u srs brah?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit is dagelijkse kost in Huize Awesome_
Nee blender was 15 euro en heb in 1 keer die kilo kipfilet erin gestopt. Eerst begon die wat slecht te ruiken maar later deed die het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was het nog bevroren ofzo
ik leer het ze nu al. Judo hebben ze al gedaan. Voorzichtig bezig met kendo nu. Aikido volgt nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn zonen gaan later sowieso ff verplicht een jaartje. Valbreken is wel een skill waar je de rest van je leven iets aan hebt.
klinkt goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
3e yoghurt, 3e melk, en dan aanvullen met fruit. Bosvruchten / banaan / framboos.
Sport Arena Eindhoven.quote:
Not srs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
u srs brah?
Ik heb dat één keer gedaan omdat ik m'n macro's moest halen en ging zowat over m'n nek. Heb het gelijk weg gepleurd. Smerige zooi.
Heb nu deze: http://www.blokker.nl/web(...)2304&productId=83710quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee blender was 15 euro en heb in 1 keer die kilo kipfilet erin gestopt. Eerst begon die wat slecht te ruiken maar later deed die het helemaal niet meer
Echte steven seagals in opleiding hoor ik al.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik leer het ze nu al. Judo hebben ze al gedaan. Voorzichtig bezig met kendo nu. Aikido volgt nog
Kankerhartquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:24 schreef Jahr00n het volgende:
ik vecht meestal iedere vrijdag
gewoon lekker ff vechte dan daag ik zo'n kutkakker uit een studentenkroeg uit als we daar voorbij lope met de groep
gelukkig heb ik nu 18 jaar mma ervaring en weeg ik 130kg (8% bf)
Die Philips HR heb ik ook, maar dan in het zwart. Glazen kan, 3 liter ofzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb nu deze: http://www.blokker.nl/web(...)2304&productId=83710
Niet heel bijzonder, maar does the job. M'n ouders hebben dit ding, beastmode http://www.megakeuze.nl/images/product/561_Philips-HR2094.jpg
Hoorde eens wat over een of andere Jesse, die heeft wel goede recepten. Heel gezond ook, met acaibessen enzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:40 schreef no1uknow het volgende:
sinds kort heb ik eindelijk een blender, wie heeft er nog wat mooie recepten voor lekkere shakes, zit nu aan de banaan, sinaasappel melk en spinazie, goed te zuipen
Lolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Jahr00n het volgende:
wat zijn die platte zinktabletten kut in te nemen zeg zit me hier een partij de kokhalzen
gek, zeker nooit aminozuren geprobeerd? zijn gewoon xxxl zetpillen! heb zma kruidvat btw, staat het formaat op de verpakkingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Jahr00n het volgende:
wat zijn die platte zinktabletten kut in te nemen zeg zit me hier een partij de kokhalzen
zit hier met een waterfles van een liter die pil weg te spoelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Droog? Blijft hangen? Dan eerst ff een slokje nemen vooraf
gladde pillen kan ik zo wegspoelen maar deze zijn gewoon zo misvormd en stroef dat ze blijven hangenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Klokov het volgende:
Snap nooit dat gezijk over het innemen van wat dan ook. Volgens mij slik ik zo een handjevol door
gewoon breken en in 2x keer doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zit hier met een waterfles van een liter die pil weg te spoelen
Welke zinkpillen heb je mattie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zit hier met een waterfles van een liter die pil weg te spoelen
[..]
gladde pillen kan ik zo wegspoelen maar deze zijn gewoon zo misvormd en stroef dat ze blijven hangen
wie verzint dit
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoorde eens wat over een of andere Jesse, die heeft wel goede recepten. Heel gezond ook, met acaibessen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |