die is er verdacht vaak opquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:55 schreef Zokunen. het volgende:
Toen ik straks thuis kwam en de stream even aanzette hoorde ik Bieber
Mute knop was snel gevonden.
Ik mis Amy tegenwoordig welquote:
WTF?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Zokunen. het volgende:
Maat van heeft ooit een vlieg aan z'n pootje vast gegooid op het dartbord, daarna vloog ie nog weer weg ook
Duh, hij heeft toch ook geen poot nodig om te vliegen, was knapper geweest als je maat hem aan een vleugel had vast gegooidquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Zokunen. het volgende:
Maat van heeft ooit een vlieg aan z'n pootje vast gegooid op het dartbord, daarna vloog ie nog weer weg ook
Ik heb er ooit een mededarter geraakt...kreeg er geen punten voor, hij wel een hechting.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Zokunen. het volgende:
Dat is pas mikkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Zokunen. het volgende:
nja, als ik moet kiezen tussen Amy en Biebert dan weet ik het welquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een mededarter geraakt...kreeg er geen punten voor, hij wel een hechting.
quote:
Het dartbord?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Zokunen. het volgende:
Beiden in huidige toestand...nog steeds zo'n makkelijke keuze?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nja, als ik moet kiezen tussen Amy en Biebert dan weet ik het wel
Ik heb er wel eens een in mijn achterhoofd gevangenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een mededarter geraakt...kreeg er geen punten voor, hij wel een hechting.
[..]
ik praat over hoe ze klinken, niet hoe ze er nu oitzienquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beiden in huidige toestand...nog steeds zo'n makkelijke keuze?
Goed geraakt dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hé niet klagen jij, ik heb het toch maar weer even mooi laten fixen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]ik wil niet weten waar je op gooide met jouw lengte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |