ze heeft een verstandelijke beperking?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef Stink-ui het volgende:
ze lachte en riep naar mij; dat ik goed!
Ventiel zat niet goed( geen idee hoe dat kan) recht gezet en opgepompquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:00 schreef Spongeboss het volgende:
Hoe komt ze aan een lege band zomaar uit het niets, en waarom doet hij het weet als jij hem oppompt. Vaak zit er een gat in, en nu denkt zij dat jij hem helemaal geplakt hebt. Vieze charlatan.
Hij had haar even moeten pompen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Je moet morgen terug gaan en vragen of ze even met jouw pomp wil spelen.
Dit dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als je een cola en een appelkoek kreeg dan ziet ze je inderdaad wel als potentieel lustobject.![]()
Oh ok, ga dan je pomp terughalen gewoon aanbellen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ventiel zat niet goed( geen idee hoe dat kan) recht gezet en opgepomp
Vooral die appelkoekquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als je een cola en een appelkoek kreeg dan ziet ze je inderdaad wel als potentieel lustobject.![]()
ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Langsgaan bij een MILF en het enige wat je pompt is een fietsband
wil ik het wel wat subtieler aanpakkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef banapples het volgende:
[..]
Vraag of er nog meer gepompt moet worden.
Ze had een pomp maar die was kapot!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wel een fiets en geen fietspomp? Wat een slecht voorbereide milf zeg
Oh ja, okee. Dat zijn ook kutdingen, dus ik geloof wel dat die van haar kapot was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:08 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ze had een pomp maar die was kapot!
[ afbeelding ]
zowiets
laat zien hoe je zo'n pomp hanteert en vraag of ze wil oefenenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:06 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
wil ik het wel wat subtieler aanpakken
pff dit is op het randje weet niet of ik dat durfquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:10 schreef Sosa het volgende:
[..]
laat zien hoe je zo'n pomp hanteert en vraag of ze wil oefenen
vervolgens doe je subtiel je rits open
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
MILFS hebben al tijden niets meer met subtiel, die willen gewoon een kloppende bloedworst in die gapende tunnel van hun.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:06 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
wil ik het wel wat subtieler aanpakken
Dat begrijp ik wel, alleen wil ik gewoon kijken of ze hapt en niet zo direct (ze zit hier in dezelfde straat)quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:12 schreef jogy het volgende:
[..]
MILFS hebben al tijden niets meer met subtiel, die willen gewoon een kloppende bloedworst in die gapende tunnel van hun.
Ayh oké, dan moet je maar naar tante Haywood luisteren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, alleen wil ik gewoon kijken of ze hapt en niet zo direct (ze zit hier in dezelfde straat)
of als de band lek blijkt te zijn, ze op jouw fiets mee kan en op de stang mag zitten. Moet je uiteraard wel een omafiets hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:11 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
pff dit is op het randje weet niet of ik dat durf
Oke deze schrijf ik even op!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef Piye het volgende:
Ga langs om je fietspomp op te halen en vraag of er misschien nog iets anders gepompt moet worden voor je weer vertrekt. Als het goed is zal zij dan zelf voorstellen om te neuken. Dit heb ik namelijk gezien in een documentaire.
Dus milf bereidt alles voor, draait ventiel uit haar band, speelt onhandige huisvrouw en ts doet er niets mee??quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ventiel zat niet goed( geen idee hoe dat kan) recht gezet en opgepomp
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef Piye het volgende:
Ga langs om je fietspomp op te halen en vraag of er misschien nog iets anders gepompt moet worden voor je weer vertrekt. Als het goed is zal zij dan zelf voorstellen om te neuken. Dit heb ik namelijk gezien in een documentaire.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef Piye het volgende:
Ja als je niet zeker weet kan ik daar wel mijn broek naar beneden doen maar als ze dan niet wil dan sta ik lekker voor lulquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus milf bereidt alles voor, draait ventiel uit haar band, speelt onhandige huisvrouw en ts doet er niets mee??
Zou mij niet verbazen als ze zelfs in lingerie en losvallende zijden ochtendjas de deur opendeed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |