Doe effe een nieuwe poll over hoe je het moet doen.quote:
treinkoppenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe effe een nieuwe poll over hoe je het moet doen.
Daar moet ie dan wel voor naar buiten gaanquote:
Doe eens 'anders , meld het hieronder' aanvinken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zou gewoon niet naar buiten gaan als je er geen dringende reden voor hebt, maar zelfmoord plegen vind ik nou weer wat drastisch eigenlijk. Maargoed, als je advies zoekt, ik zou voor de pillen gaan. Eerst even een glas melk drinken zodat je ze niet weer uitkotst, en eventueel combineren met een plastic zak die je om je hoofd bindt.
Oh, pardon.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe eens 'anders , meld het hieronder' aanvinken.
Je kan beter naar de badkamer gaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:07 schreef arjan1112 het volgende:
Niemand zegt naar buiten gaan, dan blijf ik maar binnen.
Matige keuzes, had wel wat uitgebreider gemogen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:44 schreef arjan1112 het volgende:
Poll: Hoe moet ik zelfmoord plegen?
• verdrinken in de badkuip
• van het dak springen
• anders , meld het hieronder
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe moet ik aan een handgranaat komen ? Die leggen niet echt in de supermarkt naast de appels ofzo héquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:23 schreef Waterloos het volgende:
Mijn suggestie: een handgranaat afsteken en die vervolgens in je mond stoppen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:23 schreef Waterloos het volgende:
Mijn suggestie: een handgranaat afsteken en die vervolgens in je mond stoppen.
Nee daar liggen soms wel granaatappels.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe moet ik aan een handgranaat komen ? Die leggen niet echt in de supermarkt naast de appels ofzo hé
Daar ligt alleen een granaatappel ja hihahoquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe moet ik aan een handgranaat komen ? Die leggen niet echt in de supermarkt naast de appels ofzo hé
Spuit elfquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef john-hert het volgende:
[..]
Daar ligt alleen een granaatappel ja hihaho
De bedoeling is ook niet dat hij dat ding thuis afsteekt, daarmee is hij anderen ook tot last (de buren bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]![]()
Dan moet z'n moeder de hele zooi proper maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |