Temgodquote:
Staat er weer wat, ik had er laatst al ananassap of zo uitgehaaldquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet er nog wat perziksap in.
Ik zou hem downloadenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou zijn encyclopedie direct kopen.
Wow lol jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef JimboSlice het volgende:
DuBlanqeBogarde blijft anoniem, getuige zijn masker...
Ja, Mexicanobakker is erg van het fruit of fruitsap.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat er weer wat, ik had er laatst al ananassap of zo uitgehaald
Schoft die dat heeft gefliktquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat er weer wat, ik had er laatst al ananassap of zo uitgehaald
Wie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef JimboSlice het volgende:
DuBlanqeBogarde blijft anoniem, getuige zijn masker...
Echt he? In de boeien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schoft die dat heeft geflikt
Bowties are coolquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef geindoctrineerd het volgende:
Wat een fantastisch strikje heeft die hoogleraar!
"The Bowtie", leuke aflevering van Curb Your Enthusiasm.quote:
wortel.gifquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel een banaan voor.
Het was een doctor who referentie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
"The Bowtie", leuke aflevering van Curb Your Enthusiasm.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Specularium het volgende:
Zit die criminele Marokkaan hier nu ook al?
Alors zal wel direct zitten te soppen vanuit het wereldvreemde Friesland.
Als je die zogenaamde titel vrijwillig durft te dragen verdien je het ook wel om afgevoerd te worden naar Almere.quote:
Wel de mrstyloproduction.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes heeft het liefst Holly in de OP
Daar stond mijn opmerking los van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was een doctor who referentie.
Die is inderdaad erg leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel de mrstyloproduction.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Zipportal het volgende:
Kan die tafeldame niet die bivakmuts op krijgen?
Inez Weski is een soort apenaids.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef alors het volgende:
[..]Zet hem dan bij Inez Weski op. Hoewel als zij die bivakmuts van DuBlanqeBogarde op zou zetten, zou je een geheel zwart vlak zien.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel de mrstyloproduction.
Alleen die norse lippen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef alors het volgende:
[..]Zet hem dan bij Inez Weski op. Hoewel als zij die bivakmuts van DuBlanqeBogarde op zou zetten, zou je een geheel zwart vlak zien.
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Specularium het volgende:
Zit die criminele Marokkaan hier nu ook al?
Alors zal wel direct zitten te soppen vanuit het wereldvreemde Friesland.
Ik heb echt geen idee wie dat is en waarom die een bivakmuts opmoet.quote:
https://twitter.com/DuBlanqeBogardequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dat is en waarom die een bivakmuts opmoet.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef alors het volgende:
Potje van Hak kan zij goed promoten. Kolenaids.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inez Weski is een soort apenaids.
Oh..niks aan gemist dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
https://twitter.com/DuBlanqeBogarde
"De Blanke Bogarde. Verlosser van onwetende (voetbal)zieltjes en een hele rare snuiter die geen enkel gevoel van sympathie oproept."
Net zo weinig belangwekkend als James Worthy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dat is en waarom die een bivakmuts opmoet.
Daar kan ex-mevrouw Bowie alles over vertellenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
Mick Jagger, ook al zo'n heteroseksueel boegbeeld.
Heb ik wel een zwak voor jaquote:
Poetin is er niets bij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Matthijs gaat een speech houden.
precies.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef themole het volgende:
Klinkt weer als een poepboek van Kluun.
Ambrobingo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moeten ze niet een bingo doen?
Meer Hangkluunquote:
Nee boekpromotiesquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef Karina het volgende:
OK helft van Spangas gemist en de helft van dit. Kutzooi. Zijn dit ook nieuwjaarsspeeches?
Morgen gewoon Spangas in zijn geheel kijken, doe ik ook. Dit zijn promotiespeeches.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef Karina het volgende:
OK helft van Spangas gemist en de helft van dit. Kutzooi. Zijn dit ook nieuwjaarsspeeches?
Die moesten wij vandaag nog op de opleiding doen helaasquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Oh elevatorpitches, is dat niet een beetje uit?
het was wel een topshow, iets met een pak met ballenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Morgen gewoon Spangas in zijn geheel kijken, doe ik ook. Dit zijn promotiespeeches.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Zipportal het volgende:
We worden 180, mag ik dat zeggen? Ja, dat mag je zeggen.
Verheffing van het volk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
Hoe komen ze erbij dat het DWDD publiek hier op zit te wachten?
Degene die die opmerking maakte schuift dadelijk aan tafel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Monolith het volgende:
Bij deze vrouw komt schiet mij toch altijd weer de opmerking 'Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Yvonne Kronenberg' door het hoofd.
Het DWDD publiek neemt alles aan voor lief.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
Hoe komen ze erbij dat het DWDD publiek hier op zit te wachten?
Die hebben die promotie ook niet nodig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Tem het volgende:
De echte literaire helden verlagen zich natuurlijk niet tot dit geneuzel.
Dat zijn schapen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het DWDD publiek neemt alles aan voor lief.
Slapers.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
Heej Gerard Depardieu heeft ook een boekie geschreven.
ahum!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
Om je eigen grappen lachen... dat is niks.
Ik dacht dat het die skilift-likker was uit Dumb & Dumber.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
Heej Gerard Depardieu heeft ook een boekie geschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de grootste schrijvers van NL kon niet genoeg op TV komen om zijn boeken te promoten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die hebben die promotie ook niet nodig.
Ik heb niet het idee dat je er wat door mist.quote:
Heleen van Royen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een van de grootste schrijvers van NL kon niet genoeg op TV komen om zijn boeken te promoten.
Nee, geen excuses :=)quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi WimWas even elders bezig ook. Had je nog niet gezien.
Nee, jouw dorpsgenoot.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
Is dit een van die Rotterdamse kappers?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Die anekdote kwam er niet helemaal uit.
Daarom: Gijpquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Cee het volgende:
Wat een sprekers. Die mensen hebben niet voor niks schrijven als hobby/beroep.
Vroeg ik me net ook afquote:
Het idee is leuk, maar je onthoudt niets.quote:
Ze doet me altijd denken aan Zwarte Magica uit de Donald Duckquote:
Boogie..kijk die versta ik dan weer primaquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Cee het volgende:
Hij heeft dus gewoon de wielren-wiki overgeschreven?
Ik ook zelden, alleen over de patat eigenlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Koken zonder zout snap ik nooit. Ik gebruik nooit zout, is niet alsof dan alles flauw wordt ofzo.
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Koken zonder zout snap ik nooit. Ik gebruik nooit zout, is niet alsof dan alles flauw wordt ofzo.
Ik kook ook nooit met zout.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja precies.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook zelden, alleen over de patat eigenlijk.
Wat zei hij? Heb het gemist.quote:
Giphart, want ook meteen veel papierquote:
Hahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Giphart, want ook meteen veel papier
een magazine denk ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |