tuurlijk wel, zalfje en klaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is okehopelijk ben je er snel vanaf!
Dan doe je whatsappquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of die dikke nu nog in de tas ligt.
en van mezelf post ik geen foto's dat weet oognip best.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:36 schreef senesta het volgende:
Ik heb een nieuw mandje gekocht en die was binnen twee minuten na binnenkomst al geclaimd
Ik denk dat ik er nog maar twee bij moet kopen
[ link | afbeelding ]
Hm lastig. Wat vindt Christan er zelf van om alleen thuis te blijven? Vindt hij dat niet gewoon Vet Cool?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een probleem morgen, want qltel is er niet dit weekend en dat zou betekenen dat Christan een hele tijd alleen thuis is. Niet dat ie dat niet kan, maar ik vind het niet echt leuk voor hem. Dus ik zit een tikkie in dubio wat ik nou moet doen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het vroeger altijd heerlijk om alleen thuis te zijnWeet niet hoe oud Christan is?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hm lastig. Wat vindt Christan er zelf van om alleen thuis te blijven? Vindt hij dat niet gewoon Vet Cool?
Ik hoor net dat hij liever thuis blijft dan mee gaatquote:
primaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoor net dat hij liever thuis blijft dan mee gaatProbleem opgelost
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoor net dat hij liever thuis blijft dan mee gaatProbleem opgelost
Ik heb met hem afgesproken dat ik niet al te laat thuiskomquote:
Nee, ik denk dat het meer bij mij speelde dan bij hem. Ik duw er vanavond wel een pizza in om het goed te makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:27 schreef Oognip het volgende:
En jij zit dan ook niet met een rotgevoel?
oh, dat scheeltquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb met hem afgesproken dat ik niet al te laat thuiskom
Hoe komen die dan in je badkamer en op je kledingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word btw gek van deze dingen;
[ afbeelding ]
Als het goed is zijn het berkenzaadjes. Mn sloffen zitten er vol mee. De badmat zit er vol mee. Soms zit het op mijn ochtendjas. En k krijg ze gewoon niet weg
Vraag me af of ik daarom nog steeds een beetje hooikoorts reacties heb
Hij is wel vaker een paar uur alleen thuis, volgens mij maakte ik het in gedachten een stuk langer dan het eigenlijk isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef indaha het volgende:
Nou opgelost dus, kleine jongens worden groot Rewimo
Ik kan niet...ik ben weliswaar om 13.00 uur in amersfoort, maar dan voor een stuk minder leuke afspraakquote:
We hebben een berk in de badkamerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe komen die dan in je badkamer en op je kleding, heb je een berk in de buurt staan dan ?
Volgens mij hebben de buren er één in de tuin staan. Bij ons is alles gelijkvloers en de badkamerdeur komt in de keuken uit. En in de keuken zit ook onze "voordeur". Dus lopen het mee naar binnen denk ik. Of hebben het mee naar binnen gelopen toen ze vielen. Maar ze gaan iig niet wegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe komen die dan in je badkamer en op je kleding, heb je een berk in de buurt staan dan ?
Is dat de trend van 2014quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
We hebben een berk in de badkamer
O op die manier , wij hebben de badkamer boven dus zo snel zou dat bij ons niet lukken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de buren er één in de tuin staan. Bij ons is alles gelijkvloers en de badkamerdeur komt in de keuken uit. En in de keuken zit ook onze "voordeur". Dus lopen het mee naar binnen denk ik. Of hebben het mee naar binnen gelopen toen ze vielen. Maar ze gaan iig niet weg
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:04 schreef Adnap het volgende:
Veel plezier morgen in Shabu mensen !! Ik ga naar Emmeloord afzakken ehh oversteken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
Ja, het blije, harde geblaf van HHH tijdens mijn thuiskomst was een ware oase van rustquote:
Kind, ik ben nog steeds beeldigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond het echt een mooie foto knobo. Je zag er daar echt goed uit. en gelukkig dat de crematie niet zo zwart was.
ean ging naar bed dus niks de deur uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kind, ik ben nog steeds beeldig![]()
Hoe beviel de make-up van ean? Ben je meteen trots naar de super gehold om je schoonheid te laten aanschouwen?
Dat kind begrijpt dus al wat van highlightsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ean ging naar bed dus niks de deur uit.
Nou ik had lipgloss op mijn wang en kin
Je gaat je uitslovenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Toekito het volgende:
Morgen meet dus ga nu ff naar de kapperverder ben ik normaal hoor.
Is dat dat huis van die ongure buurman?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren kijkers in het huis naast ons en nu trekken ze er al in.
Stom maar ik heb meteen een heel onrustig gevoel
Dat is niet stom, dat is met al je ervaringen normaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren kijkers in het huis naast ons en nu trekken ze er al in.
Stom maar ik heb meteen een heel onrustig gevoel
Voor- en nafoto graagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Toekito het volgende:
Morgen meet dus ga nu ff naar de kapperverder ben ik normaal hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |