Daar moest ik smakelijk om lachen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat vindt u van mijn kostelijke grap?
Dan moeten de republikeinen maar niet zo achterlijk doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:43 schreef arjan1112 het volgende:
De oorlog tegen Chris Christie is begonnen.
Hij is een bedreiging voor de democraten bij de presidentsverkiezingen.
Dus moet ie kapot.
Zal je zien dat er straks weer een kansloze republikein presidentskandidaat is zodat Hillary Clinton op haar sloffen president word.
http://www.volkskrant.nl/(...)p-burgemeester.dhtml
Klep dicht, fascist.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
de volgende TT moet worden iedereen is hier extremer dan extreem links, geen enkele uitzondering
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:25 schreef betyar het volgende:
http://www.speld.nl/2014/01/09/toivonen-blijft-in-de-kast/
Net goed voor die vetklep.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:43 schreef arjan1112 het volgende:
De oorlog tegen Chris Christie is begonnen.
Hij is een bedreiging voor de democraten bij de presidentsverkiezingen.
Dus moet ie kapot.
Zal je zien dat er straks weer een kansloze republikein presidentskandidaat is zodat Hillary Clinton op haar sloffen president word.
http://www.volkskrant.nl/(...)p-burgemeester.dhtml
Hoezo extreem links? Ik zou hier niemand weten op wie dat etiket past.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:03 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo fascist?
Weer het oude liedje, iedereen die niet minstens PVDA of linkser stemt is een fascist he , remlof.
Nee, iedereen die niet op de SGP stemt is niet fundamenteel christelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef arjan1112 het volgende:
Iedereen die niet op de sgp stemt is extreem links
Wou je vechten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef arjan1112 het volgende:
ok
draaf een beetje door.
al die smerige linksen ook
Ik ben niet links, ik wil namelijk geen genocides plegen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
de volgende TT moet worden iedereen is hier extremer dan extreem links, geen enkele uitzondering
Je getroll wordt er niet beter op wahtje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik wil namelijk geen genocides plegen.
Rustig jijquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef arjan1112 het volgende:
Iedereen die niet op de sgp stemt is extreem links
Beiden niet heel fris in de kop.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef Tem het volgende:
Die Veldkamp is volgens mij nogal fan van Dieudonné.
Lekker shoarma halen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:31 schreef Tem het volgende:
Misschien even richting het station wandelen.
In de cabaretsectie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:51 schreef Friek_ het volgende:
Nou mensen, de universiteitskrant wil het ook nog eens publiceren.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:51 schreef Friek_ het volgende:
Nee, daar hoef ik voor geen goud te zitten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef 99.999 het volgende:
Heeft u zichzelf al uitgenodigd bij knevel en van den brink?
Gaat mooi zo Friek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:51 schreef Friek_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |