Leuk dat de Hoornse Nissan-/Mitsubishi dealer ook een rolletje mag doen als geestelijke.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Gehenna het volgende:
Genialiteit uit de onverwachte hoek: http://glamora.ma/2014/01/dean_saunders_maakt_beste_clip.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Gehenna het volgende:
Genialiteit uit de onverwachte hoek: http://glamora.ma/2014/01/dean_saunders_maakt_beste_clip.html
mwoah, die gingen de laatste jaren wel redelijk naar de EBM toe hoor, al ben ik na The greater wrong of the right of zoiets wel met ze opgehouden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef Gehenna het volgende:
Ohja Skinny Puppy is ook wel leuk (hoewel 'leuk' niet echt een juiste beschrijving is voor hun natuurlijk) maar die schaar ik eerder onder de Industrial
ohja TGWOTR ging wel die kant op idd, maar dat is ook direct het enige album van hun nieuwe periode die ik ooit eens 1 keer geluisterd hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
mwoah, die gingen de laatste jaren wel redelijk naar de EBM toe hoor, al ben ik na The greater wrong of the right of zoiets wel met ze opgehouden.
Ja ik vind persoonlijk hun vroege werk stukken beter...Live was het op die tour wel erg sterk hoewel de kussende lesbische goths die vlak voor mij stonden ook wel interessant warenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ohja TGWOTR ging wel die kant op idd, maar dat is ook direct het enige album van hun nieuwe periode die ik ooit eens 1 keer geluisterd heb
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:43 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja ik vind persoonlijk hun vroege werk stukken beter...Live was het op die tour wel erg sterk hoewel de kussende lesbische goths die vlak voor mij stonden ook wel interessant waren
Afkortingen voor bandnamen gebruikenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ohja TGWOTR ging wel die kant op idd, maar dat is ook direct het enige album van hun nieuwe periode die ik ooit eens 1 keer geluisterd heb
O.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:18 schreef Mark het volgende:
Het was wel duidelijk dat je een grap maakte
Die erna, Mythmaker, is een geweldig album, ik denk zelfs mijn favoriet. Ik hou wel van de nieuwe SPquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
mwoah, die gingen de laatste jaren wel redelijk naar de EBM toe hoor, al ben ik na The greater wrong of the right of zoiets wel met ze opgehouden.
Industrial, dat is toch protodubstep?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef bartrid het volgende:
Sack![]()
Moet zeggen dat ik eigenlijk heel weinig industrial meer luister...
Het zou pas echt humor zijn als ze dit met elkaar afgesproken hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Volkskrant boven, NRC onder. Recensies zijn soms echt nutteloos
aj..quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Darkestrah het volgende:
http://noisey.vice.com/nl(...)n-ken-je-alcest-niet
Tenenkrommend.
De link naar Sigur Rós kan ik nog wel begrijpen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
aj..
Deafheaven gebruiken als mijlpaal
De link leggen met Sigur Rós
Ja, maar in dit geval (zie vorig berichtquote:
quote:
Deze meneer vindt het alvast leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestaat er eigenlijk een bepaalde "industrialdance"? ()
Nitzer Ebbquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:07 schreef Mark het volgende:
Gelukkig is de muziek de dag erna weer herrezen
Lekker stukquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Darkestrah het volgende:
http://noisey.vice.com/nl(...)n-ken-je-alcest-niet
Tenenkrommend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |