1. pomp staat nog bij haarquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:06 schreef jantjevertonghen het volgende:
De echte klacht is dus dat TS een autist is en een milf (?) wil pompen
Nou ga je de hele nacht liggen denken of ze met je pomp aan het spelen is....quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:07 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
1. pomp staat nog bij haar
2. wist niet wat ik moest doen
haha! morgen weer een dagquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou ga je de hele nacht liggen denken of ze met je pomp aan het spelen is....
`quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef Five_Horizons het volgende:
School is om ongeveer 15:00 uit...
Als ze morgen dikker lijkt dan vandaag, heeft ze zeker met je pompje gespeeld. Kun je altijd nog vragen of ze last heeft van een opgeblazen gevoel, gaat ze blozen... Bingo!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Stink-ui het volgende:
Ik ga morgen rond 13.00 uur naar haar toe!
ik geef een update (hoe het ook afloopt) hoelaat geen idee!
Best wel geniaal hoe mannen samenkomen en elkaar steunen als er een MILF in het spel is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:41 schreef MultiBanaan het volgende:
want ik gun het iedereen van harte als diegene een MILF kan afnaaien
Iedereen kent het gevoel. Die kans krijgt iedere vent in z'n leven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Best wel geniaal hoe mannen samenkomen en elkaar steunen als er een MILF in het spel is.
Hihaho, daar heb je me tukquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Over je moeder ben ik idd best te spreken ja
Volgens mij alleen een laag IQ van 81. Net nog niet zwakbegaafd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
ze heeft een verstandelijke beperking?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Stink-ui het volgende:
Ik ga morgen rond 13.00 uur naar haar toe!
ik geef een update (hoe het ook afloopt) hoelaat geen idee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |