SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:41 schreef Cwen het volgende:
Wij kennen elkaar van de middelbare school, al 13 jaar! Hij kwam in de vierde bij ons op school, vond aansluiting in de vriendengroep waar ik en Loj ook inzaten, en na ons eindexamen, twee jaar later, is het wat geworden met het idee van "We zien wel". Inmiddels zijn we zo'n 11 jaar bij elkaar en een huwelijk, een huis, twee katten en een kind verder. De vriendengroep is er ook nog steeds
.
In dat geval: laat je niet tegenhouden door je onzekerheden en go for it!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:24 schreef -mandy- het volgende:
Maakt niet uit Juud. Ik vind het ook wel weer een heel romantisch iets om zoiets te doen voor.
Hmm, mijn verlegenheid is aan het vechten tegen de romantiek, stand 0-0quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef Juud-- het volgende:
[..]
In dat geval: laat je niet tegenhouden door je onzekerheden en go for it!
Ben jij mij??? (Al is het hier in augustus pas 14 jaar geleden dat ik een berichtje kreeg via icq)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:30 schreef Tally het volgende:
14 jaar geleden kreeg ik een berichtje op ICQ van een vreemde. Inmiddels is hij niet zo vreemd meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Naar die gouden tip ben ik ook op zoek!quote:Op zondag 12 januari 2014 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
Weten jullie heel toevallig of er een iPad trucje is zodat je baby gewoon Sesamstraat kan kijken zonder dat haar veeghandjes continu het programma stop zetten, uit zetten, iets anders openen, etc?
Spirit bij instellingen - algemeen - toegankelijkheid - begeleide toegangquote:Op zondag 12 januari 2014 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
Weten jullie heel toevallig of er een iPad trucje is zodat je baby gewoon Sesamstraat kan kijken zonder dat haar veeghandjes continu het programma stop zetten, uit zetten, iets anders openen, etc?
Dit ga ik ook proberen!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:35 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Spirit bij instellingen - algemeen - toegankelijkheid - begeleide toegang
Deze inschakelen en dan als je de app opent starten. Ideaal![]()
Ik ook alleen met bekenden. Maar ik ging eens een pc repareren bij de buurvrouw van mijn tante. En daar kwam een vriend van mijn man online. Na wat babbelen ging ik er vandoot en wilde hij mijn ICQ nummer hebben en die heeft mijn man gepikt toen die daar wasquote:Op zondag 12 januari 2014 09:58 schreef Suikertante het volgende:
He fieder wat sneu! Beterschap
De ICQ verhalen vind ikIk chatte heel braaf alleen met bekenden
Spirit: kwartvoorachtboks!
Dat is écht een bizar verhaalquote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook alleen met bekenden. Maar ik ging eens een pc repareren bij de buurvrouw van mijn tante. En daar kwam een vriend van mijn man online. Na wat babbelen ging ik er vandoot en wilde hij mijn ICQ nummer hebben en die heeft mijn man gepikt toen die daar was
Thanks!!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:35 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Spirit bij instellingen - algemeen - toegankelijkheid - begeleide toegang
Deze inschakelen en dan als je de app opent starten. Ideaal![]()
Zit nu in de auto en mn boekje ligt thuis. Maar gister naast de melk een potje fruithap en weinig avondeten 150 gr vs 250/300 normaal. Vandaag alleen nog melk en 4 stukjes brood ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:59 schreef Suikertante het volgende:
XM wat heeft ze de afgelopen 24 uur gegeten? Niet alleen de melk, maar alles?
Precies,dus misschien is ze nu gewoon chill en heeft ze even niet zoveel nodigquote:
We doen wel altijd aardappel door de groenten. Maar geen pap of brood nee. Brood kan ze echt nog niks mee en pap blieft ze niet...quote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef Suikertante het volgende:
Dus gister:
450 cc
fruithapje
150 gram avondeten
Dus eigenlijk mist ze alleen de koolhydraten.
Voedingspatroon in de gaten houden oké, maar je reageert denk ik wat heftiger dan nodig. Neemt niet weg dat het cb bellen nooit kwaad kan!
Mijn zus gebruikt daar de app Famigo voor, daarmee kan je kind wel bij de app's die jij beschikbaar maakt, maar niet bij alle andere opties op je telefoon. Of het voor filmpjes ook werkt. weet ik niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |