Goed, geen bier meer voor mij vanavond, want ik snap er geen jota meer van!quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee, dat was de papegaai nog een keer.
Oh misschien kan Symph hem nog eens vertellenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed, geen bier meer voor mij vanavond, want ik snap er geen jota meer van!
Ik aan die dikke neger van Snap!quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:50 schreef FritsFlits het volgende:
Ik moet altijd aan Bruce Almighty denken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:50 schreef ACT-F het volgende:
In mijn stamkroeg kon je eerst 220 gooien met het darten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:
Soort dr. Bibber-dartquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En zie maar dat je je pijl terugkrijgt zonder dood te gaan
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan je met een bijna met een 100% waarschijnlijkheid garanderen dat die níet in mijn vrijdagshow gaat voorkomen
110quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef Zokunen. het volgende:
Stopcontacten zijn al jaren 230 toch?
20 jaar maar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef Zokunen. het volgende:
Correctquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef Zokunen. het volgende:
Damn, ik heb vroeger zo'n spiraal gehad, maar ik weet echt niet hoeveel stroom er op dat ding stond!quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De spiraal van Willem Ruis was er niets bij
Nee, toen had je nog gewoon een stuk steen en wat houtjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef Zokunen. het volgende:
Joe lif in te Joe Es of Eequote:
avondquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, toen had je nog gewoon een stuk steen en wat houtjes.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef Zokunen. het volgende:
Oh ja het is opaquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, toen had je nog gewoon een stuk steen en wat houtjes.
Waar het hart vol van is hèquote:
Dat maakte het juist zo spannend. Niet dat je won of verloorquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, ik heb vroeger zo'n spiraal gehad, maar ik weet echt niet hoeveel stroom er op dat ding stond!
Volgens mij moest je hem wel met een stekker in het stopcontact doen, als ik het me goed herinner. Je kreeg altijd een FLINKE opneuker als je de baan aanraakte!
Die wens ik wel een electrische dart toe...maar dat stond er niet nee.quote:
Mwah alleen een zoemertje was al genoeg geweest, maar bij die ene die wij hadden gekregen, ging er een deurbel af als je het raakte.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat maakte het juist zo spannend. Niet dat je won of verloor
Bij de goedkoopste variant fungeerde jezelf als zoemer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah alleen een zoemertje was al genoeg geweest, maar bij die ene die wij hadden gekregen, ging er een deurbel af als je het raakte.
die is er verdacht vaak opquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:55 schreef Zokunen. het volgende:
Toen ik straks thuis kwam en de stream even aanzette hoorde ik Bieber
Mute knop was snel gevonden.
Ik mis Amy tegenwoordig welquote:
WTF?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Zokunen. het volgende:
Maat van heeft ooit een vlieg aan z'n pootje vast gegooid op het dartbord, daarna vloog ie nog weer weg ook
Duh, hij heeft toch ook geen poot nodig om te vliegen, was knapper geweest als je maat hem aan een vleugel had vast gegooidquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Zokunen. het volgende:
Maat van heeft ooit een vlieg aan z'n pootje vast gegooid op het dartbord, daarna vloog ie nog weer weg ook
Ik heb er ooit een mededarter geraakt...kreeg er geen punten voor, hij wel een hechting.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Zokunen. het volgende:
Dat is pas mikkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Zokunen. het volgende:
nja, als ik moet kiezen tussen Amy en Biebert dan weet ik het welquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een mededarter geraakt...kreeg er geen punten voor, hij wel een hechting.
quote:
Het dartbord?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Zokunen. het volgende:
Beiden in huidige toestand...nog steeds zo'n makkelijke keuze?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nja, als ik moet kiezen tussen Amy en Biebert dan weet ik het wel
Ik heb er wel eens een in mijn achterhoofd gevangenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een mededarter geraakt...kreeg er geen punten voor, hij wel een hechting.
[..]
ik praat over hoe ze klinken, niet hoe ze er nu oitzienquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beiden in huidige toestand...nog steeds zo'n makkelijke keuze?
Goed geraakt dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hé niet klagen jij, ik heb het toch maar weer even mooi laten fixen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]ik wil niet weten waar je op gooide met jouw lengte
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Daar doe je ToT ook echt weer een plezier mee
Het bord....ik mikte op het bord...hij stond er alleen te dicht naast...ik zei nog, misschien moet je iets meer naar links gaan, maar hij dacht dat 2,5 meter veilig wasquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:59 schreef FritsFlits het volgende:
Luister al een tijdje mee fijne muziek djquote:
Tnxquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:00 schreef The-Thin-White-Duke het volgende:
[..]
Luister al een tijdje mee fijne muziek dj
Jij had zo 220 kunnen gooien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het bord....ik mikte op het bord...hij stond er alleen te dicht naast...ik zei nog, misschien moet je iets meer naar links gaan, maar hij dacht dat 2,5 meter veilig was![]()
Nu alquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog 1 nummer en dan ben je van me af
Symph is gelukkig weer draaiendequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:00 schreef The-Thin-White-Duke het volgende:
[..]
Luister al een tijdje mee fijne muziek dj
Bij de buren jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef Zokunen. het volgende:
Een keertje een uur amy draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, Frits is de held van Top 2000quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ben je een kloontje of zo, dat je nu al grappen over haar lengte maakt?
Dartverbord?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de buren jaik heb daarna nooit meer een dartpijl gegooid.
Een keertje een uur amy draaienMet de laatste heb je Ruler al als luisteraarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhhh ok?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, Frits is de held van Top 2000
Mezelf maar opgelegd. Voor uw en onze veiligheid zeg maar.quote:
Whehehe echt wel!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met de laatste heb je Ruler al als luisteraar
Ach, een maat van me wist tijdens het poolen de bal ook bij de buren in hole te mikken. Echt een filmmomentquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de buren jaik heb daarna nooit meer een dartpijl gegooid.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ach, een maat van me wist tijdens het poolen de bal ook bij de buren in hole te mikken. Echt een filmmoment
Een keertje een uur amy draaienAmy InternationalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is best knapquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ach, een maat van me wist tijdens het poolen de bal ook bij de buren in hole te mikken. Echt een filmmoment
Dat kon ik nog best aardig, ik vind snooker eigenlijk veel leuker....maar als ik half op de tafel moet klimmen krijgt iedereen de slappe lach en is dat weer snel over.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Denk dat Frits een van de mensen is die Uccie hier naar toe heeft gesleept uit SR of T2000quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ben je een kloontje of zo, dat je nu al grappen over haar lengte maakt?
Daarom gebruik je zo'n harkquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kon ik nog best aardig, ik vind snooker eigenlijk veel leuker....maar als ik half op de tafel moet klimmen krijgt iedereen de slappe lach en is dat weer snel over.
Ja is een lang verhaal, maar Frits was tussen kerst en O&N de held van Fok! en ik heb hem meegelokt naar R49quote:
Dat heeft mijn pa gedaan bij voetbalquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb ooit een eigen doelpunt gescoord op de basisschool.. bij basketbal. Lui hadden niet gezegd welke basket van ons was
Ik heb ook een bowlingbal de verkeerde kant op gegooid...quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb ooit een eigen doelpunt gescoord op de basisschool.. bij basketbal. Lui hadden niet gezegd welke basket van ons was
quote:
quote:
Zelfs met hark en krukjequote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een bowlingbal de verkeerde kant op gegooid...
oeh, veel publiek?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Arme mensen achter jequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Alle lof voor Uccie
Nieuwe luisteraars, nieuwe DJ's, nieuwe stijlen
Allemaal dankzij bazen dj sympquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Lang geleden dat het zo snel ging hier
quote:
Ucciequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Alle lof voor Uccie
Nieuwe luisteraars, nieuwe DJ's, nieuwe stijlen
Mijn baas.quote:
Dat is mij nooit gebeurd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Dat is mij nooit gebeurd.Hoe?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je mag niet golfen met me.quote:
Voeten...maar tochquote:
Hoe sta jij tegenover dwergwerpen?quote:
Is prima, maar ik heb de dag erna wel altijd erg veel hoofdpijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover dwergwerpen?
heb ik één keer gedaan...quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover dwergwerpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik duik mijn bed in.
Bedankt Symph echt vaker gaan draaien
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik duik mijn bed in.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik één keer gedaan...Je kent je krachten niet hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duik mijn bed in.
Jij ook en alvast bedanktquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten Broertje, en mooie dromen
Ik duik mijn bed in.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik één keer gedaan...Goed mikken en het kattenluikje is voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
komt goedquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik duik mijn bed in.
No Problem Broertje, kansen spreiden is goedquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jij ook en alvast bedankt
was maar even voor mij, maar was tof manquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit gewoon weer even ouderwetsch lekker na te genieten...
Het was gewoon weer eens ouderwetsch verdomd gezellig
Bedankt allemaal
Jij ook bedanktquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt allemaal
Hoe kun je deze nou niet kennenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Symph ik heb ook genoten, het was/is een leuke show
Ow, en dit nummer![]()
Ik wist niet dat er iemand bij R49 de Mark & Clarkband kende voor ik begon te bedelen
Dit is mijn persoonlijke top 2000 de onbetwiste nummer 1quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en dit nummer![]()
Ik wist niet dat er iemand bij R49 de Mark & Clarkband kende voor ik begon te bedelen
In de top 2000 die ik heb, een oude, staat hij op 58quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en dit nummer![]()
Jij ook bedanktquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt allemaal
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Goffer, ik moet toch echt mijn laptop eens aansluiten op de stereo dan kan dit nummer gewoon zoals het hoort ECHT uit mijn speakers knallen
DIT is een hele vroege jeugdherinnering, de eerste keren dat ik deze bij DJ verzocht (die gewoon mainstream draaiden) werd ik een beetje glazig aangekekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Sla je slagquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DIT is een hele vroege jeugdherinnering, de eerste keren dat ik deze bij DJ verzocht (die gewoon mainstream draaiden) werd ik een beetje glazig aangekeken
Ah!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat Frits een van de mensen is die Uccie hier naar toe heeft gesleept uit SR of T2000
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zo erg nog niet, maar ik heb 10 jaar geleden wél afscheid moeten nemen van mijn subwoofer want ondanks alle geluidbeperkende maatregelen die ik trof bleven mijn onderburen die niet echt leuk vindenquote:
Ik zet je vast op 23:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Encore
Geeft niet. Verlenging.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef Monopoly het volgende:
Verdorie, net gemist. Zat een film te kijken
dat vind ik ook zo gaaf, met 1 nummer beginnen... en dan alleen maar verzoekjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef Zokunen. het volgende:
Verzoekjes vind ik altijd juist het leukste, uitdaging op ze te vinden als je ze niet hebt tijdens het draaien, al heb ik wel redelijk veel
Valt wel mee toch?quote:
Daar wordt die wel langer van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De laatste minuten tikken weg en ik zit hier maar te masturberen.
Handigquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles kan kapot!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo gaaf, met 1 nummer beginnen... en dan alleen maar verzoekjes
mijn record staat geloof ik op 6 uur non stop verzoekjes
Ik vind verzoekjes binnen een raar thema altijd wel leuk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan moet je wel over een behoorlijke bibliotheek beschikkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat voor paintje?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ff een paintje aan het maken en kon me vervolgens hier een ongeluk scrollen!
[Insert Spidermanplaatje]quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat leuk is, is dat een DJ het leest en daar direct in de show mee aan de slag gaatquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind verzoekjes binnen een raar thema altijd wel leuk.
zoals dati k net tegen jou zei, wat zou jouw opkomst nummer zijn...ik vind het dan wel leuk waar anderen mee zouden komen.,
Spideypolyquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja behalve die keer dat we Kal compleet gek kregenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat leuk is, is dat een DJ het leest en daar direct in de show mee aan de slag gaat
* Uccie geeft emmertje een stroopwafelquote:
Dat is zelfs 2x gebeurtquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja behalve die keer dat we Kal compleet gek kregen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft emmertje een stroopwafel
quote:
quote:
Jajaquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft emmertje een stroopwafel
Ik bedoelde met het liedjes kettingrijgen...quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde met het liedjes kettingrijgen...
dat vind ik serieus het aller aller allerleukste aan radio makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat leuk is, is dat een DJ het leest en daar direct in de show mee aan de slag gaat
Dat begreep ik, maar ik heb een olifantengeheugenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde met het liedjes kettingrijgen...
Nee, ik had het ook niet door.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]Ja volgens mij had niemand het door dat ze dat wat minder tof vond.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik serieus het aller aller allerleukste aan radio maken
Dit wijntje?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan altijd zo intens genieten van Sympho![]()
Een man met passie voor muziek, ik zie hem zo lekker chill voor zijn laptop zitten
Oordopjes in, shaggie erbij, goed glas wijn en gruwelijk hard te genieten
heideroosjes: 11 secondenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En dat is waar ik nog het meest van in paniek raak
![]()
Je moet er 1x doorheen, maar het valt reuze mee. Als je het eenmaal hebt overleefd dan is het echt leuk. Hetzelfde met praten on air.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En dat is waar ik nog het meest van in paniek raak
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:25 schreef Zokunen. het volgende:
Ik ga naar FrankrijkNah, zolang je niet in de grote steden bent. Goed eten, vriendelijke mensen en goede muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
COmputer mengpaneel en dakterras (voor de shaggies dan) maar voor de rest klopt het aardigquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan altijd zo intens genieten van Sympho![]()
Een man met passie voor muziek, ik zie hem zo lekker chill voor zijn laptop zitten
Oordopjes in, shaggie erbij, goed glas wijn en gruwelijk hard te genieten
Ik heb al een paar keer wat geprobeerd te praten hoor, maar dan stonden allerlei instellingen weer foutquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet er 1x doorheen, maar het valt reuze mee. Als je het eenmaal hebt overleefd dan is het echt leuk. Hetzelfde met praten on air.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht dan weer aan To France van Maggie Reilly en Mike Oldfield.
Ja snap het, gewoon een keer om 8u s' ochtends op zondag ofzo nog eens proberen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer wat geprobeerd te praten hoor, maar dan stonden allerlei instellingen weer fout
Volgens mij hebben alleen Melting en ToT mij al eens haperend gehoord
En ik heb gewoon mijn tijd nodig op dit moment
Sorry, foei Gerard Lenorman!quote:
Wat zou Patrick Bruel daar niet van vindenquote:
Die mag niet van Sasha Distelquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zou Patrick Bruel daar niet van vinden
Maar Patricia Kaas toch wel...quote:
Is dat familie van Bertje Doperwtje?quote:
Bert Doperwtjequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat familie van Bertje Doperwtje?
+1quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Weet je...als je doorrijdt in France...kom je zo maar in Barcelona
Jij kent Bertje?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bert Doperwtjeop woensdag staat ie er toch altijd?
Mijn favoriete Operazangers Montserrat Cabbelequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Weet je...als je doorrijdt in France...kom je zo maar in Barcelona
Ja weken op het gemeentehuis gezeten, stond ie onder mijn raam te zingenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij kent Bertje?oh mijn God
Geen idee trouwens
lol, d8 dat het een geintje was, maar Google kent hemquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bert Doperwtjeop woensdag staat ie er toch altijd?
Met die dikke kop van Freddie op die plaathoes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn favoriete Operazangers Montserrat Cabbele
Je hebt een groene aanbidderquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja weken op het gemeentehuis gezeten, stond ie onder mijn raam te zingen
Nee hij zong niet voor mijquote:
Don't stop me now!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Ja ja ja, nu mogen jullie echt stoppen
In the name of love?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Ja ja ja, nu mogen jullie echt stoppen
Uh, weet je wel zeker dat je dan al van de périphérique af bent?quote:
Ik hoorde dat er morgen nog ruimte op het rooster wasquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Binnenkort ga ik gewoon zo'n show doen
Out of the blue, lijkt me gaaf
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Binnenkort ga ik gewoon zo'n show doen
Out of the blue, lijkt me gaaf
quote:
owja, dat is weerquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er morgen nog ruimte op het rooster was...wel pas na WIDM beginnen dan.
IKR!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ow, ToT gaat dit níet leuk vinden
Voltooid verleden tijd.quote:
Nee, dat is een Alkmaar dingquote:
Een heuze Bertje Doperwtjequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt een Alkmaar ding onder je matras?
Wasverzachter toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:33 schreef FritsFlits het volgende:
Je spreekt het nu uit als wasmiddel![]()
Amateur Radioquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:33 schreef FritsFlits het volgende:
Je spreekt het nu uit als wasmiddel![]()
Geen idee waar dat allemaal vandaan komt...quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt een Alkmaar ding onder je matras?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |