abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135297708
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:03 schreef Stryder het volgende:
Ja november nieuws, het is wel goed met iedereen die dingen wil gaan implementeren.

Ik kan ook op twitter zetten dat ik mogelijk een jacht a 6 miljard ga kopen van een bepaalde firma (die firma helemaal blij, mensen zien het op het twitter en gaan aandelen van die firma kopen), maar ik vertel niet dat het buiten mijn mogelijkheden ligt op het moment ;)

Even heel negatief gedacht hoor, maar ik ben meer van eerst zien dan geloven :)
Je LTC order is verwerkt trouwens. Nu snel order op 23.7/23.8? :P
pi_135297777
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef ulq het volgende:

[..]

Je LTC order is verwerkt trouwens. Nu snel order op 23.7/23.8? :P
Yup centjes weer binnen. We gaan nu richting toppen, dus ik wacht even af :)
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_135297862
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:06 schreef Stryder het volgende:

[..]

Yup centjes weer binnen. We gaan nu richting toppen, dus ik wacht even af :)
Staat wel buywall van 50K USD op 23.8
pi_135297974
Nouja anyways. Ik ga zo pitten. Morgen weer vroeg op.

Trade ze nog vannacht ;)
pi_135298008
Hahaha komt goed, en ik geloof niet alle walls die ik zie :p

Trusten man :z
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_135298067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Stryder het volgende:
Hahaha komt goed, en ik geloof niet alle walls die ik zie :p

Trusten man :z
Hij is al weer weg zie ik _O-
pi_135298213
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef ulq het volgende:

[..]

Weet jij misschien wat hun motivatie is om zo'n pool te hebben?
Ze rekenen geen fee's (=geen inkomsten) en ze hebben wél kosten (onderhoud, service, servers etc.).

Iemand die een idee heeft?
Nee geen idee, misschien dat ze zelf een percentage houden van de rewards in bitcoins en ze dus niet 100% verdelen over de deelnemers aan de pool?
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_135298235
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nee geen idee, misschien dat ze zelf een percentage houden van de rewards in bitcoins en ze dus niet 100% verdelen over de deelnemers aan de pool?
Oftewel een fee?
pi_135298248
Maar die hadden ze dus niet :P
pi_135298299
Ik heb geen idee iig, zit niet echt in de mining. Maar een 51 aanval, ik zie het niet snel gebeuren :)
pi_135298353
Hmm in dubio nu. Zijn afgelopen dagen niet overtuigend boven de 840 geweest dus zal ik in die richting een verkooporder zetten of niet
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135298466
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm in dubio nu. Zijn afgelopen dagen niet overtuigend boven de 840 geweest dus zal ik in die richting een verkooporder zetten of niet
Je hebt het nieuws van overstock meegekregen neem ik aan?
pi_135298582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef ulq het volgende:

[..]

Je hebt het nieuws van overstock meegekregen neem ik aan?
Mwah zo belangrijk is dat niet
pi_135298604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
Na zynga kwamen we er echt boven, maar dat ging op een gegeven moment ook weer hard onderuit na Taobao.

Laatste weekend voor 14 januari komt eraan.

Andere kant, huobi gaat redelijk stabiel omhoog, maar niet op volume aangezien ze nog slapen.

Overstock 6 maanden voor op schema met introduceren bitcoin betalingen (komen er anderen aan en wilden ze als eerste zijn ivm media/publiciteit, waardoor de stijging aan zal blijven houden?

Ik blijf in fiat totdat ik een goed instappunt zie, want ik heb geen helder beeld waar we naartoe kunnen gaan. Mocht ik een mooi instapmoment zien, zal ik dat toch zeker niet laten.
pi_135298649
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Mwah zo belangrijk is dat niet
Ik wacht iig nog ff. Trend omhoog enzo
pi_135298661
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Stryder het volgende:

[..]

Na zynga kwamen we er echt boven, maar dat ging op een gegeven moment ook weer hard onderuit na Taobao.

Andere kant, huobi gaat redelijk stabiel omhoog, maar niet op volume aangezien ze nog slapen.

Overstock 6 maanden voor op schema met introduceren bitcoin betalingen (komen er anderen aan en wilden ze als eerste zijn ivm media/publiciteit, waardoor de stijging aan zal blijven houden?

Ik blijf in fiat totdat ik een goed instappunt zie, want ik heb geen helder beeld waar we naartoe kunnen gaan. Mocht ik een mooi instapmoment zien, zal ik dat toch zeker niet laten.
De bal is rond dit dat.
pi_135298664
Ok ik ga nu echt pitten. Laterss.
pi_135298694
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De bal is rond dit dat.
En aan het eind winnen de Duitsers :'(
pi_135298774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Stryder het volgende:

[..]

Denk niet dat huobi een blijvertje is. Ze kunnen nu toch door een maas in de wet deposits accepteren? De Chinese overheid gaat daar echt wel tegen optreden.
pi_135298781
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De bal is rond dit dat.
Ik ben een beetje voorzichtiger met "boude uitspraken" zoals dat me hier werd verweten, blijkbaar zijn er veel mensen die nogal snel een beslissing maken op basis van wat Fok mensen zeggen, terwijl je dit enkel als reflectie zou moeten gebruiken imho.
pi_135299081
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef Stryder het volgende:

[..]

Ik ben een beetje voorzichtiger met "boude uitspraken" zoals dat me hier werd verweten, blijkbaar zijn er veel mensen die nogal snel een beslissing maken op basis van wat Fok mensen zeggen, terwijl je dit enkel als reflectie zou moeten gebruiken imho.
Koop EAC!
pi_135299140
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Denk niet dat huobi een blijvertje is. Ze kunnen nu toch door een maas in de wet deposits accepteren? De Chinese overheid gaat daar echt wel tegen optreden.
Wat betreft de korte termijn (deze maand) heb ik persoonlijke betere redenen gezien waardoor de koers omlaag zou kunnen gaan dan dat ik berichten heb gezien waardoor de koers omhoog zou kunnen gaan.

Ik bevaar momenteel de wat kortere golven (wat ik liever niet doe), maarja je moet toch wat :D
En wat mij betreft zitten we dan aan een top rond de 840/850.
pi_135299151
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef tralalala het volgende:

[..]

Koop EAC!
_O-
pi_135299640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je bent duidelijk niet op de hoogte.

Huobi is een portaal richting een bankrekening van een persoon waarbij er Bitcoin transacties afgehandeld worden. De Chinese overheid verbood exchanges. Maar er is nog geen verbod geldig voor persoonlijke transacties.

Dat verbod is wel per 31 januari actief, als ik het goed begreep. Dan houdt Huobi op met bestaan.

Wat m'n verwachtingen met Bitcoin betreft in januari, denk ik dat het koers flink gaat inzakken voor deze maand. De prijs werd grotendeels opgedreven door hype en media aware, mede door de prijsopdrijving naar 1282 dollar. Nu dat niet meer het geval is, zal de influx aan nieuwe kopers verdwijnen.

Maar ik kan het mis hebben, uiteraard. Tot nu toe heb ik 4 trades gehad met Bitcoins, en ze zijn allevier succesvol gebleken. Bij de laatste trade ben ik op 655 dollar ingestapt in Bitcoin, en op 1000 dollar uitgestapt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')