Dat was toch geen onaardige opmerking van mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij doet niet aardig tegen mij
ik ben ondertussen over mijn angst heenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg tijdens Ajax-Feyenoord in augustus durfde hij niet.
het klonk sarcastisch okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was toch geen onaardige opmerking van mij.
hij heeft nu al sex gehad met een iemand van FOK!, dan kan een biertje er ook wel afquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg tijdens Ajax-Feyenoord in augustus durfde hij niet.
Huh? Ik dacht dat hij met Stuart ook alleen een biertje ging doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij heeft nu al sex gehad met een iemand van FOK!, dan kan een biertje er ook wel af
Dat waren toch alleen geruchten of is het echt waarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij heeft nu al sex gehad met een iemand van FOK!, dan kan een biertje er ook wel af
ja, die jongen is even buiten vbl en wordt gelijk mod en hosselt chicksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat waren toch alleen geruchten of is het echt waar? Wat een bad boy.
wat een taalgebruik zegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die jongen is even buiten vbl en wordt gelijk mod en hosselt chicks
kanjerboef
Ga. Weg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:31 schreef Paxcon het volgende:
Het is altijd wel leuk om te horen dat Ajax-supporters bij uitwedstrijden er altijd bovenuit komen
Don Vitoquote:
ik ben je slet niet mongoolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:32 schreef Onderwerp het volgende:
Hoi Tjacka gayboi en hoi sofje mien sletje
sof is al mijn sletjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:32 schreef Onderwerp het volgende:
Hoi Tjacka gayboi en hoi sofje mien sletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |