quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik denk dat nip van de "make up-schade" bedoelt
tuurlijk wel, zalfje en klaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is okehopelijk ben je er snel vanaf!
Dan doe je whatsappquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of die dikke nu nog in de tas ligt.
en van mezelf post ik geen foto's dat weet oognip best.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:36 schreef senesta het volgende:
Ik heb een nieuw mandje gekocht en die was binnen twee minuten na binnenkomst al geclaimd
Ik denk dat ik er nog maar twee bij moet kopen
[ link | afbeelding ]
Hm lastig. Wat vindt Christan er zelf van om alleen thuis te blijven? Vindt hij dat niet gewoon Vet Cool?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een probleem morgen, want qltel is er niet dit weekend en dat zou betekenen dat Christan een hele tijd alleen thuis is. Niet dat ie dat niet kan, maar ik vind het niet echt leuk voor hem. Dus ik zit een tikkie in dubio wat ik nou moet doen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het vroeger altijd heerlijk om alleen thuis te zijnWeet niet hoe oud Christan is?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hm lastig. Wat vindt Christan er zelf van om alleen thuis te blijven? Vindt hij dat niet gewoon Vet Cool?
Ik hoor net dat hij liever thuis blijft dan mee gaatquote:
primaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoor net dat hij liever thuis blijft dan mee gaatProbleem opgelost
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoor net dat hij liever thuis blijft dan mee gaatProbleem opgelost
Ik heb met hem afgesproken dat ik niet al te laat thuiskomquote:
Nee, ik denk dat het meer bij mij speelde dan bij hem. Ik duw er vanavond wel een pizza in om het goed te makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:27 schreef Oognip het volgende:
En jij zit dan ook niet met een rotgevoel?
oh, dat scheeltquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb met hem afgesproken dat ik niet al te laat thuiskom
Hoe komen die dan in je badkamer en op je kledingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word btw gek van deze dingen;
[ afbeelding ]
Als het goed is zijn het berkenzaadjes. Mn sloffen zitten er vol mee. De badmat zit er vol mee. Soms zit het op mijn ochtendjas. En k krijg ze gewoon niet weg
Vraag me af of ik daarom nog steeds een beetje hooikoorts reacties heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |