Hij is wel vaker een paar uur alleen thuis, volgens mij maakte ik het in gedachten een stuk langer dan het eigenlijk isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef indaha het volgende:
Nou opgelost dus, kleine jongens worden groot Rewimo
Ik kan niet...ik ben weliswaar om 13.00 uur in amersfoort, maar dan voor een stuk minder leuke afspraakquote:
We hebben een berk in de badkamerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe komen die dan in je badkamer en op je kleding, heb je een berk in de buurt staan dan ?
Volgens mij hebben de buren er één in de tuin staan. Bij ons is alles gelijkvloers en de badkamerdeur komt in de keuken uit. En in de keuken zit ook onze "voordeur". Dus lopen het mee naar binnen denk ik. Of hebben het mee naar binnen gelopen toen ze vielen. Maar ze gaan iig niet wegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe komen die dan in je badkamer en op je kleding, heb je een berk in de buurt staan dan ?
Is dat de trend van 2014quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
We hebben een berk in de badkamer
O op die manier , wij hebben de badkamer boven dus zo snel zou dat bij ons niet lukken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de buren er één in de tuin staan. Bij ons is alles gelijkvloers en de badkamerdeur komt in de keuken uit. En in de keuken zit ook onze "voordeur". Dus lopen het mee naar binnen denk ik. Of hebben het mee naar binnen gelopen toen ze vielen. Maar ze gaan iig niet weg
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:04 schreef Adnap het volgende:
Veel plezier morgen in Shabu mensen !! Ik ga naar Emmeloord afzakken ehh oversteken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
Ja, het blije, harde geblaf van HHH tijdens mijn thuiskomst was een ware oase van rustquote:
Kind, ik ben nog steeds beeldigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond het echt een mooie foto knobo. Je zag er daar echt goed uit. en gelukkig dat de crematie niet zo zwart was.
ean ging naar bed dus niks de deur uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kind, ik ben nog steeds beeldig![]()
Hoe beviel de make-up van ean? Ben je meteen trots naar de super gehold om je schoonheid te laten aanschouwen?
Dat kind begrijpt dus al wat van highlightsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ean ging naar bed dus niks de deur uit.
Nou ik had lipgloss op mijn wang en kin
Je gaat je uitslovenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Toekito het volgende:
Morgen meet dus ga nu ff naar de kapperverder ben ik normaal hoor.
Is dat dat huis van die ongure buurman?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren kijkers in het huis naast ons en nu trekken ze er al in.
Stom maar ik heb meteen een heel onrustig gevoel
Dat is niet stom, dat is met al je ervaringen normaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren kijkers in het huis naast ons en nu trekken ze er al in.
Stom maar ik heb meteen een heel onrustig gevoel
Voor- en nafoto graagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Toekito het volgende:
Morgen meet dus ga nu ff naar de kapperverder ben ik normaal hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |