Waterval klinkt als ontluchten inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:20 schreef bigsexy3 het volgende:
Beste allen,
Nu ik nog steeds flink aan het verbouwen ben kwam ik gisteren iets tegen wat ik al vaker had gehoord, maar nog niet echt had bij stil gestaan. In ons huis hebben wij de gehele cv installatie vervangen. Echt alles is vervangen, alle radiatoren, het leiding werk en een nieuwe cv-ketel.
Nu was ik gisteren bezig op 1 van de slaapkamers, maar nu maakt die radiator daar een raar geluid. Het lijkt net of er een waterval in zit.
Hoe kan ik dat oplossen. Moet ik hem dan nog een keer ontluchten of is er iets anders aan de hand?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:25 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Waterval klinkt als ontluchten inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Bijvullen heb ik laatst nog gedaan. Maar bedankt voor de tips allemaal. Ik ga hem vanavond ontluchten en kijken of het helpt!quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:40 schreef goed_volk het volgende:
ontluchten idd en waarschijnlijk ook bijvullen.
De radiatoor is door de loodgieter opgehangen, maar zal natuurlijk kunnen dat hij verkeerd hangt. Gelukkig dan dat hij er nog een keertje af moet om er achter te behangen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:47 schreef Diemux het volgende:
Kan ook voorkomen als de radiator niet correct opgehangen is, dan kan je ontluchten wat je wilt maar blijf je het geluid horen (hebben wij ook gehad).
Nu ff een noobvraag dan. Bedoel je die knop aan de zijkant of het toe en af voer blokje wat aan de onderkant zit. Ik kan namelijk dat blok dichtzetten, werkt heel makkelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:07 schreef cvboer het volgende:
Pro tip: radiatorkraan dichtdraaien en dan ontluchten. Suc6.
Ik bedoel inderdaad de knop aan de bovenzijde, wat je zonder hulpmiddelen kunt bedienen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef bigsexy3 het volgende:
[..]
Nu ff een noobvraag dan. Bedoel je die knop aan de zijkant of het toe en af voer blokje wat aan de onderkant zit. Ik kan namelijk dat blok dichtzetten, werkt heel makkelijk.
Maar ik denk dat je gewoon de knop bedoelt
Mits je minimaal 1 hand of een grote mond hebt.....quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad de knop aan de bovenzijde, wat je zonder hulpmiddelen kunt bedienen.
Toppie!! Bedankt voor de tip. Als ik straks klaar ben met werken ga ik dat ffies doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad de knop aan de bovenzijde, wat je zonder hulpmiddelen kunt bedienen.
Of je bent vreselijk handigquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef klipper het volgende:
[..]
Mits je minimaal 1 hand of een grote mond hebt.....
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb even een typfout uit de topic titel gehaald
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:28 schreef Diemux het volgende:
[..]
Top, gelukkig was die tip nog niet 6 keer eerder genoemd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |