Nee wil nog wat meer keuze hebben om te zeggen tegen haar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ga het daar nou niet oplezen vanaf een briefje...
Nou en? Heeft ze wel een leuk verhaal voor haar vriendinnen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja als je niet zeker weet kan ik daar wel mijn broek naar beneden doen maar als ze dan niet wil dan sta ik lekker voor lul
Vraag of d'r plafond niet ook toevallig gewit moet worden...quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nee wil nog wat meer keuze hebben om te zeggen tegen haar.
Of d'r waterbed geplakt...quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Vraag of d'r plafond niet ook toevallig gewit moet worden...
Nouja ik wil niet ten onder gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:20 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou en? Heeft ze wel een leuk verhaal voor haar vriendinnen.
Facebook foto van kind als profiel foto ( verder geen foto's)quote:
Dan zeg je gewoon, quasi grappig: je ziet er een beetje slapjes uit, zal ik jou ook even oppompen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:23 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nouja ik wil niet ten onder gaanzie haar bijna elke dag wel mega awkward dan
Maar dat op zich is geen reden om aan te nemen dat ze geen seks met hem wil.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef basvandalen het volgende:
feit dat je cola kreeg en een koek i reden genoeg om aan te nemen dat ze je niet oud en volwassen vindt
jammer joh
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon, quasi grappig: je ziet er een beetje slapjes uit, zal ik jou ook even oppompen?
Dat is dus de vraag en hoe ik daar in godsnaam achterkomquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dat op zich is geen reden om aan te nemen dat ze geen seks met hem wil.
doe de naked man !!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:28 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag en hoe ik daar in godsnaam achterkom
Vraag aan d'r of je niet ff langs achter kan komen als je de fietspomp op komt halenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:28 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan! deze schrijf ik ook op!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:30 schreef jogy het volgende:
Nah oké. Je kan ook nog zeggen dat de betaling voor geleverde diensten ook in natura mag, dat is zo'n belachelijk kazige opmerking dat je er in geval van afwijzing ook van kan zeggen dat het een grapje was.
Nee dankjequote:
Doe het zelf Bas van Dalenquote:
TS gaat straks met een hele boekhouding daar naar toe, slaat z'n multomap open, neemt een slokje cola en zoekt dan de meest toepasselijke zin uitquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:30 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan! deze schrijf ik ook op!
Geef me het adres en ik zal zeggen dat mijn fietspomp is gejat en dat ik heb gehoord van een bewoner dat zij iets te doen had met die pomp.quote:
Gewoon direct zijn. In het ergste geval zegt ze nee en ruk je jezelf huilend in slaap (het standaardritueel voor een FOK!er dus) en in het beste geval hebben jullie nog een lange seksrelatie en leert ze je wat nieuwe trucjes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:28 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |