Ja maar wil er denk ik wel uit voor dat de 31 januari crash begint. Als die bestaat in ieder gevalquote:
Daar ben ik ook wel wat huiverig voor, maar dat is pas over 22 dagen. Tijd zat nog om daarop te wachten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja maar wil er denk ik wel uit voor dat de 31 januari crash begint. Als die bestaat in ieder geval
Hahaha dat heb ik eerder gehoordquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:24 schreef ulq het volgende:
Damn LTC. Ik heb nu al een soort van spijt. Maarja ik ga gewoon holden idd. Zie morgen wel weer. En als ie morgen op <22 staat dan kap ik echt met tradenDan ga ik weer in langetermijn modus
Net als nu
Haha. Was tot nu toe 'gelukt'. Maar ik dacht nu echt zo van 'ah dit is een opportunity, dit wordt een kettingreactie, dit is het moment'.quote:
Volgens mij heeft toto die alquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:15 schreef ulq het volgende:
Fuck it. Ik ga niet meer naar de koers kijken. Ik wordt er alleen maar verdrietig van
Zal morgenochtend wel weer op 22 staan
Dan wil ik de award voor slechtste trader uit dit subforum.
Ah balen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft toto die al
Het was al langer bekend dat Overstock Bitcoins zou gaan accepteren. En daarnaast, het is prachtig nieuws maar, om eerlijk te zijn, geen enkele reden om de prijs omhoog te doen gaan. De enige manier waarop dat zou moeten gebeuren is door meer vraag. Daar kan Overstock voor gaan zorgen, maar het nieuws opzich hoeft de prijs niet omhoog te stuwen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:12 schreef ulq het volgende:
Waar slaat dit ook echt op. Er komt nieuw dat een redelijk huge bedrijf BTC accepteert (als eerste?) en de prijs stijgt niet eens? Terwijl de prijs soms wel zonder rede opeens 10% in een uur gepompt wordt? Ik ben het hier niet mee eens.
Ja dat weet ik. Maar er zijn meer bedrijven waarvan het op die manier 'bekend' was. Dit is echter het eerste grote bedrijf die het ook ECHT doorvoert.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef strbo het volgende:
[..]
Het was al langer bekend dat Overstock Bitcoins zou gaan accepteren. En daarnaast, het is prachtig nieuws maar, om eerlijk te zijn, geen enkele reden om de prijs omhoog te doen gaan. De enige manier waarop dat zou moeten gebeuren is door meer vraag. Daar kan Overstock voor gaan zorgen, maar het nieuws opzich hoeft de prijs niet omhoog te stuwen.
Al is het niet echt Bitcoin gedrag inderdaad![]()
Volgens mij is dat weekend syndroom wel een beetje over. Vorig weekend steeg de prijs gewoon gestaag door. Maarja.. je weet het niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:29 schreef Stryder het volgende:
het moment zal niet meer zo snel komen denk ik zelf, maar alle markten stijgen nu weer even gestaag dus ik heb er wel vertrouwen in, zolang het nog geen weekend is
Ik vind het ook wel een beetje tegenvallen hoor. En MtGox en Litecoin (terwijl er al grotere exchanges zijn die wel LTC doen), tsjaquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar er zijn meer bedrijven waarvan het op die manier 'bekend' was. Dit is echter het eerste grote bedrijf die het ook ECHT doorvoert.
En de prijs gaat op random momenten ophoog door de stomste redenen. Dit is misschien ook een stomme reden, maar ik had wel echt iets meer een pump verwacht. Zo ging die prijs van LTC ook zomaar 40% omhoog (mede) vanwege een tweet van MtGox dat ze met LTC bezig waren
Tja dat is gewoon mijn paranoïde geweten die dan tegen me praat, ik verlies er in ieder geval geen geld mee. Loop hooguit extra geld misquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:32 schreef ulq het volgende:
[..]
Volgens mij is dat weekend syndroom wel een beetje over. Vorig weekend steeg de prijs gewoon gestaag door. Maarja.. je weet het niet.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Vraag me echt af waar die gast van Crypsty allemaal mee bezig is.
Ja die impulsieve beslissingen van mij zijn sowieso meestal kut. Gewoon geen verlies meer nemen en risico's beperken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:36 schreef Stryder het volgende:
Geef het nieuws ook een beetje de tijd, het is positief, eerst een hype buy dan een kleine correctie.
Meer mensen lezen het, prijs gaat gestaag omhoog. Verkopen als het nog groen is, winst
Alleen soms duurt dat even, kan zo nog goed terugvallen naar 23, maar dan niet in paniek op die sell knop drukken![]()
Zelf hou ik overal een stop/loss op, dus als de prijs zakt onder xxx, dan neem ik mijn verlies.
En ja, helaas verdien ik niet aan elke keer geld. Maar voor mijn doen gaat het prima
Ja als je het zo beredeneert is het zeker geen onverstandige beslissing.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja dat is gewoon mijn paranoïde geweten die dan tegen me praat, ik verlies er in ieder geval geen geld mee. Loop hooguit extra geld mis
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Als Newegg BTC gaat accepteren dan zien we BTC voorlopig niet meer terug onder de 1000$
https://twitter.com/Neweg(...)4?screen_name=Newegg
Zou zeker niet verkeerd zijn. Hopen op een kettingreactie van bedrijven die het gaan accepteren.quote:Revenue US$2.5 billion (2010)
Inderdaad, als Newegg instapt kunnen anderen niet meer achterblijvenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:46 schreef ulq het volgende:
[..]
[..]
Zou zeker niet verkeerd zijn. Hopen op een kettingreactie van bedrijven die het gaan accepteren.
Dat zou echt heel mooi zijn. NewEgg is echt heel groot in de VS.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Als Newegg BTC gaat accepteren dan zien we BTC voorlopig niet meer terug onder de 1000$
https://twitter.com/Neweg(...)4?screen_name=Newegg
Hoop ik wel dat ze sneller zijn dan Gox met Midas, lolzzquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou echt heel mooi zijn. NewEgg is echt heel groot in de VS.
In dat geval kunnen we dus aannemen dat intrinsieke waarde wordt bepaald door de vraag / interesse in die desbetreffende intrinsieke waarde. Bijvoorbeeld goud of ijzer. Intrinsieke waarde wordt dus gecreëerd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Maar denk dat het pas echt valide intrinsieke waarde heeft wanneer dit overdrachtssysteem door de massa geaccepteerd gaat worden en doorontwikkeld wordt naar een "draagbaar" product.
Het heeft nu enkel intrinsieke waarde voor mensen die erin geloven.
Even heel simpel, ik maak heel veel mensen nog steeds blijer door ze een staaf goud te geven dan een bitcoin.
Ik snap niet precies wat je nou bedoeld.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:51 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we dus aannemen dat intrinsieke waarde wordt bepaald door de vraag / interesse in die desbetreffende intrinsieke waarde. Bijvoorbeeld goud of geld. Intrinsieke waarde wordt dus gecreëerd.
Dan is de vraag: bij welke hoeveelheid van vraag/intresse in de intrinsieke waarde van een valuta kun je zeggen: Deze valuta heeft intrinsieke waarde. Wat is het omslagpunt?
Logisch beredeneerd denk ik dan dat elke vorm van geld intrinsieke waarde heeft. Dit kan in goud, ijzer, digitale vorm of in de vorm van een stoeptegel zijn, zolang het maar waarde heeft voor iemand of een groep personen.
Dus
En heel veel miners bestellen daar hun mining zooi, zoals videokaarten (met 50 tegelijk).quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou echt heel mooi zijn. NewEgg is echt heel groot in de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |