abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135347832
Van melk krijg je ook meer slijmvorming dus dat kan misselijkheid ook triggeren.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:13:46 #202
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135347895
Ey! Kyara! Gefeliciteerd met je peuter!! *O* Da's vandaag toch?

Even geen dreumes in huis :D
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:34:49 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135348218
Xm, is het een idee het eten/drinken vandaag even helemaal aan duvel over te laten? Zielige kindjes hebben gewoon andere behoeften dan fitte kindjes. Is ik heb gespuugd hoef ik de eerste uren ook niets. Toen Lauren laatst haar herle voeding eruit had gegooid en wit als een vaatdoek zag hoefde ze ook echt even niets meer, behalve slapen. Prima.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 11:06:37 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135348864
Ik heb gisteren overigens een zootje rompers maat 74-80 ingeslagen (Hema, 2+1 gratis!), maar OMG, dat gaat me veel te hard!! :{
pi_135349138
Gefeliciteerd Kyara met je peuter!

Ik kreeg hier de eerste verjaardagskaart voor Ow binnen!!! *O*
Was hij van nutricia :')
  zaterdag 11 januari 2014 @ 11:21:52 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135349236
Oh, domper :')

Is Ow dit weekend jarig??
pi_135349249
Zeg, als jullie nou moeten douchen en je baby wilt niet meer slapen, wat dan? :@
Nemen jullie hem mee, of leg je hem gewoon even in zijn bed en 'moet' hij zich maar even vermaken?
Ik zit maar te wachten tot meneer even 'uitgeschakeld' is.
Heb mij zelfs al voorgenomen voortaan om 7 uur de wekker te zetten en te douchen voordat hij gemiddeld om 8 uur wakker wordt. -O-
pi_135349284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:59 schreef -mandy- het volgende:
Volgende maand zijn (8> en ik een jaar getrouwd, ik wil hem dan toch wel verrassen met een klein cadeautje, maar wat weet ik nog helemaal niet.
Wij zijn volgende maand ook een jaar getrouwd!
Wanneer jullie? :o wij 14e. *;
  zaterdag 11 januari 2014 @ 11:25:42 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135349326
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:22 schreef vencodark het volgende:
Zeg, als jullie nou moeten douchen en je baby wilt niet meer slapen, wat dan? :@
Nemen jullie hem mee, of leg je hem gewoon even in zijn bed en 'moet' hij zich maar even vermaken?
Ik zit maar te wachten tot meneer even 'uitgeschakeld' is.
Heb mij zelfs al voorgenomen voortaan om 7 uur de wekker te zetten en te douchen voordat hij gemiddeld om 8 uur wakker wordt. -O-
Man niet in de buurt?

Later douchen als je nergens heen hoeft, of even snel wassen als je wel weg moet. Of ik probeer of E gewoon even in haar bedje wil zitten spelen :Y

Heb je een wipstoeltje? Kun je m daar misschien inzetten bij jou in de badkamer ^O^
  zaterdag 11 januari 2014 @ 11:27:52 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135349392
Haha, ook allemaal zwanger-huwelijken ;)

Wij zijn eind februari 1 jaar geregistreerd partners oO< Maar ik blijf denk ik liever onze verkeringsdatum vieren.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 11:35:11 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135349568
Bohhh E slaapt nog steeds :o

2 uur and counting... :')
  zaterdag 11 januari 2014 @ 11:52:34 #212
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135350003
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij zijn volgende maand ook een jaar getrouwd!
Wanneer jullie? :o wij 14e. *;
Leuk Venco! Op valentijnsdag!

Wij de 4de *; . En idd ook een zwanger-huwelijk. D zat lekker te schoppen in mijn buik op het stadhuis toen ... -zucht- -smelt-

Verder bijlezen en sociaal reageren ga ik later vandaag of vanavond doen. Ik ga kijken of ik zo een wafelijzer kan ophalen bij iemand dat ik via marktplaats heb gekocht
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135350448
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, domper :')

Is Ow dit weekend jarig??
Woensdag!!!!!
Ik ga jullie bijna verlaten!
pi_135351376
Venco, ik zet haar in de kinderstoel bij me in de badkamer. Geen zin meer om te wachten tot ze slaapt :P Ik gaaf haar dan wat badspulletjes waar ze zichzelf mee vermaakt en speel koekeboe achterbhet douchegordijn, ze vermaakt zich prima dan.
Sarcasme. Herken het.
pi_135351433
Oh ik bedenk me nu dat een kinderstoel voor mensen met verdiepingen niet zo handig is :@ Dan zou ik voor de wipstoeltip van LB gaan :P
Sarcasme. Herken het.
pi_135351609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ey! Kyara! Gefeliciteerd met je peuter!! *O* Da's vandaag toch?

Even geen dreumes in huis :D
Wát een rust inderdaad! _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135351755
Met de wipstoel douchen heb ik 2x gedaan, maar het duurde mijn uk toch te lang, dus huilen toen ik net mijn haar in het sop had staan :'). Ik douche nu standaard 's avonds. Of samen met de mini, maar dat is niet eerlijk, want hij staat/loopt en speelt dan terwijl ik zelf kan douchen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135352232
Oja die wipstoel, 1x geprobeerd en dat was krijsen. Nu douche ik vaak 's avonds met Ow. Maar dat doen vriendje en ik dan samen. Even met Ow douchen, ander haalt hem op en dan nog zelf ff douchen. Ik durf ook bijna niet om te douchen als Ow slaapt, hij wordt er altijd wakker van.. :@
pi_135352769
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Loj het volgende:
Hoi...
Mijn baby geeft kusjes...

En verder moet ik ff energie verzamelen zodat ik ook sociaal kan doen..
O+ Daar kun je hopelijk weer een beetje van opladen :*

Omen, wat een ontzettend leuke foto van jullie samen! Zo schattig dat je dan samen met je baby lekker iets zit te eten ergens O+ Dat lijkt me over een poosje ook zo leuk met Nin!

Venco, is 's avonds douchen nog een optie? En anders wat er al werd gezegd, baby in kinderstoel of wipstoel en kiekeboe spelen van achter het douchegordijn, ik zette Nin eerst ook wel eens in het lege babybadje op de grond, met wat speeltjes. Nu klimt ze daar uit denk ik :D Meestal neem ik d'r trouwens gewoon mee in bad/onder de douche als ik wil douchen terwijl ze wakker is en er niemand voor handen is om op te letten.

Over jubilea, dit jaar zijn lief en ik 10 jaar samen! We hebben elkaar ooit ontmoet doordat mijn toenmalige bestvriendinnetje een kortstondige affaire had met hem toen we in de derde zaten op de middelbare school. Zij stelde ons toen aan elkaar voor, ik dacht 'vage gast'. We hebben zelfs nog een jaar tegelijk op dezelfde middelbare school gezeten en kwamen elkaar af en toe tegen en zeiden dan 'hoi' :P Jaaaaaren later kwam ik hem opeens weer eens tegen tijdens het uitgaan. Ik was stoned en zei 'hoi' tegen hem, met de vraag of ie nog wist wie ik was. We hadden een kort gesprek en ik vroeg of ie msn had, had ie niet, maar hij schreef wel z'n email adres voor me op. Dit was trouwens op 17 januari 2004. Na een paar weken kreeg ik opeens een verzoek op msn, had ie dat toch maar eens geinstalleerd. We kletsten toen elke zondag wat. Na een paar maanden dachten we dat het gezellig zou zijn om eens af te spreken. Zo gezegd, zo gedaan, we woonden vlak bij elkaar in de buurt dus waarom ook niet. Vanaf die dag waren we onafscheidelijk, we brachten elke dag samen door, eerst als vrienden. We waren allebei namelijk best verlegen, dus het duurde nog ruim een maand voordat we werkelijk durfde te zoenen en we verkering kregen *; De exacte datum weten we geen van beiden meer, alleen dat het op een woensdag was (want hij moest oefenen met z'n band die avond), ergens eind mei 2004, vlak voordat het voetbal begon. Nou ja, omdat er geen exacte datum is, kunnen we dat ook niet echt vieren verder ;)
pi_135353643
Tnx Bel :* ik las trouwens dat Nin kan losstaan :D

Mooi liefdesverhaal trouwens :D

Ik ben gekoppeld door Cwen, zij zag meteen dat wij voor elkaar gemaakt waren! O+ nu 6,5 jaar samen, volgend jaar een feestje!
Nu trouwens een heel weekend alleen, vriendje heeft met vrienden afgesproken. Net als vorig jaar op zaterdag en toen ging het ook soort van mis... Dus vind het nu wel ff ook heel stom dat hij er niet is :'(
  zaterdag 11 januari 2014 @ 14:39:34 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135355364
Ohhh Loj dat zou ik ook niet leuk vinden :o :{ -O-

Gelukkig heb je nu wel Ow om te knuffelen en die je kusjes geeft!! O+
  zaterdag 11 januari 2014 @ 14:42:06 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135355419
Belle :D leuk verhaal bij je relatie!

Mijn vriend en ik hebben bijna 1,5 jaar om elkaar heen gedraaid, en toen we eenmaal aan het daten waren duurde het ook tot de 3e avond voor we durfden te zoenen _O-

Held-op-sokken-boks dus ;)
pi_135355726
Belle, mooi verhaal O+

Wij hebben ook een tijdje om elkaar heen gedraaid. Was rondom de millenniumwisseling. Ik had zelfs een kaart op het toilet opgehangen met de tekst "als je van dit millennium nog wat wil maken, doe het dan snel". Zelfs die hint was niet duidelijk genoeg.

Bedankt voor de felicitaties. Nu 2 weken dreumesloos inderdaad.
pi_135356179
:D Wat grappig al dat om elkaar heen gedraai O+ Mooie hint ook Kyara, jammer dat ie niet werd opgepikt :')

Loj, dat zou ik ook wel jammer vinden! Is er geen mogelijkheid dat ie nog thuis kan blijven?
pi_135356381
Wat een leuke verhalen O+ Belle, zo lief!

Man en ik kennen elkaar via een datingwebsite en ik heb daar destijds op Fok ook nog heel wat over gepost :D :@ We hebben elkaar in augustus 2011 ontmoet en toen we elkaar de eerste keer ontmoetten sprongen de vonker eraf. Een maand later woonden we al praktisch samen en op de dag af een jaar later hebben we Isa gemaakt O+
Sarcasme. Herken het.
pi_135356562
Leuk die verhalen O+

Loj :* omdat je (8> er niet is dit weekend
pi_135358058
Spirit, dat is ook een mooi verhaal O+
pi_135358691
Verjaardag van grote broer was superleuk. Heel klein gevierd met alleen opa en oma's. Volgende week gezamenlijk feestje voor familie en vrienden.

Meisjes vonden het heel spannend allemaal. Maar ze vermaken zich wel heel erg met al het nieuwe speelgoed....

koekje eten

boekje gekregen
pi_135359829
Ze zijn zo leuk O+ Goeie kleertjes ook weer!
pi_135360131
Wat een leuke foto's. En zeker goede kleertjes O+
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:23:32 #231
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_135360489
Ja, die jurkjes, heel erg leuk!
Ik heb nog steeds zo'n zwak voor kleine meiden kleertjes, als ik nu de collecties bij Hema en H&M ook weer zie..... O+
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:27:59 #232
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135360645
Kyara je meiden ... wat een mooie dames!

Leuk he die kleine kleertjes. Ik smelt ook altijd nog als ik die kleinste maatjes zie.

ik ben nu even weer onzeker.

D is 8,5 maand en is nog niet verder dan achteruit buikschuiven, naar links en rechts schuiven gaat al vlotter. maar van kruipen of vooruit bewegen is nog helemaal geen sprake.
Als je hem op zijn benen zet, zakt hij haast niet meer door zijn benen en als je hem zet blijft ie keurig een tijdje zitten. maar zelf gaan staan, zelf gaan zitten of optrekken ho maar.
omrollen beide kanten kan ie al vanaf 6,5 maand maar pas nu begint ie het eens in de paar dagen te doen (van buik naar rug).
is dat normaal?

Niet alle baby's zijn even snel, maar ik ben dan toch weer ongerust dat zijn ontwikkeling niet helemaal "op tijd" verloopt.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135362456
Thanx allemaal!
Jurkjes zijn van Frendz, van de V&D, een tijd geleden al in de Sale gekocht.

Juud, grappig. Ik heb juist nog steeds een zwak voor kleine jongetjeskleding (bijvoorbeeld Lindex O+ )

Mandy, ik zou me er niet zo druk om maken, volgens mij is hij prima op schema.

Loj, oh dat is wel heel zuur :*
  zaterdag 11 januari 2014 @ 18:33:41 #234
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135363210
Niet leuk Loj.
pi_135364867
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:27 schreef -mandy- het volgende:
Kyara je meiden ... wat een mooie dames!

Leuk he die kleine kleertjes. Ik smelt ook altijd nog als ik die kleinste maatjes zie.

ik ben nu even weer onzeker.

D is 8,5 maand en is nog niet verder dan achteruit buikschuiven, naar links en rechts schuiven gaat al vlotter. maar van kruipen of vooruit bewegen is nog helemaal geen sprake.
Als je hem op zijn benen zet, zakt hij haast niet meer door zijn benen en als je hem zet blijft ie keurig een tijdje zitten. maar zelf gaan staan, zelf gaan zitten of optrekken ho maar.
omrollen beide kanten kan ie al vanaf 6,5 maand maar pas nu begint ie het eens in de paar dagen te doen (van buik naar rug).
is dat normaal?

Niet alle baby's zijn even snel, maar ik ben dan toch weer ongerust dat zijn ontwikkeling niet helemaal "op tijd" verloopt.
Hier hetzelfde hoor! Zelf zitten of staan, nope, optrekken, nooit van gehoord. Ze blijft wel eventjes zelf staan, staan is gaaf! Sinds 1 a 2 weken heeft ze wel het tijgeren/buikschuiven onder de knie. Ze komt iig vooruit :) Ik zou me geen zorgen maken :* Nin en F zijn snel, de rest is gewoon normaal :P
Sarcasme. Herken het.
pi_135365984
Mandy ik ben het met Kyara en Spirit eens. Vergelijk D. niet met de snelle kindjes. D. zit volgens mij helemaal goed op schema :*
pi_135367181
Kyara gefeliciteerd *O*

Vriend en ik kenden elkaar al een paar jaar van een camping waar ik werkte en hij bij het asociale hangclubje hoorde :D
Na een paar jaar ging ik voor studie op kamers wonen in Rotterdam waar hij ook woonde.
Op een willekeurige avond werk ik door hem gebeld (ik wist toen nog niet eens dat hij het was. Er waren er 4 of 5 met dezelfde naam dus ik besloot maar te luisteren en te hopen er op tijd achter te komen wie ik nou aan de lijn had :D ) met de vraag of ik zin had om een weekend mee te gaan naar Winterberg. Was een personeelsuitje van zijn werk. Ik heb maar gewoon "ja" gezegd. Altijd meegenomen een weekendje weg.
Hoe hij bij mij is uitgekomen :?

Uiteindelijk ging het niet door ivm te weinig aanmeldingen maar het contact was er. We gingen ieder weekend stappen en het was erg gezellig. Dat was 14 jaar geleden O+
pi_135367787
Het is ook niet leuk, bah zelfmedelijden :'(

Verder Mandy ben ik het helemaal met de rest eens, geen zorgen maken!
En ik hou gewoon dit aan voor mezelf:
3 jaar rollen en voortbewegen (wordt zo lastig op de peuterspeelzaal anders)
4 jaar lopen (kruipen door groep 1 is ook zo wat)
5 jaar eten (anders is hij zo'n buitenbeentje tijdens het kerstdiner op school)
6 jaar zindelijk (groep 3 juffen verschonen geen luiers meer)
7 jaar praten (dan verwachten leerkrachten antwoord terug)
8 jaar doorslapen (goed streven toch..)
12 jaar borstvoeding af (daarna vind ik het toch een beetje dubieus worden)

:D sorry, heel flauw
pi_135367988
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Loj het volgende:

Stiekem moest ik er wel om lachen..!
pi_135368098
Haha Loj. Mooi schema hoor. :o
pi_135368215
Ik was alleen inspiratieloos voor de 9, 10 en 11 jaar ;)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:11:50 #242
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135368299
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Loj het volgende:
Het is ook niet leuk, bah zelfmedelijden :'(

Verder Mandy ben ik het helemaal met de rest eens, geen zorgen maken!
En ik hou gewoon dit aan voor mezelf:
3 jaar rollen en voortbewegen (wordt zo lastig op de peuterspeelzaal anders)
4 jaar lopen (kruipen door groep 1 is ook zo wat)
5 jaar eten (anders is hij zo'n buitenbeentje tijdens het kerstdiner op school)
6 jaar zindelijk (groep 3 juffen verschonen geen luiers meer)
7 jaar praten (dan verwachten leerkrachten antwoord terug)
8 jaar doorslapen (goed streven toch..)
12 jaar borstvoeding af (daarna vind ik het toch een beetje dubieus worden)

Maar wel heel leuk :D .

Ik ben heel blij dat jullie vinden dat hij mooi op schema zit. Tnx!
pi_135369485
loj _O-
wat een mooie *; verhalen hier. Danic vraag eens waarom hij jou belde ik ben nu wel nieuwsgierig hoor.

Wij zijn in maart 13 jaar bij elkaar. We kennen elkaar via een klasgenoot van hem die bij mij op volleybal zat. Ik had toen nog een vriend en hij een vriendin dus we hebben wat gechat toen was toen nog hip. Toen we beide weer vrijgezel waren bleek hij ook een vriendin van mij te kennen zijn we een keer naar de bios geweest en van het een kwam het ander.

Inmiddels zijn we 3 katten en 2 kinders + een huis verder. Tijd gaat snel.
pi_135369891
Wat een leuke verhalen!

Hier tijdens een wekelijkste skatetocht hem leren kennen. Hij was een clown op skates, en we raakten aan de praat en het was raak. Inmiddels 11,5 jaar geleden, en we rijden nog steeds wel mee.

V. heeft vanmorgen banaan gehad, en ze vond het wel lekker. Maar door het kokhalsen begon ze op een gegeven moment wel over te geven. Maar er is toch nog wel flink wat banaan ingegaan voor een eerste keer, en ze leek het ook wel lollig te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door laiveneertiekje op 11-01-2014 21:06:47 ]
pi_135370643
Laiv, anderhalf jaar geleden en nu al twee kindjes? Begrijp ik het niet of hebben beide kindjes Den andere vader :?
Ik ga er voor nu maar vanuit dat ik het verkeerd begrijp... :D

Ferrari, als ik er aan denk zal ik erom vragen, ben nu bij mijn ouders en hij is werken.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:58:11 #246
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135370914
Haha loj!
En :* voor alles.
pi_135371479
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef danic het volgende:
Laiv, anderhalf jaar geleden en nu al twee kindjes? Begrijp ik het niet of hebben beide kindjes Den andere vader :?
Ik ga er voor nu maar vanuit dat ik het verkeerd begrijp... :D

Ferrari, als ik er aan denk zal ik erom vragen, ben nu bij mijn ouders en hij is werken.
Maak ik alweer in dit topic een foutje, ik bedoelde 11,5 jaar... Ze zijn allebei van dezelfde vader hoor...
pi_135371780
Leuk al die verhalen!

6 jaar terug hebben vriendje en ik in dezelfde winkel gewerkt. Toen moesten we niet zo veel van elkaar weten. Door studie ben ik daar toen weggegaan en hij bleef daar.( mijn moeder werkt daar ook) 3 jaar terug is de winkel verbouwd en opnieuw geopend en daar hoorde een feest bij. Mn moeder heeft mij en mn zus toen gevraagd de catering te doen. Daar hebben we de hele avond zon beetje om elkaar heen gedraait, eind vd avond is wel de eerste zoen geweest.
Al vrij snel zijn we toen samen op zoek gegaan naar een eigen plekje. En 2 jaar later bleek ik zwanger. Bijna 5 maanden geleden is K geboren!
pi_135372851
14 jaar geleden kreeg ik een berichtje op ICQ van een vreemde. Inmiddels is hij niet zo vreemd meer :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_135373414
Wij kennen elkaar van de middelbare school, al 13 jaar! Hij kwam in de vierde bij ons op school, vond aansluiting in de vriendengroep waar ik en Loj ook inzaten, en na ons eindexamen, twee jaar later, is het wat geworden met het idee van "We zien wel". Inmiddels zijn we zo'n 11 jaar bij elkaar en een huwelijk, een huis, twee katten en een kind verder O+. De vriendengroep is er ook nog steeds :).
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')