Laatste uitzending van EW: Geen Wilbert te bekennenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef rubbereend het volgende:
ik heb dat hele micromanagen en Wilbert gebeuren allemaal niet zo meegekregen maar het gaat er hier wel vaak overwie praat me bij?
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gelukkig had hij wel tijd voor Ekstra Weekend, MetMichiel en @Work naast zijn drukke baan als zendermanager, micromanager, deursluiter, -opener en chauffeur.
ah, dankquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatste uitzending van EW: Geen Wilbert te bekennen
Laatste uitzending van MetMichiel: Geen Wilbert te bekennen
Laatste uitzending van @Work: Geen Wilbert te bekennen
En dat 'micromanager' stond in beeld bij/tijdens SR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRrrr
ik vind het origineel van Survivor toch beter...
Weet je hoe de vrouw van Albert West heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onmogelijk, 3fmfan.nl zal wel kapot zijn geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef Pino112 het volgende:
Thursday 09-01-2014 06:19
Tuesday 07-01-2014 20:273FM was gisteren ziek. Een hele dag niet gedraaid
ik heb gisteren de hele dag niet naar 3fm geluisterd...misschien moet ik dat vaker doen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef Pino112 het volgende:
Weet je hoe de vrouw van Albert West heet?Gaat het nog goed met je? Of zit je te ijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Weet je hoe de vrouw van Albert West heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gaat helemaal toppiejoppie hiero!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gaat het nog goed met je? Of zit je te ijlen
Hoi Inge de Bruijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaat helemaal toppiejoppie hiero!
pff, ik zwem sneller.quote:
Hebben ze een keer eerder gedaan sinds de eerste keer tijdens de normale programmering.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze een keer eerder gedaan sinds de eerste keer tijdens de normale programmering.
Medio december. Laatst opgezochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Beetje seropositiever mag wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grootste aids ooit, het vak nu
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Pino, als je Luna een beetje dronken voert...weet je hoe dat heet?gast, wat gebruik jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
coca cola seropositief?quote:
vandaag brood met satégrillworst.quote:
succes! tip: paraplu; houdt regen tegen!quote:
Oh ik dacht dat je met normale programmering sinds de TOP SR bedoelde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Medio december. Laatst opgezocht
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Pino, als je Luna een beetje dronken voert...weet je hoe dat heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |