abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135406850
quote:
5s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:51 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat zeg of insinueer ik dan ook nergens. Natuurlijk gaan ze ooit naar de rechter, anders kan er nooit een vonnis worden verstrekt.
Alleen de kerk wijst schadevergoedingen toe toch? Verder komt dat niet zo vaak voor.
pi_135407633
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Je ontkracht helemaal niets. Nergens lever je een bewijs dat de moslims de oorlog hebben veroorzaakt. De jihadis zijn pas tijdens de oorlog ingevoerd omdat de internationale gemeenschap toekeek hoe Sarajevo dagelijks aan puin werd geschoten. De moslims in Bosnie zijn in principe heel seculier, net als Albaneze moslims. De meesten zijn dit nog steeds, echter radicalisatie ligt o.a. door de geimporteerde Jihadis en hervonden identiteit op de loer. De veroorzakers van de oorlog zaten in Belgrado.

Ik ben ook geen fan van de ontwikkelingen in Nederland, maar de vergelijking mbt moslims en ex-Joegoslavie loopt mank.
Hallo, zijn we wakker?
Wat heb ik net geschreven?

De PRESIDENT VAN BOSNIE-HERZEGOVINA STREEFDE EEN ISLAMITISCHE STAAT NA.
EN JA DAN KRIJG JE OORLOG. Sorry, mijn caps stond even aan.

De man heeft zelfs gezegd, jaren voor er oorlog was, dat de omstandigheden van jihad gecreëerd moesten worden omdat die er nog niet waren. Lees zijn boekje eens. Dit is gewoon wat de islam leert en wat ook hier gepreekt wordt.
  zondag 12 januari 2014 @ 20:03:07 #228
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_135407932
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Hallo, zijn we wakker?
Wat heb ik net geschreven?

De PRESIDENT VAN BOSNIE-HERZEGOVINA STREEFDE EEN ISLAMITISCHE STAAT NA.
EN JA DAN KRIJG JE OORLOG. Sorry, mijn caps stond even aan.

De man heeft zelfs gezegd, jaren voor er oorlog was, dat de omstandigheden van jihad gecreëerd moesten worden omdat die er nog niet waren. Lees zijn boekje eens. Dit is gewoon wat de islam leert en wat ook hier gepreekt wordt.
De problemen in Nederland zijn veel minder Islamitisch van aard. De straatterreur heeft niet echt een Islamitische grondslag. Last hebben we er zeer zeker van. Bovendien heeft het Islamitisch zijn van een groep mensen op de Balkan NIET de oorlogen daar veroorzaakt, dat zijn gewoon leugens.
pi_135414941
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:44 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit kun je voorkomen door Marokkanen verplicht om te laten gaan met Nederlanders en ze als Nederlanders op te voeden.
Alle Marokkaanse kinderen bij Nederlandse wensouders plaatsen en die de opvoeding opzich laten nemen?

Hebben al die homoseksuele stellen met een kinderwens ook de kans om een gezinnetje te stichten O+
pi_135417051
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Alleen de kerk wijst schadevergoedingen toe toch? Verder komt dat niet zo vaak voor.
En dat was maar een voorbeeld }:| Doe 's niet zo vervelend jij :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')