Goed, geen bier meer voor mij vanavond, want ik snap er geen jota meer van!quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee, dat was de papegaai nog een keer.
Oh misschien kan Symph hem nog eens vertellenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed, geen bier meer voor mij vanavond, want ik snap er geen jota meer van!
Ik aan die dikke neger van Snap!quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:50 schreef FritsFlits het volgende:
Ik moet altijd aan Bruce Almighty denken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:50 schreef ACT-F het volgende:
In mijn stamkroeg kon je eerst 220 gooien met het darten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:
Soort dr. Bibber-dartquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En zie maar dat je je pijl terugkrijgt zonder dood te gaan
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan je met een bijna met een 100% waarschijnlijkheid garanderen dat die níet in mijn vrijdagshow gaat voorkomen
110quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef Zokunen. het volgende:
Stopcontacten zijn al jaren 230 toch?
20 jaar maar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef Zokunen. het volgende:
Correctquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef Zokunen. het volgende:
Damn, ik heb vroeger zo'n spiraal gehad, maar ik weet echt niet hoeveel stroom er op dat ding stond!quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De spiraal van Willem Ruis was er niets bij
Nee, toen had je nog gewoon een stuk steen en wat houtjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef Zokunen. het volgende:
Joe lif in te Joe Es of Eequote:
avondquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, toen had je nog gewoon een stuk steen en wat houtjes.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef Zokunen. het volgende:
Oh ja het is opaquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, toen had je nog gewoon een stuk steen en wat houtjes.
Waar het hart vol van is hèquote:
Dat maakte het juist zo spannend. Niet dat je won of verloorquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, ik heb vroeger zo'n spiraal gehad, maar ik weet echt niet hoeveel stroom er op dat ding stond!
Volgens mij moest je hem wel met een stekker in het stopcontact doen, als ik het me goed herinner. Je kreeg altijd een FLINKE opneuker als je de baan aanraakte!
Die wens ik wel een electrische dart toe...maar dat stond er niet nee.quote:
Mwah alleen een zoemertje was al genoeg geweest, maar bij die ene die wij hadden gekregen, ging er een deurbel af als je het raakte.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat maakte het juist zo spannend. Niet dat je won of verloor
Bij de goedkoopste variant fungeerde jezelf als zoemer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah alleen een zoemertje was al genoeg geweest, maar bij die ene die wij hadden gekregen, ging er een deurbel af als je het raakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |