quote:
Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Loj het volgende:Hoi...
Mijn baby geeft kusjes...
En verder moet ik ff energie verzamelen zodat ik ook sociaal kan doen..

Daar kun je hopelijk weer een beetje van opladen

Omen, wat een ontzettend leuke foto van jullie samen! Zo schattig dat je dan samen met je baby lekker iets zit te eten ergens

Dat lijkt me over een poosje ook zo leuk met Nin!
Venco, is 's avonds douchen nog een optie? En anders wat er al werd gezegd, baby in kinderstoel of wipstoel en kiekeboe spelen van achter het douchegordijn, ik zette Nin eerst ook wel eens in het lege babybadje op de grond, met wat speeltjes. Nu klimt ze daar uit denk ik

Meestal neem ik d'r trouwens gewoon mee in bad/onder de douche als ik wil douchen terwijl ze wakker is en er niemand voor handen is om op te letten.
Over jubilea, dit jaar zijn lief en ik 10 jaar samen! We hebben elkaar ooit ontmoet doordat mijn toenmalige bestvriendinnetje een kortstondige affaire had met hem toen we in de derde zaten op de middelbare school. Zij stelde ons toen aan elkaar voor, ik dacht 'vage gast'. We hebben zelfs nog een jaar tegelijk op dezelfde middelbare school gezeten en kwamen elkaar af en toe tegen en zeiden dan 'hoi'

Jaaaaaren later kwam ik hem opeens weer eens tegen tijdens het uitgaan. Ik was stoned en zei 'hoi' tegen hem, met de vraag of ie nog wist wie ik was. We hadden een kort gesprek en ik vroeg of ie msn had, had ie niet, maar hij schreef wel z'n email adres voor me op. Dit was trouwens op 17 januari 2004. Na een paar weken kreeg ik opeens een verzoek op msn, had ie dat toch maar eens geinstalleerd. We kletsten toen elke zondag wat. Na een paar maanden dachten we dat het gezellig zou zijn om eens af te spreken. Zo gezegd, zo gedaan, we woonden vlak bij elkaar in de buurt dus waarom ook niet. Vanaf die dag waren we onafscheidelijk, we brachten elke dag samen door, eerst als vrienden. We waren allebei namelijk best verlegen, dus het duurde nog ruim een maand voordat we werkelijk durfde te zoenen en we verkering kregen

De exacte datum weten we geen van beiden meer, alleen dat het op een woensdag was (want hij moest oefenen met z'n band die avond), ergens eind mei 2004, vlak voordat het voetbal begon. Nou ja, omdat er geen exacte datum is, kunnen we dat ook niet echt vieren verder