Ja,want iedereen kan dat ook zomaar.quote:
kom mij ophalenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij mag mee rijden hoor
ik ga met de auto
ja maar origineel vind ik wel beterquote:
tweedequote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:08 schreef Typisch het volgende:
ik zit in dubio met mijzelf
slapen
of bier drinken en FOK!'en
lastig dit
waarom zou je dat niet kunnen doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,want iedereen kan dat ook zomaar.
adoptiequote:
Uh,omdat het fucking duur is?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
waarom zou je dat niet kunnen doen?![]()
mensen die moeilijk gaan doen terwijl het zo makkelijk op te lossen is
ja dat werkt niet, net zoals psvquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
al krijg ik ooit een mri scan
dan ga ik niet onder een Philips ding liggen
Je kan dan zielige negertjes gaan adopterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
adoptie
de adoptie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [a'dɔpsi] Verbuigingen: adoptie|s (meerv.) geen kinderen kunnen krijgen Voorbeeld: `De zaadleiders van die man zijn doorgeknipt, hij is geadopteerd.` ...
FO' REAL BADSCHAAP?
ten eerste omdat je een vrouw moet hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
waarom zou je dat niet kunnen doen?![]()
mensen die moeilijk gaan doen terwijl het zo makkelijk op te lossen is
homo's mogen ook adopterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ten eerste omdat je een vrouw moet hebben
is saaiquote:
mijn pa koopt sinds PSV Ajax leeg kocht ergens in de jaren 80 niks meer van Phillips.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
al krijg ik ooit een mri scan
dan ga ik niet onder een Philips ding liggen
dat denk ik welquote:
ik snap sowieso niet waarom je zou huilen dat je geen kinderen kan krijgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef badschaap het volgende:
[..]
waarom ga je als single man überhaubt huilen dat je geen kinderen kan krijgen
stomme mensen danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
is saai
en mensen op whatsapp reageren laat
[..]
mijn pa koopt sinds PSV Ajax leeg kocht ergens in de jaren 80 niks meer van Phillips.![]()
[..]
dat denk ik wel
maar niet veel
daarom. Je kunt niet alles hebben in je leven tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet waarom je zou huilen dat je geen kinderen kan krijgen
oh dan wil ik je best ophalenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
is saai
en mensen op whatsapp reageren laat
[..]
mijn pa koopt sinds PSV Ajax leeg kocht ergens in de jaren 80 niks meer van Phillips.![]()
[..]
dat denk ik wel
maar niet veel
hoezo?quote:
kinderen zijn baas johquote:
ja maar alleen FOK!'en is saaiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
stomme mensen dan
maar er stond dat je ging fokken en wij reageren wel
Ja dat heb je met meer dingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch domniemand die me het ooit heeft verteld
welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jij bent zelf nooit kind geweest?
als ze puberen naar kostschool sturenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
kinderen zijn baas joh
tot ze gaan puberen
[..]
ja maar alleen FOK!'en is saai
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zielig he
ja lekker uitgaan
oh kut gehoorbeschadiging
oh kut
een tumor
ik dachtdat je sliepquote:
maar als je geen kinderen neemt ga je je eenzaam voelen denk ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze janken je kan niet meer #duleef leven kost geld
nee, lig wel al in bedquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:14 schreef supersof het volgende:
[..]
als ze puberen naar kostschool sturen
Lieke was net op tv. Mooi meisje. Maar wel doof. Kutleefquote:
begint haar nummer met 0906?quote:
lekker warmquote:
wat een onzinquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als je geen kinderen neemt ga je je eenzaam voelen denk ik
miste je me?quote:
inso deelt deze meningquote:
Ik niet hoor ik krijg dan wss toch de neiging weg te gaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als je geen kinderen neemt ga je je eenzaam voelen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |