Je LTC order is verwerkt trouwens. Nu snel order op 23.7/23.8?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:03 schreef Stryder het volgende:
Ja november nieuws, het is wel goed met iedereen die dingen wil gaan implementeren.
Ik kan ook op twitter zetten dat ik mogelijk een jacht a 6 miljard ga kopen van een bepaalde firma (die firma helemaal blij, mensen zien het op het twitter en gaan aandelen van die firma kopen), maar ik vertel niet dat het buiten mijn mogelijkheden ligt op het moment![]()
Even heel negatief gedacht hoor, maar ik ben meer van eerst zien dan geloven
Yup centjes weer binnen. We gaan nu richting toppen, dus ik wacht even afquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef ulq het volgende:
[..]
Je LTC order is verwerkt trouwens. Nu snel order op 23.7/23.8?
Staat wel buywall van 50K USD op 23.8quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup centjes weer binnen. We gaan nu richting toppen, dus ik wacht even af
Hij is al weer weg zie ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Stryder het volgende:
Hahaha komt goed, en ik geloof niet alle walls die ik zie :p
Trusten man
Nee geen idee, misschien dat ze zelf een percentage houden van de rewards in bitcoins en ze dus niet 100% verdelen over de deelnemers aan de pool?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef ulq het volgende:
[..]
Weet jij misschien wat hun motivatie is om zo'n pool te hebben?
Ze rekenen geen fee's (=geen inkomsten) en ze hebben wél kosten (onderhoud, service, servers etc.).
Iemand die een idee heeft?
Oftewel een fee?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee geen idee, misschien dat ze zelf een percentage houden van de rewards in bitcoins en ze dus niet 100% verdelen over de deelnemers aan de pool?
Je hebt het nieuws van overstock meegekregen neem ik aan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm in dubio nu. Zijn afgelopen dagen niet overtuigend boven de 840 geweest dus zal ik in die richting een verkooporder zetten of niet
Mwah zo belangrijk is dat nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Je hebt het nieuws van overstock meegekregen neem ik aan?
Na zynga kwamen we er echt boven, maar dat ging op een gegeven moment ook weer hard onderuit na Taobao.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm in dubio nu. Zijn afgelopen dagen niet overtuigend boven de 840 geweest dus zal ik in die richting een verkooporder zetten of niet
De bal is rond dit dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Na zynga kwamen we er echt boven, maar dat ging op een gegeven moment ook weer hard onderuit na Taobao.
Laatste weekend voor 14 januari komt eraan.
Andere kant, huobi gaat redelijk stabiel omhoog, maar niet op volume aangezien ze nog slapen.
Overstock 6 maanden voor op schema met introduceren bitcoin betalingen (komen er anderen aan en wilden ze als eerste zijn ivm media/publiciteit, waardoor de stijging aan zal blijven houden?
Ik blijf in fiat totdat ik een goed instappunt zie, want ik heb geen helder beeld waar we naartoe kunnen gaan. Mocht ik een mooi instapmoment zien, zal ik dat toch zeker niet laten.
Denk niet dat huobi een blijvertje is. Ze kunnen nu toch door een maas in de wet deposits accepteren? De Chinese overheid gaat daar echt wel tegen optreden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Na zynga kwamen we er echt boven, maar dat ging op een gegeven moment ook weer hard onderuit na Taobao.
Laatste weekend voor 14 januari komt eraan.
Andere kant, huobi gaat redelijk stabiel omhoog, maar niet op volume aangezien ze nog slapen.
Overstock 6 maanden voor op schema met introduceren bitcoin betalingen (komen er anderen aan en wilden ze als eerste zijn ivm media/publiciteit, waardoor de stijging aan zal blijven houden?
Ik blijf in fiat totdat ik een goed instappunt zie, want ik heb geen helder beeld waar we naartoe kunnen gaan. Mocht ik een mooi instapmoment zien, zal ik dat toch zeker niet laten.
Ik ben een beetje voorzichtiger met "boude uitspraken" zoals dat me hier werd verweten, blijkbaar zijn er veel mensen die nogal snel een beslissing maken op basis van wat Fok mensen zeggen, terwijl je dit enkel als reflectie zou moeten gebruiken imho.quote:
Koop EAC!quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ben een beetje voorzichtiger met "boude uitspraken" zoals dat me hier werd verweten, blijkbaar zijn er veel mensen die nogal snel een beslissing maken op basis van wat Fok mensen zeggen, terwijl je dit enkel als reflectie zou moeten gebruiken imho.
Wat betreft de korte termijn (deze maand) heb ik persoonlijke betere redenen gezien waardoor de koers omlaag zou kunnen gaan dan dat ik berichten heb gezien waardoor de koers omhoog zou kunnen gaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk niet dat huobi een blijvertje is. Ze kunnen nu toch door een maas in de wet deposits accepteren? De Chinese overheid gaat daar echt wel tegen optreden.
Je bent duidelijk niet op de hoogte.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk niet dat huobi een blijvertje is. Ze kunnen nu toch door een maas in de wet deposits accepteren? De Chinese overheid gaat daar echt wel tegen optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |