Ik wacht wel tot ze uit die fase is en dan sla ik toe.quote:
watquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze uit die fase is en dan sla ik toe.
gebeurt niet. als ze dreigt uit de fase te stoppen, trouw ik met d'r.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze uit die fase is en dan sla ik toe.
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
inplaats van 1 blik bier 2 volle trayen bier
ik denk dat littlerabit jouw positie als mod prima kan overnemen in jouw afwezigheidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
als dit blijvend is ga ik een tv kopen zo'n grote
en dan wil ik ook een ps4
dan laat ik jullie wel in de steek
koop een 4k tv, dan iss je pron pas haarscherpquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
als dit blijvend is ga ik een tv kopen zo'n grote
en dan wil ik ook een ps4
dan laat ik jullie wel in de steek
quote:
oke ik zie deze post nu alsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat littlerabit jouw positie als mod prima kan overnemen in jouw afwezigheid
Ze wordt toch zwaar depressief in Groningenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
gebeurt niet. als ze dreigt uit de fase te stoppen, trouw ik met d'r.
Ja maar dan ben ik mod, op FOK!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat littlerabit jouw positie als mod prima kan overnemen in jouw afwezigheid
Haten op Groningenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze wordt toch zwaar depressief in Groningen![]()
Groningen
dat is je eigen interpretatiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik zie deze post nu als
tjacka jij bent een kutmod
ga maar weg
ach, na tinychat is dat maar een kleine stapquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik mod, op FOK!
Dit kan ik niet aan. Ik ga nog wat stukken over de middeleeuwen lezen voordat mijn wekker gaat.
je mag best je mening geven hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is je eigen interpretatie
dit was niet mijn bedoeling
sorry
Ezell is het met mij eens. De enige kans op een goed huwelijk is een appartement in Amsterdam voor haar kopen. Anders geef ik je weinig kansquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haten op Groningenben je wel lekker?
Lukt mij prima.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell is het met mij eens. De enige kans op een goed huwelijk is een appartement in Amsterdam voor haar kopen. Anders geef ik je weinig kans
bedanktquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet niet, volgens mij post je alleen hier en dat vind ik helemaal prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |