en leuke filmsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Netflix is best leukJammer dat mijn TV en mediaplayer het niet ondersteunt
Ik gebruik unblock-us.com. DNS server wijzigen en het werkt. Ook kun je steeds switchen zonder moeite. Kost je 3 euro per maand ongeveer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:07 schreef minilot het volgende:
Het Nederlandse Netflix-aanbod, dat hebben we er al helemaal doorheen gejaagd, zo'n beetje.![]()
Tijd om het Amerikaanse aanbod te ritselen! Vanavond eens kijken of ik dat voor mekaar krijg.
Wat voor mediaspeler heb je Peter?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Netflix is best leukJammer dat mijn TV en mediaplayer het niet ondersteunt
Ha, dat intermittent fasting heb ik vooral op 1 januari ingesteld - in de maand ervoor at ik ongeveer vijftien keer per dag zelfgemaakte heerlijkheden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Mini; je kunt toch niet aankomen van 1x op een dag (en dan ook nog eens gezond) eten
Nou ja, wij kijken vooral Netflix via de X-Box die aan de teevee hangt dus dat moet dan op een andere manier. Maar daar kom ik ongetwijfeld wel uit als ik vanavond thuis ben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gebruik unblock-us.com. DNS server wijzigen en het werkt. Ook kun je steeds switchen zonder moeite. Kost je 3 euro per maand ongeveer.
Dat kan juist op deze manierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, wij kijken vooral Netflix via de X-Box die aan de teevee hangt dus dat moet dan op een andere manier. Maar daar kom ik ongetwijfeld wel uit als ik vanavond thuis ben.
Oh nog lang niet. En aangezien het aanbod ook langzaam maar zeker steeds groter blijft worden denk ik dat we het nog heel lang volhouden zo. ik vind het ideaal: niks op tv of niks te doen: even zoeken en simpelweg iets proberen. En het is erg handig dat onze TV zelf de app heeftquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:07 schreef minilot het volgende:
Het Nederlandse Netflix-aanbod, dat hebben we er al helemaal doorheen gejaagd, zo'n beetje.![]()
Tijd om het Amerikaanse aanbod te ritselen! Vanavond eens kijken of ik dat voor mekaar krijg.
Ik vat niet, dat ik die voornamelijk BBC kijkt deze serie, de langstlopende Krimi op het moment die nog loopt op de britse TV pas vorige week ontdekt heb.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik vergiste me ook, we hebben Waking the dead staan, ook tof. Maar heb volgens mij wel bijna alles gezien van Silent witness
Afgezien van de nieuwste afleveringen dan..
heb je Luther al wel gezien?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vat niet, dat ik die voornamelijk BBC kijkt deze serie, de langstlopende Krimi op het moment die nog loopt op de britse TV pas vorige week ontdekt heb.
HDI Dune B1. Kan heel veel formaten aan, maar de apps voor externe streaming ontbreken. Maakt niet heel veel uit want Sickbeard werkt ook heel prettigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:47 schreef Molleman het volgende:
[..]
Wat voor mediaspeler heb je Peter?
Overigens nog steeds heel tevreden met mijn WD TV live spelertje.
Sickbeard is behoorlijk gave oplossing inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HDI Dune B1. Kan heel veel formaten aan, maar de apps voor externe streaming ontbreken. Maakt niet heel veel uit want Sickbeard werkt ook heel prettig
Ik kijk al jarenlang in principe elke woensdag de KRO detective, daar zijn al heel wat seizoenen SW voorbij gekomenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vat niet, dat ik die voornamelijk BBC kijkt deze serie, de langstlopende Krimi op het moment die nog loopt op de britse TV pas vorige week ontdekt heb.
Sickbeard kijkt of er een nieuwe aflevering van een tvserie beschikbaar is en stuurt vervolgens een downloadprogamma aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef golfer het volgende:
Als ouderwetse analoge TV-kijker heb ik flauw benul waar jullie het over hebben met die zieke baard.
Als ik een serie wil zien programmeer ik het op de DVD-recorder of download ik het ouderwets.
1-2 keer, sprak me niet echt aanquote:
Zie je niet wat ze allemaal bakt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Mini; je kunt toch niet aankomen van 1x op een dag (en dan ook nog eens gezond) eten
Sja, ik neem me eigenlijk altijd voor om mijn collega's vol te stoppen, maar de afgelopen paar weken gingen alle batches versgebakken koekjes en dampende cakes uit de oven gewoon schoon op!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie je niet wat ze allemaal bakt?Ik zie altijd héérlijke dingen voorbij komen, maar ik heb niet genoeg collega's om ook zoveel te bakken. Je moet het toch ergens aan kwijt als je niet tonnetje rond wilt worden.
Vreetzakquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Sja, ik neem me eigenlijk altijd voor om mijn collega's vol te stoppen, maar de afgelopen paar weken gingen alle batches versgebakken koekjes en dampende cakes uit de oven gewoon schoon op!Hihi.
O, ben ik ook absoluut. Ongebreidelde eetlust. En ik lust alles.quote:
HDMI switch erbij nemen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, net de Apple TV geinstalleerd, heb een hdmi aansluiting te weinig
Mijn vroegere collega's waren ook vaak allemaal (nou ja, gelukkig niet echt állemaal) aan het lijnenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
VreetzakIk zit hier met allemaal vrouwen die niet zoveel willen. De cake gister viel wel in erg goede aarde
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef minilot het volgende:
[..]
O, ben ik ook absoluut. Ongebreidelde eetlust. En ik lust alles.
Hier leeft iemand op twee crackers met smeerkaas de hele middagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vroegere collega's waren ook vaak allemaal (nou ja, gelukkig niet echt állemaal) aan het lijnen![]()
Allemaal aan de Sonja Bakker...
En ook weer makkelijk, want dan lust je ook alle gezonde/slanke dingen en kan je je wild eten aan groente en fruitquote:
Gezondquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
Hier leeft iemand op twee crackers met smeerkaas de hele middagEn de dame is iets kleiner dan ik.
Precies. Ik vind het juist handig. Ik kan ook besluiten om twee weken achter elkaar alleen peulvruchten, tofu en duistere bladgroenten te eten en daar maak ik dan net zo makkelijk iets mee dat ik hartstikke lekker vind.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ook weer makkelijk, want dan lust je ook alle gezonde/slanke dingen en kan je je wild eten aan groente en fruit
Sorry, ik kreeg een telefoontje tussendoor, maar ik heb deze er tussen: http://www.bol.com/nl/p/k(...)rt/9200000008854255/quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef minilot het volgende:
Precies. Ik vind het juist handig. Ik kan ook besluiten om twee weken achter elkaar alleen peulvruchten, tofu en duistere bladgroenten te eten en daar maak ik dan net zo makkelijk iets mee dat ik hartstikke lekker vind.
Dat wel. Maar weer per se niet lekkerder dan zelfgemaakt bladerdeeg, dan volvette rauwmelkse kazen of crème brûlée, vers uit de oven. Toch. Echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
yup!
Linzenof grote salades met allerlei knapperige groente
of een heerlijke pompoensoep
Allemaal eigenlijk véél lekkerder dan shoarma, patat en andere k&k zooi!
Dit. Nou ja, het is geen kwestie van mogen, maar ik vind gewoon geen zak aan toetjes en ijs en snoepjes uit de supermarkt, dus dat eet ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag op zich alles van mezelf wel eten, als ik het maar zelf klaar maak. En dus begin ik maar niet aan chocoladekoekjes en taartenTenzij bijzondere gebeurtenis en ik het mee kan brengen.
crème brûlée, dat is al een topic op zich waard. De hoeveelheid troep die je krijgt in restaurants die daar voor door moet gaan. Ik heb er 1 ooit teruggestuurd omdat het een dunne vorm van warme custard was, zeer vloeibaar (nog niet eens vla) met een laagje suiker er over heen. Die was niet te eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat wel. Maar weer per se niet lekkerder dan zelfgemaakt bladerdeeg, dan volvette rauwmelkse kazen of crème brûlée, vers uit de oven. Toch. Echt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ik maak het zelf dan ook van pure slagroom.
Kan ik bij jou eten vanavond?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef minilot het volgende:
Daarover gesproken, ik moet eens rap aan het brooddeeg voor de cheeseburgers van vanavond beginnen!![]()
![]()
![]()
Adieu!
Linzen zijn idd lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
yup!
Linzenof grote salades met allerlei knapperige groente
of een heerlijke pompoensoep
Allemaal eigenlijk véél lekkerder dan shoarma, patat en andere k&k zooi!
Kan ik ook bestellen?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuhhhhhh, echt niet.......quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drive through minilot.Dat klinkt fout he?
Ik heb er inderdaad wat rare beelden bij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:45 schreef Myraela het volgende:
Drive through minilot.Dat klinkt fout he?
Ik maak ze altijd op basis van een flan, door de eieren krijg je een hele mooi binding, die aan een gelatinebinding doet denken, maar veel zachter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
crème brûlée, dat is al een topic op zich waard. De hoeveelheid troep die je krijgt in restaurants die daar voor door moet gaan. Ik heb er 1 ooit teruggestuurd omdat het een dunne vorm van warme custard was, zeer vloeibaar (nog niet eens vla) met een laagje suiker er over heen. Die was niet te eten.
Ik maak het zelf dan ook van pure slagroom. Moddervet, maar hartstikke stevig. En niet goed voor mijn diabetes.
Ratten zijn verbazingwekkend intelligent, net als kraaiachtigen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:46 schreef Lonaa het volgende:
Duiven zijn vliegende ratten. Ratten zijn ook niet zo slim. Daarom?
Tja, zo is er de Beagle, heel stabiele, lieve, niet agressieve hond zonder erfelijke ziektes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:48 schreef golfer het volgende:
Ratten zijn juist wel erg slimme beestjes. Niet voor niet worden ze zoveel gebruikt in laboratoria.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |