Ik denk dat ze bedoelt dat ze vragen over hypotheekrente, zorgtoeslag, kinderbijslag, etc, keurig voorbereiden en duizend keer oefenen. Maar niet bijvoorbeeld de vraag, 'Kookt u wel eens voor uw gezin?' 'Welke tv-programma's kijkt u het liefst?' 'Leest u de Libelle wel eens?'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gvd wat is die ebru naïef.
Politici schrijven elk antwoord woordelijk uit. Bijna op alle vragen zijn al antwoorden voorbereid, woordelijk. Maar bij de libelle is het anders
Politici die beweren de Libelle te lezen vertrouw ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze vragen over hypotheekrente, zorgtoeslag, kinderbijslag, etc, keurig voorbereiden en duizend keer oefenen. Maar niet bijvoorbeeld de vraag, 'Kookt u wel eens voor uw gezin?' 'Welke tv-programma's kijkt u het liefst?' 'Leest u de Libelle wel eens?'
Maar goed, of dat nou spannende antwoorden oplevertIk denk het niet.
Ik haat die beterweters, links en rechtsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zit weer eens in de herhaling. Maar wat praat die ebru rete irritant zeg
Zaaddodend en agressie opwekkend,
quote:Liesbeth Hop
Opnieuw een grote zedenzaak waarbij een man wordt verdacht van misbruik van honderden kinderen via de webcam. Hoe groot is het gevaar van digitale kinderlokkers?
Pieter Hilhorst
Het koningspaar, de premier, minister Edith Schippers. Nederland stuurt een zware delegatie naar de Olympische Winterspelen in Sotsji. Pieter Hilhorst, PvdA-lijsttrekker in Amsterdam, is diep teleurgesteld.
Bastiaan Ragas en Anne-Marie Jung
Na het toneelstuk 'Help, Ik Heb Mijn Vrouw Zwanger Gemaakt' gaat maandag het vervolg in premiere: een herkenbaar toneelstuk voor veel jonge ouders: 'Maar Je Krijgt Er Ook Heel Veel Voor Terug'.
Wilfried de Jong
Nog nooit werden er zoveel foto's gemaakt als tegenwoordig. Met fototoestellen en telefoons. Vanaf aanstaande zaterdag presenteert Wilfried een nieuw programma over fotografie, met het verhaal achter de foto.
Arie Boomsma
Ter gelegenheid van de Maand van de Spiritualiteit schreef presentator Arie Boomsma het essay 'Troost'. In het persoonlijke verhaal gaat hij op zoek naar hoe troost precies werkt.
ik denk dat de mensen thuis zelf ook capabel genoeg zijn hun eigen mening te vormen, daar hebben ze echt geen man met een snor voor nodig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja want dat heeft Johan Derksen gezegd he?
Het lijkt wat op "Ook dat nog!", maar dat was tenminste wel een leuk programma.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
Het programma wat er nu is is trouwens echt kut.
met Hans Bohm van de PTTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt wat op "Ook dat nog!", maar dat was tenminste wel een leuk programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |