Wij zijn volgende maand ook een jaar getrouwd!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:59 schreef -mandy- het volgende:
Volgende maand zijnen ik een jaar getrouwd, ik wil hem dan toch wel verrassen met een klein cadeautje, maar wat weet ik nog helemaal niet.
Man niet in de buurt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:22 schreef vencodark het volgende:
Zeg, als jullie nou moeten douchen en je baby wilt niet meer slapen, wat dan?![]()
Nemen jullie hem mee, of leg je hem gewoon even in zijn bed en 'moet' hij zich maar even vermaken?
Ik zit maar te wachten tot meneer even 'uitgeschakeld' is.
Heb mij zelfs al voorgenomen voortaan om 7 uur de wekker te zetten en te douchen voordat hij gemiddeld om 8 uur wakker wordt.
Leuk Venco! Op valentijnsdag!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zijn volgende maand ook een jaar getrouwd!
Wanneer jullie?wij 14e.
Woensdag!!!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, domper
Is Ow dit weekend jarig??
Wát een rust inderdaad!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ey! Kyara! Gefeliciteerd met je peuter!!Da's vandaag toch?
Even geen dreumes in huis
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Loj het volgende:
Hoi...
Mijn baby geeft kusjes...
En verder moet ik ff energie verzamelen zodat ik ook sociaal kan doen..
Hier hetzelfde hoor! Zelf zitten of staan, nope, optrekken, nooit van gehoord. Ze blijft wel eventjes zelf staan, staan is gaaf! Sinds 1 a 2 weken heeft ze wel het tijgeren/buikschuiven onder de knie. Ze komt iig vooruitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:27 schreef -mandy- het volgende:
Kyara je meiden ... wat een mooie dames!
Leuk he die kleine kleertjes. Ik smelt ook altijd nog als ik die kleinste maatjes zie.
ik ben nu even weer onzeker.
D is 8,5 maand en is nog niet verder dan achteruit buikschuiven, naar links en rechts schuiven gaat al vlotter. maar van kruipen of vooruit bewegen is nog helemaal geen sprake.
Als je hem op zijn benen zet, zakt hij haast niet meer door zijn benen en als je hem zet blijft ie keurig een tijdje zitten. maar zelf gaan staan, zelf gaan zitten of optrekken ho maar.
omrollen beide kanten kan ie al vanaf 6,5 maand maar pas nu begint ie het eens in de paar dagen te doen (van buik naar rug).
is dat normaal?
Niet alle baby's zijn even snel, maar ik ben dan toch weer ongerust dat zijn ontwikkeling niet helemaal "op tijd" verloopt.
Maar wel heel leukquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Loj het volgende:
Het is ook niet leuk, bah zelfmedelijden
Verder Mandy ben ik het helemaal met de rest eens, geen zorgen maken!
En ik hou gewoon dit aan voor mezelf:
3 jaar rollen en voortbewegen (wordt zo lastig op de peuterspeelzaal anders)
4 jaar lopen (kruipen door groep 1 is ook zo wat)
5 jaar eten (anders is hij zo'n buitenbeentje tijdens het kerstdiner op school)
6 jaar zindelijk (groep 3 juffen verschonen geen luiers meer)
7 jaar praten (dan verwachten leerkrachten antwoord terug)
8 jaar doorslapen (goed streven toch..)
12 jaar borstvoeding af (daarna vind ik het toch een beetje dubieus worden)sorry, heel flauw
Maak ik alweer in dit topic een foutje, ik bedoelde 11,5 jaar... Ze zijn allebei van dezelfde vader hoor...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef danic het volgende:
Laiv, anderhalf jaar geleden en nu al twee kindjes? Begrijp ik het niet of hebben beide kindjes Den andere vader![]()
Ik ga er voor nu maar vanuit dat ik het verkeerd begrijp...![]()
Ferrari, als ik er aan denk zal ik erom vragen, ben nu bij mijn ouders en hij is werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:41 schreef Cwen het volgende:
Wij kennen elkaar van de middelbare school, al 13 jaar! Hij kwam in de vierde bij ons op school, vond aansluiting in de vriendengroep waar ik en Loj ook inzaten, en na ons eindexamen, twee jaar later, is het wat geworden met het idee van "We zien wel". Inmiddels zijn we zo'n 11 jaar bij elkaar en een huwelijk, een huis, twee katten en een kind verder. De vriendengroep is er ook nog steeds
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |