SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:41 schreef Cwen het volgende:
Wij kennen elkaar van de middelbare school, al 13 jaar! Hij kwam in de vierde bij ons op school, vond aansluiting in de vriendengroep waar ik en Loj ook inzaten, en na ons eindexamen, twee jaar later, is het wat geworden met het idee van "We zien wel". Inmiddels zijn we zo'n 11 jaar bij elkaar en een huwelijk, een huis, twee katten en een kind verder. De vriendengroep is er ook nog steeds
.
In dat geval: laat je niet tegenhouden door je onzekerheden en go for it!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:24 schreef -mandy- het volgende:
Maakt niet uit Juud. Ik vind het ook wel weer een heel romantisch iets om zoiets te doen voor.
Hmm, mijn verlegenheid is aan het vechten tegen de romantiek, stand 0-0quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef Juud-- het volgende:
[..]
In dat geval: laat je niet tegenhouden door je onzekerheden en go for it!
Ben jij mij??? (Al is het hier in augustus pas 14 jaar geleden dat ik een berichtje kreeg via icq)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:30 schreef Tally het volgende:
14 jaar geleden kreeg ik een berichtje op ICQ van een vreemde. Inmiddels is hij niet zo vreemd meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |