quote:

quote:
Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:Denk dat ik een keer draadloze headphones moet proberen voor in de gym. Loop dan alleen wel weer rond met een telefoon in m'n broekzak wat kut is.. Maarja wil gewoon keihard dit blasten in de gym
Eigen gym zou het beste zijn, met goede geluidsinstallatie.
Ik hoef niet zo nodig (eigen) muziek in de gym, maar als je het toch doet: waarom dan niet oordopjes met een kleine muziekspeler?
quote:
Zal allemaal best, maar ik vind haar wel wat hebben.
quote:
Op donderdag 9 januari 2014 23:14 schreef Drinky het volgende:[..]
Ondanks dat sommige fokkers die ik in RL heb ontmoet zijn anderen die ik in meetopics voorbij zie komen wel de grootste klapmongolen ooit, die je ook niet bij het account verwacht (veel grootspraak en dan ecto, endo of gewoon uggo nerds

).
Ik wil daarom ook van de meeste mensen niet weten hoe ze eruit zien, zoals F1978, want tsja

.
[..]
Wijze woorden...
quote:
Echt niet. In het mege-grote-piemel-topic in KPD liet ie continu te huilen dat hij zo'n kleine micropenis had.
(nu moet ik zeggen dat ik ook wel een minderwaardigheidscomplexje kreeg van wat daar allemaal voorbij kwam).
quote:

En dat is positief.
(no-hossel).
quote:
Beat-by-Dre zie ik alleen bij jongetjes die hun eerste zaadlozing nog moeten krijgen.
Verder klinken ze bagger.
quote:
Dit.
quote:

quote:
Dit.
quote:
Goed dat je weer terug in de GYM bent.
En dit.
quote:
Het feit dat je iemand hier voor open staat is positief. Maar IMHO ben je alles behalve irritant.
(again: no-hossel).
quote:
Fixed.
quote:

Overprijsde zooi. Koop dan merkloze biologische fair-trade chocolade. Is nog goedkoper ook.
quote:
Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:[..]
Inderdaad, maar misschien ben ik nu de ideale tegen gekomen. Is nu 21 dus geen idee of die fase nog gaat komen. Misschien wel wanneer ze het huis uit gaat

Als ze ideaal is gewoon houden. Kijk hoe het gaat als ze het huis uit gaat. Niet iedereen ontspoort dan.
quote:
Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef G.R.S. het volgende:[..]
Het ergste zijn die kleine verpakkingen, waardoor het net lijkt of je maar 100 kcal hebt gegeten terwijl het 600 zijn
quote:
Ik ben blij dat ik nooit ongesteld hoef te worden.
quote:
Op donderdag 9 januari 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:[..]
Nouja niet enorm streng heb ik het idee, maar ze is Turkse. Nooit gedronken, gaat niet naar clubs, virgin, klinkt als wife material (srs)
[..]
Drinken is overrated.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:[..]
Naja, ik heb nu ook zo'n meisje die ik via Tinder ken. Niet echt gelovig, Pakistaans, maar ook nooit gedronken, gerookt en vindt uitgaan niet echt wat + is het niet echt van plan. Op zich is het wel netjes, maar op de één of andere manier vind ik het toch ook weer niks. Voornamelijk omdat ik het allemaal wel beleefd heb en er van genoten heb. Heb jij dat niet?
Als ik mijzelf ook over 5+ jaar voorstel in een warm land, bar, strand, drank, high class feestjes en die hele lifestyle et cetera, dan past zij niet echt in mijn algehele toekomstbeeld. Ik ben echt benieuwd hoe jij hierover denkt, misschien heb ik er wat aan, want ik reageer daardoor niet echt meer op haar terwijl ze mij allemaal snaps en shit stuurt. Ik wil haar ook niet aan het lijntje houden namelijk.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2014 00:09 schreef Sapstengel het volgende:[..]
Pakistaans klinkt ook nice

Ik heb vroeger (inb4 Snakey en Cor) ook wel gefeest, geexperimenteerd met drugs, zuipen, blowen dat soort dingen. Maar nu heb ik dat allemaal wel gehad, dus zoek ik voor een serieuze relatie iemand die zeg maar in dezelfde fase zit. Die het feesten al heeft gezien of iemand die er nooit behoefte aan heeft gehad.
High class feestjes en drank spreekt mij eigenlijk helemaal niet aan. Een warm land wel, een strand ook en wil daar best wat bier of wijn drinken, maar hoef niet begin 30 naar Ibiza te reizen om daar de hele zomer te clubben. Ik zit liever in een warm land, gewoon met m'n vrouw/vriendin en vrienden in de tuin, barbecue erbij, gezellige avond.
Klinkt wel enorm burgerlijk

Maarja het verschil is denk ik dat ik 28 ben en jij gisteren 21 bent geworden. Jij kunt nog 7 jaar lang feesten voordat je op mijn leeftijd zit en er dan nog een keer over nadenken.
quote:
Nooit op Ibiza geweest, maar heb dit ook meerdere keren gehoord.
quote:
Klein beetje gefixed. Maar i.i.g. geen vlees uit de supermarkt: slecht en duur.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2014 01:09 schreef Drinky het volgende:[..]
Ik heb mijn jonge jaren voornamelijk vergooid door niet te feesten, uit te gaan etc. . Ik ben denk ik ook de grootste uitzondering in mijn vriendengroep aangezien ik van beide extremen houd. Een goed feestje is vaak welkom, lekker hard clubben en helemaal losgaan, maar soms geniet ik ook liever van mijn rust, zij het in mijn kamer, buiten in de natuur of even lekker uitwaaien op de motor zonder zorgen. Burgerlijk zal ik nooit worden, ik heb altijd gedacht dat zodra ik ouder zou worden ik mijn liefde voor "kinderachtige" dingen zou verliezen, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan nadat ik 5 maanden stage had gelopen.
Een chick hoeft van mij ook helemaal niet celibaat te zijn geweest, maar rondsletten met een heel corps is bijv. het andere extreme wat ook niet hoeft. Gewoon een chick zoeken die levenservaring heeft, zelf beslissingen durft te nemen, zich weinig van anderen aantrekt en altijd nieuwe dingen wil proberen. Dat is wife material voor mij, iemand die gewoon het maximale uit haar leven haalt.
Het is zo'n afknapper om met hele lekkere chicks te praten die alleen naar Lloret zijn geweest, bang zijn voor nieuwe of "enge" dingen en alles "normaal" willen.
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, maar ik ben er zelf wel achter dat je niet achter chicks aan hoeft te gaan alleen vanwege het uiterlijk of omdat ze niet heeft rondgeslet. Als ik het zo lees bij jou Yuri klinkt het alsof je die chick nu al zat bent.
Er is inderdaad een slag vrouwen die in alles "normaal" (definieer "normaal"?) willen zijn: als in: nergens in opvallen, nergens in afwijken op een manier dat je er op aangesproken kunt worden. En het erge is dat ze het liefst "hun mannetje" (dat soort terminologie wordt er gebruikt) ook zo normaal mogelijk proberen te kneden. Ook ik vind dat bijzonder onaantrekkelijk. Het is me ook niet duidelijk waarom best veel vrouwen zo zijn: is dit uit onzekerheid? Misschien dat de vrouwen hier dit me uit kunnen leggen?
--
Voor de rest @Yuri / @Sapstengel / @Drinky / de rest van het jonge grut hier:
Hoe ik er als 40+ er tegen aan kijk:
- Ik ben zeker voorstander van hetgeen tegenwoordig YOLO heet, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar onnadenkend allerlei domme dingen moet gaan doen.
(bepaal zelf wat je domme dingen vindt, maar denk aan (veel) drank/drugs en andere gezondheidsschadende activiteiten.
- Ga meer voor ervaringen dan voor materialistische zaken.
- Bepaal wat je nu belangrijk vind en probeer dat ook nu te doen: iets uitstellen omdat je geen geld hebt (wie zegt dat je dat later wel hebt?) of meer tijd denkt te hebben (geloof je het zelf?) is niet aan te raden.
- Probeer zo min mogelijk "moeilijk te doen" over dingen: als ik nu achteraf terug kijk denk ik over een aantal dingen: waarom deed ik daar zo moeilijk over?
- Probeer je levenslessen die je al hebt ook op het heden toe te passen (als ik nu weer "moeilijk" loop te doen probeer ik terug te denken aan situaties in het verleden waar ik achteraf van vind dat ik daar makkelijker/doortastender in had kunnen zijn).
- M.b.t. burgelijkheid: wat dat precies is moet iedereen maar zelf bepalen, maar eigenlijk is het niet zo interessant. Bepaal zelf wat voor jou belangrijk is: als dat dan toevallig onder burgelijkheid valt: so what?
Enkele dingen die mij helpen om de priorteiten juist te houden:
- ook keuzes van anderen (positief en negatief) kunnen je helpen je eigen richting te bepalen. Bijvoorbeeld: gast bij mij op het werk is, ondanks dat hij een gezin heeft, 3 weken naar Thailand geweest, naar een een of ander vechtsport bootcamp. 3 weken in de middle-of-nowhere zeer intensieve trainingen (conditie, techniek etc.), goed lokaal eten, geen internet en andere afleidingen. Lijkt mij aan de ene kant geweldig, maar zou het zelf niet hoeven doen, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom om te bepalen waar jij zelf energie van krijgt, of het nou een vechtsport-bootcamp in Thailand is, of het opknappen van een klassieker, het wonen in een boederij op het platteland (ookal is het kennelijk de trend om in de stad te wonen), je uitelkaar te laten trekken door 15 grootgeschapen negers: whatever je maar wil.
- nog zo'n voorbeeldje: elke zomer neem ik me voor vrij te nemen als het mooi weer is en dan op een terras te gaan zitten / op het strand te gaan liggen. Maar toch doe ik dat zelden. Stom, he (ik heb nog vrije dagen zat).
Tot slot: het hebben van een partner of een gezin hoeft niet helemaal een belemmering te zijn. Het gaat erom dat de mate waarin je elkaar vrij wil laten overeenkomt. En ook met kinderen kun je leuke dingen doen (rondreizen). Plus dat je natuurlijk ook tijd voor jezelf kunt claimen.
En, terug naar dit topic: waarom zou je stoppen met krachttraining als je 30/40/50/60/70/... bent (of kinderen krijgt, of...?).