Thats the bro codequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Best wel geniaal hoe mannen samenkomen en elkaar steunen als er een MILF in het spel is.
Hebben kids tegenwoordig geen middag pauze meer? Je hebt maar een krap timewindow hoor, tussen 13:15 en 14:45. Dit vereist planning!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:41 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
`
Ja kan half uurtje max eerder gaan.
half 1 maar doen.
Komt wel goed! ga mijn best doen als dat kind thuis is maak ik wel een andere afspraak!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hebben kids tegenwoordig geen middag pauze meer? Je hebt maar een krap timewindow hoor, tussen 13:15 en 14:45. Dit vereist planning!
Laatste stootje is voor het team heh!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Komt wel goed! ga mijn best doen als dat kind thuis is maak ik wel een andere afspraak!
duimen jullie nou maar voor mij! haha
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Had ik ook ooit voor hoor. Ging ik lekker pissen zag in haar 17 jarige zoon in de gang_____!
Link?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit doet me denken aan dat legendarische fok! MILF-topic
Dat heeft dan meer met de maat van je piemeltje te maken gok ik zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:00 schreef Mebe_Al-Suq_Yadiq het volgende:
Niet doen jonge moeders zijn altyd kk los zelfs ik voel dr weinig van
oeeeeeeeeee hardquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heeft dan meer met de maat van je piemeltje te maken gok ik zo.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Yes yes yes neighbour, how to pay hir vor?
mwa, t was wachten op de eerste vrouw met kinderen die in de verdediging zou schietenquote:
Knap wel, vanuit friendzone.quote:
Vrouwen zeggen toch altijd dat het niet om de lengte gaatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet omdat ik kinderen heb, gewoon omdat het een hardnekkig fabeltje is wat veel vrouwen onnodig onzeker maakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, t was wachten op de eerste vrouw met kinderen die in de verdediging zou schieten
quote:Our bodies are meant to and designed to stretch. I know that the stretching required to birth a seven or eight or even ten pound baby sounds absolutely mind boggling when you have never done it before. Probably at one time it hurt to just make love, and a baby is much bigger than that. Nevertheless, you body is designed to birth. The tissues in the vagina and surrounding areas fill with blood, they stretch and they move.
Then, surprisingly enough, they go back to their original shape. Now a baby is pretty big, so it does take some TIME for your body to bounce back.
De lengte is veel minder van belang dan de dikte.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:05 schreef antfukker het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen toch altijd dat het niet om de lengte gaat?
Heb nog nooit iemand horen klagen over gemiddeld. Het zijn vaak de mannen die een complex hebben. Toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
De lengte is veel minder van belang dan de dikte.
Nou... Heb soms moeite om hem bij sommige erin te proppen. Maar bij een MILF die ik 1,5 jaar heb gehad had ik het gevoel dat er nog ruimte was voor een complete trein... Ze was wel gehecht/uitgescheurd dus dat zal er ook wel mee te maken hebben...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het voor mannen meer van belang is dan voor vrouwen ja, vrouwen kunnen echt we genieten van seks met een gemiddelde of zelfs onder gemiddelde penis.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand horen klagen over gemiddeld. Het zijn vaak de mannen die een complex hebben. Toch?
Het kan ook gewoon helemaal niks te maken hebben met dat ze een kind heeft gehad, zoals je bij mannen diverse maten hebt heb je dat ook bij vrouwen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nou... Heb soms moeite om hem bij sommige erin te proppen. Maar bij een MILF die ik 1,5 jaar heb gehad had ik het gevoel dat er nog ruimte was voor een complete trein... Ze was wel gehecht/uitgescheurd dus dat zal er ook wel mee te maken hebben...
Waarom zeg je dat niet dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
De lengte is veel minder van belang dan de dikte.
Ik zeg het toch net?quote:
Ik denk dat ze gewoon zichzelf graag fist in haar vrije tijd. En toen kwam jij aan met je 8 cmquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nou... Heb soms moeite om hem bij sommige erin te proppen. Maar bij een MILF die ik 1,5 jaar heb gehad had ik het gevoel dat er nog ruimte was voor een complete trein... Ze was wel gehecht/uitgescheurd dus dat zal er ook wel mee te maken hebben...
Wanneer had ik dat dan moet zeggen in deze discussie? Het was nog helemaal niet ter sprake gekomen.quote:
dan nog was het natuurlijk een opmerking die vroeg om een reactie als de jouwe.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet omdat ik kinderen heb, gewoon omdat het een hardnekkig fabeltje is wat veel vrouwen onnodig onzeker maakt.
Alleen de eerste weken is het namelijk dat het wat wijder is,daarna gaat in haast alle gevallen alles weer terug naar normaal formaat, en als je hechtingen hebt gekregen soms zelfs strakker dan voorheen.
[..]
Ach, iemand moet hem inkoppen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nog was het natuurlijk een opmerking die vroeg om een reactie als de jouwe.
Wat exact de reden is dat je hem beter niet had kunnen maken.
Tuurlijk... Maar dan net uitgerekend bij die ene MILF?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon helemaal niks te maken hebben met dat ze een kind heeft gehad, zoals je bij mannen diverse maten hebt heb je dat ook bij vrouwen.
8cm? Niet iedereen heeft jou maat x2quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:34 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon zichzelf graag fist in haar vrije tijd. En toen kwam jij aan met je 8 cm. Die heeft ze waarschijnlijk niet eens gevoeld.
Ok daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wanneer had ik dat dan moet zeggen in deze discussie? Het was nog helemaal niet ter sprake gekomen.![]()
jouw..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Tuurlijk... Maar dan net uitgerekend bij die ene MILF?
[..]
8cm? Niet iedereen heeft jou maat x2
Dan houdt ze dus toch van fisten..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet omdat ik kinderen heb, gewoon omdat het een hardnekkig fabeltje is wat veel vrouwen onnodig onzeker maakt.
Alleen de eerste weken is het namelijk dat het wat wijder is,daarna gaat in haast alle gevallen alles weer terug naar normaal formaat, en als je hechtingen hebt gekregen soms zelfs strakker dan voorheen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |