Is hij jarig? Zijn feestmutje zit een beetje raar op zijn hoofdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Er is toch geen hond die zijn eigen duimnagels bijwerkt?
![]()
Kijk DDA, 16 issie gewoon![]()
[ afbeelding ]
Hij was laatst nog van een hele hoge trap af geflikkerd, liep een week stram en zat vol blauwe plekken en schrammen, maar hij loopt nu beter dan voor de val, alsof ie es lekker gekraakt is of zo
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Er is toch geen hond die zijn eigen duimnagels bijwerkt?
![]()
Kijk DDA, 16 issie gewoon![]()
[ afbeelding ]
Hij was laatst nog van een hele hoge trap af geflikkerd, liep een week stram en zat vol blauwe plekken en schrammen, maar hij loopt nu beter dan voor de val, alsof ie es lekker gekraakt is of zo
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:35 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Is hij jarig? Zijn feestmutje zit een beetje raar op zijn hoofd![]()
Wat sneu dat hij van de trap gevallen is! Een traplift installeren??
Ik hoop dat het nu goed met hem gaat.
Thnx!quote:
Je heb ook draagzakken voor de hondenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Hij pleurde buiten van een hele hoge betonnen trap. Ik kan moeilijk overal waar we wandelen liften zetten, gelukkig heeft ie mij, tegen zijn wil ik draag ik hem voortaan overal trap af, de rest van zijn leven
Ik heb een draagzak, de fundle, die gebruik ik als we onherbergzaam gebied bewandelen en het heel koud is of zo, en ik heb een buggy, daar mag ie in als we hele dagen gaan shoppen of terassenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:45 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Je heb ook draagzakken voor de honden![]()
Gefeliciteerd!
Niet het juiste gereedschap.quote:
Het is natuurlijk wel handig, maar ik heb 1 hond, die ik nu 3 jaar heb, 8 jaar oud is en voor de eerste keer haar nagels moest laten knippen. Die 25 euro ga ik er nooit uithalen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een hele fijne dremel voor de nagels, speciaal voor honden natuurlijk, kostte geloof ik 25 euro max, bij een groomshop besteld
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Het was een vrij onzekere jonge assistente, en op 2 binnensmondse grommetjes en 1 kleine grauw na, was ze heel braaf.
Ja, toen ik het getypt had realiseerde ik me wat er nou eigenlijk stond.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:03 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]![]()
Ja, de assistentes moet je ook goed opvoeden.
Ik heb er hier een, de chi, met hele dikke zwarte nagels, dat vind ik met een schaartje echt niks, dus vandaar die dremelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb zo'n schaartje en daarmee knip je ze vlot af. Bij Loebes wel uitkijken het leven loopt vrij ver door.
Ja Rocky heeft witte en zwarte nageltjes daar haal ik gewoon heel vaak een klein puntje af haha. Agh het werkt ^^quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er hier een, de chi, met hele dikke zwarte nagels, dat vind ik met een schaartje echt niks, dus vandaar die dremel
Je kun er een zaklamp onder houden, dan zie je waar het leven ophoudtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja Rocky heeft witte en zwarte nageltjes daar haal ik gewoon heel vaak een klein puntje af haha. Agh het werkt ^^
Ik vind dat zo onhandig, dan moet je t al met zijn tweeën doen zowatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je kun er een zaklamp onder houden, dan zie je waar het leven ophoudt. (Althans, dat werkt voor konijnen, en voor de hond van Qwea. Dus wellicht voor meer honden
)
Ja ok, maar je kunt ook even snel kijken waar het leven ophoudt, goed onthouden en daarna zonder zaklamp knippen. Geeft misschien wat meer zekerheid als je het wat eng vind om te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat zo onhandig, dan moet je t al met zijn tweeën doen zowat
Sigarettenas?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:28 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
En als je de nagel toch te ver knipt, niet in paniek raken en het spoednummer van de dierenarts bellenGewoon een doekje tegen aan drukken en na max 5 minuten stopt de bloeding vanzelf. Of je kan bij een humane apotheek allerlei soorten bloedstelpende middeltjes kopen, handig om op voorraad te hebben. IJzersulfaat en dat soort dingetjes.
Eten zij helemaal niks? Een kat moet wel elke dag iets eten, een kat kan namelijk niet tegen het vasten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:49 schreef Puala het volgende:
DDA, ik ben vorig weekend verhuisd samen met mijn 2 poezen. Nu waren het normaal veelvraten, maar de eerste 2 dagen ging er niets in (logisch, stress) maar zelfs vandaag laten ze hun voerbak nog bijna onaangeroerd staan. En ik begin me nu wel zorgen te maken of is dat niet nodig? Ze braken niet, drinken goed, zijn actief, aanhankelijk. Het enige wat ze dus niet doen is hun voerbak leeg eten zoals ze normaal doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |