Jezus......quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:14 schreef kvd het volgende:
De geruchten gaan weer dat Nicole Richie anorexia zou hebben....ze staat er in ieder geval niet flatteus op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 9 januari 2014 10:14 schreef kvd het volgende:
De geruchten gaan weer dat Nicole Richie anorexia zou hebben....ze staat er in ieder geval niet flatteus op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar op deze foto vind ik Nicole juist wel meevallen. Haar arm bijvoorbeeld is gewoon normaal e.d. Ik meen nog niet zo lang geleden ook gezien te hebben dat ze juist erg afgetraind was (tenminste, haar buik e.d. wel). Ook op de bovenste twee foto's vind ik haar benen niet extreem dun ofzo? En deze foto's zijn van eind september.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeIk vind Nicole Richie zo'n leuke vrouw. Zonde, het ging zolang goed
[ afbeelding ]
Eng ook want op deze foto lijkt Dita Von Teese ineens erg mollig terwijl zij gewoon een goed figuur heeft. Maar ja als er iemand van 39 kilo naast je staat lijk je ineens zelf ook wel erg mollig op foto's. Sick.
Nee ik vind Dita niet dik maar ze lijkt door Nicole op de foto wel een stuk molliger
Deze foto is van een feestje Dinsdag. Ik vind Nicole wel veel te dunquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar op deze foto vind ik Nicole juist wel meevallen. Haar arm bijvoorbeeld is gewoon normaal e.d. Ik meen nog niet zo lang geleden ook gezien te hebben dat ze juist erg afgetraind was (tenminste, haar buik e.d. wel). Ook op de bovenste twee foto's vind ik haar benen niet extreem dun ofzo?
Maargoed, zal wel aan mij liggen.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze foto is van een feestje Dinsdag. Ik vind Nicole wel veel te dunZe leeft op zonnebloempitten, bleekselderij, sapjes en kauwgom
Oh, dan is het waar natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)lower-seed-diet.html
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, dan is het waar natuurlijk.
Jawel. Je zegt dat ze er van leeft. Dusja, dat is vrij stellig. 'Ze leeft van dit en dat'. Maargoed, ik vind het allemaal wel meevallen en ik zie nog niet direct anorexia ofzo. Gewoon iemand die dun/slank is, that's it.quote:
Ik had idd moeten zeggen dat dat gezegd wordt i.p.v dat het zo is. Mijn foutquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jawel. Je zegt dat ze er van leeft. Dusja, dat is vrij stellig. 'Ze leeft van dit en dat'. Maargoed, ik vind het allemaal wel meevallen en ik zie nog niet direct anorexia ofzo. Gewoon iemand die dun/slank is, that's it.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had idd moeten zeggen dat dat gezegd wordt i.p.v dat het zo is. Mijn fout
quote:
Hier heb je dr nog een keerquote:Op maandag 13 januari 2014 17:41 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Kaley Cuoco (R) van The Big Bang Theory.
Kaley staat er wat bescheten op is mijn bescheiden mening. daar zijn wel betere foto's van te vinden, ook rode-loperfoto's ide niet/minder bewerkt zijn dan fotoshootfoto's.
Is die linker niet Melissa Rauch die Bernadette speelt in de Big Bang Theory?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:41 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Kaley Cuoco (R) van The Big Bang Theory.
Kaley staat er wat bescheten op is mijn bescheiden mening. daar zijn wel betere foto's van te vinden, ook rode-loperfoto's ide niet/minder bewerkt zijn dan fotoshootfoto's.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef bluemoon23 het volgende:
Is die linker niet Melissa Rauch die Bernadette speelt in de Big Bang Theory?
Nee op de eerste foto is het Beth Behrs van 2 Broke Girls. De tweede is wel Melissa Rauch.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Is die linker niet Melissa Rauch die Bernadette speelt in de Big Bang Theory?
Same herequote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik nam aan dat de 1e foto dezelfde was als de 2e, bij de 1e zie ik namelijk alleen een kruisje
23. Foto lijkt wel genomen na een paar avondjes doorzakken/snuivenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Verlept
En dat gastje is nog geen 25 toch?
Volgens mij ziet ie er naturel gewoon zo uit. Je ziet zn wallen iig altijd door zn make up schemeren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef Ole het volgende:
[..]
23. Foto lijkt wel genomen na een paar avondjes doorzakken/snuiven
Ferry "Kijk naar mijn tanden, KIJK DAN!" Doedensquote:
o jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt van de markt zeker!![]()
De sukkel.
quote:
Het is net Frodo, die kijkt ook altijd alsof hij net in z'n broek gepoept heeft...quote:
Volgens mij is ze gewoon bang dat die kleine franse geilneef achter haar aankomt..quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef SEMTEX het volgende:
Jennifer Lawrence
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blonde is een man toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:36 schreef Miffy1 het volgende:
Ik vind die grieten van de Valleys echt nog ordinairder dan die Geordie Shore
tweede foto die het niet deed
[ afbeelding ]
Ze heeft wel mooi gelakte nageltjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:13 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ze durft.. zou zoiets nooit doen... gemma collins .. (bekend in engeland..)
Gevalletje Wicked Witch of the West?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef Mylene het volgende:
Madonna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat pak is wel geniaalquote:Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef Mylene het volgende:
Madonna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoe oud is die Beertje eigenlijk?quote:
Ja aan haar figuurtje mankeert erg weinig.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is die Beertje eigenlijk?
Naveltruitjes, mwah... Maar ze kan het wel verdomd goed hebben!
42.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is al drie decennia 11.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
das een grill toch.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Skeletor. het volgende:
Zo jammer van die beugel van Madonna. Ik vond dat spleetje tussen haar tanden zo kenmerkend voor haar.
ja maar bij die onderste moet ze wel, anders hangen ze er onderuitquote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef Kings het volgende:
Britney Spears, waaaar is die bh?
[ afbeelding ]
Zo'n gigantisch verschil met
[ afbeelding ]
Is een grill, geen beugelquote:
http://www.contactmusic.c(...)gh-heel-fall_4026588quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom loopt Madonna met een wandelstok? Ik dacht dat ze altijd jonger wou lijken....
Gelukkig maar. Ik kon het niet goed zien. Wel erg onflatteus, snap niet waarom mensen zoiets laten zettenquote:
Volgens mij zit ze in haar '' pimp'' fasequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom loopt Madonna met een wandelstok? Ik dacht dat ze altijd jonger wou lijken....
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:38 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik kon het niet goed zien. Wel erg onflatteus, snap niet waarom mensen zoiets laten zetten.
quote:When asked by Ryan about her grill, Madonna said: 'Yeah, I'm grillin'. It p***es everybody off when I wear my grill, so that's why I wear it. I wear it when I don't have to eat. Actually, I've learned to eat with my grill in.'
dat zit ze nu al aan paar jaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze in haar '' pimp'' fase
Dit en de grill in haar mond en dan ook nog een stok.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:36 schreef Forbry het volgende:
Ik vind bij Madonna die vieze, dikke laag plamuur op haar gezicht nog het ergst eigenlijk
Wat een puber-redenatiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef kvd het volgende:
When asked by Ryan about her grill, Madonna said: 'Yeah, I'm grillin'. It p***es everybody off when I wear my grill, so that's why I wear it. I wear it when I don't have to eat. Actually, I've learned to eat with my grill in.'
Wut? Niet eens het feit dat mevrouw nog steeds ontkent botox te gebruiken terwijl dat hele gezicht emotieloos is, hoe hard ze haar best ook doetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:36 schreef Forbry het volgende:
Ik vind bij Madonna die vieze, dikke laag plamuur op haar gezicht nog het ergst eigenlijk
Ze lijkt hier op Dolly Partonquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ook Madonna, met Miley![]()
.
[ afbeelding ]
Zit er nou een kwijlvlek op dr shirt? Dat komt ervan als je tong de hele dag uit je bakkes hangt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft best een afgetraind lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |