SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg potentiėle topshow, presentatoren die undercover worden belaagd door buurttokkies enzo.quote:Waar moeten pedofielen wonen? Manuel Venderbos gaat logeren bij pedofiel Marthijn en ervaart hoe het is om in een straat te wonen waar iedereen je haat. Johan Eikelboom gaat samen met pedofiel Ricardo terug naar de plekken waar hij ooit woonde en werd weggejaagd. Een bizarre rondreis kris kras door Nederland. Confrontaties met woedende buurtbewoners en een interview met Jules Mulder, behandelaar van pedofielen.
Vanavond om 21:55 na TV / The Undateables #6 Probleem zit tussen de wielen...:')
Zijn die twee presentatoren niet beiden homo?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:04 schreef tralalala het volgende:
Manuel gaat zich in elkaar laten rammen?
Hij werkt bij de EO dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zijn die twee presentatoren niet beiden homo?
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Specularium het volgende:
Gaat het weer over homo's in Rusland?
Jep, tweeluikquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Specularium het volgende:
Gaat het weer over homo's in Rusland?
Nuance is je vreemd zie ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon wegwezen uit zo'n kutland
Geef de homo's gewoon een eigen land. Net zoals de Joden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon wegwezen uit zo'n kutland
Sterfhuisconstructiequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geef de homo's gewoon een eigen land. Net zoals de Joden.
Ja klopt, ik ben een ongenuanceerde klootzakquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nuance is je vreemd zie ik.
In Rusland is deze idioot trouwens nauwelijks bekend. Ze doen nu net alsof het een enorme cultheld en publiek figuur is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:14 schreef donald_dick het volgende:
En meteen over Adolf beginnen, die was zeer grote vriendjes met Russen
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Rusland is deze idioot trouwens nauwelijks bekend. Ze doen nu net alsof het een enorme cultheld en publiek figuur is.
Oké, ik krijg door deze serie inderdaad de indruk dat het een algemeen bekend figuur is, net zoals ad van den berg voor pedofielen in NLquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken de nodige mensen in/uit Rusland en kom er regelmatig.
Zal wel weer de grootste zijn die de EO kon vinden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké, ik krijg door deze serie inderdaad de indruk dat het een algemeen bekend figuur is, net zoals ad van den berg voor pedofielen in NL
Hij is hier ondertussen bekender dan in Rusland.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké, ik krijg door deze serie inderdaad de indruk dat het een algemeen bekend figuur is, net zoals ad van den berg voor pedofielen in NL
Das wel mooi die nuance. In de vorige aflevering zagen we alleen slachtoffers en rellende homohaters. En die maksim is gewoon een doorgedraaide neo-nazi en waarschijnlijk psychopaat oid.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is hier ondertussen bekender dan in Rusland.
In de promotie van dit programma hebben ze alleen de negatieve reacties laten zien. Gelukkig nu het bewijs dat er genoeg Russen zijn die er wat normaler naar kijken.
Daarnaast gaat ook het sterke gerucht dat veel van de filmpjes in scene zijn gezet, maar betwijfel of ik dat geloof.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das wel mooi die nuance. In de vorige aflevering zagen we alleen slachtoffers en rellende homohaters. En die maksim is gewoon een doorgedraaide neo-nazi en waarschijnlijk psychopaat oid.
Tenzij ze een verblijfsvergunning hebben toch? Dat asielzoekerscentrum is ook niet alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:55 schreef Mansjester het volgende:
Wat een slecht programma. In het begin zeiden ze dat je apen gewoon als huisdier mag hebben. Dat klopt helemaal niet
Ja echt wtfquote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Keukendrol het volgende:
Stem vervormen maar wel met der bakkes in beeld.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Keukendrol het volgende:
Ze is eigenlijk helemaal geen negeres.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Keukendrol het volgende:
quote:
Wat kan jou het schelen, haar keuzequote:Op woensdag 3 september 2014 22:04 schreef Spaardertje het volgende:
Een klasgenoot van mij doet dit wel..... Ik vind het echt erg want ze heeft gewoon een vriend..
Omdat het een vriendin is,quote:Op woensdag 3 september 2014 22:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen, haar keuze
je kan het ook prostituee noemenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je het zo noemt in de volksmond
Dat mag je toch wel fantastisch noemenquote:
Dan zeg je dat je in een callcenter werkte tijdens je studietijd, niet zo moeilijk tochquote:Op woensdag 3 september 2014 22:09 schreef AF_ het volgende:
Maar hoe ga je dat gat in je cv opvullen? Of zet je op je cv : Highclass studentenhoer 2011-2015
Zoveel verdien ik niet per uurquote:
ja hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 22:10 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zoveel verdien ik niet per uur
En ook ik ben student. Is dit ook voor mannen?
alleen waar laat je dat zonder handtasjequote:
Mijn gedachte.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen waar laat je dat zonder handtasje
Zelfde plek als waar de klant straks in gaatquote:Op woensdag 3 september 2014 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen waar laat je dat zonder handtasje
Maar wel classy!quote:Op woensdag 3 september 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Je zou maar een tijd daten met zo'n dame en dan er achter komen dat ze al door 100 kerels geneukt is en zo haar studie heeft betaald
nee, daarvoor betaal ikquote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh het feit dat ze een hoer is niet?
ha, sekskeetquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Studeren voor administratief medewerker
Nee mijn broer woont daar in de buurtquote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al vele malen 75euro besteed daar?
o ja joh?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zijn containerwoningen in Amsterdam
vertel me meer!quote:
Ditquote:Op woensdag 3 september 2014 22:16 schreef marcodej het volgende:
Kunnen Anne-Mar en Anne-Fleur niet samen verder?
Het zijn toch bankiers en andere babyboomvolk, die hebben geld zat.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
300euro per uur en dan nog extra moeten betalen voor anaal
Inderdaad, die oude sok moet toch al de was inquote:
volgens mij bedoelde ze facesquote:
Ze had het over anale feestjes.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde ze faces
whutquote:Op woensdag 3 september 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
naja kan het wel ergens begrijpen dat je zo'n wijf onder wilt schijten eigenlijk
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
naja kan het wel ergens begrijpen dat je zo'n wijf onder wilt schijten eigenlijk
For real, ik zou dan ook echt gewoon willen kijken hoe ver je kan gaan.. als zij misbruikt wil worden voor geld dan zou ik ook wel haar willen vernederen door der onder te schijtenquote:
Is toch een prima oplossing als zo'n jongen geen seks kan krijgen op een normale manier?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
Wel eens vaker gezien ook bij Je zal het maar hebben dat er dan zo'n hoertje bij een gehandicapte jongen komt.. lijkt mij echt bizar
Ook die mensen hebben gewoon recht op seksquote:Op woensdag 3 september 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
Wel eens vaker gezien ook bij Je zal het maar hebben dat er dan zo'n hoertje bij een gehandicapte jongen komt.. lijkt mij echt bizar
Ja, tuurlijk.. fijn voor die mensen.. maar ik zou het niet kunnen als ik hoer/gigolo wasquote:Op woensdag 3 september 2014 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch een prima oplossing als zo'n jongen geen seks kan krijgen op een normale manier?
Heeft ze niet gewoon gemerkt dat hij zat te vissen en dus maar wat bedacht*?quote:
Over wie ga je plassen?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh ik moet ook even plassen, komt mooi uit
ik zou erin plassenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
Hij is wel heel open. Op meer dan 1 manier.
Dat waardeer jij wel hequote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
Hij is wel heel open. Op meer dan 1 manier.
Ze zullen wel akkoord zijn gegaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:02 schreef Tem het volgende:
Deze homosueel zou ook geblurred moeten zijn, maar aan homo's heeft de EO een broertje dood.
Ervaring?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Piemel laten masseren/trekken door voeten en voeten mogen kussen+likken
Ja zoiets dacht ik al hoor Geoquote:Op woensdag 10 september 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Piemel laten masseren/trekken door voeten en voeten mogen kussen+likken
het zijn m aar rare dingenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al hoor Geo![]()
Ik vind voeten vies.
Nee, maar weet gewoon wat het is en doe er niet spastisch over.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al hoor Geo![]()
Ik vind voeten vies.
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:08 schreef donald_dick het volgende:
treinhosselaar, dat moet socios zijn
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:08 schreef donald_dick het volgende:
treinhosselaar, dat moet socios zijn
ok geerquote:
Pim was bijna minister presidentquote:Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Dit is denk ik niet zo goed voor je politieke carriere.
Ik hoef de daad niet te zien nee en ik zou zelf niet 'zo iemand' in de omgeving wil maar vind het wel mooi dit, hoe realistisch die jongen is en geen doekjes erom wind en er zo over praat en echt gewoon schijt heeft aan de rest. Wel mooi om te zien.quote:
hahahaha. zou het hahahaquote:Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Alsof in de kamer het anders is, die naaien ons ook constant dus waar zit het verschil?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
groepje van 10 mannen die lief en leed delen?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef PiraatPiet het volgende:
Hij is Jezus dus in eigen persoon, iemand van de dood gered.
Alleen de bijbel krijgt dan een iets aparte wending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |