heilquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie moeten echt leren "Houzee" te typen![]()
Mijn NSB-hart bloed
rassist!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn NSB-hart bloed
Ik wou kapen met "Houzee"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn NSB-hart bloed
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:15 schreef JanCees het volgende:
Kantoorwerk bij een tulpenbedrijf in Venhuizen?
Een homo merkt mede homo's op. Een racist weet zijn kameraden ook te herkennen. Een soort Racdarquote:
Ik voel me nu heel schuldigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn NSB-hart bloed
Tjacka is geen junk debielquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:18 schreef badschaap het volgende:
tjacka, kan ik ook wat kassen bij jou afhuren voor wat andere plantjes?
Ze hadden het al bijna platgegooid, maar mededoor de publieke opinie "mochten" ze niet helpen toen de NVA het zuiden weer binnenviel na een wapenstilstand doordat de senaat het verboden had. Zoiets toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Geen steun meer vanuit het volk door de tv-beelden. Ja ze hadden het volledig plat kunnen gooien, maar dan was hun reputatie internationaal echt voorbij geweest.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:18 schreef badschaap het volgende:
mongoolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:18 schreef badschaap het volgende:
Wiet is niet echt heel verslavend volgens mijquote:
Ongeveer. En natuurlijk ook een zich niet meer verkiesbare president en al een veel eerdere afname van strijdkrachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hadden het al bijna platgegooid, maar mededoor de publieke opinie "mochten" ze niet helpen toen de NVA het zuiden weer binnenviel na een wapenstilstand doordat de senaat het verboden had. Zoiets toch?
Morgen gelijk beginnen ja? Ik ga ook maar eens langzaam van FOK! af. Weer ziekelijk veel posts vandaag dankzij uitstel en ander gedrag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:19 schreef Tjacka het volgende:
even biertje drinken
morgen 8 uur beginnen
dat kon erger
Tjacka noemt ook altijd iedereen debiel. Ik wilde me graag eens als Tjacka voelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
waarom reageren jullie zo op badschaap
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wiet is niet echt heel verslavend volgens mij
volgens mij moet je daar echt heel erg voor doorroken danquote:
Ik snap echt niet hoe jij en sommige andere hier zoveel posts neerzetten. Weer 'maar' 222.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
waarom reageren jullie zo op badschaap
Elke dag blowen is al genoeg. 1 a 2 keer blowen per week raak je niet verslaafd van inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volgens mij moet je daar echt heel erg voor doorroken dan
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:13 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 9 januari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 492 Jimbo
002. 390 Toto69
003. 376 Dven
004. 373 Karina
005. 371 supersof
006. 308 johannes_vermeer
007. 275 Insomnia_
008. 273 ToT
009. 255 VoornaamAchternaam
010. 240 Muto
011. 223 Littlerabbit
012. 212 Spongeboss
013. 211 Etsu
014. 210 JanCees
015. 207 Fok-it
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Klik hier voor meer stats
mocht kiezen of morgen gesprekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongeveer. En natuurlijk ook een zich niet meer verkiesbare president en al een veel eerdere afname van strijdkrachten.
[..]
Morgen gelijk beginnen ja? Ik ga ook maar eens langzaam van FOK! af. Weer ziekelijk veel posts vandaag dankzij uitstel en ander gedrag.
Ik heb geen idee hoe ik het doequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe jij en sommige andere hier zoveel posts neerzetten. Weer 'maar' 222.
Toch wel jaloers.
You go girl.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik het doeben zelf ook verbaasd elke dag
gister had ik er maar 151
ga jij maarquote:
Dan houd ik het daar mooi bijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag blowen is al genoeg. 1 a 2 keer blowen per week raak je niet verslaafd van inderdaad
Nu Toto en Stuart nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:25 schreef Tjacka het volgende:
ik kon vroeger badschaap niet waarderen
maar ik heb hem gerespecteerd
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:26 schreef Tjacka het volgende:
smoofie ik ga met ajax-f'noord een biertje drinken met typisch
ooh meetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:26 schreef Tjacka het volgende:
onder voorbehoud hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:26 schreef Tjacka het volgende:
ik mag Stuart ook wel hoorquote:
ja jij doet niet aardig tegen mijquote:
Toen ik het vroeg tijdens Ajax-Feyenoord in augustus durfde hij nietquote:
Dat was toch geen onaardige opmerking van mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij doet niet aardig tegen mij
ik ben ondertussen over mijn angst heenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg tijdens Ajax-Feyenoord in augustus durfde hij niet.
het klonk sarcastisch okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was toch geen onaardige opmerking van mij.
hij heeft nu al sex gehad met een iemand van FOK!, dan kan een biertje er ook wel afquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg tijdens Ajax-Feyenoord in augustus durfde hij niet.
Huh? Ik dacht dat hij met Stuart ook alleen een biertje ging doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij heeft nu al sex gehad met een iemand van FOK!, dan kan een biertje er ook wel af
Dat waren toch alleen geruchten of is het echt waarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij heeft nu al sex gehad met een iemand van FOK!, dan kan een biertje er ook wel af
ja, die jongen is even buiten vbl en wordt gelijk mod en hosselt chicksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat waren toch alleen geruchten of is het echt waar? Wat een bad boy.
wat een taalgebruik zegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die jongen is even buiten vbl en wordt gelijk mod en hosselt chicks
kanjerboef
Ga. Weg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:31 schreef Paxcon het volgende:
Het is altijd wel leuk om te horen dat Ajax-supporters bij uitwedstrijden er altijd bovenuit komen
Don Vitoquote:
ik ben je slet niet mongoolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:32 schreef Onderwerp het volgende:
Hoi Tjacka gayboi en hoi sofje mien sletje
sof is al mijn sletjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:32 schreef Onderwerp het volgende:
Hoi Tjacka gayboi en hoi sofje mien sletje
quote:
quote:
in salzburg zit er niemandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:31 schreef Paxcon het volgende:
Het is altijd wel leuk om te horen dat Ajax-supporters bij uitwedstrijden er altijd bovenuit komen
We hoeven het niet te weten Insoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had maar 1 hand op dat moment dus schreef niet alles ervoor hahahah
ah die hou je wel binnenquote:
sterktequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ah die hou je wel binnen
Mijn koptelefoon is kapot.
Hij doet nog wel, maar als ik ook maar beetje beweeg valt tie wegquote:
los contactjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet nog wel, maar als ik ook maar beetje beweeg valt tie weg
ik had een dure van philipsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet nog wel, maar als ik ook maar beetje beweeg valt tie weg
hoeveel uur ga je werken? Of weet je niet?quote:
Nicequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had een dure van philips
opeens was hij kapot
na drie maanden al
dus terug gestuurd en kreeg het geld gewoon terug
ik hoop 40quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoeveel uur ga je werken? Of weet je niet?
daarom neem ik geen koptelefoons die duur zijn ik sabbel altijd op de kabel en dan krijg ik soms schrokkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceMaar dit komt door mezelf hoor
Ga er veel te slordig mee om
Baasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop 40
hij zei gewoon
wil je een gesprek morgen?
ik ja
oh je mag ook beginnen hoor
dat is ook goed
Weer over Ezell? Dat doet me teveel pijn hoorquote:
ik ook hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceMaar dit komt door mezelf hoor
Ga er veel te slordig mee om
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer over Ezell? Dat doet me teveel pijn hoor
Mijn broer heeft een headset van 250 euro, de waus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
opeens was hij kapot
na drie maanden al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen dankquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
opeens was hij kapot
na drie maanden al
ja.. wil je t horen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer over Ezell? Dat doet me teveel pijn hoor
vooruit.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:39 schreef badschaap het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een headset van 250 euro, de waus.ach joh als hij dat leuk vindt. heeft ie later wel veel geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
?quote:
daarom, ik geef het even hard uit als dat ik het binnenkrijgquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ach joh als hij dat leuk vindt. heeft ie later wel veel geld
Is ze ook een ladyboy?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ezell gaat met mij. ze komt binnenkort bij me eten.
ik de laatste tijd wat minder gelukkigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
daarom, ik geef het even hard uit als dat ik het binnenkrijg
Ik wacht wel tot ze uit die fase is en dan sla ik toe.quote:
watquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze uit die fase is en dan sla ik toe.
gebeurt niet. als ze dreigt uit de fase te stoppen, trouw ik met d'r.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze uit die fase is en dan sla ik toe.
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
inplaats van 1 blik bier 2 volle trayen bier
ik denk dat littlerabit jouw positie als mod prima kan overnemen in jouw afwezigheidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
als dit blijvend is ga ik een tv kopen zo'n grote
en dan wil ik ook een ps4
dan laat ik jullie wel in de steek
koop een 4k tv, dan iss je pron pas haarscherpquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
als dit blijvend is ga ik een tv kopen zo'n grote
en dan wil ik ook een ps4
dan laat ik jullie wel in de steek
quote:
oke ik zie deze post nu alsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat littlerabit jouw positie als mod prima kan overnemen in jouw afwezigheid
Ze wordt toch zwaar depressief in Groningenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
gebeurt niet. als ze dreigt uit de fase te stoppen, trouw ik met d'r.
Ja maar dan ben ik mod, op FOK!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat littlerabit jouw positie als mod prima kan overnemen in jouw afwezigheid
Haten op Groningenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze wordt toch zwaar depressief in Groningen![]()
Groningen
dat is je eigen interpretatiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik zie deze post nu als
tjacka jij bent een kutmod
ga maar weg
ach, na tinychat is dat maar een kleine stapquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik mod, op FOK!
Dit kan ik niet aan. Ik ga nog wat stukken over de middeleeuwen lezen voordat mijn wekker gaat.
je mag best je mening geven hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is je eigen interpretatie
dit was niet mijn bedoeling
sorry
Ezell is het met mij eens. De enige kans op een goed huwelijk is een appartement in Amsterdam voor haar kopen. Anders geef ik je weinig kansquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haten op Groningenben je wel lekker?
Lukt mij prima.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell is het met mij eens. De enige kans op een goed huwelijk is een appartement in Amsterdam voor haar kopen. Anders geef ik je weinig kans
bedanktquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet niet, volgens mij post je alleen hier en dat vind ik helemaal prima
Bredaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
BrabantWil je ook niet dood gevonden worden
Ja Breda is wel tof, Den Bosch ook.quote:
wow zo lullig voor Kimberliedjequote:
Ik wil even zeggen dat ik me dit weekend vet ga misdragen hihiiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wow zo lullig voor Kimberliedje
fokit weet
dus ezell is van mij?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik me dit weekend vet ga misdragen hihii
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik me dit weekend vet ga misdragen hihii
ik was daar een keer een weekendquote:
samequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
ik heb mijn stufi nog niet uitgegeven van vorige maand
[ afbeelding ]
Kimberliedje was wel weer een briljante troll, in tegenstelling tot sommige van dit momentquote:
ze zit in een inrichtingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kimberliedje was wel weer een briljante troll, in tegenstelling tot sommige van dit moment
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Jongens, meisjes, luistert eens even.
Het is over 2,5 week Carnaval ja, en ik kan niet garanderen dat ik me niet ga misdragen.
Maar ze praat over iemand anders?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zit in een inrichting
http://fok.nl/sherlock/?by=Kimberliedje&about=¬intopic=0
gay gay liefje kom terugquote:
quote:
Die naam herken ik vaaaaaaaaagquote:
welke clubquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was daar een keer een weekend
en daar hadden we de eerste dag x gebruikt in een club
dat mocht gewoon
de tweede dag werden we daar alleen niet meer geaccepteerd
zij was apartquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die naam herken ik vaaaaaaaaag
Ja, dat was echt geweldigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die naam herken ik vaaaaaaaaag
ze hebben hier op fok ook altijd een carnavalforum toch?quote:
quote:
geen ideequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze hebben hier op fok ook altijd een carnavalforum toch?
ik vind dat grappig
Gaan altijd hordes idioten vanaf Rotterdam CS naar het zuidenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
ik ga dit jaar ook carnaval vieren
ik weet niet of ik nu nog geaccepteerd word in rotterdam
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
van het een komt het ander en je bent het toch weer vergeten de dag erna
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
straks hebben 5 negers je grot mogen verkennen en merk je dat pas een paar maanden later
Ze wilde voor carnaval nog geen relatie zodat ze nog even lekker zichzelf kon `misdragen''quote:
joh, niet zoveel morocs hee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
maar valt wel mee inso, veel leukere sfeer daar dan met stappen in rotterdam
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik snap dat nooit in hun carnavalspak op rotterdam cs staan
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker zuupn jonguh! zunne grote vuurbal! EIndhoven de gekstuhh!!
De Suyckerkist ja?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja was kroeg/club
het suickerkistje ofzo?
dat ga ik 25 januari ook doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Joh, had mij even gesignaleerd. Al was dat een week ofzo voordat ik JNG betradquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze wilde voor carnaval nog geen relatie zodat ze nog even lekker zichzelf kon `misdragen''
Gewoon zuipen zonder zo'n schijtlollig pak aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
joh jij bent een ajacied met een zachte g, jij hebt geen recht van sprekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
joh, niet zoveel morocs hee.
En wij brabo's weten wel wat gezelligheid is!
neequote:
quote:
Die oude posts zijn best geniaalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
sorry ik verveel me
ik ga verder met gs
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ze vieren het bij mij in het dorp gewoon hoor en het zijn allemaal sletten in vieze poezenpakjes die stoer doen met drank. flikker op joh
.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken..
quote:
quote:
Ik moet dus persé in amsterdam wonen om supporter van ajax te mogen zijn?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
joh jij bent een ajacied met een zachte g, jij hebt geen recht van spreken
verplaats het naar een vrijdag, dan kunnen mensen hun studenten ov gebruikenquote:
Oh je moet eerst 1 van die 3 daten voor je one of the girls mag zijn.quote:
dan gaan mensen naar school en kunnen niet zomaar wegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
verplaats het naar een vrijdag, dan kunnen mensen hun studenten ov gebruiken
gratis advies
graag gedaan
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik moet dus persé in amsterdam wonen om supporter van ajax te mogen zijn?
Ach man ga eerst eens wat winnen met jullie zielige sterretje
ohquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
verplaats het naar een vrijdag, dan kunnen mensen hun studenten ov gebruiken
gratis advies
graag gedaan
waarom nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
dan gaan mensen naar school en kunnen niet zomaar weg
moet tog naar schoool??quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik las dit met een zachte g, derhalve neem ik je niet meer serieusquote:Ach man ga eerst eens wat winnen met jullie zielige sterretje
hahaha jij bent een 818jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach man ga eerst eens wat winnen met jullie zielige sterretje
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:03 schreef supersof het volgende:
wanneer leren mensen dat het per se is
owhh meid toch!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:04 schreef supersof het volgende:
ik schreef in de eerste nog waarneer in plaats van wanneer!!!!
Ik ben blij dat je er boven op gekomen bent. Wat moet het zwaar geweest zijn!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:04 schreef supersof het volgende:
ik schreef in de eerste nog waarneer in plaats van wanneer!!!!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:05 schreef supersof het volgende:
va
ASTR - Hold On, We're Going Home (Drake Cover)
ken je die al?
Gewoon wanneer en waar tegelijk. Handig toch met afsprekenquote:
is toch domquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er boven op gekomen bent. Wat moet het zwaar geweest zijn!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon wanneer en waar tegelijk. Handig toch met afspreken
eyyyyquote:
wtfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
er zat bij mij een meisje in havo 5 die niet wist hoe ze waarom schreef
ze is geslaagd en studeert nu aan de EUR
einde bericht
misschien heeft ze dyslexiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
er zat bij mij een meisje in havo 5 die niet wist hoe ze waarom schreef
ze is geslaagd en studeert nu aan de EUR
einde bericht
Die zeug onder de mri-scan?quote:
zal er over nadenkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij mag mee rijden hoor
ik ga met de auto
dat heet adopterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:07 schreef Tjacka het volgende:
woow
iemand kan geen kinderen krijgen
woow
SBS6
heftige shit
Ja,want iedereen kan dat ook zomaar.quote:
kom mij ophalenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij mag mee rijden hoor
ik ga met de auto
ja maar origineel vind ik wel beterquote:
tweedequote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:08 schreef Typisch het volgende:
ik zit in dubio met mijzelf
slapen
of bier drinken en FOK!'en
lastig dit
waarom zou je dat niet kunnen doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,want iedereen kan dat ook zomaar.
adoptiequote:
Uh,omdat het fucking duur is?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
waarom zou je dat niet kunnen doen?![]()
mensen die moeilijk gaan doen terwijl het zo makkelijk op te lossen is
ja dat werkt niet, net zoals psvquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
al krijg ik ooit een mri scan
dan ga ik niet onder een Philips ding liggen
Je kan dan zielige negertjes gaan adopterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
adoptie
de adoptie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [a'dɔpsi] Verbuigingen: adoptie|s (meerv.) geen kinderen kunnen krijgen Voorbeeld: `De zaadleiders van die man zijn doorgeknipt, hij is geadopteerd.` ...
FO' REAL BADSCHAAP?
ten eerste omdat je een vrouw moet hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
waarom zou je dat niet kunnen doen?![]()
mensen die moeilijk gaan doen terwijl het zo makkelijk op te lossen is
homo's mogen ook adopterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ten eerste omdat je een vrouw moet hebben
is saaiquote:
mijn pa koopt sinds PSV Ajax leeg kocht ergens in de jaren 80 niks meer van Phillips.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
al krijg ik ooit een mri scan
dan ga ik niet onder een Philips ding liggen
dat denk ik welquote:
ik snap sowieso niet waarom je zou huilen dat je geen kinderen kan krijgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef badschaap het volgende:
[..]
waarom ga je als single man überhaubt huilen dat je geen kinderen kan krijgen
stomme mensen danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
is saai
en mensen op whatsapp reageren laat
[..]
mijn pa koopt sinds PSV Ajax leeg kocht ergens in de jaren 80 niks meer van Phillips.![]()
[..]
dat denk ik wel
maar niet veel
daarom. Je kunt niet alles hebben in je leven tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet waarom je zou huilen dat je geen kinderen kan krijgen
oh dan wil ik je best ophalenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
is saai
en mensen op whatsapp reageren laat
[..]
mijn pa koopt sinds PSV Ajax leeg kocht ergens in de jaren 80 niks meer van Phillips.![]()
[..]
dat denk ik wel
maar niet veel
hoezo?quote:
kinderen zijn baas johquote:
ja maar alleen FOK!'en is saaiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
stomme mensen dan
maar er stond dat je ging fokken en wij reageren wel
Ja dat heb je met meer dingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch domniemand die me het ooit heeft verteld
welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jij bent zelf nooit kind geweest?
als ze puberen naar kostschool sturenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
kinderen zijn baas joh
tot ze gaan puberen
[..]
ja maar alleen FOK!'en is saai
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zielig he
ja lekker uitgaan
oh kut gehoorbeschadiging
oh kut
een tumor
ik dachtdat je sliepquote:
maar als je geen kinderen neemt ga je je eenzaam voelen denk ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze janken je kan niet meer #duleef leven kost geld
nee, lig wel al in bedquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:14 schreef supersof het volgende:
[..]
als ze puberen naar kostschool sturen
Lieke was net op tv. Mooi meisje. Maar wel doof. Kutleefquote:
begint haar nummer met 0906?quote:
lekker warmquote:
wat een onzinquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als je geen kinderen neemt ga je je eenzaam voelen denk ik
miste je me?quote:
inso deelt deze meningquote:
Ik niet hoor ik krijg dan wss toch de neiging weg te gaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als je geen kinderen neemt ga je je eenzaam voelen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |